Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Naujoji Vilnia-Kena-Minskas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Fotoreportažas Naujoji Vilnia - Šumskas, po elektifikacijos.

    Naujos ir senos elektrifikacijų susijungimo vieta, apie 1 km nuo vakarinio N. Vilnios stoties galo. Vaizdas Vilniaus link.



    Šiek tiek paėjus N. Vilnios link. Vaizdas atgal, Vilniaus link.



    Ten pat, vaizdas N. Vilnios link.



    Žemiau - KT detalės.

















    Paskutinis taisė Al1; 2018.11.10, 20:56.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parovoze istorinė Kenos stoties pastato nuotrauka. 1967 m.

    http://www.parovoz.com/newgallery/?I...LNG=RU#picture

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Baniškių g. buvusi pervaža.



    Elektrodepo stotelė.







    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Viadukas ir vaizdai nuo jo.









    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Tarp Naujosios Vilnios ir Elektrodepo. Kol dar elektrifikavimas neprasidėjo.

    N. Vilnios stotyje.







    Komentuoti:


  • Raptor
    replied
    Velniava...

    Vilniaus-Kenos elektrifikavimui skirtos lėšos atiteks „Rail Baltica“

    Susisiekimo ministerijai po Aukščiausiojo Teismo sprendimo nutraukus ruožo Vilnius-Kena elektrifikavimo finansavimą, 86 mln. litų Europos Sąjungos parama turėtų būti skirti kitam „Lietuvos geležinkelių“ projektui.

    Susisiekimo ministerija informavo, kad lėšos bus skirtos transeuropinės vėžės „Rail Baltica“ finansavimui.

    „Šiuo metu žinome, kad dalis tų lėšų bus skiriama ruožui Kazlų Rūda-Kaunas finansavimui. Bet kokia ta dalis ir kuriems ruožams galėtų būti panaudotos likusios lėšos – dar neaišku. Šiuo metu tiksliname su ministerija dėl konkretaus pinigų panaudojimo“, – sakė „Lietuvos geležinkelių“ atstovas spaudai Vidmantas Gudas.

    Ruožo Kazlų-Kaunas bendra rekonstrukcijos vertė siekia 0,54 mlrd. litų, šį užsakymą pasidalijo kelios bendrovės.

    Prancūzijos kapitalo kelių ir geležinkelių statybos bendrovių Čekijos „Eurovia“ ir „Eurovia Lietuva“ konsorciumas už 197,593 mln. litų atnaujina ruožą Kazlų Rūda-Mauručiai, viena didžiausių šalyje kelių ir geležinkelių statybos bendrovių „Panevėžio keliai“ už 131,89 mln. litų – ruožą Mauručiai-Jiesia, o Gargždų statybos bendrovė „Hidrostatyba“ ir jos antrinė įmonė „Šilutės automobilių kelių“ – už 208,362 mln. litų rekonstruoja geležinkelį Jiesia-Kaunas.

    Rugpjūčio pradžioje Rimantas Sinkevičius pasirašė įsakymą, kuriuo nutraukta ruožo Vilnius-Kena elektrifikavimo finansavimo sutartis. Įsakyme taip pat nurodyta, kad „Lietuvos geležinkeliai“ turi grąžinti 17,725 mln. litų iki šiol projektui išmokėtų ES lėšų.

    Aukščiausiasis Teismas birželį įpareigojo „Lietuvos geležinkelius“ nutraukti pernai lapkritį pasirašytą 120 mln. litų vertės sutartį su Prancūzijos kapitalo “Eurovia Lietuva”, Čekijos “Eurovia CS” bei bendrovės “Fima“ konsorciumu.

    Pasak V.Gudo, įmonė Viešųjų pirkimų tarnybai yra išsiuntusi prašymą nutraukti sutartį, o projektą įgyvendinti numatoma 2014-2020 metais.

    Įgyvendinant projektą, numatoma elektrifikuoti geležinkelį nuo Kauno iki Minsko.

    “Lietuvos geležinkeliai” tikėjosi, kad iki 2014-ųjų pabaigos elektrifikavus ruožą Molodečnas (Baltarusija)– Kena–Naujoji Vilnia, tarp Vilniaus ir Minsko bus galima keliauti elektriniais dviaukščiais traukiniais, o kelionė tarp sostinių 205 kilometrų ilgio geležinkeliu būtų sutrumpėjusi nuo 3 iki 2 valandų.

    BNS informacija
    Vis del to teks nepatogiai keliaut iki Minsko dar mažiausiai kelis metus...

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Kyviškių stotyje.

















    Paskutinis taisė Zorro; 2013.05.03, 20:14.

    Komentuoti:


  • Raptor
    replied
    O su elektrifikacija koks nors realus veiksmas jau vyksta?

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Gal užpirks elektromotrisių...

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Gal ir vietinių traukinių padaugės po elektrifikacijos

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Lietuvos geležinkeliai elektrifikuos ruožą nuo Naujosios Vilnios iki Kenos

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nuo Maskvos.

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Mažas artefaktas kieme, Kyviškių stoty

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Bet kodėl iki šiol dar nepasirašyta sutartis?
    "Eurovia Lietuvos" vadovas Stasys Kablys BNS sakė, jog įmonė iš "Lietuvos geležinkelių" nėra gavusi patvirtinimo apie laimėtą konkursą. Jo žiniomis, kitas konkurso dalyvis - Ispanijos bendrovių "Electren" ir "Cobra Instalaciones Y Servicios" konsorciumas - apskundė sprendimą teismui, tačiau skundas buvo atmestas.
    http://vz.lt/article/2012/9/7/eurovi...ja-i-80-mln-lt

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Visgi konkursas elektrifikacijos darbams įvyko ir paskelbtas laimėtojas. Bet kodėl iki šiol dar nepasirašyta sutartis?

    Komentuoti:


  • Raptor
    replied
    Lietuvos geležinkeliai” ruošiasi atnaujinti ruožą nuo Vilniaus iki Kenos

    Valstybės valdoma bendrovė “Lietuvos geležinkeliai” ruošiasi atnaujinti maždaug 36 kilometrų ilgio geležinkelio ruožą nuo Vilniaus iki Kenos prie Baltarusijos sienos, kuris yra dalis tarptautinio IX-jo transporto koridoriaus. Atnaujinus geležinkelį, keleiviniai traukiniai galės važiuoti 160 kilometrų, o krovininiai – 120 km per valandą greičiu.

    Bendrovė trečiadienį paskelbė geležinkelio linijos Vilnius-Kena-valstybės siena su Baltarusija rekonstrukcijos projektavimo konkurso techninių specifikacijų projektą, skelbiama centriniame viešųjų pirkimų portale.

    Konkurso keliu pasirinktas rangovas turės suprojektuoti, kaip bus atnaujintas visas kelio ruožas, jei reikės, paimant žemę visuomenės poreikiams, be to, suprojektuoti Kenos, Naujosios Vilnios ir Vilniaus stočių ir jų iešmynų rekonstrukciją, kitų ruožo statinių atnaujinimą.

    “Lietuvos geležinkelių” atstovas spaudai Vidmantas Gudas sakė, kad bendrovė kol kas neskelbia preliminarios projekto vertės. Anot jo, paskutinė rangos sutartis, tikimasi, bus pasirašyta iki 2015 metų, o projektą numatoma įgyvendinti iki 2017 metų rugsėjo.

    Pasak V.Gudo, kol kas neaišku, ar rangovų bus ieškoma atskiroms projekto dalims, ar visam projektui iš karto.

    Elektrifikuoti šį ruožą pretenduoja Prancūzijos kapitalo kelių tiesimo bendrovės “Eurovia Lietuva”, Čekijos “Eurovia” ir Lietuvos elektroninių inžinerinių sprendimų bendrovės “Fima” konsorciumas, tačiau sutartis su juo kol kas nepasirašyta. Darbų vertė siekia apie 76 mln. litų- įgyvendinus projektą, bus elektrifikuota visa geležinkelio atkarpa nuo Kauno iki Minsko.

    Iki 2014-ųjų pabaigos elektrifikavus ruožą Molodečnas ( Baltarusija)– Kena–Naujoji Vilnia, tarp Vilniaus ir Minsko bus galima keliauti elektriniais dviaukščiais traukiniais, žada “Lietuvos geležinkeliai”, o kelionė tarp sostinių 205 kilometrų ilgio geležinkeliu sutrumpėtų nuo 3 iki 2 valandų.

    „Lietuvos geležinkelių“ tikslas – kad geležinkelio linija Kena–Klaipėda būtų pagrindinis Baltarusijos eksportuojamų krovinių koridorius.

    BNS informacija

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Va jis prieš 4 metus.


    upload

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Įdomus reportažas. Senas vagonas dviašis?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kenos stotis aptverta. Vienintelė vieta, kur galima patekti į "zoną", išskyrus įėjimą per stotį ar vartelius šalia stoties, yra pervaža. Toliau iki pat sienos geležinkelis aptvertas. O vietinių gyventojų poreikiams buvo įrengti nauji pravažiavimai po geležinkeliu vietoj tikriausiai anksčiau buvusių pervažų.

    Du iš jų yra tarp Kenos stoties ir Šumsko. Pirmasis



    Antrasis.



    Geležinkelis aptvertas, apšviečiamas ir stebimas kameromis.



    Pirmojo pasaulinio karo metais yra nurodyta Šulgų stotelė ar stotis ties Šumsko miesteliu. Tačiau pagal kilomtraža ji turėjo būti maždaug 400 metrų arčiau Kenos, nei dabartinė (nors ir nebenaudojama) Šumsko stotelė. Toje vietoje nieko neišlikę, kas nurodytų, jog būta stotelės

    Šumsko stotelė buvo "likviduota" aptveriant geležinkelį. Ir visai be reikalo, nes Šumskas ne ką mažesnis nei Kena. Keleivių į Vilnių tikrai būtų. Už ES pinigus įrengiant Kenos stotį ir aptveriant geležinkelį tikrai buvo galima nutiesti papildomą kelią nuo pat Kenos stoties iki Šumsko, kuris būtų ėjęs lygiagrečiai, bet būtų neaptvertas. Taip pat sutvarkyti bei apšviesti apie 300 m. kelio nuo miestelio iki geležinkelio. Deja...





    Už Šumsko stotelės yra trečias naujai įrengtas pravažiavimas per geležinkelį. Per jį patekau į kitą geležinkelio pusę. Žvilgsnis į buvusią stotelę iš kitos pusės.



    Pabaiga.
    Paskutinis taisė Al1; 2012.10.10, 13:43.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kenos stotyje yra du pėsčiųjų tiltai. Pirmasis prie stoties pastato ir skirtas tik tarnybinėms reikmėms. Tiltas iš priešingos nei yra stotis pusės yra aptvertas ir prie jo budi apsauga.
    Antrasis pėsčiųjų tiltas yra skirtas vietiniams žmonėms pereiti į kitą geležinkelio pusę. Jis yra už kelių šimtų metrų į rytus nuo stoties pastato.



    Nuo tilto stoties link.





    Šumsko ir sienos link.



    Aukščiau esančioje nuotraukoje į kairę nueinantis kelias. Tai privažiuojamasis kelias į seniau buvusią durpių perdirbimo įmonę.



    Ties pervaža įmonės vartų link.



    Buvusioje nebenaudojamoje teritorijoje (nors išlikę pastatai turi šeimininką ir neseniai buvo sutvarkyti) stovi senas dengtas vagonas, kuris prieš kelis metus stovėjo aklikelyje prie pervažos.

    Paskutinis taisė Al1; 2012.10.10, 13:30.

    Komentuoti:

Working...
X