Baltarusijos Vileika.
https://railwayz.info/photolines/photo/50445
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Naujoji Vilnia-Kena-Minskas
Collapse
X
-
Logiška būtų pasus tikrinti vieną kartą, įvažiavus į Lietuvą, o ne dar ir išvažiuojant. Tik ar įmanoma patikrinti tarp Kenos ir Vilniaus per pusvalandį? Aišku, važiuojančių su netvarkingais dokumentais ir pan. grąžinimas atgal pasidarytų komplikuotas. Žmones reikėtų laikyti kažkur ir įsodinti į kitą traukinį... Arba vežti iki sienos pasieniečiams ir grąžinti. Tikrinant Kenoje ar Kybartuose, siena netoli, grąžinimas paprastesnis ir greitesnis.
Komentuoti:
-
Manau pagrindinė priežastis - važiavimo laiko trumpinimas šio traukinio maršrutui. Ateityje planuojama vykdyti pasų kontrolę traukiniui važiuojant, o ne stovint. Aišku jei sutiks Lietuva bei Baltarusija.
Komentuoti:
-
Parašė Kirvelis Rodyti pranešimąTraukinio Kaliningradas - Maskva ("Gintaras") lokomotyvas Vilniuje nebekeičiamas. Veiksmas persikėlė į Keną?
Komentuoti:
-
Traukinio Kaliningradas - Maskva ("Gintaras") lokomotyvas Vilniuje nebekeičiamas. Veiksmas persikėlė į Keną?
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Bet juk ten elektrifikacija buvo. Taip, N. Vilnią reikėjo iš naujo visą perelektrifikuoti, bet tikrai tik iki formalios stoties ribos, o jei į stotį patenka ir tiltai, tai naują elektrifikaciją reikėjo baigti ties pirmu iešmu nuo Vilniaus pusės +/- porą atramų su nauju KT.Paskutinis taisė Al1; 2018.11.11, 09:31.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai gal už iešmo dar reikia kažkiek atstumo, o iki tilto apie 100 m. Gal per mažai? Ir dar ant pylimo.
Komentuoti:
-
Faktiškai stotis baigiasi prieš tiltą per Šiaurės g. iki ten ir galėjo daryti naują elektrifikaciją. Bet ne, reikėjo gi pasišvaistyti milijonais...
Komentuoti:
-
Na ne puskilometris, o virš kilometro. Ir vos ne iš karto už stoties vienas po kito trys tiltai.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąFotoreportažas Naujoji Vilnia - Šumskas, po elektifikacijos.
Nasujos ir senos elektrifikacijų susijungimo vieta, apie puskilometrį nuo vakarinio N. Vilnios stoties galo. Vaizdas Vilniaus link.
Klausimas - kodėl pasirinkta būtent tokia senos ir naujos elektrifikacijos sujungimo vieta - puskilometris nuo stoties? Kodėl ne nuo pačios stoties?
Komentuoti:
-
-
Pakenė. Vaizdas Vilniaus link.
Vaizdas Kenos link.
Vėl KT fragmentas.
Kena. BKG2 manevruoja.
Vaizdas nuo pėsčiųjų tilto.
Į priešingą pusę, rytinio kelyno galo link. BKG1 stovi tupike. BKG2 važiuoja paimti prisikabinti sąstato.
Vaizdas nuo tilto. Kas tai per įranga ant bėgių ir stumdoma?
BKG2-007 iš arčiau.
KT elementai.
Stoties vaizdas nuo pervažos.
BKG1-009 iš arčiau.
VL80S-650.
Paskutinis taisė Al1; 2018.11.10, 10:39.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Viktariškės, tiltas per Vilnią.
Už Viktariškių, Kenos link.
Ten pat, Vilniaus link.
Kyviškės (ne stotis), vaizdas Vilniaus link.
Kyviškių stotis. Vilniaus link.
Kenos link.
KT fragmentas.
Stoties pastatas.
Vaizdas Kenos link.
Vilniaus link. Tolumoje kairėn nusuka Vilniaus aplinkkelis.
Vilniaus aplinkkelis. Ties pervaža Kyviškėse, vaizdas Kyviškių stoties link.
Ten pat, į priešingą pusę. KT čia pasibaigia.
Paskutinis taisė Al1; 2018.11.10, 10:29.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ties Arimų g. pervaža. Turmanto ir elektrodepo link. Tolumoje yra pastotė ir jos prisijungimas prie KT. Bet į ten nenuvažiavau, planavau grįžtat iš Kenos, tačiau subjuro oras.
Ten pat, vaizdas N. Vilnios stoties link.
Už pastotės elektrodepo link liko senas KT.
Elektrodepas.
Elektrodepo stotelė linijoje į Keną. Vaizdas N. Vilnios link.
Į priešingą pusę.
Nepaisant elektrifikacijos, priemiestiniai traukiniai - dyzelinės Pesos.
Paskutinis taisė Al1; 2018.11.10, 10:22.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pėsčiųjų tiltas.
Vaizdai nuo pėsčiųjų tilto. Vaizdas elektrodepo link. Dešinėje žemiau keliai į Keną. Kairėje du keliai - linija į Turmantą.
Vaizdas į priešingą pusę.
Kenos krypties keliai.
Vaizdas į priešingą pusę.
Ūkinė teritorija.
Dar pora vaizdų nuo tilto.
Paskutinis taisė Al1; 2018.11.10, 10:16.
Komentuoti:
-
Viadukas per S. Batoro g.
Vakarinis N. Vilnios kelyno galas.
Ten pat, į priešingą pusę.
Pravažiavo EJ575-013.
KT elementų detalės.
Nuo N. Vilnios perono Vilniaus link.
Kenos krypties peronas.
Vėl KT elementai.
Turmanto krypties keliai ir peronai.
Stoties vaizdas iš A. Kojelavičiaus g.
Paskutinis taisė Al1; 2018.11.10, 10:10.
Komentuoti:
Komentuoti: