Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilniaus aplinkkelis. Paneriai-Vaidotai-Kyviškės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    O kam? Tik du aplinkkeliai Lietuvoje yra.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Ačiū už naują temą.
    Bet Kauno geležinkelių aplinkkeliui gerai būtų iškart kurti atskirą temą.

    Komentuoti:


  • railman
    replied
    Prieš keletą metų nuvažiavau "medžioti" traukinių tarp Naujosios Vilnois ir Kyviškių, ties tiltu per Vilnelę. Girdžiu dunda traukinys, man net rankos dreba... Laukiu, laukiu, tasai nudunda kažkur... Ir dar kartą, ir dar kartą... Tada prisiminiau esant atsišakojimą (aplinkelį) ir miškais nuvažiavau ieškoti dundančių traukinių
    Ties viena iš aplinkelio pervažų:

    Fotografuota 2007-aisiais.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nuo čia apylanka "kerta" Vilniaus - Lydos liniją ir eina į Vaidotų stotį kairėn.



    Į priešingą pusę.



    Čia iš Vaidotų einanti apylanka suka kairėn į Juodšilius apylanką (kairėn) ir jungtis dešinėn su Valčiūnų stotimi.



    Ten pat, į priešingą pusę, Vaidotų link.



    Pabaiga. Kol kas tiek.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Juodšilių Baltosios Vokės g. pervaža. Nuo čia apylanka (kairysis kelias) eina lygiagrečiai Vilniaus - Lydos geležinkelio linijai.



    Vilnius į kairę, Kyviškės į dešinę.



    Tiltelis ties Juodšilių stotele.



    Tiesiant aplinkkelį, pylimas buvo praplatintas ir tiltelis taip pat. Juo pravažiuoja ir lengvosios mašinos.



    Juodšilių stotelė.



    O čia tikriausiai geležinkeliečių gyvenamasis namelis prie Juodšilių stotelės, statytas lenklaikiu.

    Paskutinis taisė Al1; 2011.10.11, 18:48.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Liepkalnio g. pervaža.



    Juodšilių link.



    Kyviškių (pervažos) link.



    Juodšilių A. Mickevičiaus g. pervaža (apylankos pervaža).



    Juodšilių link.



    Kyviškių link.

    Paskutinis taisė Al1; 2011.10.11, 18:46.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tęsiu toliau.
    Nemėžis, Baltarusių gatvės pervaža.



    Juodšilių link.



    Kyviškių link.



    Vienintelis tiltelis aplinkkelyje, neskaitant prie Juodšilių stotelės. Melioracinis griovys, kai sausa, važinėja mašinos.



    Ties buvusia pervaža tarp Katiliškių ir Akalotės. Juodšilių link.



    Kyviškių link.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Per tą laiką, kai apvažinėjau aplinkkelį (apie 2 valandas), pravažiavo tik 2M62, kurio nuotrauka yra, ir dar vienas sąstatas.

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    O koks intensyvumas per Vilniaus aplinkeli, kiek zinau prekiniai ten l.daznai vaziuoja per centrine stoti. Kaune tai kas valanda traukinys grubiai taip galima pasakyt arba netgi dazniau, buna, kad ir per Kauno centrine leidzia kai netelpa per Rokus. Sekmadieni 15:00 trys pravaziavo per 45min, viena leido per Kauna

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kadangi nėra atskiros temos šioms magistralinėms geležinkelio linijoms, nutariau sukurti.

    Fotoreportažas apie Vilniaus aplinkkelį nuo (beveik) Kyviškių iki Juodšilių.

    Atvaizdas


    Pradėjau nuo Didžiosios g. pervažos Kyviškėse. Juodšilių link.

    Atvaizdas


    Kyviškių stoties link. Tolumoje už posūkio - stotis.

    Atvaizdas


    Ortofotonuotraukoje aikšiai matyti, kad aplinkkelis turėjo jungtį su linija Kena - N. Vilnia, kuri leisdavo išvengti važiavimo krypties keitimo Kyviškių stotyje.
    Pylimas labai apaugęs krūmais. Ties buvusia pervaža (pažymėta).

    Atvaizdas
    Tas nuvažiavimas nuardytas maždaug 1997 metais. Po likusiu pylimu yra išlikusi pralaida.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nemėžis, ties Vilniaus - Minsko kelio viaduku Juodšilių link.



    Į priešingą pusę. Viadukas virš geležinkelio.



    Čia sutikau 2M62, važiuojantį Kyviškių link.



    Už viaduko.



    Buvusi senojo kelio Vilnius - Minskas pervaža šalia viaduko.



    Tęsinys bus.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ties nereguliuojama Juodojo kelio/Šumsko plento pervaža (pervaža yra gatvės pavadinimų riba). Juodšilių link, tolumoje Nemėžio pralanka.





    Į priešingą pervažos pusę, Kyviškių link.



    Nemėžio pralanka.



    Arčiau rytinio galo, Juodojo kelio/Šumsko plento pervažos link.



    Ūkiniai statiniai. Nei vieno žmogaus nebuvo.







    Juodšilių link.

    Paskutinis taisė Al1; 2011.10.10, 19:03.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ties Grigaičių pervaža. Juodšilių link.



    Kyviškių link.



    Pervaža. Automobilių eismas per Grigaičius labai intensyvus. Tikriausiai tiesiant antrąjį kelią čia įrengs viaduką.



    Už maždaug 300 m nuo pervažos Juodšilių link yra pralaida (teka upelis) ir pravažiavimas po geležinkeliu.



    Iš kitos pusės. Čia seniau irgi būta pralaidos su pravažiavimu, apie 10 m dešiniau.



    Užlipus ant pylimo, Juodšilių link.



    Grigaičių pervažos link.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vilniaus ir Kauno aplinkkeliai

    Kadangi nėra atskiros temos šioms magistralinėms geležinkelio linijoms, nutariau sukurti.

    Fotoreportažas apie Vilniaus aplinkkelį nuo (beveik) Kyviškių iki Juodšilių.



    Pradėjau nuo Didžiosios g. pervažos Kyviškėse. Juodšilių link.



    Kyviškių stoties link. Tolumoje už posūkio - stotis.



    Ortofotonuotraukoje aikšiai matyti, kad aplinkkelis turėjo jungtį su linija Kena - N. Vilnia, kuri leisdavo išvengti važiavimo krypties keitimo Kyviškių stotyje.
    Pylimas labai apaugęs krūmais. Ties buvusia pervaža (pažymėta).

    Paskutinis taisė Al1; 2011.10.10, 19:33.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Pagal Google Earth:
    Kyviškės - apie 158 m.
    Juodšiliai - apie 154 m.
    Aukščiausia vieta - ties Juodojo kelio viaduku (ar pervaža)- apie 188 m.
    Net už viaduko, link Grigaičių yra 192 m.
    Paskutinis taisė Zorro; 2010.12.07, 11:38.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Turiu praeitų metų nuotraukas





    Komentuoti:


  • Carnifex
    replied
    O aš topografiniame žemėlapyje pagal reljefogramą įžiūrėjau, kad ties Liepkalnio gatve Nemėžio link nedraugiška įkalnė nuo Valčiūnų. Įdomiausia būtų, jei koks A|1 su fotoaparatu praeitų ir pažiūrėtų, kur ten kokio baisumo įkalnės.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Universitete dėstytojas pasakojo, kad 1945m. sausį Armija Krajowa įvykdė diversiją — prikrautas traukinys sprogmenų ir sugadintais stabdžiais buvo paleistas važiuoti šia įkalne žemyn. Vilniaus GS atsitrenkė į kitą stovintį traukinį, įvyko galingas sprogimas. Žuvusiųjų kūno dalys pasak liudininkų mėtėsi net iki dabartinės Kudirkos aikštės. Nuo tada uždrausta prekiniams šia nuokalne važiuoti.
    Jokios diversijos ten nebuvo. Paprasčiausiai Kirtimų stotyje buvo performuojamas traukinys, tai derintojai nepajungė ir vėliau nepatikrino stabdžius, o toliau įvyko tas, kas įvyko.

    Komentuoti:


  • rakolioux
    replied
    Dabar tiksliai nepamenu, bet jei atmintis neapgauna tai nuo Kyviskiu iki Nemezio
    isleidziamo signalo. Ne kiek stati, kiek "istemta" ta ikalne.

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Jeigu važiuotum motrise iš Vilniaus GS į Oro uostą, tai iškart pralindus po DG gatvės viaduku, bėgiai suka kairėn ir kyla į stačią įkalnę.
    Universitete dėstytojas pasakojo, kad 1945m. sausį Armija Krajowa įvykdė diversiją — prikrautas traukinys sprogmenų ir sugadintais stabdžiais buvo paleistas važiuoti šia įkalne žemyn. Vilniaus GS atsitrenkė į kitą stovintį traukinį, įvyko galingas sprogimas. Žuvusiųjų kūno dalys pasak liudininkų mėtėsi net iki dabartinės Kudirkos aikštės. Nuo tada uždrausta prekiniams šia nuokalne važiuoti.
    Sita as zinau. As klausiau apie Vaidotai-Kyviskes...

    Komentuoti:

Working...
X