Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[GE] Geležinkeliai Gruzijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Geležinkeliai Abchazijoje (Gruzijoje).
    Ten su Gruzija eismas nutrūko 1992 m. (sunaikintas tiltas per Ingūrį). Su Rusija susisiekimas atstatytas apie 2006 m. Vietomis neliko elektros kontaktinių laidų. Infrastruktūra nėra nei atstatoma, nei palaikoma.

    Įdomus tinklapis apie Abchazijos geležinkelius http://zkvzhd.abhazia.com/index.php
    Fotogalerija: http://zkvzhd.abhazia.com/?p=photos&pg


    Kelasuri stotis




    Naujojo Atono / Novyj Afon / Achali Afoni stotis
    1989 m.


    2005 m.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Atsitiktinai radau jutubėje tikrą raritetą: Vladimirą Leniną 22M, važinėjantį kažkur Gruzijoje.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Prie senų vagonų naujas galvas prilipdė...

    Komentuoti:


  • Kosovo
    replied
    Arba šis http://www.parovoz.com/newgallery/?ID=78962&LNG=EN

    Komentuoti:


  • Kosovo
    replied
    Nu šitas aparatas tai gana įspūdingai atrodo, net nepanašu į Gruziją
    http://www.parovoz.com/newgallery/?ID=78963&LNG=EN

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Gruzijoje visi gelezinkeliai elektrifikuoti buvo iki mazdaug 1960 m. Tik po nepriklausomybes atgavimo prasidejo totalus nuosmukis. Ypac jis ryskus separatistineje Abchazijoje - www.parovoz.com nuotraukose galima pamatyti tokiu vaizdu... Graudu.
    O siaip - salis grazi, bet biedna. Todel ir daug keliaujanciu traukiniais.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    O bent viena geresnio nei Lietuvoje kelio nuotrauka bus?
    Galvoje turėjau Gruziją.

    Komentuoti:


  • Šaras
    replied
    Šiai dienai, deja, ne

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    O bent viena geresnio nei Lietuvoje kelio nuotrauka bus?

    Komentuoti:


  • Šaras
    pradėjo temą [GE] Geležinkeliai Gruzijoje

    [GE] Geležinkeliai Gruzijoje

    Išties įdomi tema Praėjusių metų gale buvau Gruzijoje. Teko važiuoti maršrutu Tbilisis-Batumis, kita dieną Batumis-Tbilisis. Ši linija yra elektrifikuota, kelių būklė nepalyginti geresnė nei roberto darytose nuotraukose, netgi geresnė nei Lietuvoje... Nepaisant to, kelionė Tbilisis-Batumis (~400km) užtruko 10 valandų (traukinys vėlavo pora valandų), atgal vėlavo apie pusvalandį. Tačiau verta atkrepti dėmesį į keliavusį žmonių skaičių. Traukinys buvo pilnas. Norint gauti bilietą reikia pirkti bent dvi dienas prieš išvykimą(Tiesa, nemažai buvo ir "įsirašiųsių"). Bilietai yra registruoti. Traukinys platzkartas, naktinis, išvyksta 22.30, tikslą pasieka 6.30. Taip pat verta atkreipti dėmesį į kainą. Už bilietą mokėjome vos 5.5 lario (~10-11 Lt). Tačiau be šio marštuto, iš Tbilisio yra dar tik vienas maršrutas - į oro uostą... Taip pat girdėjau, jog yra paleistas maršrutas Maskva-Suchumis, tiesamia linija Turkijoje ir bus sujungta su Gruzija, tačiau patvirtinti negaliu... Nepaisant maršrutų negausos, geležinkeliai ten labai populiarūs.
Working...
X