Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šiaurės Lietuvos buv. siaurieji geležinkeliai (Panevėžys-Joniškis, Gubernija-Biržai)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied








    Tualetas.



    Gyvenamasis geležinkeliečių namas vakariniame perono gale.



    Peronų vakarinis galas



    Stoties pastatas iš miesto pusės



    Tarpukario komercinis pastatas prie stoties. Netoli stoties yra ir daugiau tarpukario ar pokario pramoninių statinių, sandėlių. Galbūt iki kai kurių iš jų būta geležinkelio atšakų.

    Paskutinis taisė Al1; 2013.11.19, 15:48.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tęsiu fotoreportažą.
    Joniškėlis. Ties G. Petkevičaitės-Bitės g. pervaža. Joniškėlio stoties link. Prieš pat pervažą yra iešmas, kuriuo traukiniai nukreipiami į Biržus ar Panevėžį. Pervažoje du keliai (jų nesimato).



    Į priešingą pusę. Dešinėn eina bėgiai (jų žolėje nesimato) į Panevėžį, o kairėn (bėgis matosi) - į Biržus. Tolumoje matyti semaforas Biržų kelyje.



    Semaforas kiek iš arčiau.



    Joniškėlio stoties pastatas.



    Peronai. Joniškėlio stotyje yra išlikęs pilnas kelynas, bet kai kur bėgiai giliai žolėje.





    Rytinio kelyno galo link.







    Paskutinis taisė Al1; 2013.11.19, 15:43.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kad per tuos 4 metus žolė taip paaugo, prižėlė krūmų, kad daug kur nebepravažiuos ir motorinė drezina.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Taigi, įmetu 2009 metų nuotraukų...

    Petrošūnų miestelio viso miestelio vaikų šventė...





    Iš karto už Petrošiūnų



    Prie Joniškėlio semaforų



    Joniškėlis



    Aparatas važiuoja ir per asfaltą



    Išvada - tai ne plačiųjų "patranka" - ji sunki, per žolę liuosiai. Siaurukui reikia važiuoti pavasarį arba rudenį, kai nukritusi žolė ir turi būti motorinė...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Lentelė yra. Bet aš joje nieko neįskaičiau. Informacija iš parovoz.com paėmiau. Ten yra Udriaus nuotrauka.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Balastavimo mašinos gamyklinė lentelė išlikusi?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nuotraukose ir atsakymas tiems, kas nori pravažiuoti ruožu su drezina. Tai neįmanoma. Net ir ten, kur auga žolė, ji jau tokia, kad drezina nepravažiuos.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    niūrokai atrodo apleista ir nugyventa infrastruktūra

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tiltas per Nepervestį. Iki jo prieiti nėra lengva - reikia eiti užaugusiu geležinkeliu virš 1,5 km. Nuotrauka nuo rajoninio kelio Nr. 2904.



    Vaitkūnų stoties pastatas.



    Buvusios stoties kelyno galas Joniškelio link. Tolumoje išlikęs atstumo ženklas. Deja, iš toli aiškiai nesimatė skaičių; jie apsilupę.



    Bėgiai ir perono likučiai ties stoties pastatu.



    Tiltelis per Alksnupį Joniškėlio prieigose.



    Vaizdas Vaitkūnų link.



    Ten pat, į priešingą pusę - išlikęs Joniškėlio stoties semaforas.









    Vaitkūnų link.



    Joniškėlio link. Kelias į Joniškėlį suka kairėn.



    Tęsinys bus.
    Paskutinis taisė Al1; 2013.11.17, 17:55.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied






    Stoties pastatas nuo miestelio pusės.



    Aikštė prieš stotį tikriausiai buvo grįsta akmenimis. Dabar viskas po velėna. Viduryje aikštės prieš stotį augo medis arba buvo pasodinta gėlių.



    Turbūt tarpukarinis? Ant stoties pastato.



    Sandėliai.



    Stotis nuo toliau.



    Stoties g. miestelio centro link.

    Paskutinis taisė Al1; 2013.11.17, 17:46.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Stoties pastatas. Deja, ganėtinai apleistas, nors viename gale gyvenama.





    Buvusio stulpo atrama iš bėgių tarp kelių.





    Tualetas. Naudojamas pagal paskirtį.



    Tarpukarinis užrašas.



    Vyrų tualetas.



