Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šiaurės Lietuvos buv. siaurieji geležinkeliai (Panevėžys-Joniškis, Gubernija-Biržai)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Privažiuojamasis kelias į "Panevėžio stiklą". Vartai į įmonės teritoriją. Topografiniame žemėlapyje atšaka parodyta kaip plačiojo geležinkelio, bet tai tikriausiai klaida.



    Ten pat, vaizdas atgal, magistralinės linijos link.



    Vaizdas pro vartus. "Panevėžio stiklo" teritorijoje tvarka.



    Kiek paėjus palei tvorą. Iešmas.



    Tvoros stulpai iš bėgių.



    Bėgiai eina į pastatą. Ar čia įvažiavimas į cechą, ar tai stiklo fabriko manevrinio šilumvežio depas? Jei tokį gamykla turėjo.



    Ties Pramonės g. pervaža. Panevėžio stoties link.



    Bernatonių link. Bėgiai pervažoje yra, bet kelio ženklų nėra. Galbūt ties šia pervaža būta 3 km posto?

    Paskutinis taisė Al1; 2013.11.16, 22:21.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ties įvažiavimu į "Panevėžio energijos" teritoriją iš Pušaloto g. Vaizdas šiaurės vakarų kryptimi.



    Ten pat, į priešingą pusę. Matosi pervaža, kuri, nors ir traukinių eismo, nėra, sužymėta visais reikiamasi ženklais, tame tarpe ir "Stop" iš abiejų pusių.



    Ties pėsčiųjų taku nuo AB "Panevėžio stiklas" stotelės link šios įmonės. Per geležinkelį neseniai įrengta perėja - ant nenaudojamų bėgių užpilta betono. Vaizdas Pramonės g. pervažos link.



    Einu nuo perėjos bėgiais Pramonės g. link. Kairėje krūva bėgių. Kažkur čia būta 3 km posto. O gal jis buvo ties Pramonės g. pervaža?



    Iešmas. Kelias tiesiai į Joniškėlį. Kairėn eina atšaka į "Panevėžio stiklo" teritoriją.



    Kiek paėjus toliau. Kairėn į "Panevėžio stiklą".



    Ten pat, vaizdas atgal.

    Paskutinis taisė Al1; 2013.11.16, 21:43.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Fotoreportažas iš ruožo Panevėžys - Joniškėlis.
    Panevėžio stoties siaurojo geležinkelio kelyną palieku kitam kartui. Pradedu nuo Katkų g. pėsčiųjų perėjos per geležinkelį. 1976 m. topografinio žemėlapių (dviejų suklijuotų) fragmentas. Mėlynu 1 pažymėjau Katkų g. perėją.



    Ties Katkų g. perėja, vakarų pusėn.



    Ten pat, Panevėžio stoties link.



    Netoli perėjos, kiek paėjus nuo jos į vakarų pusę. Siaurojo ir plačiojo geležinkelio linijų persikirtimas. Plačiojo atšaka naudojama.



    Pušaloto g. pervaža. Kaip matyti žemėlapyje ir nuotraukoje (dešiniau šlagbaumo ir pervažos apšvietimo stulpo) būta antrojo kelio. Iešmas turėjo būti prieš pervažą, jei judama nuo Panevėžio stoties pusės.



    Ties pervaža, stoties link.



    Ties Įmonių g. (topografiniame žemėlapyje ji yra, tik pavadinimo nėra. Šiaurės vakarų link.



    Ten pat, Panevėžio stoties link.



    Paėjus už krūmų nuotraukoje viršuje, yra antrojo kelio pylimas. Vaizdas Pušaloto g. pervažos link.



    Kaip matyti topografiniame žemėlapyje, už Įmonių g. pervažos prasidėjo kelynas, kurį žemėlapyje pažymėjau skaičiumi 2. Buvusio kelyno vietoje šiaurės vakaru link.



    Ten pat, Pušaloto g. pervažos link.

    Paskutinis taisė Al1; 2013.11.16, 21:35.

    Komentuoti:


  • zasiukas
    replied
    parduodamas neveikiantis SG.
    jei jūs dar norėsite kad jums jį padarytų veikiantį tai ir 50 mln neužteks.
    kiekvienam sustojime kas pora kilometrų nestosit.
    reiks kokių 5 pagrindinių stočių.

    koks skirtumas ar LG išpirks ar jūs pats išsipirksit.
    dar blogiau jei LG išpirks, bus žymiai brangiau nei pats išpirktumėt.

    tema be galo, ginčai irgi.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Taip, perku uz 3 milijonus , imetu dar savo 25 milijonus stociu, peronu ispirkimui, kelio atstatymui, isvogtu begiu nupirkimui, neteisetai nuriktu keliu atstatymui ir leiskite paklausti koks bus mano biznis?

    Gal vis tik reikejo pirma:
    1. nekurti neaisku kokios strukturos siauruko "apsaugai"
    2. neleisti tai strukturai neteisetai pardavineti siauruko turto (beje, kaip ten su tais semoforais, kuriuos nuveze nelegaliai savo laiku I metalo lauza?)
    3. neleisti privatizuoti bent jau peronu

    Dabar nuperku siauruka ir atleiskite kur man isodinti turistus???

    Komentuoti:


  • zasiukas
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Nedurniuok - stotis ispardavete, peronus taip pat, nusiperki gelezinkeli ir ka su juo darai? Nes islipti prie stociu negalima - viskas privatu. Patys zinote, kad pardavimai buvo neteiseti, bet ne vis viena pardavinejote. Ispirkite, ka pardavete neteisetai, tada ir snekesime apie pirkimus
    o pirksite?
    o už 1 lt? 2lt? 100000 lt? 1,3 mln lt? ar 3 mln lt?
    nes išpirkus kaina pakils.
    gal norite geležinkeliams pateikti pasiūlyma: kad sutinkate Jūs nupirkti siauruką už 3-4 mln lt pasirašyti sutartį pirkimo-pardavimo ir su mokėti pinigus iš anksto, su salyga kad LG išpirks jums reikalingas stotis. už gautus pinigus manau kad LG išpirks stotis nesunkiai.

    ar geriau būtų kad LG išpirktų ir parduotų visą kompleksą už simbolinį 1 lt?

    Komentuoti:


  • WastedYears
    replied
    Emilis Trečiokas. „Biržų rajonas“. Vilnius, „Mintis“, 1985. Nuotraukos Viliaus Mizaro
    Siaurukas Biržuose

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Nedurniuok - stotis ispardavete, peronus taip pat, nusiperki gelezinkeli ir ka su juo darai? Nes islipti prie stociu negalima - viskas privatu. Patys zinote, kad pardavimai buvo neteiseti, bet ne vis viena pardavinejote. Ispirkite, ka pardavete neteisetai, tada ir snekesime apie pirkimus

    Komentuoti:


  • zasiukas
    replied
    Parašė Grillz Rodyti pranešimą
    Važinėk kiek nori, nieks ten neprisikabins. Policija paprasčiausiai nieko nesupras ką tu ten darai, o supratę nežinos galim ar negalim Aš pats iš Biržų kilęs, žinau ką sakau.
    gerai kol gerai.
    bet kai geležinkeliai pamatis kad jų turto kažkas naudojasi, jie tikrai pradės ieškoti kas ir reikalaus pirmiausia nuomos. beto jei atsitiks kokia nors nelaimė vėl kreipsis į geležinkelius. vienos bėdos.

    siūlau pirkti visą geležinkelį

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Geležinkelio stotis Pasvalyje. Apie 1938 m.



    Jonas Aničas Pasvalio krašto istorija 1918-1940 m. 2012

    Komentuoti:


  • Grillz
    replied
    Važinėk kiek nori, nieks ten neprisikabins. Policija paprasčiausiai nieko nesupras ką tu ten darai, o supratę nežinos galim ar negalim Aš pats iš Biržų kilęs, žinau ką sakau.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Geležinkelio institucijos tikrai nesikabinės, nes jų atstovų ten nei kvapo nėra. Policija gali prisikabinti.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė zasiukas Rodyti pranešimą
    labas.
    bus blogai. nes atvažiuosiuos apsaugos darbuotojai ir duos bizūno.
    beto gali nubausti geležinkelių inspekcija nes važinėji uždarytu ir netinkamu naudoti keliu.
    geriau sudaryti nuomos sutartį. bet sudarius sutartį teks atremontuoti geležinkelio atkarpą, nes juk negalima tokiu blogu keliu važinėti.
    tiek minčių
    Iš kokio miesto tie apsauginiai atvyktų ? Biržuose jų tikriausiai nėra...
    Kabinėjimųsi atvejais iš LG ir geležinkelių inspekcijos pusės turėtų būti didelė gėda dėl rekordinio aplaidumo. Pagaliau "bizūnas" prilygtų smurtavimui.

    Komentuoti:


  • zasiukas
    replied
    būsi

    labas.
    bus blogai. nes atvažiuosiuos apsaugos darbuotojai ir duos bizūno.
    beto gali nubausti geležinkelių inspekcija nes važinėji uždarytu ir netinkamu naudoti keliu.
    geriau sudaryti nuomos sutartį. bet sudarius sutartį teks atremontuoti geležinkelio atkarpą, nes juk negalima tokiu blogu keliu važinėti.
    tiek minčių

    Komentuoti:


  • Evka
    replied
    Norejau pasiteirauti zinovu ar as nebusiu baudzemas jai vazinesiu savo drezina apleistu gelezinkelio ruozu birzu rajone.Tarkim tai bus kaip ir ekspedicija....

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Be abejo, kad per tiek metų užžėlė. Vietomis lyg ir buvo kertami krūmai. Taigi, jei yra noras pasivažinėti drezina ar pan., tai tik plačiuoju geležinkeliu. Nuo Marcinkonių iki Senovės ir nuo Darbėnų iki Latvijos. Galima būtų pamėginti ir iki Kretingos.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Evka Rodyti pranešimą
    O tai niekas nera isbande pravažiuot tuo ruožu?
    Kuogi važiuoti? Kažką panašaus į dreziną ar bėginį dviratį turi tik vienetai...
    Pėsčias Biržų apylinkėse pagelžkeliais pavaikščioti ir automobiliu į atskiras buvusias pervažų vietas ir kitas pagelžkeles pasiekti galimybę turėjau 2009 metų vasarą. Ir labai nusivyliau: geležinkeliukas apaugęs krūmais, niekas jų nenaikina. Dreziną nespėtum nukėlinėti ir vėl uždėti ant bėgių. Tiesiog niekas neprižiūri.
    Netikiu, kad per keturis metus situacija galėjo pagerėti.
    Paskutinis taisė Vitas; 2013.10.24, 10:15.

    Komentuoti:


  • Evka
    replied
    O tai niekas nera isbande pravažiuot tuo ruožu?

    Komentuoti:


  • sknts
    replied
    Vietomis įmanoma. Bet problema yra buvusio pervažos. Praktiškai jų nebelikę. Bėgiai irgi jau vietomis apaugę krūmais. Taip pat kai kuriose vietose sugadintas pylimas. Dar manau, kad gali keliose vietose trūkti bėgių.

    Komentuoti:


  • Evka
    replied
    Man iškilo klausimas ar įmanoma dar Birzu apylinkėse važiuoti siauruko bėgiais? pvz kad ir drezina. Taip pat ar kas nors yra paskaicievia kiek kainuotu tos linijos atgaivinimas,ar ji dar reikalinga turizmo reikmėm?

    Komentuoti:

Working...
X