Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Naujoji Vilnia-Kena-Minskas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zorro
    replied
    Baltarusijos Vileika.
    https://railwayz.info/photolines/photo/50445

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Gali būti kad čia ne Naujoji Vilnia, o stotis Baltarusijoje.

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Naujosios Vilnios geležinkelio stotis, 1915-1918 m.

    ebay.de

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Logiška būtų pasus tikrinti vieną kartą, įvažiavus į Lietuvą, o ne dar ir išvažiuojant. Tik ar įmanoma patikrinti tarp Kenos ir Vilniaus per pusvalandį? Aišku, važiuojančių su netvarkingais dokumentais ir pan. grąžinimas atgal pasidarytų komplikuotas. Žmones reikėtų laikyti kažkur ir įsodinti į kitą traukinį... Arba vežti iki sienos pasieniečiams ir grąžinti. Tikrinant Kenoje ar Kybartuose, siena netoli, grąžinimas paprastesnis ir greitesnis.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Manau pagrindinė priežastis - važiavimo laiko trumpinimas šio traukinio maršrutui. Ateityje planuojama vykdyti pasų kontrolę traukiniui važiuojant, o ne stovint. Aišku jei sutiks Lietuva bei Baltarusija.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Kirvelis Rodyti pranešimą
    Traukinio Kaliningradas - Maskva ("Gintaras") lokomotyvas Vilniuje nebekeičiamas. Veiksmas persikėlė į Keną?
    Taip. Nuo naujo tvarkaraščio keičiasi lokai Kenoje.

    Komentuoti:


  • Kirvelis
    replied
    Traukinio Kaliningradas - Maskva ("Gintaras") lokomotyvas Vilniuje nebekeičiamas. Veiksmas persikėlė į Keną?

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    (...)

    Nepaisant elektrifikacijos, priemiestiniai traukiniai - dyzelinės Pesos.


    Anksčiausiu rytiniu reisu į Keną dyzelinę "Pesą" tikrai turėtų pakeisti elektrinis traukinys, kuris iš Naujosios Vilnios 5:47h (nuo gruodžio 9 d. laikas gali keistis) išvyksta į Trakus. Tereikia jam iš elektrodepo išvažiuoti anksčiau, pavažiuoti iki Naujosios Vilnios stoties ir iš čia - į Keną. Iš Kenos jo maršrutas būtų Kena - Naujoji Vilnia - Vilnius - Trakai. Anksti rytą atliktų viena PESA, nebeliktų tuščio ankstyvo važiavimo nuo Vilniaus iki Naujosios Vilniaus.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Bet juk ten elektrifikacija buvo. Taip, N. Vilnią reikėjo iš naujo visą perelektrifikuoti, bet tikrai tik iki formalios stoties ribos, o jei į stotį patenka ir tiltai, tai naują elektrifikaciją reikėjo baigti ties pirmu iešmu nuo Vilniaus pusės +/- porą atramų su nauju KT.
    Paskutinis taisė Al1; 2018.11.11, 09:31.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Tai gal už iešmo dar reikia kažkiek atstumo, o iki tilto apie 100 m. Gal per mažai? Ir dar ant pylimo.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Faktiškai stotis baigiasi prieš tiltą per Šiaurės g. iki ten ir galėjo daryti naują elektrifikaciją. Bet ne, reikėjo gi pasišvaistyti milijonais...

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Na ne puskilometris, o virš kilometro. Ir vos ne iš karto už stoties vienas po kito trys tiltai.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Man irgi keista.

    Komentuoti:


  • zn76
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Fotoreportažas Naujoji Vilnia - Šumskas, po elektifikacijos.

    Nasujos ir senos elektrifikacijų susijungimo vieta, apie puskilometrį nuo vakarinio N. Vilnios stoties galo. Vaizdas Vilniaus link.
    Kaip visada, puikus fotoreportažas!

    Klausimas - kodėl pasirinkta būtent tokia senos ir naujos elektrifikacijos sujungimo vieta - puskilometris nuo stoties? Kodėl ne nuo pačios stoties?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Šumskas. Bendras vaizdas.



    Baltarusijos link.



    Buvusios stotelės pastatas.



    Pabaiga.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pakenė. Vaizdas Vilniaus link.



    Vaizdas Kenos link.



    Vėl KT fragmentas.



    Kena. BKG2 manevruoja.



    Vaizdas nuo pėsčiųjų tilto.



    Į priešingą pusę, rytinio kelyno galo link. BKG1 stovi tupike. BKG2 važiuoja paimti prisikabinti sąstato.




    Vaizdas nuo tilto. Kas tai per įranga ant bėgių ir stumdoma?



    BKG2-007 iš arčiau.



    KT elementai.





    Stoties vaizdas nuo pervažos.



    BKG1-009 iš arčiau.



    VL80S-650.

    Paskutinis taisė Al1; 2018.11.10, 10:39.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Viktariškės, tiltas per Vilnią.



    Už Viktariškių, Kenos link.



    Ten pat, Vilniaus link.



    Kyviškės (ne stotis), vaizdas Vilniaus link.



    Kyviškių stotis. Vilniaus link.



    Kenos link.



    KT fragmentas.



    Stoties pastatas.



    Vaizdas Kenos link.



    Vilniaus link. Tolumoje kairėn nusuka Vilniaus aplinkkelis.



    Vilniaus aplinkkelis. Ties pervaža Kyviškėse, vaizdas Kyviškių stoties link.



    Ten pat, į priešingą pusę. KT čia pasibaigia.





    Paskutinis taisė Al1; 2018.11.10, 10:29.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ties Arimų g. pervaža. Turmanto ir elektrodepo link. Tolumoje yra pastotė ir jos prisijungimas prie KT. Bet į ten nenuvažiavau, planavau grįžtat iš Kenos, tačiau subjuro oras.



    Ten pat, vaizdas N. Vilnios stoties link.



    Už pastotės elektrodepo link liko senas KT.



    Elektrodepas.



    Elektrodepo stotelė linijoje į Keną. Vaizdas N. Vilnios link.



    Į priešingą pusę.



    Nepaisant elektrifikacijos, priemiestiniai traukiniai - dyzelinės Pesos.



    Paskutinis taisė Al1; 2018.11.10, 10:22.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pėsčiųjų tiltas.



    Vaizdai nuo pėsčiųjų tilto. Vaizdas elektrodepo link. Dešinėje žemiau keliai į Keną. Kairėje du keliai - linija į Turmantą.



    Vaizdas į priešingą pusę.



    Kenos krypties keliai.



    Vaizdas į priešingą pusę.



    Ūkinė teritorija.



    Dar pora vaizdų nuo tilto.




    Paskutinis taisė Al1; 2018.11.10, 10:16.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Viadukas per S. Batoro g.



    Vakarinis N. Vilnios kelyno galas.



    Ten pat, į priešingą pusę.



    Pravažiavo EJ575-013.



    KT elementų detalės.





    Nuo N. Vilnios perono Vilniaus link.



    Kenos krypties peronas.



    Vėl KT elementai.



    Turmanto krypties keliai ir peronai.



    Stoties vaizdas iš A. Kojelavičiaus g.

    Paskutinis taisė Al1; 2018.11.10, 10:10.

    Komentuoti:

Working...
X