Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šiaurės Lietuvos buv. siaurieji geležinkeliai (Panevėžys-Joniškis, Gubernija-Biržai)
Collapse
X
-
Na, jau. Mopedo variklis gi nėra sunkus. Nebent drezina su motociklo varikliu. Bet dviese važiuojant tai irgi ne problema.
-
Tai vat- net jei ir su drezina su motoru važiuotumėm, tai ji pradėtų kritinėti, o ją pakelti tai ne šitą rankinį aparatą...
Komentuoti:
-
Atsimenu šį važiavimą. Nuo Petrašiūnų į Linkuvos puse važiuojant iškarto ir nuvirtom. Vėžės plotis didesnis kaip 750 mm. O ir važiuoti tikrai daug fizinės jėgos reikia.Parašė udrius Rodyti pranešimąNa nėra taip jau blogai, bandėm prieš kelis metus:
Visa bėda, kad tokia visiškai per žolę nevažiuoja, skirtingai nuo plačiųjų geležinkelio aparato, o motorinė gali būti per sunki ir kristi per tokius tarpus... Be to, tiltų būklė neaišku kokia...
Komentuoti:
-
Na nėra taip jau blogai, bandėm prieš kelis metus:

Visa bėda, kad tokia visiškai per žolę nevažiuoja, skirtingai nuo plačiųjų geležinkelio aparato, o motorinė gali būti per sunki ir kristi per tokius tarpus... Be to, tiltų būklė neaišku kokia...
Komentuoti:
-
Manau,kad su drezina nepavyktų. Daug kur pervažose bėgiu nebėra. Pylimas irgi vietomis nukastas.Parašė statyba Rodyti pranešimąVismantai, o kada galima tiketis "plano - chuligano" su drezina pabandant pasiekti Birzus? Zinoma, apsiginklavus darbo irankiais
Komentuoti:
-
Vismantai, o kada galima tiketis "plano - chuligano" su drezina pabandant pasiekti Birzus? Zinoma, apsiginklavus darbo irankiaisParašė Vismantas Rodyti pranešimąManau dar vienas grindinys mūsų laukia Raguvėlėje. Ten dar ir teks atraminę sienutę subetonuoti. Tik grindinys ten turėtų būti kuklesnis.
Komentuoti:
-
Šiandien Lietuvos ryte:
Linksmai apie išnykusį siaurąjį Biržų geležinkelį, meiliai vadintą siauruku (nuotraukos)
http://www.lrytas.lt/-12957855101294...nuotraukos.htm
Skaitydamas komentarus supratau, kad žmonės labai nedaug žino dar apie siaurukus ir jie nori tai sužinoti...
Komentuoti:
-
Nuotraukos iš tarybinės spaudos.
Traukinys Panevežys-Biržai.

Motorvežis TU3.
Komentuoti:
-
Gavos tokia situacija, jog dabartiniai jos savininkai dėl neaiškių nelabai norėjo leisti fotografuoti, tačiau pastaruoju metu Linkuvoje tenka lankytis labai dažnai, tikiuosi, kad savininkų nuomonė laikui bėgant pasikeis
Komentuoti:
-
Linkuvos siaurojo geležinkelio stotis
Besilankant Linkuvoje (Pakruojo rajone), pavyko nufotografuoti šiame miestelyje esančius siauruko bėgius ir apylinkes. Kalbant apie bėgius, dauguma net nėra išlikę žymos, jog kažkada buvo nutiesti bėgiai, nors traukinys važiavo maždaug iki 1993 m. beje, dalis stoties teritorijos aptverta nemaža tvora.











Komentuoti:
-
R22 bėgiai, 152 metrų. Tai maždaug 3,3 tonos geležies...
Tik ar tikrai R22? Mažiausias profilis, kurį teko matyti, tai buvo R43.Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2010.10.10, 00:42.
Komentuoti:
-
Parašė copper Rodyti pranešimąNe pirmą kartą vagys vagia, ne pirmą kartą policija jų ieško. Dar neradau nė vieno žiniasklaidos paviešinto fakto, kada buvo surasti bėgių/pylimo sankasos žvyro vagys.Pavogė 152 metrus geležinkelio
Nuostolis vertinamas 8 498 litais.
Siauruko bėgių vagių ieško policija, šeštadienį praneša Panevėžio apskrities VPK. 15min.lt savo ruožtu primena, jog metalo ištroškę ilgapirščiai į geležinkelį nusitaiko nebe pirmą sykį.
Komentuoti:
-
Šaltinis: http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...elio-59-119221Pavogė 152 metrus geležinkelio
Iš siaurojo geležinkelio ruožo Panevėžys–Joniškėlis pavogta nemaža atkarpa geležinkelio bėgių, nuostolis siekia 8,5 tūkst. litų.
Didinti straipsnio tekstą
Mažinti straipsnio tekstą
Bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ filialo „Šiaulių geležinkelių infrastruktūra“ direktorius A.K. pranešė, kad laikotarpyje nuo rugsėjo 21 d. iki rugsėjo 29 d. pastebėta, jog iš siaurojo geležinkelio ruožo Panevėžys–Joniškėlis pavogti 152 metrai R22 tipo geležinkelio bėgių.
Nuostolis vertinamas 8 498 litais.
Siauruko bėgių vagių ieško policija, šeštadienį praneša Panevėžio apskrities VPK. 15min.lt savo ruožtu primena, jog metalo ištroškę ilgapirščiai į geležinkelį nusitaiko nebe pirmą sykį (žr. susijusius straipsnius).
Komentuoti:
-
Iš serijos kas būtų jei būtų. Jei atgaivins šį ruožą (kuom giliai abejoju, nes yra didesnių problemų kai kuriuose plačiojo geležinkelio ruožuose) tai ir padarys pervažas ar viadukus.
Komentuoti:
-
Na tai traukinys sustos prieš pervaža ir tik įsitikinus, kad užtvarai nuleisti, pajudės per ją.
Komentuoti:
-
deja, būtent čia ir slypi problema - kuo rečiau važiuoja traukinys - tuo didesnė susidūrimo su juo pervažoje tikimybė.Parašė Al1 Rodyti pranešimąBet traukinys pravažiuos tik du kartus per dieną vieną ar du kartus per savaitę, savaitgaliais. Ir tik pavasario - rudens metu. Kitu metų laiku ar kitomis dienomis nebent tik kelio remontininkai porą kartų per dieną pravažiuos. Ar tai sudarys didelių problemų? Žinoma, reikės riboti greitį iki 50 km/h. Pervaža privalėtų būti su automatiniu užtvaru.
Komentuoti:
-
Plečiantis pokalbiui apie paveldą, ima juokas pro ašaras. Paveldosaugininkai neleidžia kloti betoninių pabėgių (tik medinius), tačiau kur jie buvo, kai kelininkai ties ViaBaltica nupjovė bėgius???Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąTokiu atveju būtų dar vienas pavyzdys, kaip "paveldosauga" tampa objekto sugriuvimo priežastimi.
Su sąlyga, kad iš viso vyks rimtas kapitalinis remontas/atstatymas (o ne "atstatymas į 2001 būklę") - kuo tenka rimtai abejoti... Pervaža - vienintelis realus (o ne fantastinis - kosmonautinis) variantas
Dėl to „atstatymo į 2001 būklę“ nereikėtų per daug 'imti į širdį'. Tas atstatymas tai tik tiltų/pralaidų sutvarkymas, pervažų atkasimas (nes bėgiai užpilti žvyru ir smėliu), vagių nukasto pylimo ir pavogtų bėgių atstatymas, žolės, krūmų ir medžių išpjovimas ant bėgių, pylimo ir keli metrai aplink pylimą. Net nežinau, ar LG teiksis įrengti pervažą (kartu su kelininkais) per ViaBaltica ir keisti išpuvusius pabėgius.
Šiaip tai yra akivaizdu, kad tokiu būdu ASG teisėtai bando sutaupyti pinigų. Šis ruožas dabar įdomus tik entuziastams ir metalo/žvyro vagims. ASG gauna ir taip gerokai sumažintas dotacijas iš SM tik esamo naudojamo ruožo priežiūrai, ir dar tektų gerokai pakovoti dėl šiaurinio ruožo tvarkymo lėšų.
Gal pasirodysiu kaip pesimistas, bet mano asmenine nuomone šiauriniu ruožu kažin ar dar važiuos keleiviniai traukiniai toliau Joniškėlio... Na nebent imtų lyti eurais iš dangaus
Komentuoti:
-
Tokiu atveju būtų dar vienas pavyzdys, kaip "paveldosauga" tampa objekto sugriuvimo priežastimi.Parašė Wycka Rodyti pranešimąSiaurukas 1996 buvo įrašytas į nekilnojamųjų kultūros vertybių registrą kaip istorinę, techninę, technologinę, architektūrinę, kraštovaizdinę reikšmę turintis statinių kompleksas.
(...)
Taigi sunku įsivaizduoti legalų siauruko bėgių užkėlimą ant šiuolaikinio viaduko.
Su sąlyga, kad iš viso vyks rimtas kapitalinis remontas/atstatymas (o ne "atstatymas į 2001 būklę") - kuo tenka rimtai abejoti... Pervaža - vienintelis realus (o ne fantastinis - kosmonautinis) variantas
Komentuoti:
Komentuoti: