Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šiaurės Lietuvos buv. siaurieji geležinkeliai (Panevėžys-Joniškis, Gubernija-Biržai)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Anksčiau. Joniškio - Žeimelio pirmiau, o iki Joniškėlio vėliau.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Jei neklystu linija išardyta apie 1980 m.
    Po karo keleiviniai atkarpoje Joniškis-Žeimelis-Joniškėlis-Panevėžys buvo suderinti.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kita stotis - Gružiai. Gružių prieigose išlikęs geležinkelio ženklo stulpelis. Tokios formos stulpelių yra Joniškėlio - Biržų ir kituose ruožuose, taip kad tai ne buvusio kelio ženklo stulpelis.



    Gružiuose geležinkelio trasa užstatyta. Tačiau netoli stoties išlikusi pervažos vieta - likę pervažos stulpeliai iš abiejų pusių.

    Gružių stoties pastatas iš buvusio kelyno pusės.





    Tualetas ir sandėliukai.



    Iš "miesto" pusės.



    Kita stotis - Vaškai. Udriaus nuotraukose dar nėra konteinerio. Neseniai jį pastatė.
    Stoties pastatas nenaudojamas.









    Vaškuose šalia stoties pastato yra geležinkeliečių daugiabutis namas.



    Stotis iš "miesto" pusės.



    Tęsinys bus.
    Paskutinis taisė Al1; 2014.06.13, 19:53.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Fotoreportažas Joniškėlis - Žeimelis. Pradėsiu ne pačiame Joniškėlyje, bet nuo tos vietos, kur atsišakojo linija į Žeimelį. Tai yra Joniškėlio šiaurės vakariniame pakraštyje. Fotografuota balandžio pradžioje, kai važiavau linija Joniškėlis - Šiauliai.

    Tiesiai - į Žeimelį, kairėn į Šiaulius. Linija Joniškėlis - Žeimelis pradėta tiesti dar tarpukario Lietuvoje, užbaigta jau prie vokiečių Antrojo pasaulinio karo metais. Linija buvo 750 mm vėžės, o Joniškio - Žeimelio - 600 mm. Jei ne karas, ši linija būtų persiūta į 750 mm. Galbūt tai ir patrumpino abiejų linijų gyvenimus. Jei visa linija būtų buvusi iki karo ar karo metais perdaryta į 750 mm, tikriausiai ji nebūtų taip greitai išardyta, o būtų pragyvavusi galbūt ir dešimtmečiu ilgiau.



    Iškart už Joniškėlio pylimas neišlikęs, suartas. Toliau pylimas panaudotas keliui į Švobiškį.
    Balandžio pabaiga.
    Didžiausias tiltas linijoje per Mūšą prie Švobiškio. Tikriausiai buvo su pagrindu automobilių ir vežimų eismui. Vaizdas Švobiškio link. Labai gerai įsižiūrėjus į nuotrauką, tolumoje galima pamatyti Švobiškio stotį. Iki jos nuo tilto virš kilometro.



    Vaizdas iš šono.









    Švobiškio stotis. Visos stotys iki Žeimelio fundametalios.





    Kelyno vietoje kelias. Vaizdas Žeimelio link.

    Paskutinis taisė Al1; 2014.06.13, 21:38.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Čia greičiausiai į Ignalinos stovyklą, nes pirkėjas Vilniaus IF. Mūsų siaurukas priklauso Šiaulių IF

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Gal prieš išparduodant ar perduodant bent minimaliai linijų būklę sutvarkys? T.y. medžius ir krūmus išvalys.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    LG viešųjų pirkimų puslapyje yra skelbimas "Drezinos su grandinine pavara siaurukui pirkimas". Jokių papildomų dokumentų nėra pateikta. Ką tai galėtų reikšti?

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Na kaip pasakyti, sakė dviračių tako kainą - kaio 1 km taip 1 mlj... Tai tada koks skirtumas ar bėgis ar dviračių takas....

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Procesas gali būti ir greitas.
    Į straipsnį bus atsakymas: reikia, reikia, dviračių takus turizmui tiesiame. Bus ir darbo vietų turizmo sektoriuje - šėryklose, girdyklose, viešbučiuose...

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Na išbraukimas eis per vyriausybę. tad procesas gali būti ilgas. Niekas ir neprašo dėti galvos - tiesiog tinkamas straipsnis tinkamu laiku - su parašymu - merui nereikia nei turistų, nei investicijų, nei naujų darbo vietų.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Rinkimai kitais metais, o sprendimas išardyti geležinkelį gali būti priimtas dar šiemet.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Dėl siaurojo niekas galvas neguldys - nei vietos politikai, nei vietos laikraščiai. Be vyriausybės požiūrio nieko nebus.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Na artėja rinkimai, kodėl galima valdžią išversti. Aišku, vietiniai laikraščiai gali būti nupirkti. Tada jau nieko nepadarysi.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O ASG ką? Valdžios nenuversi. Reikia įtikinti juos, kad iš ES būt galima gauti kur kas daugiau (ir otkatų būtų daugiau), jei būtų atgaivinamas geležinkelis, o ne tiesiamas dviračių takas.

    Komentuoti:


  • DDoncys1
    replied
    Hm... gal kas turite pasiūlymų kaip nuardyti dalbajobus sėdinčius valdžioje?

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Girdėjau , kad atėjo Pasvalio ir Biržų raštas, kad jie nori ardyti ir kloti dviračių takus. Taigi....

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė DDoncys1 Rodyti pranešimą
    Nepamirškite to, kad mes esame lietuviai, o lietuviai, sovietizacijos dėka, paliko LAAAAABAI materialūs žmonės. Todėl tai bėdai yra šioks toks sprendimas, kuris su kai kai kurias privatininkais gali suveikti.
    Vakaruose jokio socializmo nebuvo, bet materializmas ten dar didesnis.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kas taip sakė? Stotį privatizavęs žmogus? Tai jis galėjo tiesiog taip pasakyti, kad visokie pašaliniai nevaikščiotų po "privačia" valdą ir nefotografuotų...
    LG kėlė dokumentus, rodė....

    Komentuoti:


  • DDoncys1
    replied
    Nepamirškite to, kad mes esame lietuviai, o lietuviai, sovietizacijos dėka, paliko LAAAAABAI materialūs žmonės. Todėl tai bėdai yra šioks toks sprendimas, kuris su kai kai kurias privatininkais gali suveikti.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kas taip sakė? Stotį privatizavęs žmogus? Tai jis galėjo tiesiog taip pasakyti, kad visokie pašaliniai nevaikščiotų po "privačia" valdą ir nefotografuotų...

    Komentuoti:

Working...
X