    Pakhauzas ir rampa.





    Paskutinis taisė Al1; 2013.11.17, 17:43.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pušalotas. Gerai išlikęs visas stoties kompleksas, išskyrus kelyną, kurio nėra (tik vienas kelias paliktas). Įdomu, būta vandens bokšto ar nebūta?

    Stoties panorama iš pietų pusės. Stovėjau ties buvusio kelyno kraštu. Artinimo nenaudojau, nuotrauka neapkarpyta. Galima įsivaizduoti stoties kelyno plotį ir kiek maždaug kelių būta.



    Kiek iš arčiau.



    Bėgiai, peronas, stoties pastatas.



    Iš arčiau.



    Piečiau stoties pastato yra geležinkeliečių gyvenamasis namas. Vaizdas nuo bėgių pusės.



    Iš šono.



    Veranda gelžbetoninė monolitinė.



    Iš kiemo pusės.



    Šalia gyvenamojo namo yra sandėliukas iš balastavimo mašinos УПБ1М-26.





    Peronas. Vaizdas Vaitkūnų link.

    Paskutinis taisė Al1; 2013.11.17, 17:39.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Mikoliškio stotelė atsirado tarybiniais metais prie išdygusios Mikoliškio gyvenvietės. Nors joje yra elevatorius, iki jo atšakos tikriausiai nebuvo.

    Buvusios stotelės vieta, vaizdas Pušaloto link. Išlikusi buvusio paviljono asfaltuota aišktelė. Perono nėra - gyventojai tikriausiai išsinešiojo plyteles.



    Išlikę du apšvietimo stulpų pagrindai. Vienas perone, kitas prie tiltelio prie gatvės.



    Tubūt buvusio ženklo "Lokomotyvo sustojimo vieta" pagrindas.





    Maždaug už 800 m nuo Mikoliškio stotelės Pušaloto link yra tiltas per Amatą.



    Ar čia ar ne siaurojo geležinkelio vagono sienelė? Panaudota pėsčiųjų tilteliui per melioracijos griovį ties tiltu per Amatą.

    Paskutinis taisė Al1; 2013.11.17, 17:20.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tęsiu toliau. Medikoniai. Kaip jau minėjau, stoties pastatas tipinis, toks pats kaip Skaistgiriuose ir Bernatonyse.



    Peronas, Skaistgirių link.



    Sandėlis.





    Mikoliškio link.



    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Aišku, kad ne.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Geras reportažas. Fototechnika ta pati?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kita stotis - Skaistgiriai. 1969 m. topografinis žemėlapis. Kaip matyti, būta siaurojo geležinkelio į karjerą. Kaip sakė stotyje gyvenanti moteris, vėliau buvo kasamos ir durpės iš gretimų durpynų bei vežamos į Panevėžį kurui. Dabar atšakos į karjerą vietoje yra keliai.



    Skaistgirių stoties pastatas.



    Kaip matyti, tipinis. Toks pats Bernatonyse, Medikonyse.



    Buvę peronai. Medikonių link.



    Bernatonių link.







    Garvežių malkų sandėlis.



    Tiltas per Paltį.





    Tęsinys bus.
    Paskutinis taisė Al1; 2013.11.16, 22:19.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Didelis tiltas per Sanžilę.









    Bernatonių link. Tilto būklė prasta.







    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Laiptai.



    Stotis saugoma valstybės.



    Panevėžio link. Bėgiai apaugę žole.



    Stoties pastatas iš kitos pusės.



    Vaizdas Bernatonių stoties link nuo pervažos.



    Bernatonių pervaža. Skaistgirių link.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tipinis vaizdas prie eilinės pervažos. Bėgiai sunkiai matomi.



    Pirma stotis nuo Panevėžio - Bernatoniai. Stoties pastatas nuo bėgių pusės.



    Irgi nuo bėgių pusės.



    Stoties buvusio kelyno galas Panevėžio link.



    Skaistgirių link. Išlikę ties pastatu pirmojo perono likučiai ir žole bei samanomis apaugę antrojo perono likučiai. Bėgiai yra antrame kelyje.



    Ūkinis stoties pastatas.



    Stoties pastato fragmentas.



    Tarpukarinis.

    Paskutinis taisė Al1; 2013.11.16, 21:59.

    Komentuoti:

Working...
X