Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius-Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė WastedYears Rodyti pranešimą
    Kaišiadorių stotyje statoma sienutė nuo triukšmo.
    Anksčiau žmonės galėjo iš miesto ateiti tiesiai į peroną - dabar teks vaikščioti ratais-kvadratais.
    Paskutinis taisė Aleksio; 2020.12.09, 03:37.
    Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

    Comment


      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
      Skaičiau žmonės galėjo iš miesto ateitį tiesiai į peroną - dabar teks vaikščioti ratais-kvadratais.
      Bent foto nesimato jokio praėjimo užtveriamo

      Comment


        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
        Skaičiau žmonės galėjo iš miesto ateitį tiesiai į peroną - dabar teks vaikščioti ratais-kvadratais.
        Legaliai geležinkelį pereit galima tik per dabar esantį pėsčiųjų viaduką. Kai bus sienutė baigsis laipiojimai per bėgius.

        Comment


          Nieko gero iš tokių sienų statymo nematau. Dar pusė bėdos, jei bus skaidri. O gali padaryti pigiau - akliną. Niekur V. Europoje taip geležinkelių neužkala į vamzdžius. Namai daug kur stovi taip arti, kad galima iškišus ranką pro traukinio langą juos pasiekti, ir nėra jokių aklinų tvorų. Ypač miestuose. Iškirto medžius ir triukšmo padaugėjo. Kam reikėjo prieš stotį Kaišiadoryse medžius iškirsti, kurie buvo natūralus triukšmo barjeras? Be to ne tiek jau ir daug ten gyvena prie geležinkelio, namai tolėliau ir to triukšmo ne tiek ir daug. Miestas išaugo geležinkelio dėka, o dabar miestas jo kratosi kaip raupsuoto.

          Comment


            Parašė WastedYears Rodyti pranešimą
            Legaliai geležinkelį pereit galima tik per dabar esantį pėsčiųjų viaduką. Kai bus sienutė baigsis laipiojimai per bėgius.
            Šitas taisykles parašė neišsilavinę žmonės vien tam kad parašyti taisykles ir pateisinti savo šiltas vietas. Kiek Lietuvoje buvo eismo įvykių, kur traukinys partrenktų kelyną kertantį žmogų?
            Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

            Comment


              Čia bus Rail Baltica, greičiai 200-265 km/val. todėl sienutė tikrai reikalinga. Be to, pirminė jos idėja buvo dėl triukšmo. Tuos medžius kirst reikėjo, nes buvo peraugę, pavojingi ir aplipę kuosų lizdais. O ten viena labai pavojinga vieta kirtimo yra, už pastato kampo ir dar lankstas. O dėl žūčių, tai dešimtimis Lietuvoje per eilę metų.

              Comment


                Kaip RB eis iki Vilniaus dar nenuspręsta. Be to juk žadėjo, kad ji Kaišiadoris iš viso aplenks.

                Comment


                  Parašė WastedYears Rodyti pranešimą
                  Čia bus Rail Baltica, greičiai 200-265 km/val. todėl sienutė tikrai reikalinga. Be to, pirminė jos idėja buvo dėl triukšmo.
                  Dėl pinigų įsisavinimo.
                  Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Kaip RB eis iki Vilniaus dar nenuspręsta. Be to juk žadėjo, kad ji Kaišiadoris iš viso aplenks.
                    Viena iš regioninių RB stočių jau numatyta Kaišiadoryse.

                    Comment


                      Kuriame ruože pasieks tuos 265 km/h., jei stotys bus kiekvienoj derevnioj?
                      Show must go von!

                      Comment


                        Parašė WastedYears Rodyti pranešimą

                        Viena iš regioninių RB stočių jau numatyta Kaišiadoryse.
                        Konkreti trasa nenumatyta. Bet tikriausiai bus kaip Panevėžyje - stotis už 10 km nuo miesto. Nafig toks geležinkelis reikalingas? Ir kam ta stotis iš viso tada? Mauna traukiniai pro šalį ir geriau jau tegul nestoja, nei gaišta laiką dėl 0 keleivių už 10 km nuo miesto...

                        Comment


                          Parašė VNS Rodyti pranešimą
                          Kuriame ruože pasieks tuos 265 km/h., jei stotys bus kiekvienoj derevnioj?
                          Tarptautiniai 265 km/val., regioniniai 200 km/val.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                            Konkreti trasa nenumatyta. Bet tikriausiai bus kaip Panevėžyje - stotis už 10 km nuo miesto. Nafig toks geležinkelis reikalingas? Ir kam ta stotis iš viso tada? Mauna traukiniai pro šalį ir geriau jau tegul nestoja, nei gaišta laiką dėl 0 keleivių už 10 km nuo miesto...
                            Rekonstruos esamą trasą. Lentvaris, Vievis irgi kaip regioninės stotys. Nuo Kauno iki Palemono tiesė esamoj trasoj. Taip ko gero bus ir čia.

                            Comment


                              Parašė WastedYears Rodyti pranešimą

                              Rekonstruos esamą trasą. Lentvaris, Vievis irgi kaip regioninės stotys. Nuo Kauno iki Palemono tiesė esamoj trasoj. Taip ko gero bus ir čia.
                              Iš kur tokios žinios, ar spėlionės čia?

                              Comment


                                Parašė Palpatine Rodyti pranešimą

                                Iš kur tokios žinios, ar spėlionės čia?
                                „Rail Baltica“ linijoje planuojami trys regioniniai maršrutai – juose traukiniai įsibėgės iki 200 km/val. greičio

                                https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...km-val-greicio

                                Comment


                                  Parašė WastedYears Rodyti pranešimą

                                  „Rail Baltica“ linijoje planuojami trys regioniniai maršrutai – juose traukiniai įsibėgės iki 200 km/val. greičio

                                  https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...km-val-greicio
                                  Pačiam straipsnyje parašyta:
                                  "Nuo Kauno iki Vilniaus ir nuo Kauno iki Lenkijos sienos dabar vyksta specialusis planavimas ir šis sąrašas dar nėra galutinis. Metų-pusantrų laikotarpyje planuojame baigti specialųjį planavimą ir poveikio aplinkai vertinimą, po kurio galutinai pasakysime, kaip atrodys šios linijos“, – teigė „RB Rail AS“ valdybos narys.

                                  Comment


                                    Parašė WastedYears Rodyti pranešimą

                                    Tarptautiniai 265 km/val., regioniniai 200 km/val.
                                    Labai abejoju tais 200, nes važiuos ne pusvalandį, o virš 40 min. Čia eilinis pavyzdys, kaip neišnaudoti šanso - gaunam milijardus naują geležinkelį nusitiest, bet derinsim prie senosios carinės linijos ir dar Vilniuje nuvešim ne ten kur žmonių sankaupa (NMC), bet į Naujininkus...

                                    Comment


                                      Fotoreportažas iš ruožo Paneriai - atšaka į Vaidotus, kuris buvo pertvarkytas, įrengiant naują jungtį Vaidotais ir išardant senąją.

                                      Pradedu Paneriuose.



                                      Šiek tiek paėjus pirmyn, Kaunas - dešinėn. Kairėn - Vaidotai.



                                      Ten pat, vaizdas buvusios jungties su Vaidotais, kuri kirto liniją Vilnius - Kaunas viaduku.



                                      Čia kairėje buvusios jungties su Vaidotais bėgių vieta. Likę bėgiai - kelias į A. Panerių pramoninė zoną ir aklikelis.



                                      Ten pat. Vaizdas Panerių stoties link. Aklikelis dešinėje - buvusi jungtis su Vaidotais.




                                      Comment


                                        Ties buvusios Vilniaus - Gardino trakto pervažos vieta. Vaizdas Panerių link.



                                        Kiek paėjus pirmyn, Kauno link. Kairėje išardytos jungties su Vaidotais vieta. Tolumoje matosi buvusio viaduko virš linijos į Kauną vieta - pylimas.



                                        Kiek paėjus pirmyn, senoji jungties su Vaidotais vieta.



                                        Ten pat. Vaizdas Vaidotų link.



                                        Vaidotų link, stovint ant buvusios linijos.



                                        Vaizdas Panerių link. Čia dešinėn suko buvusi jungtis į Vaidotus.



                                        Vaizdas Kauno link. Pylimas buvusios jungties į Paneriai - Vaidotai.

                                        Paskutinis taisė Al1; 2021.05.03, 16:10.

                                        Comment


                                          Pylimas iš arčiau. Panerių pusės pylimas atžvilgiu linijos į Kauną.



                                          Vaidotų pusės pylimas.



                                          Užlipus ant pylimo. Pylimo vaizdas Panerių link.



                                          Ten pat. Vaizdas Kauno pusėn.



                                          Ten pat. Vaidotų link. Buvusio geležinkelio vieta užauga.



                                          Ties Kirtimų g. viaduku per geležinkelį. Vaizdas Kauno link. Tolumoje Galvės g. viadukas ir ties juo naujas jungtis su Vaidotais.



                                          Ten pat. Vaizdas Panerių link.



                                          Užlipus ant Kirtimų g,. viaduko, Panerių link.



                                          Comment

                                          Working...
                                          X