Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šiaurės Lietuvos buv. siaurieji geležinkeliai (Panevėžys-Joniškis, Gubernija-Biržai)
Collapse
X
-
Jei neklystu linija išardyta apie 1980 m.
Po karo keleiviniai atkarpoje Joniškis-Žeimelis-Joniškėlis-Panevėžys buvo suderinti.
Komentuoti:
-
Kita stotis - Gružiai. Gružių prieigose išlikęs geležinkelio ženklo stulpelis. Tokios formos stulpelių yra Joniškėlio - Biržų ir kituose ruožuose, taip kad tai ne buvusio kelio ženklo stulpelis.
Gružiuose geležinkelio trasa užstatyta. Tačiau netoli stoties išlikusi pervažos vieta - likę pervažos stulpeliai iš abiejų pusių.
Gružių stoties pastatas iš buvusio kelyno pusės.
Tualetas ir sandėliukai.
Iš "miesto" pusės.
Kita stotis - Vaškai. Udriaus nuotraukose dar nėra konteinerio. Neseniai jį pastatė.
Stoties pastatas nenaudojamas.
Vaškuose šalia stoties pastato yra geležinkeliečių daugiabutis namas.
Stotis iš "miesto" pusės.
Tęsinys bus.Paskutinis taisė Al1; 2014.06.13, 19:53.
Komentuoti:
-
Fotoreportažas Joniškėlis - Žeimelis. Pradėsiu ne pačiame Joniškėlyje, bet nuo tos vietos, kur atsišakojo linija į Žeimelį. Tai yra Joniškėlio šiaurės vakariniame pakraštyje. Fotografuota balandžio pradžioje, kai važiavau linija Joniškėlis - Šiauliai.
Tiesiai - į Žeimelį, kairėn į Šiaulius. Linija Joniškėlis - Žeimelis pradėta tiesti dar tarpukario Lietuvoje, užbaigta jau prie vokiečių Antrojo pasaulinio karo metais. Linija buvo 750 mm vėžės, o Joniškio - Žeimelio - 600 mm. Jei ne karas, ši linija būtų persiūta į 750 mm. Galbūt tai ir patrumpino abiejų linijų gyvenimus. Jei visa linija būtų buvusi iki karo ar karo metais perdaryta į 750 mm, tikriausiai ji nebūtų taip greitai išardyta, o būtų pragyvavusi galbūt ir dešimtmečiu ilgiau.
Iškart už Joniškėlio pylimas neišlikęs, suartas. Toliau pylimas panaudotas keliui į Švobiškį.
Balandžio pabaiga.
Didžiausias tiltas linijoje per Mūšą prie Švobiškio. Tikriausiai buvo su pagrindu automobilių ir vežimų eismui. Vaizdas Švobiškio link. Labai gerai įsižiūrėjus į nuotrauką, tolumoje galima pamatyti Švobiškio stotį. Iki jos nuo tilto virš kilometro.
Vaizdas iš šono.
Švobiškio stotis. Visos stotys iki Žeimelio fundametalios.
Kelyno vietoje kelias. Vaizdas Žeimelio link.
Paskutinis taisė Al1; 2014.06.13, 21:38.
Komentuoti:
-
Čia greičiausiai į Ignalinos stovyklą, nes pirkėjas Vilniaus IF. Mūsų siaurukas priklauso Šiaulių IF
Komentuoti:
-
Gal prieš išparduodant ar perduodant bent minimaliai linijų būklę sutvarkys? T.y. medžius ir krūmus išvalys.
Komentuoti:
-
LG viešųjų pirkimų puslapyje yra skelbimas "Drezinos su grandinine pavara siaurukui pirkimas". Jokių papildomų dokumentų nėra pateikta. Ką tai galėtų reikšti?
Komentuoti:
-
Na kaip pasakyti, sakė dviračių tako kainą - kaio 1 km taip 1 mlj... Tai tada koks skirtumas ar bėgis ar dviračių takas....
Komentuoti:
-
Procesas gali būti ir greitas.
Į straipsnį bus atsakymas: reikia, reikia, dviračių takus turizmui tiesiame. Bus ir darbo vietų turizmo sektoriuje - šėryklose, girdyklose, viešbučiuose...
Komentuoti:
-
Na išbraukimas eis per vyriausybę. tad procesas gali būti ilgas. Niekas ir neprašo dėti galvos - tiesiog tinkamas straipsnis tinkamu laiku - su parašymu - merui nereikia nei turistų, nei investicijų, nei naujų darbo vietų.
Komentuoti:
-
Rinkimai kitais metais, o sprendimas išardyti geležinkelį gali būti priimtas dar šiemet.
Komentuoti:
-
Dėl siaurojo niekas galvas neguldys - nei vietos politikai, nei vietos laikraščiai. Be vyriausybės požiūrio nieko nebus.
Komentuoti:
-
Na artėja rinkimai, kodėl galima valdžią išversti. Aišku, vietiniai laikraščiai gali būti nupirkti. Tada jau nieko nepadarysi.
Komentuoti:
-
O ASG ką? Valdžios nenuversi. Reikia įtikinti juos, kad iš ES būt galima gauti kur kas daugiau (ir otkatų būtų daugiau), jei būtų atgaivinamas geležinkelis, o ne tiesiamas dviračių takas.
Komentuoti:
-
Hm... gal kas turite pasiūlymų kaip nuardyti dalbajobus sėdinčius valdžioje?
Komentuoti:
-
Girdėjau , kad atėjo Pasvalio ir Biržų raštas, kad jie nori ardyti ir kloti dviračių takus. Taigi....
Komentuoti:
-
Parašė DDoncys1 Rodyti pranešimąNepamirškite to, kad mes esame lietuviai, o lietuviai, sovietizacijos dėka, paliko LAAAAABAI materialūs žmonės. Todėl tai bėdai yra šioks toks sprendimas, kuris su kai kai kurias privatininkais gali suveikti.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKas taip sakė? Stotį privatizavęs žmogus? Tai jis galėjo tiesiog taip pasakyti, kad visokie pašaliniai nevaikščiotų po "privačia" valdą ir nefotografuotų...
Komentuoti:
-
Nepamirškite to, kad mes esame lietuviai, o lietuviai, sovietizacijos dėka, paliko LAAAAABAI materialūs žmonės. Todėl tai bėdai yra šioks toks sprendimas, kuris su kai kai kurias privatininkais gali suveikti.
Komentuoti:
-
Kas taip sakė? Stotį privatizavęs žmogus? Tai jis galėjo tiesiog taip pasakyti, kad visokie pašaliniai nevaikščiotų po "privačia" valdą ir nefotografuotų...
Komentuoti:
Komentuoti: