Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Naujoji Vilnia-Kena-Minskas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Aleksio
    replied
    Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
    Taip, idealiausia būtų naikinti visus reisus Vilnius-Minsk ir t.t. Mačiau gerą palyginimą, kad į priešiškos šalies sostinę ir kitus miestus autobusų reisų pilna, tačiau pvz. į Kėdainius - nei vieno.
    Autobuso bilietas į Minską kainuoja 55€, o į Kėdainius - 14-16€. Tiesiog ekonomika.

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
    .
    Grįžtant prie geležinkelio reikalų, man klausimas, kodėl prieš kažkiek tai metų mes savo pusėje pradėjome elektrifikuoti tą ruožą iki sienos? Buvo nepagrįstų vilčių, kad ta šalis pamažu demokratizuosis ar bent jau nesijungs prie konflikto, karui atsinaujinus? Ar šis sprendimas buvo priimtas abejų šalių geležinkelių tarybose ar aukščiausiu politiniu lygiu - juk tuomet, kai šį atkarpa pradėta elektrifikuoti, prezidente buvo Grybauskaitė, kuri dalyvavo dvišaliuose vizituose spaudžiant ranką tam prezidentui, kurio išrinkimo teisėtumo klausimas anuomet nelabai kam kliūdavo.
    Žinoma, kad sprendimas buvo aukščiausiu lygiu. Priežastys buvo tokios:

    1) Didžiuliai krovinių srautai (Belkalij, tranzitas ir kt.);
    2) Rinka vos už 200km su 2 milijonais gyventojų - elektrifikacija suteikė greitesnes keliones ir naujus traukinius, tam specialiai buvo pirkti EJ nauji traukiniai;
    3) Vilnius-Minskas, kiek teko kalbėtis su geležinkeliečiais, buvo vienintelis pelningas keleivinis maršrutas, kuris padengdavo dalies kitų maršrutų nuostolius. Ir labai stipriai augo, kiek buvo prieinama statistika, šimtais proc. per metus.

    Žinoma, dabartinė politinė situacija neleis atidaryti tokio maršruto, bet šiaip jo potencialas yra milžiniškas

    Komentuoti:


  • Kristupas0220
    replied
    Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą

    Ten tų autobusų ne tai kad užtenka, bet jų yra visiškas overkill, kai pamačiau grafiką kiek ten jų važiuoja - vos nenualpau. Ir dar traukinius paleisti? Tai gal iš karto atidarom visus Raigardus, Švenčionis, Adutiškius, ir kalam bevizį - draugauti tai draugauti.
    Visi vakariniai reisai šiai dienai išparduoti, į rytinius irgi klausimas kiek laisvų vietų belikę. Čia internete nerodo, bet stoties kasos tokią informaciją mato.https://autobusubilietai.lt/search?d...toStop=Minskas Reiškia, poreikis iš tiesų yra, užtat ir bando prakišti traukinių grąžinimą. Klausimas, kaip padaryti, kad keliauti per/į tą šalį nesinorėtų. Čia apie autobusus.
    Grįžtant prie geležinkelio reikalų, man klausimas, kodėl prieš kažkiek tai metų mes savo pusėje pradėjome elektrifikuoti tą ruožą iki sienos? Buvo nepagrįstų vilčių, kad ta šalis pamažu demokratizuosis ar bent jau nesijungs prie konflikto, karui atsinaujinus? Ar šis sprendimas buvo priimtas abejų šalių geležinkelių tarybose ar aukščiausiu politiniu lygiu - juk tuomet, kai šį atkarpa pradėta elektrifikuoti, prezidente buvo Grybauskaitė, kuri dalyvavo dvišaliuose vizituose spaudžiant ranką tam prezidentui, kurio išrinkimo teisėtumo klausimas anuomet nelabai kam kliūdavo.

    Komentuoti:


  • Tomizmas
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    kai tik socdemai valdzioj taip ir norisi i rytus... ne kad esama infrastruktura pritaikytu labiau lt keliaut.. realiai visiskai pakanka kolkas autobusu.
    Ten tų autobusų ne tai kad užtenka, bet jų yra visiškas overkill, kai pamačiau grafiką kiek ten jų važiuoja - vos nenualpau. Ir dar traukinius paleisti? Tai gal iš karto atidarom visus Raigardus, Švenčionis, Adutiškius, ir kalam bevizį - draugauti tai draugauti.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    kai tik socdemai valdzioj taip ir norisi i rytus... ne kad esama infrastruktura pritaikytu labiau lt keliaut.. realiai visiskai pakanka kolkas autobusu.

    Komentuoti:


  • Kristupas0220
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

    Įdomu ką į tai pasakytų verslai, kurie gyvena iš baltarusių darbo, pvz. statybos, logistika.
    O kodėl būtinai reikia kviestis darbininkus iš šalies, kurie teršia mūsų šalį su savo rūskyj myr? Tai šalis, kuri Lietuvos URM žemėlapyje pažymėta juodai (Rekomenduojama nedelsiant išvykti iš šalies), tačiau čia planuoja atkurti maršrutą, taip skatinant keliauti? Aš taip suprantu, kad eismas traukiniais yra dėl turizmo, o pigi darbo biomasė, jei nori būti atvežta, tegu samdosi kokį socialinį taksi ar vairuotoją ar buriasi į grupę, kur juos visus surinktų ir centralizuotai atvežtų specialus autobusas jei jų čia taip reikia.

    Jei maršrutas, nors ir nutrauktas dėl karantino, tačiau atkurtas nebuvo argumentuojant karu Ukrainoje, tai taip išeina, kad siūlymas jį atstatyti vėl tarsi reiškia, jog karas baigėsi? Ir tokiu metu, kai valdžia iš kitos pusės vis labiau kalba, jos mes neišvengiamai per artimiausius 5 metus būsime užpulti?

    Taip, tiek traukiniu seniau, tiek autobusu teoriškai dabar gali keliauti kas tik nori, tačiau dabar tarsi neoficialiai jie orientuoti į juodadarbius migrantus. Kaip suprantu, susisiekimas su Minsku reikalingas, nes jais naudojasi ir dar vieno regiono - Vidurinės Azijos darbo migrantai. Kiek teko girdėti, jų kelionė maždaug tokia: skrydis lėktuvu Biškekas-Maskva, tuomet lėktuvas/autobusas Maskva-Minskas, na ir autobusu iš ten jie pasiekia Lietuvą, kur pasiskirsto po įvairius miestus.

    Ar daug Lietuvos piliečių šiuo metu turizmo tikslais vyksta į tą pusę (kontrabanda nesiskaito)? Galų gale, kam realiai apart fūristų ir statybininkų reikalingas traukinio atstatymas? Kad Švenčionienė su Juraičiu galėtų lengviau važinėti "tiesti tiltų"?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

    Įdomu ką į tai pasakytų verslai, kurie gyvena iš baltarusių darbo, pvz. statybos, logistika.
    Jei tik galėtų, senai su dešrom Maskvoj būtų.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
    Kai uždarys ir išmontuos Astravą, tada gal ir galima bus pagalvoti apie susisiekimą traukiniais. Nors ne, o kam? Mūsų prioritetinė kryptis yra ES partnerės. Baltarusija ne ES, todėl tegul važinėja traukiniais į Maskvą. Tą situaciją su autobusais, kai jų akivaizdžiai per daug, irgi laikas tvarkyti. Ir uždaryti pagaliau perteklinį Šalčininkų punktą, galima ir Medininkų, neliūdėsim per daug.
    Įdomu ką į tai pasakytų verslai, kurie gyvena iš baltarusių darbo, pvz. statybos, logistika.

    Komentuoti:


  • Tomizmas
    replied
    Kai uždarys ir išmontuos Astravą, tada gal ir galima bus pagalvoti apie susisiekimą traukiniais. Nors ne, o kam? Mūsų prioritetinė kryptis yra ES partnerės. Baltarusija ne ES, todėl tegul važinėja traukiniais į Maskvą. Tą situaciją su autobusais, kai jų akivaizdžiai per daug, irgi laikas tvarkyti. Ir uždaryti pagaliau perteklinį Šalčininkų punktą, galima ir Medininkų, neliūdėsim per daug.

    Komentuoti:


  • Kristupas0220
    replied
    Parašė Wintautas Rodyti pranešimą
    O dešimtys autobusų per dieną yra OK?
    Jei šitaip, uždrauskit ir autobusus (nors ir būtų kvaila idėja). O kitu atvejų jau geriau traukiniai nei autobusų monopolinis chaosas.
    Taip, idealiausia būtų naikinti visus reisus Vilnius-Minsk ir t.t. Mačiau gerą palyginimą, kad į priešiškos šalies sostinę ir kitus miestus autobusų reisų pilna, tačiau pvz. į Kėdainius - nei vieno. Kodėl kvaila idėja drausti autobusus? Kad pigios darbo jėgos migrantams iš Centrinės Azijos bus sunkiau atvykti?
    Normaliu atveju siena turėjo būti uždaryta aklinai dar po lėktuvo nutupdymo 2021 metais. Jokių autobusų, jokių traukinių. Išimtis galiotų nebent vilkikams važiuojantiems tranzitu į Kaliningrado sritį. Kaip sakė buvęs VSD vadovas Gediminas Grina - norint pilnai apsisaugoti nuo karinių veiksmų reiktų ne tik fortifikuoti pasienį, bet ir ardyti bėgius, ir kuo skubiau. Juk rusams geležinkelis nuo senų laikų yra priemonė gabenti karinę techniką ar daryti politinį spaudimą. Ne veltui jie dar caro laikais nutiesė plačiąją vėžę, kuri iki šiol dominuoja. O čia dar siūlo atkurti susisiekimą traukiniais. Taip, 2016 m. kai kažkodėl dar draugavome su beveikrusija, buvo elektrifikuojamas ruožas iki pat sienos. Bet esant dabartinėms aplinkybėms kaip ir teisingai pastebėta, reiktų ardyti bėginę infrastruktūrą, jungiančia su ta šalimi, o ne svarstyti atkurti susisiekimą. Juk pasibaigus pandeminiams ribojimams eismas atkurtas nebuvo būtent dėl karinių veiksmų Ukrainoje. Tad kodėl dabar siūloma jį atstatyti? Karas jau baigėsi? Galima toliau draugauti (ir laukti, kada bėgiais link mūsų jie pradės permetinėti karinius krovinius)?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Wintautas Rodyti pranešimą
    O dešimtys autobusų per dieną yra OK?
    Jei šitaip, uždrauskit ir autobusus (nors ir būtų kvaila idėja). O kitu atvejų jau geriau traukiniai nei autobusų monopolinis chaosas.
    Kodėl kvaila uždraust ir autobusus? Būtų labai logiška jei nebūtų tiek buvusi, tiek esama vyriausybė vatinės.

    Komentuoti:


  • Wintautas
    replied
    Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
    Premjeras: neskubėsime reaguoti į Minsko siūlymą atkurti susisiekimą traukiniais

    https://diena.lt/naujienos/verslas/e...iniais-1222475

    Gėda, kad apskritai tokie siūlymai dar pasiekia svarstymo stadiją. Turėtų būti aiškus NE ir viskas
    O dešimtys autobusų per dieną yra OK?
    Jei šitaip, uždrauskit ir autobusus (nors ir būtų kvaila idėja). O kitu atvejų jau geriau traukiniai nei autobusų monopolinis chaosas.

    Komentuoti:


  • Kristupas0220
    replied
    Premjeras: neskubėsime reaguoti į Minsko siūlymą atkurti susisiekimą traukiniais

    https://diena.lt/naujienos/verslas/e...iniais-1222475

    Gėda, kad apskritai tokie siūlymai dar pasiekia svarstymo stadiją. Turėtų būti aiškus NE ir viskas, pakol nenustos vaikščioti kontrabanda iš tos šalies, pakol neatsistatydins virš 30 m. valdantis prezidentas ir nebus paleisti politiniai kaliniai. Jei susisiekimas traukiniais bus atkurtas, tai būtų tikra gėda ir reputacinės žalos padarymas sau. Reiktų diskutuoti apie autobusų reisų mažinimą į tą šalį, o čia nepasibaigus karui jau siūlo atkurti susisiekimą traukiniais, taip padidinant galimybes susisiekti su šalimi, kuri karo metu stovi akivaizdžiai ne UA pusėje. Apgailėtina.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Būtent, kad visa esmė tame, jog turi būti rezervas.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    sujungus Keną su Trakų maršrutu, manau esamų 13 EJ turėtų užtekti, būtų galima ir ER9M iš patvorio išvaryti. Bėda ta, kad kiek teko girdėti, yra jau kuris laikas nevažiuojančių EJ su kažkokiais rimtais gedimais.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Čia pabandymui turbūt. Dabar, kai daug atliekamų traukinių, tą galima padaryti. O paskui, kai vėl atstatys buvusį tvarkaraštį, tai atliekamų elektrinių traukinių nebus. Nebent ruošiamas kardinalus tvarkaraščių pakeitimas, apjungiant Kenos ir Trakų kryptis. Bet vis tiek turimų elektrinių traukinių neužteks visiems maršrutams aptarnauti.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    reikėtų visų elektrinių.

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Gegužės 1-20 dienomis maršrutu Vilnius-Kena po 3 poras elektrinių traukinių kasdien. (660/659, 672/671, 676/675)

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Kairėje pusėje matomas tas pats Naujosios Vilnios geležinkelio stoties baltas pastatas

    ebay.de

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Gali būti kad čia ne Naujoji Vilnia, o stotis Baltarusijoje.
    Bet iškaba tai "Nowo Wileisk"

    Komentuoti:

Working...
X