Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šiaurės Lietuvos buv. siaurieji geležinkeliai (Panevėžys-Joniškis, Gubernija-Biržai)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ejs Rodyti pranešimą
    Uždirbti iš siaurojo geležinkelio tiek, kad jis bent padengtų eksploatavimo išlaidas, mano manymu yra absoliučiai neįmanoma. Tai turėtų būti prognozuojama atrakcija, panašiai kaip organizuotas Panevėžio - Anykščių ruožas.
    Taip, bet puikiausiai galima uždirbti pasinaudojus siauruku, padarius jį „turizmo vinimi“, tai yra iš renginių, apnakvindinimo, ekskursijų, kitų pramogų.
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      Gerai jau prisijungsiu ir aš prie šios diskusijos.
      Kadangi aš labai daug laiko skiriau dėl šio ruožo atgaivinimui tai galiu pasakyti. LR ministerijai tas ruožas ".........". Pinigu jam neskirs. Cituoju vieno iš aukščiausio "valdininko" pasisakymus dėl šio ruožo: Bėgius i metalo lauža, stotis išparduoti, sklypa išdalinti. Per akis Panevėžys - Rubikiai".
      Apie tai kad valstybė užsiims šio ruožo atkurimui - mažai vilčių. Privatus į šį ruoža neateis. Nebent "susipykes su pinigais". Šio ruožo išlikę tik bėgiai ir pylimas. Tokio turizmo kaip "Rytiniame ruože" nepadarysi. Stotys su peronais net išparduotos. O tvarkyti 1km kelio reikia apie 300000 Lt. (Jei atstatoma ukio būdu). Dar dvi pervažos po 1mil. Lt. Tiltai kur reikia pakeisti visa medine dali. Dabar rekonstruojamas viadukas kainavo apie 700000 Lt, ir tai tik hidroizoliacija, krantines atramos, bėgių išardymas ir atstatymas.
      Kiek mano patirtis rodo tai "MĘS MYLIME SIAURUKĄ" - daugiau tuo ir pasibaigia. Todėl kad mylėti ji lengviau nei jam padėti. Užduokite klausimą. Ka gero padarėte siaurukui ? ,...... . Vat ir atsakymas kodėl "Šiaurinis ruožas nyksta".
      Ne žodžiais, o darbais siauruką mylim!
      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

      Comment


        Tarkim, kad sudės nemažus pinigus į rekonstrukciją, tačiau jei ruožas nebus taip pat naudojamas ir ūkinėms reikmėms - krovinių ir keleivių vežimui - panašiai kaip Bulgarijoje ar Gruzijoje - jis neturi ateities.
        Su keleiviais būtų galima kažką sureguliuoti, bet ką daryti su kroviniais? Vieno iš galimo varianto - cukraus fabriko Panevėžyje neliko.

        Comment


          Su kroviniais sunkiau. Galima mediena, nors miškovežiais pigiau ir paprasčiau, dolomitas (Petrošiūnai) ir neaišku kam jis butu vežamas, nes kelininkai veža sunkvežimiais jau į vietą kur dirbama. Traukinio eksplotacija brangesnė nei sunkvežimiu.

          PVZ:
          Kad traukinys važiuotu reikia: 1 - mašinistas, mašinisto padėjėjas, stoties budėtojas, pakrovimo iškrovimo reguliuotojas. (Neskaitant visų darbuotojų prižiūrinčių kelią).
          Sunkvežimis: Sunkvežimio vairuotojas.
          Tam kad iškrauti vis tiek reikia perkrovimo į sunkvežimius, nebus taip kad traukinys važiuoja nuo pakrovimo vietos iki iškrovimo.

          Vienintelė ateitis yra turizmas. Bet iki jo ten dar daug reikia pinigų įdėti.
          Ne žodžiais, o darbais siauruką mylim!
          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

          Comment


            Parašė Vismantas Rodyti pranešimą
            Gerai jau prisijungsiu ir aš prie šios diskusijos.
            Kadangi aš labai daug laiko skiriau dėl šio ruožo atgaivinimui tai galiu pasakyti. LR ministerijai tas ruožas ".........". Pinigu jam neskirs. Cituoju vieno iš aukščiausio "valdininko" pasisakymus dėl šio ruožo: Bėgius i metalo lauža, stotis išparduoti, sklypa išdalinti. Per akis Panevėžys - Rubikiai".
            Tikrai realistinis padėties įvertinimas.

            Juk yra veikiantis ruožas. Ir ką matom? Džiugu, kad ASG juda, kruta, bet nepasakyčiau, kad Anyksčių stotis lūžta nuo norinčių važinėti. Prigalvojama renginių, bet nėra jų tiek jau daug, ir žmonių juose ne tiek jau daug (žiūriu į sąrašą čia - http://www.siaurukas.eu/lt/sventines_keliones , geriausiais 2009 metais suskaičiuoju 16 kelionių, plius dar vasaros savaitgalio važiavimai prie Rubikių ežero ir nežinomas kiekis užsakomųjų kelionių). Tikėkimės, ASG bent jau einamąsias išlaidas padengia iš veiklos?

            Net jeigu paskaičius fantazuotojų fantazijas, tai nieko radikaliai geresnio nei tai, ką dabar daro ASG, nematau (dvaras, stotis, semaforas, upeliukas, ežeriukas). Skirtumas tik toks, kad šiaurinį ruožą reikėtų atstatyti beveik nuo nulio, ir turizmą vystyti ir nuo nulio. O turizmą šiame krašte vystyt irgi galima gerokiai efektyviau, nei užkasant milijonus į geležinkelio sankasą.

            Comment


              Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
              Juk yra veikiantis ruožas. Ir ką matom? Džiugu, kad ASG juda, kruta, bet nepasakyčiau, kad Anyksčių stotis lūžta nuo norinčių važinėti. Prigalvojama renginių, bet nėra jų tiek jau daug, ir žmonių juose ne tiek jau daug (žiūriu į sąrašą čia - http://www.siaurukas.eu/lt/sventines_keliones , geriausiais 2009 metais suskaičiuoju 16 kelionių, plius dar vasaros savaitgalio važiavimai prie Rubikių ežero ir nežinomas kiekis užsakomųjų kelionių). Tikėkimės, ASG bent jau einamąsias išlaidas padengia iš veiklos?

              Net jeigu paskaičius fantazuotojų fantazijas, tai nieko radikaliai geresnio nei tai, ką dabar daro ASG, nematau (dvaras, stotis, semaforas, upeliukas, ežeriukas). Skirtumas tik toks, kad šiaurinį ruožą reikėtų atstatyti beveik nuo nulio, ir turizmą vystyti ir nuo nulio. O turizmą šiame krašte vystyt irgi galima gerokiai efektyviau, nei užkasant milijonus į geležinkelio sankasą.
              Mano požiūriu čia yra dvi tarpusavyje glaudžiai susijusios problemos. Jeigu siaurukas orientuojasi į intelektualų turistą — iš kur jų paimti? Panevėžys, deja, yra darbininkų miestas (didžiausias LTU miestas be savo universiteto). Galima atsivežti iš kitų miestų, bet tai labai didina pramogos kaštus. O mažiau intelektualiems siauruko pramogos yra sunkiai finansiškai įkandamos. Taip ir gaunasi „žirklės“.
              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                Parašė Vismantas Rodyti pranešimą
                ......... O tvarkyti 1km kelio reikia apie 300000 Lt. (Jei atstatoma ukio būdu). Dar dvi pervažos po 1mil. Lt. Tiltai kur reikia pakeisti visa medine dali. Dabar rekonstruojamas viadukas kainavo apie 700000 Lt, ir tai tik hidroizoliacija, krantines atramos, bėgių išardymas ir atstatymas.
                .................
                milijonas už pervažą yra žiauriai daug. didžiajame su signalizacija vienkeliame ruože apie 150-200K. gali būti ir mažiau. priklauso kokiu atstumu reikia laidus tampyti. be signalizacijos iki 50K
                Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                Comment


                  Parašė aesde Rodyti pranešimą
                  milijonas už pervažą yra žiauriai daug. didžiajame su signalizacija vienkeliame ruože apie 150-200K. gali būti ir mažiau. priklauso kokiu atstumu reikia laidus tampyti. be signalizacijos iki 50K
                  Paprastose pervažose net dar pigiau. Priklauso nuo kertamo kelio kategorijos.
                  Ši kaina yra iš LG. Aš taip pat padaryčiau pigiau jei ne vienas "bet". Viabaltika kiek žinau galima kirsti geležinkeliu tik skirtinguose lygiuose. T.y. viadukas. Arba sodinti budėtoja kuris stebės ar nėra kliūčių ant kelio. Tokio kaip siaurukas nėra. Jam reikalavimai keliami kaip LG (plačiajam geležinkeliui).
                  Ne žodžiais, o darbais siauruką mylim!
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                    Kalbant apibendrintai, siūlyčiau užsienio turistui pramogas ir pažintį su tarpukario Lietuva. kaip tik būtų lyginama Lietuva su Danija. Apart paties siauruko, būtų alaus, sūrio, arbatų, naminės duonos degustacija, galimybė pačiam pasigaminti šių produktų ir dar juos parsivežti namo, pačiam pasivažinėti/palenktyniauti rankine drezina ar net valdyti lokomotyvą (stebint profesionalui ir stoties teritorijoje), pristatyti bei degustuoti Lietuvoje gaminamą serbentų ir vyšnių vyną, organizuoti įvairias varžybas, pvz orientacija, bėgimas su kliūtimis, surask traukinyje paslėptą lobį, etc..
                    Idėja kaip idėja. Atskiri elementai, (nors daugelis ir nemokšiškai, rinkodaros prasme, atlikti) egzistuoja jau dabar. Netgi tas pats ASG rengia visokius ten vyno traukinius ir panašiai.

                    Tačiau ji anaiptol nėra masinė, ir konkurencija didelė (įvairūs "duonos kepimai" dabar dygsta ant kiekvieno kampo). Taigi tikėtis siauruko infrastruktūros išlaikymo (apie atkūrimo išlaidas net nekalbu) iš tokių pramogų - labai drąsu.

                    Pats investuotum savo santaupas į tokį projektą?

                    Comment


                      Sukurta nauja tema

                      Iškelta 33 (!) puslapiai pranešimai apie neveikiančius siauruosius geležinkelius.
                      Senoje temoje temoje liko 47 puslapiai; kai bus iškelti durpynų geležinkeliai, sumažės keliais puslapiais.


                      Aišku, kad reikės išskirti temą apie geležinkelius į šiaurę nuo Panevėžio (kai kas juos vadina vakariniu ruožu):
                      - Gubernijos - Joniškėlio - Biržų,
                      - Panevėžio - Joniškėlio - Žeimelio - Joniškio
                      - Petrašiūnų - Linkuvos

                      ---
                      Poros dienų diskusija kasbūtųjeigubūtų iškelta į atskirą temą "Diskusijos apie turizmą Lietuvoje"
                      Čia palikti tik pranešimai, kurie bent per kilometrą priartėja prie gelžinkelio

                      =====

                      Taisyta 2011.07.22.
                      Šiaurinio ruožo geležinkeliai atskirti į atskirą temą:
                      Šiauliai (Gubernija) - Pakruojis - Petrašiūnai - Joniškėlis - Pasvalys - Biržai
                      Atšaka Petrašiūnai - Linkuva
                      Panevėžys - Joniškėlis - Vaškai - Žeimelis
                      1960 m. veikęs 600 mm pločio vėžės ruožas Žeimelis - Joniškis
                      Paskutinis taisė Romas; 2011.07.23, 00:08.

                      Comment


                        Aplankiau senaji siauruko tilta buvusiame ruože Joniškėlis - Žeimelis. Iš ties vaizdas įspūdingas. Nuotraukose to neperduosi.



                        http://www.sgk.lt/index.php?key=Gale...=lt&gallery=58
                        Ne žodžiais, o darbais siauruką mylim!
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          Keletą dienų teko viešėti Pasvalyje. Pasinaudodama proga ieškojome Pasvalio siaurojo geležinkelio tilto. Bėgių būklė nenustebino: visiškai apleisti ir apaugę žolėmis bei medžiais. Pats tiltas atrodė nesaugiai, nepaisant to ant jo žaidė vaikai. Pakalbinus juos, pasirodo ant šio tilto jie užaugę ir nebijo vaikščioti.
                          Kelios akimirkos:










                          Beje, šis tiltas, saugomas objektas:

                          Comment


                            Nesaugiausia vieta ant tilto tai lentos šonuose. Jos plonos ir supuvusios. O pabėgiai dar tvirti.

                            Comment


                              1938 m. Panevėžio - Joniškėlio siaurojo geležinkelio atidarymas

                              Lietuvos aidas 1938.12.05



                              Panevėžio - Joniškėlio siaurojo geležinkelio atidarymas
                              Naujasi geležinkelis - paminklinis jubiliejinių 1938 metų statinys


                              Nauji kultūros faktai


                              Iškilmingo geležinkelio atidarymo nuotraukos

                              Atsiprašau, ne visos nuotraukos - kažkam prieš 73 metus prireikė kažkokio straipsnio kitoje pusėje

                              Gero skaitymo

                              Comment


                                Visos statybos padarytos savo jėgomis ir savo pinigais. Mokėdami dirbti ir taupyti, savo jėgomis galėsime kraštui didelių vertybių sukurti.
                                O dabar nemokama nei dirbti, nei taupyti, nei be ES milijonų ką nors padaryti...

                                Comment


                                  Joniškėlio stotis 1930 m.



                                  Joniškelio stotyje 1935 m.



                                  Nuotraukos iš http://www.aukstaitijosgidas.lt/inde...9&new_id=88690

                                  Comment


                                    O kurioje Joniškėlio vietoje buvo senoji stotis ?
                                    Ne žodžiais, o darbais siauruką mylim!
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      Turbūt ten pat.

                                      Comment


                                        Aplankėme buvusį siaurojo geležinkelio ruožą Pakruojis - Šukionai - Stačiunai - Narušaičiai - Mumaičiai - Gubernija. Nuardžius kelia ir neįtraukus šio ruožo į saugomu objektų sąrašą jis pamažu nyksta. Plačiau
                                        Ne žodžiais, o darbais siauruką mylim!
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment


                                          Ir vėl pavogti siauruko bėgiai:
                                          http://www.sekunde.lt/seseliai/pavogti-siauruko-begiai/

                                          Comment

                                          Working...
                                          X