Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilniaus aplinkkelis. Paneriai-Vaidotai-Kyviškės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zorro
    replied














    Komentuoti:


  • Zorro
    replied














    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Tarp Kyviškių ir Grigaičių.















    Komentuoti:


  • Zorro
    replied






    Prie Minsko plento.









    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Juodojo kelio pervaža.



    Link Kyviškių.



    Link Vaidotų.



    Nemėžio pralanka.









    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Kyviškės 2013 04 19

    Aplinkelis jau kaip ir uždarytas




    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Taigi rekonstrukcija vyksta, bus dvikelis ir patobulintas kelio profilis.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Gal kas girdėjote daugiau - gavau pranešimą, kad nuo birželio 2 d bus uždarytas ruožas Kyviškės - Nemėžis - Vaidotai. Gal kas turite daugiau info ?

    Komentuoti:


  • Raptor
    replied
    Parašė miestas
    Oho, koks Jūs pasimistas.
    Tokia atsilikusi Baltarusija, kur nėra ES fondų ir BVP daug mažesnis, tik prieš kelis metus pradėjo ir per kelis metus baigs linijas Minskas-Molodečno atkarpą iki Lietuvos sienos, pilnai bus elektrifikuota atkarpa nuo Babrujsko iki Homelio (per kelis ankstesnius metus buvo atlikta netrumpa atkarpa iki Bobrujsko), o taip pat sujungs kitus sričių centrus su Minsku elektrifikuotom linijom - tai šimtai kilometrų.
    Be to, jau paleido iš Minsko visom kryptim į priemiesčius elektrinius traukinius, S-bahn tipo, kursuojančius kas 5-15 min., kaip Vokietijos miestuose...
    Tiesiog žiūriu, kas tiktu Lietuvai labiau ir ką ji galėtu labiau ipirkti, beje LG tikrai nesutiktu visą likusią liniją elektrifikuoti vienu metu, juk jų pajamos žymiai mažesnės negu BČ, jiems tai daug brangiau būtu.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė miestas
    pilnai bus elektrifikuota atkarpa nuo Babrujsko iki Homelio (per kelis ankstesnius metus buvo atlikta netrumpa atkarpa iki Bobrujsko),
    Dabar yra elektrifikuojama linija Osipovičiai - Bobruiskas - Žlobinas (107 km). Darbus žadama baigti iki šių metų pabaigos. Iki 2015 metų bus elektrifikujamos linijos Žlobinas - Gomelis (86 km) ir Žlobinas - Kalinkovičiai (101 km). Taip pat Molodečnas - siena su Lietuva.

    Komentuoti:


  • Raptor
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Elektrifikuos nuo Kaišiadorių iki Jonavos ir ką tokiu maršrutu veš? Iki Radviliškio reikia, vėliau galima iki Kužių, ir galiausiai iki Draugystės.


    Padalinau žiūrėdamas normalesnios kainos prasme, nuo Kaišiadorių iki Radviliškio elektrifikacija kainuotu o gero tiek pat (jeigu ne daugiau) kiek ir šio Vilniaus aplinkkelio.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Raptor Rodyti pranešimą
    Tai, kad vien Kaišiadorys-Šiauliai ruožui reiks apie keturių etapų (Realiausiai skamba Kaišiadorys-Jonava, Jonava-Kėdainiai, Kėdainiai-Radviliškis ir Radviliškis-Šiauliai). Laiko tai reikės labai daug (ir pinigų žinoma), bet (kaip optimistas) manau tai LG nebus didelė problema (per sakykim 10-20 metų) vis del to ypatingai strateginis kelias.
    Elektrifikuos nuo Kaišiadorių iki Jonavos ir ką tokiu maršrutu veš? Iki Radviliškio reikia, vėliau galima iki Kužių, ir galiausiai iki Draugystės.

    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Neaiški elektrifikavimo prasmė, kol visi krovininiai sąstatai yra traukiami šilumvežių. Aplinkkelis gi ne keleiviniams skirtas.
    Tai ir elektrifikacija kroviniams, tas keleivinis iki Minsko tai tik desertas. Be to mūsiškiai veža krovininius sąstatus į/iš Molodečnos, jei iškart elektrifikuoti aplinkelį ir Vaidotus, elektrovežiams būtų darbo.

    Komentuoti:


  • Raptor
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Neaiški elektrifikavimo prasmė, kol visi krovininiai sąstatai yra traukiami šilumvežių. Aplinkkelis gi ne keleiviniams skirtas.
    Prasmė tokia, kad LG galėtu 80% savo krovinių srauto tempti normaliai naudojami tik elektrovėžius, be jokių nepatogiu/ nereikalingų sustojimų ir šilumvežių/elektrovežiu pakeitimų

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Aš klausiu apie aplinkelio elektrifikavimą.
    Neaiški elektrifikavimo prasmė, kol visi krovininiai sąstatai yra traukiami šilumvežių. Aplinkkelis gi ne keleiviniams skirtas.

    Komentuoti:


  • Raptor
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Vienu ypu iškart iki Klaipėdos mažai tikėtina, bus turbūt etapais su dideliais laiko intervalais.
    Tai, kad vien Kaišiadorys-Šiauliai ruožui reiks apie keturių etapų (Realiausiai skamba Kaišiadorys-Jonava, Jonava-Kėdainiai, Kėdainiai-Radviliškis ir Radviliškis-Šiauliai). Laiko tai reikės labai daug (ir pinigų žinoma), bet (kaip optimistas) manau tai LG nebus didelė problema (per sakykim 10-20 metų) vis del to ypatingai strateginis kelias.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Vienu ypu iškart iki Klaipėdos mažai tikėtina, bus turbūt etapais su dideliais laiko intervalais.

    Komentuoti:


  • toleranceofculture
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Aš klausiu apie aplinkkelio elektrifikavimą.
    Artimiausiu metu bus elektrifikuota linija iki Kenos, o elektrifikavus ruožą iki Klaipėdos bus sujungta atkarpa Baltarusijos siena - Vaidotai - Palemonas - Klaipėdos uostas.
    Tai pagrindiniai transportavimo taškai kuriuos sujungus elektrifikuota linija apsimokės pirkti savo elektrovežius.

    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Tai dabar yra tokia krovinių vežimo atkarpa Molodečnas-Vaidotai ir Kena-Vaidotai. Tai aplinkelį iškart jau reiktų su Vaidotais elektrifikuoti, jei taip norima nukelti srautus nuo Vilniaus. Nors jei sąstatas iš Baltarusijos vientisas, tai jam jokie Vaidotai nereikalingi, tiesiai per Vilnių link Klaipėdos ar Kybartų.
    Taip, bet kaip rašoma aukščiau, per miestą jie važiuotų lėčiau.
    Dar nereiktų pamiršti planuojamo Vilniaus logistikos centro.
    Paskutinis taisė toleranceofculture; 2012.11.14, 14:46.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Tai dabar yra tokia krovinių vežimo atkarpa Molodečnas-Vaidotai ir Kena-Vaidotai. Tai aplinkelį iškart jau reiktų su Vaidotais elektrifikuoti, jei taip norima nukelti srautus nuo Vilniaus. Nors jei sąstatas iš Baltarusijos vientisas, tai jam jokie Vaidotai nereikalingi, tiesiai per Vilnių link Klaipėdos ar Kybartų.

    Komentuoti:


  • Raptor
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Aš klausiu apie aplinkelio elektrifikavimą.
    Jei pačiam pagalvoti, tai tiesiog nelogiška būtu, kadangi krovininių eismas bus nukeltas nuo Vilniaus, tai tektu keisti lokomotyvą du kartus mažesnėj nei 50km atkarpoj, kas užima nemažai laiko, arba leisti dyzelinį per elektrifikuotą liniją, kas irgi truputi kvaila.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Aš klausiu apie aplinkelio elektrifikavimą.

    Komentuoti:

Working...
X