Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Vilniaus aplinkkelis. Paneriai-Vaidotai-Kyviškės
Collapse
X
-
Ačiū už naują temą.
Bet Kauno geležinkelių aplinkkeliui gerai būtų iškart kurti atskirą temą.
Komentuoti:
-
Prieš keletą metų nuvažiavau "medžioti" traukinių tarp Naujosios Vilnois ir Kyviškių, ties tiltu per Vilnelę. Girdžiu dunda traukinys, man net rankos dreba... Laukiu, laukiu, tasai nudunda kažkur... Ir dar kartą, ir dar kartą... Tada prisiminiau esant atsišakojimą (aplinkelį) ir miškais nuvažiavau ieškoti dundančių traukinių
Ties viena iš aplinkelio pervažų:
Fotografuota 2007-aisiais.
Komentuoti:
-
Nuo čia apylanka "kerta" Vilniaus - Lydos liniją ir eina į Vaidotų stotį kairėn.
Į priešingą pusę.
Čia iš Vaidotų einanti apylanka suka kairėn į Juodšilius apylanką (kairėn) ir jungtis dešinėn su Valčiūnų stotimi.
Ten pat, į priešingą pusę, Vaidotų link.
Pabaiga. Kol kas tiek.
Komentuoti:
-
Juodšilių Baltosios Vokės g. pervaža. Nuo čia apylanka (kairysis kelias) eina lygiagrečiai Vilniaus - Lydos geležinkelio linijai.
Vilnius į kairę, Kyviškės į dešinę.
Tiltelis ties Juodšilių stotele.
Tiesiant aplinkkelį, pylimas buvo praplatintas ir tiltelis taip pat. Juo pravažiuoja ir lengvosios mašinos.
Juodšilių stotelė.
O čia tikriausiai geležinkeliečių gyvenamasis namelis prie Juodšilių stotelės, statytas lenklaikiu.
Paskutinis taisė Al1; 2011.10.11, 18:48.
Komentuoti:
-
Tęsiu toliau.
Nemėžis, Baltarusių gatvės pervaža.
Juodšilių link.
Kyviškių link.
Vienintelis tiltelis aplinkkelyje, neskaitant prie Juodšilių stotelės. Melioracinis griovys, kai sausa, važinėja mašinos.
Ties buvusia pervaža tarp Katiliškių ir Akalotės. Juodšilių link.
Kyviškių link.
Komentuoti:
-
Per tą laiką, kai apvažinėjau aplinkkelį (apie 2 valandas), pravažiavo tik 2M62, kurio nuotrauka yra, ir dar vienas sąstatas.
Komentuoti:
-
O koks intensyvumas per Vilniaus aplinkeli, kiek zinau prekiniai ten l.daznai vaziuoja per centrine stoti. Kaune tai kas valanda traukinys grubiai taip galima pasakyt arba netgi dazniau, buna, kad ir per Kauno centrine leidzia kai netelpa per Rokus. Sekmadieni 15:00 trys pravaziavo per 45min, viena leido per Kauna
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKadangi nėra atskiros temos šioms magistralinėms geležinkelio linijoms, nutariau sukurti.
Fotoreportažas apie Vilniaus aplinkkelį nuo (beveik) Kyviškių iki Juodšilių.
Atvaizdas
Pradėjau nuo Didžiosios g. pervažos Kyviškėse. Juodšilių link.
Atvaizdas
Kyviškių stoties link. Tolumoje už posūkio - stotis.
Atvaizdas
Ortofotonuotraukoje aikšiai matyti, kad aplinkkelis turėjo jungtį su linija Kena - N. Vilnia, kuri leisdavo išvengti važiavimo krypties keitimo Kyviškių stotyje.
Pylimas labai apaugęs krūmais. Ties buvusia pervaža (pažymėta).
Atvaizdas
Komentuoti:
-
Nemėžis, ties Vilniaus - Minsko kelio viaduku Juodšilių link.
Į priešingą pusę. Viadukas virš geležinkelio.
Čia sutikau 2M62, važiuojantį Kyviškių link.
Už viaduko.
Buvusi senojo kelio Vilnius - Minskas pervaža šalia viaduko.
Tęsinys bus.
Komentuoti:
-
Ties nereguliuojama Juodojo kelio/Šumsko plento pervaža (pervaža yra gatvės pavadinimų riba). Juodšilių link, tolumoje Nemėžio pralanka.
Į priešingą pervažos pusę, Kyviškių link.
Nemėžio pralanka.
Arčiau rytinio galo, Juodojo kelio/Šumsko plento pervažos link.
Ūkiniai statiniai. Nei vieno žmogaus nebuvo.
Juodšilių link.
Paskutinis taisė Al1; 2011.10.10, 19:03.
Komentuoti:
-
Ties Grigaičių pervaža. Juodšilių link.
Kyviškių link.
Pervaža. Automobilių eismas per Grigaičius labai intensyvus. Tikriausiai tiesiant antrąjį kelią čia įrengs viaduką.
Už maždaug 300 m nuo pervažos Juodšilių link yra pralaida (teka upelis) ir pravažiavimas po geležinkeliu.
Iš kitos pusės. Čia seniau irgi būta pralaidos su pravažiavimu, apie 10 m dešiniau.
Užlipus ant pylimo, Juodšilių link.
Grigaičių pervažos link.
Komentuoti:
-
Vilniaus ir Kauno aplinkkeliai
Kadangi nėra atskiros temos šioms magistralinėms geležinkelio linijoms, nutariau sukurti.
Fotoreportažas apie Vilniaus aplinkkelį nuo (beveik) Kyviškių iki Juodšilių.
Pradėjau nuo Didžiosios g. pervažos Kyviškėse. Juodšilių link.
Kyviškių stoties link. Tolumoje už posūkio - stotis.
Ortofotonuotraukoje aikšiai matyti, kad aplinkkelis turėjo jungtį su linija Kena - N. Vilnia, kuri leisdavo išvengti važiavimo krypties keitimo Kyviškių stotyje.
Pylimas labai apaugęs krūmais. Ties buvusia pervaža (pažymėta).
Paskutinis taisė Al1; 2011.10.10, 19:33.
Komentuoti:
-
O aš topografiniame žemėlapyje pagal reljefogramą įžiūrėjau, kad ties Liepkalnio gatve Nemėžio link nedraugiška įkalnė nuo Valčiūnų. Įdomiausia būtų, jei koks A|1 su fotoaparatu praeitų ir pažiūrėtų, kur ten kokio baisumo įkalnės.
Komentuoti:
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąUniversitete dėstytojas pasakojo, kad 1945m. sausį Armija Krajowa įvykdė diversiją — prikrautas traukinys sprogmenų ir sugadintais stabdžiais buvo paleistas važiuoti šia įkalne žemyn. Vilniaus GS atsitrenkė į kitą stovintį traukinį, įvyko galingas sprogimas. Žuvusiųjų kūno dalys pasak liudininkų mėtėsi net iki dabartinės Kudirkos aikštės. Nuo tada uždrausta prekiniams šia nuokalne važiuoti.
Komentuoti:
-
Dabar tiksliai nepamenu, bet jei atmintis neapgauna tai nuo Kyviskiu iki Nemezio
isleidziamo signalo. Ne kiek stati, kiek "istemta" ta ikalne.
Komentuoti:
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąJeigu važiuotum motrise iš Vilniaus GS į Oro uostą, tai iškart pralindus po DG gatvės viaduku, bėgiai suka kairėn ir kyla į stačią įkalnę.
Universitete dėstytojas pasakojo, kad 1945m. sausį Armija Krajowa įvykdė diversiją — prikrautas traukinys sprogmenų ir sugadintais stabdžiais buvo paleistas važiuoti šia įkalne žemyn. Vilniaus GS atsitrenkė į kitą stovintį traukinį, įvyko galingas sprogimas. Žuvusiųjų kūno dalys pasak liudininkų mėtėsi net iki dabartinės Kudirkos aikštės. Nuo tada uždrausta prekiniams šia nuokalne važiuoti.
Komentuoti:
Komentuoti: