Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno intermodalinis terminalas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    „LTG Infra“ plečia Kauno intermodalinį ir krovos terminalus už 30 mln. Eur
    vz.lt



    Comment


      #42
      Anot jo, krovinių kiekius, transportuojamus per intermodalinį terminalą Vakarų Europos kryptimi, šiemet planuojama padvigubinti.
      Iš kur???

      Comment


        #43
        Parašė ifl Rodyti pranešimą

        Iš kur???
        Matyt iš ten pat, iš kur ir traukinį Kaunas-Varšuva šiemet paleido

        Comment


          #44
          Parašė ifl Rodyti pranešimą

          Iš kur???
          Matyt nuo kelių transporto dalelę planuoja atsiriekti.

          Comment


            #45
            Parašė ifl Rodyti pranešimą

            Iš kur???
            Du vagonai per dieną vietoje vieno.

            Comment


              #46
              Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

              Du vagonai per dieną vietoje vieno.
              Kaip čia gaunasi, kad per metus 26.200 TEU perkrovė, o ne 365?

              Comment


                #47
                Dešimtmetį mini Vilniaus ir Kauno intermodaliniai terminalai: įspūdingi kroviniai ir ateities perspektyvos

                Šiemet sukanka dešimt metų nuo tada, kai pradėjo veikti du svarbūs šalies logistikos infrastruktūros centrai – Vilniaus ir Kauno intermodaliniai terminalai. Abu objektai buvo įsteigti kaip valstybei svarbūs ekonominiai projektai, siekiant skatinti tvarius transporto sprendimus ir optimizuoti krovinių srautus ne tik Lietuvoje, bet ir Baltijos šalių regione.

                Vilniaus intermodalinis terminalas (VIT) buvo orientuotas į Rytų–Vakarų krypties srautų aptarnavimą, o Kauno intermodalinis terminalas (KIT) išsiskyrė svarba Šiaurės–Pietų kryptyje. Pastarajam ypač svarbiu tapo europinės geležinkelio vėžės „Rail Baltica“ projektas, atvėręs galimybes krovinius gabenti į Vakarų Europą. Abu terminalai įsteigti įgyvendinant Lietuvos transporto sistemos plėtros strategiją.

                Jis priduria, kad terminalų infrastruktūra nuosekliai plėtojama. Pavyzdžiui, pernai Kauno intermodaliniame terminale pradėjo veikti pirmasis mobilus konteinerinis krautuvas – 77 tonas sverianti, beveik 700 tūkst. eurų kainuojanti švediška technika „Konecranes SMV 4628 CC5“. Tai svarbus žingsnis plečiant terminalo pajėgumus ir paslaugų spektrą. Krautuvas pasižymi universalumu, gali kelti iki 46 tonų konteinerius ir puspriekabes. Iki tol mobilūs krautuvai veikė tik Vilniuje ir Klaipėdoje. Infrastruktūros plėtrai Palemone iki 2027 m. planuojama investuoti 26,5 mln. Eur.

                Vilniaus intermodalinis terminalas, esantis šalia Vaidotų geležinkelio stoties, užima 8 hektarų plotą ir yra didžiausias tokio tipo terminalas Lietuvoje. Kauno intertmodalinis terminalo plotas – 5 hektarai.

                Per dešimtmetį abu terminalai perkrovė dešimtis tūkstančių konteinerių bei įvairaus tipo krovinių. Šiandien maksimalus Kauno terminalo pajėgumas siekia iki 200 operacijų per dieną, o Vilniaus – iki 170.

                Terminaluose perkraunami įvairūs kroviniai – nuo žemės ūkio technikos iki pramoninių įrenginių ar net jachtų.

                Comment

                Working...
                X