Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[GE] Geležinkeliai Gruzijoje
Collapse
X
-
Parašė Combat Rodyti pranešimąSu skaitymu viskas tvarkoj. Gal su naršykle (Mozilla). Paspaudus nuorodą, atsivėrė visai kita nuotrauka, nebuvo ir komentarų. Straipsnį, nuotrauką ir komentarą per Google radau čia tik pagal žemiau įkeltą nuotraukos aprašą
Gruzija – normali šalis. Neįtikėtina, kad ten tokie traukiniai važiuoja, lyg koks darbinis PMS (ПМС).
Komentuoti:
-
Ten buvo visas fotoreportažas, aštuntoji nuotrauka kaip tik ir yra ta, apie kurią kalbamePaspaudus ant nuorodos, žinoma, fotoreportažą atvėrė ties pirmąja nuotrauka.
Komentuoti:
-
Parašė Carnifex Rodyti pranešimąNe kažkas su skaitymu, gerbiamasis Combat. Komentaras po šia nuotrauka iš aukščiau pateiktos nuorodos:
Gruzija – normali šalis. Neįtikėtina, kad ten tokie traukiniai važiuoja, lyg koks darbinis PMS (ПМС).
Komentuoti:
-
Ne kažkas su skaitymu, gerbiamasis Combat. Komentaras po šia nuotrauka iš aukščiau pateiktos nuorodos:
Georgia
Georgians make the morning commute from the capital, Tbilisi, to jobs in nearby Rustavi in the existing railway's faded cars.
Komentuoti:
-
Būtent po ta nuotrauka:
Georgia
Georgians make the morning commute from the capital, Tbilisi, to jobs in nearby Rustavi in the existing railway's faded cars.
Komentuoti:
-
Parašė artexs Rodyti pranešimąGruzija. Čia man atrodo D1 vidus.
Atvaizdas
Nuotrauka iš National Geographic
Pas mus važinėja puikūs traukiniai palyginus!...
panašu į medinį - kartoninį namą ant bėgiųPaskutinis taisė Silber418; 2010.08.19, 17:17.
Komentuoti:
-
Gruzija. Čia man atrodo D1 vidus.
Nuotrauka iš National Geographic
Pas mus važinėja puikūs traukiniai palyginus!
Komentuoti:
-
Japonijoje tokios linijos su magistraliniu eismu - ne retenybe. JAV kartais pasitaiko, netgi Europoje... Siais laikais, XXI a.
Komentuoti:
-
Man tai ta nuotrauka asocijuojasi su pavojumi, juk traukinys tikrai nesustos prie pėsčiųjų perėjos. Šiaip ar taip, egzotika.
Komentuoti:
-
Batumi 1980. Ši nuotrauka mane veža
(Фото А. Васильева)
Kaip suprantu, tai vaizdai prie senosios Batumi stoties, kuri jau uždaryta. Batumi geležinkelio keleivių stotimi tapo Makhindjauri, 5 kilometrai nuo miesto.
Parovoze perskaičiau, kaip stotis atsidūrė už miesto. Pasirodo 2003 metais, buvo pradėta statyti naujoji stotis, maždaug kilometro atstumu nuo senosios, tačiau po poros metų buvo nuspręsta parduoti statybas, paversti pastatą prekybos centru, o stoties problemą išspresti, kaip minėjau, stotį permetant į Makhindjauri. Tačiau po kurio laiko, statybos buvo išpirktos atgal. O pernai, visi Batumi geležinkeliečiai kreipėsi į geležinkelių vadovybę ir šalies prezidentą, dėl "tikrosios" miesto stoties statybos darbų pabaigimo ir gavo pažadą pabaigti darbus iki 2010 pabaigos...Paskutinis taisė railman; 2011.09.16, 14:46.
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNe. Nes juos pradėjo gaminti, kai Gruzijoje jau į kiekvieną užkampį laidą buvo pakabinę.Kažkodėl iš pradžių pagalvojau kad 2M62. Žalia spalva suklaidino. VL pas kažką žydri, berods pas ukrainiečius...
Komentuoti:
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąĮdomu ar gruzinai bent vieną TEPą turi...
Komentuoti:
-
Parašė railman Rodyti pranešimąArchyve radau dar vieną foto, padarytą kelionės po Gruziją metu... Dėl noro kuo daugiau pamatyti, minties - "pamedžioti" traukinius ir pasivėžinti jais, teko beveik atsisakyti...
Traukinys Tbilisi - Batumi (tikriausiai), ties senąja Gruzijos sostine Mccheta...
Atvaizdas
Komentuoti:
-
Archyve radau dar vieną foto, padarytą kelionės po Gruziją metu... Dėl noro kuo daugiau pamatyti, minties - "pamedžioti" traukinius ir pasivėžinti jais, teko beveik atsisakyti...
Traukinys Tbilisi - Batumi (tikriausiai), ties senąja Gruzijos sostine Mccheta...
Komentuoti:
-
Šakės Abhazijai (ir jos geležinkeliams). Dabar bandau suprasti, kad jiems paskutinė viltis liko Rusija, kuri visa tai (gal ir) atstatys iš propagandinių paskatų (kaip visada teigia propaganda: prie ruso būna geriau), bet pati valstybė ir jos ekonomika jau bankrutavusi. Blogiau tik centrinėje Afrikoje.
Komentuoti:
Komentuoti: