Pataisysiu - vienintelė jungtis su Rusija yra per Azerbaidžaną. Liniją per Abchaziją buvo uždaryta jau 1993 metais ir jungtis tarp Ochamčiros ir Ingurio yra iš esmės sunaikinta laiko ir metalo vagių.
Su skaitymu viskas tvarkoj. Gal su naršykle (Mozilla). Paspaudus nuorodą, atsivėrė visai kita nuotrauka, nebuvo ir komentarų. Straipsnį, nuotrauką ir komentarą per Google radau čia tik pagal žemiau įkeltą nuotraukos aprašą
Gruzija – normali šalis. Neįtikėtina, kad ten tokie traukiniai važiuoja, lyg koks darbinis PMS (ПМС).
Ten buvo visas fotoreportažas, aštuntoji nuotrauka kaip tik ir yra ta, apie kurią kalbame Paspaudus ant nuorodos, žinoma, fotoreportažą atvėrė ties pirmąja nuotrauka.
Ar jūs čia akli ar į skycrapercity nevaikštot ir nenorit labiau nete panaršyt? Panašu, kad nenorit nei matyt nei girdėt, kad Gruzijoje geležinkeliai jau visai neblogi, jeigu ir toliau tokiais tempais, per max. 5 metus ir mus aplenks
P.S. Tingit net į railway.ge užsukti prieš ką nors teigdami
Būtent, pamačius tokias nuotraukas, tikrai nekoks įspūdis apie valstybę susikuria.
Beje, tame pačiame Skyscrapercity puslapyje, Rail Baltica temoje, buvo publikuotos kelios Gruzijos geležinkelių nuotraukos ir jos nebuvo mažiau šokiruojančios negu nuotrauka, kuri neseniai buvo patalpinta šiame forume.
Pataisysiu - vienintelė jungtis su Rusija yra per Azerbaidžaną. Liniją per Abchaziją buvo uždaryta jau 1993 metais ir jungtis tarp Ochamčiros ir Ingurio yra iš esmės sunaikinta laiko ir metalo vagių.
Kam reikėjo kurti atskirą temą Gruzijos geležinkeliams, kai iki šiol sėkmingai apie juos diskutavome temoje "Buvusios TSRS šalių geležinkeliai"???
Geras pastebėjimas. Tiesiog pastebėjau gal ir laikinai padidėjusį dėmesį geležinkeliams Gruzijoje, tuo labiau, kad su šia valstybe Lietuva 'draugauja' labiausiai iš visų Kaukazo šalių (vienu metu net buvo tiesioginis FlyLAL reisas Vilnius-Tbilisis). Railman paminėta tema niekur nedingsta. Šiaip ar taip, ten didžiausias dėmesys skiriamas Rusijos (na dar ir Ukrainos) geležinkeliams, taip pat sovietmečio laikotarpiui. Taipogi manyčiau ten vieta pranešimams, susijusiems su kelių NVS valstybių geležinkeliais (pvz tarptautinės jungtys, tarpvalstybinis bendradarbiavimas, etc.).
P.S.: Nemanau, kad artimoje ateityje atsirastų tema, skirta centrinės Azijos šalių geležinkeliams.
Beje, kam reikėjo kurti atskirą temą Gruzijos geležinkeliams, kai iki šiol sėkmingai apie juos diskutavome temoje "Buvusios TSRS šalių geležinkeliai"???
Georgian Railway LLC yra nacionalinė Gruzijos geležinkelių kompanija.
Judri geležinkelių arterija jungia Juodąją ir Kaspijos jūras, sudaro trumpiausią maršrutą tarp Europos ir Centrinės Azijos. Gruzijoje naudojama 1520 mm rusiška vėžė; šiuo metu visiškai elekrifikuotų Gruzijos geležinkelio magistralių yra 1323,9 km. Infrastruktūrą dar sudaro 1422 tiltai, 32 tuneliai, 22 keleivinės ir 114 prekinių stočių.
Po TSRS subyrėjimo, Gruzijos vyriausybė ėmė kontroliuoti daugelį svarbių įmonių naujoje šalyje. Geležinkelio įmonė buvo formuojama kaip nauja 100% vyriausybės valdoma bendrovė „Gruzijos geležinkeliai LLC“, kurios akcijos priklauso Ekonominės plėtros ministerijai. Įmonė įpareigota valdyti ir prižiūrėti geležinkelių infrastruktūrą, taip pat visų keleivių ir krovinių vežimo veiklą.
Yra bėgių jungtys su Rusija (keista, nes žemėlapiuose to nesimato), Azerbaidžanu ir Armėnija. Linija į Abchaziją uždaryta nuo 1992 metų. Linija į Turkija dar statoma kaip dalis Kars–Tbilisi–Baku geležinkelio, planuojama baigti iki 2012 metų (http://en.wikipedia.org/wiki/Kars–Tbilisi–Baku_railway).
Nei aš žinau kokius adresus nei ką... O pamačius tokius vaizdelius tik ir kyla tokios baisios mintys
Būtent, pamačius tokias nuotraukas, tikrai nekoks įspūdis apie valstybę susikuria.
Beje, tame pačiame Skyscrapercity puslapyje, Rail Baltica temoje, buvo publikuotos kelios Gruzijos geležinkelių nuotraukos ir jos nebuvo mažiau šokiruojančios negu nuotrauka, kuri neseniai buvo patalpinta šiame forume.
Bet vis tiek atsilieka...Vat ką padarė rusai(tarybų sąjunga)... Tai dar reikia džiaugtis, kad lietuvoj taip nėra
Ar jūs čia akli ar į skyscrapercity nevaikštot ir nenorit labiau nete panaršyt? Panašu, kad nenorit nei matyt nei girdėt, kad Gruzijoje geležinkeliai jau visai neblogi, jeigu ir toliau tokiais tempais, per max. 5 metus ir mus aplenks
P.S. Tingit net į railway.ge užsukti prieš ką nors teigdami
Komentuoti: