Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilniaus aplinkkelis. Paneriai-Vaidotai-Kyviškės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Raptor
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Iš kur tokios žinios?
    Savaimė aišku, kadangi, kai šis aplinkkelis bus dvikelis, tada beveik visas krovinių eismas per Vilniaus miestą bus nuimtas, tai parašyta buvo mano ankščiau įkeltam straipsnyje.

    Teigiama, kad esant patogesniam susisiekimui, šalis taps patrauklesnė vežėjams, traukiniai važiuos aplenkdami Vilniaus miestą, jie galės važiuoti didesniu nei iki šiol – iki 80 km per valandą – greičiu, bus pervežama daugiau krovinių.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
    Bus elektrifikuojamas tik tuomet kai bus elektrifikuojama linija iki Klaipėdos.
    Iš kur tokios žinios?

    Komentuoti:


  • toleranceofculture
    replied
    Parašė nagi Rodyti pranešimą
    O Vilniaus aplinkelis bus elektrifikuojamas?
    Bus elektrifikuojamas tik tuomet kai bus elektrifikuojama linija iki Klaipėdos.

    Komentuoti:


  • ead
    replied
    Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą
    Savaitgali pasinaudojus orais nusprendžiau užbaigt dviračio sezoną ir pažiurėti, kas buvo padaryta per porą menesių. Dviračių sezoną teko uždaryt off-road pasivažinėjimų, bet viskas baigėsi gerai

    Dar yra ką veikti I
    Atvaizdas


    Dar yra ką veikti II
    Atvaizdas

    Menkai darbai juda...

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą
    Dešinė akis raudona
    Atvaizdas
    Dešinė akis yra baltoji. O raudona yra kairė .

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    nope

    Komentuoti:


  • nagi
    replied
    O Vilniaus aplinkelis bus elektrifikuojamas?

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą
    Vakasr nusprendžiau su dviračių pavažiuoti ir pažiurėti, kaip vyksta darbai.

    Važiavau nuo taško 1 iki taško 2, t.y. apie 2 kilometrus ir padaraiu kelias nuotraukas. O taške 3 pamačiau vieną nedažnų dalyką (paskutinė nuotrauka)

    Dešinė akis raudona
    Atvaizdas
    Traukinys važiuoja netaisyklinguoju keliu, todėl čia viskas pagal signalizacijos taisykles gerai.

    Beje, žiūrint į atliktus kelio darbus, atrodo, kad vienas kelias nuo kito bus per nemenką atstumą.
    Paskutinis taisė vectron; 2012.11.12, 21:35.

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Savaitgali pasinaudojus orais nusprendžiau užbaigt dviračio sezoną ir pažiurėti, kas buvo padaryta per porą menesių. Dviračių sezoną teko uždaryt off-road pasivažinėjimų, bet viskas baigėsi gerai

    Šitoj vietoj viskas liko beveik taip pat
    Į Kyviškių pusę


    Atgal


    Iškart po pervažos.






    Aerodromas iš dešinės


    Mano purvo maišyklė


    Pats aerodromas.


    Žvilgsnis atgal.


    Dar yra ką veikti I


    Dar yra ką veikti II


    Kyviškių stotis




    Peroną kažkam prailgino ir net trinkelių su perforacija eilę įdėjo.


    Technika


    Sekmadieni pratesiau nuo čia iki Grigaičių pervažos.


















    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Vakasr nusprendžiau su dviračių pavažiuoti ir pažiurėti, kaip vyksta darbai.

    Važiavau nuo taško 1 iki taško 2, t.y. apie 2 kilometrus ir padaraiu kelias nuotraukas. O taške 3 pamačiau vieną nedažnų dalyką (paskutinė nuotrauka)

























    Nuotrauka padaryta iš buvusios atšakos į pagrindinį kelią pylimo.


    Dešinė akis raudona

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Atskirtos temos

    Temos apie Vilniaus ir Kauno geležinkelio aplinkkelius atskirtos.
    Šioje temoje lieka Vilniaus aplinkelis
    Atkeltos nuotraukos iš kitų temų. Jei reikia perkelti daugiau šai temai tinkamų pranešimų, atsiųskite nuorodas į AŽ arba tiesiog šioje temoje.

    Kauno aplinkeklio tema yra atskirai: http://www.miestai.net/forumas/showthread.php?t=13517

    Komentuoti:


  • ead
    replied
    Parašė Raptor Rodyti pranešimą
    Apie 45min. naujumo nuotraukos, fotografuota ties Rudaminos pervaža nuo A15:

    Atvaizdas


    Nemažas smėlio kalniukas supiltas šiariau geležinkelio, čia gal bus pagaliau 2 lygių pervaža?
    Atvaizdas


    Ir iš šiek tiek toliau:
    Atvaizdas


    Tai tiek šiam kartui
    Dviejų lygių pervažų nebus. Žvyras tikriausiai antrojo kelio pylimui.

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Parašė Raptor Rodyti pranešimą
    Apie 45min. naujumo nuotraukos, fotografuota ties Rudaminos pervaža nuo A15:

    Atvaizdas


    Nemažas smėlio kalniukas supiltas šiariau geležinkelio, čia gal bus pagaliau 2 lygių pervaža?
    Atvaizdas


    Ir iš šiek tiek toliau:
    Atvaizdas


    Tai tiek šiam kartui
    Taip pat darbai vyksta prie pervažos prie Karklenų, krūva technikos, jau matosi būsimo pylimo dalis

    Komentuoti:


  • Raptor
    replied
    Apie 45min. naujumo nuotraukos, fotografuota ties Rudaminos pervaža nuo A15:



    Nemažas smėlio kalniukas supiltas šiariau geležinkelio, čia gal bus pagaliau 2 lygių pervaža?


    Ir iš šiek tiek toliau:


    Tai tiek šiam kartui

    Komentuoti:


  • Combat
    replied
    ...Naujas geležinkelio aplinkkelis bus nutiestas iki 2014 metų birželio mėnesio, pranešė “Kauno tiltai”.

    Kelio statybų metu 18-ai mėnesių traukinių eismas ruože Kyviškės-Valčiūnai bus uždarytas, o traukiniai laikinai važiuos per Kirtimų ir Vaidotų geležinkelio stotis. Naujas kelias bus 24,5 km ilgio, o jo vėžės plotis – 1520 mm. Be to, bus rekonstruojamas ir jau esamas 24,6 km vienkelis geležinkelio ruožas...
    Va va...Naujam 24,6 km ilgio geležinkelio keliui keliui (antram) nutiesti ir esamam tokio pačio ilgio vienkeliui rekonstruoti, pritaikant jį dvikeliui, reikia dviejų metų (ir tai daug), o Mažeikiai – Rengė 19 km (grubiai) ilgio keliui kapitaliai „suremontuoti“ jau net 4 metų per mažai (net projekto nėra). Ar dar kyla kam nors abejonių, kad tas kelias nėra remontuojamas ir atstatytas nebus (nebent tik kokie stulpai prie pervažų sukasti vardan remonto imitacijos)?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Įddomu, ar po rekonstrukcijos pavojingos pervažos Grigaičiuose ir Lydos plente netaps automatinėmis?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Vadinasi jokių viadukų Grigaičiuose ir su Lydos plentu nebus. Tai už ką tokie pinigai?
    Senas, kelias, galima sakyti, bus pilnai nukastas, naujas eis šiek tiek pakeista trasa - bus 0,1km trumpesnis(tiesins kreives, įkalnes mažins, klos naują pylimą). Na, ir aišku, pora viršininkų turbut sodybas pastatys.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vadinasi jokių viadukų Grigaičiuose ir su Lydos plentu nebus. Tai už ką tokie pinigai?

    Komentuoti:


  • Raptor
    replied
    Pagaliau

    “Lietuvos geležinkeliai” pradeda įgyvendinti didžiausią – 260 mln. litų vertės projektą

    Bendrovė “Lietuvos geležinkeliai” pradeda įgyvendinti didžiausią – 260 mln. litų vertės – projektą per atkurtos Lietuvos nepriklausomybės laikotarpį. Šiuo metu baigiamas projektuoti Vilniaus aplinkkelio Kyviškės–Valčiūnai antrasis kelias ir netrukus prasidės jo statybos bei senojo kelio rekonstrukcijos darbai.

    Projektą įgyvendina konkursą laimėjęs įmonių konsorciumas, kurio lyderė yra didžiausia Baltijos šalyse kelių ir tiltų statybos įmonė „Kauno tiltai“, jame taip pat yra Lenkijos geležinkelių statybos bendrovė „Trakcja-Tiltra”, „Panevėžio keliai”, Latvijos „Belam-Riga” ir koncernui “MG Baltic” priklausanti Kauno statybos įmonė „Mitnija”.

    Penktadienį, gegužės 25-ąją, rengiama oficiali projekto darbų pradžia, kurioje dalyvaus įmonių vadovai, susisiekimo ministras Eligijus Masiulis.

    Naujas geležinkelio aplinkkelis bus nutiestas iki 2014 metų birželio mėnesio, pranešė “Kauno tiltai”.

    Teigiama, kad esant patogesniam susisiekimui, šalis taps patrauklesnė vežėjams, traukiniai važiuos aplenkdami Vilniaus miestą, jie galės važiuoti didesniu nei iki šiol – iki 80 km per valandą – greičiu, bus pervežama daugiau krovinių.

    Kelio statybų metu 18-ai mėnesių traukinių eismas ruože Kyviškės-Valčiūnai bus uždarytas, o traukiniai laikinai važiuos per Kirtimų ir Vaidotų geležinkelio stotis. Naujas kelias bus 24,5 km ilgio, o jo vėžės plotis – 1520 mm. Be to, bus rekonstruojamas ir jau esamas 24,6 km vienkelis geležinkelio ruožas.

    Didžiausią projekto darbų dalį sudarys žemės darbai – naujos geležinkelio kelio sankasos statyba ir dabartinės rekonstrukcija, daug laiko užims ir esamos geležinkelio infrastruktūros pritaikymas dvikeliui geležinkelio ruožui.

    Pasak pranešimo, numatyta pastatyti 1 pėsčiųjų viaduką, įrengti 3 naujas ir demontuoti 3 esamas pralaidas, rekonstruoti ir pritaikyti dvikeliui geležinkelio ruožui 12 pervažų, 2 tiltus bei likusias 23 pralaidas. Siekiant mažinti traukinių skleidžiamą triukšmą, bus pastatyta 4,9 km triukšmą slopinančių sienučių, teritorija bus apsodinta želdiniais.

    Komentuoti:


  • Inspiron
    replied
    Privažiuoja,Liepkalnio g. pervaža. 2007m birželio 3d

    Paskutinis taisė Inspiron; 2011.10.12, 08:32.

    Komentuoti:

Working...
X