Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą

    Prieš kelis metus pradėtas "Velobuso" projektas, ne kartą teko važiuoti vadinamaisiais "velobusais" įvairiais maršrutais, tačiau asmeniškai man nė karto neteko matyti dviračio autobuse. Nė karto. Tad manau, kad net ir stipriai padidinus "velobusų" skaičių, dviratininkai masiškai nepuls naudotis autobusais. Kaip teisingai pastebėta, tokia paslauga labiau skirta nenumatytiems atvejams, kaip gedimas, netikėtai pasikeitusios oro sąlygos ir pan.
    Na tai čia yra akivaizdus dalykas. Čia tas pats kaip paleistų dabar 2 žemagrindžius autobusus Vilniuje ir stebėtųsi, kad jais nevažinėja nei mamos su vežimėliais nei neįgalieji. Ir aš nesinaudočiau paslauga, jei ja labai sunku pasinaudoti yra.

    Iš kitos pusės, dviračių laikykliai prėkyje tikrai manau yra geresnė idėja, bet matyt jų įrengimas yra brangesnis.

    O Soliarius pasirinko matyt dėlto, nes kiti senesni turėtų būti nurašyti atvykus naujensnėms TP.

    Comment


      Parašė Mettal Rodyti pranešimą

      Dabartinis "dubliavimas" tam tikrais reisais vakarinio piko metu reiškia sausakimšus autobusus nuo Europos a. iki pat Perkūnkiemio.
      Taip, jeigu ilgą laiką nebuvo atvažiavęs 3G, ir dar nėra aišku, kada jis atvažiuos. Bet šiaip 52 nėra nepakeičiamas maršrutas - tragedijos jį kažkaip modifikavus nebūtų. Suliptų visi dabartiniai keleiviai į 3G (kadangi šis visada triašis, tai net ir tos sausakimšos nebūtų

      Comment


        Pilnas autobusas važiuoja iki pat Perkūnkiemio, kur 3G nevažiuoja.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Piko metu 3G paleidus kad ir trigubą autobusą, jis vistiek būtų pilnas. Todėl 52 bent lengvai nukrauna 3G. Šiaip, tikrai nėra blogai, kai greitasis maršrutas dubliuojamas jo "lėtuoju" variantu.
          Už dviračius ir troleibusus!

          Comment


            Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
            Geriau pasvarstykite, kokia bus būsima 52 ir 57 maršruto trasa nuo š.m. rugsėjo 1 d.
            Jau nusiunčiau siūlymą pasirūpinti kitu 57 galu, t.y. nuo Fabijoniškių žiedo iki Pašilaičių (Skalvių st.) per Gedvydžių, S Nėries, Gabijos g., kur dabar nėra nė vieno jungiančio maršruto Pašilaičius ir Fabijoniškes + abu maršrutai yra arti mokyklų ir BIG bei atsirastų susijungimas su Zujūnų kryptimi, tai manau keleivių atsiras. Tuo pačiu būtų proga uždaryti absurdišką 5 autobuso sukinėjimąsi per Deivių st., jei stotelė reikalinga, tai logiškai būtų geriau daryti stotelę Ukmergės g., tik nežinau kaip ten pripaišytos greitojimo lėtėjimo juostos Ukmergės g. O kur ten bus kitas 57 maršruto galas, jau mažiau jaudina, bet logiškai būtų Avižieniai, jei savivaldybė gaus nors centą iš Vilniaus rajono savivaldybės už subsidijuojamus keleivius
            Tuo tarpu dėl 52... Gi einama prie darnaus judumo plano koncepcijos, tai ten yra trys su puse maršrutų kategorijos: greitieji, pagrindiniai + ekspresai ir privežamieji. Apie ekspresus rašo, kad jais aptarnaujami "nutolę miesto palydovai" - bent jau taip parašė man rašte Tai va jums Tarandė, kas reiškia reikėtų praretinti stotelių skaičių, būtinai paliekant stotelę ties perkūnkiemiu, gal vieną ties šeškine, europa ir žaliasis tiltas, gana
            Junkis prie Nacionalinės viešojo transporto keleivių asociacijos ir Tu!

            Comment


              Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
              Jau nusiunčiau siūlymą pasirūpinti kitu 57 galu, t.y. nuo Fabijoniškių žiedo iki Pašilaičių (Skalvių st.) per Gedvydžių, S Nėries, Gabijos g., kur dabar nėra nė vieno jungiančio maršruto Pašilaičius ir Fabijoniškes + abu maršrutai yra arti mokyklų ir BIG bei atsirastų susijungimas su Zujūnų kryptimi, tai manau keleivių atsiras. Tuo pačiu būtų proga uždaryti absurdišką 5 autobuso sukinėjimąsi per Deivių st., jei stotelė reikalinga, tai logiškai būtų geriau daryti stotelę Ukmergės g., tik nežinau kaip ten pripaišytos greitojimo lėtėjimo juostos Ukmergės g. O kur ten bus kitas 57 maršruto galas, jau mažiau jaudina, bet logiškai būtų Avižieniai, jei savivaldybė gaus nors centą iš Vilniaus rajono savivaldybės už subsidijuojamus keleivius
              Tuo tarpu dėl 52... Gi einama prie darnaus judumo plano koncepcijos, tai ten yra trys su puse maršrutų kategorijos: greitieji, pagrindiniai + ekspresai ir privežamieji. Apie ekspresus rašo, kad jais aptarnaujami "nutolę miesto palydovai" - bent jau taip parašė man rašte Tai va jums Tarandė, kas reiškia reikėtų praretinti stotelių skaičių, būtinai paliekant stotelę ties perkūnkiemiu, gal vieną ties šeškine, europa ir žaliasis tiltas, gana
              57 busima trasa nuo š.m. rugsėjo 1 d. jau paskelbta 57(nuo 09-01)Fabijoniškės–Ateities g.–Jeruzalė–Bajorai–Bukiškis
              Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

              Comment


                Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                Jau nusiunčiau siūlymą pasirūpinti kitu 57 galu, t.y. nuo Fabijoniškių žiedo iki Pašilaičių (Skalvių st.) per Gedvydžių, S Nėries, Gabijos g., kur dabar nėra nė vieno jungiančio maršruto Pašilaičius ir Fabijoniškes + abu maršrutai yra arti mokyklų ir BIG bei atsirastų susijungimas su Zujūnų kryptimi, tai manau keleivių atsiras. Tuo pačiu būtų proga uždaryti absurdišką 5 autobuso sukinėjimąsi per Deivių st., jei stotelė reikalinga, tai logiškai būtų geriau daryti stotelę Ukmergės g., tik nežinau kaip ten pripaišytos greitojimo lėtėjimo juostos Ukmergės g. O kur ten bus kitas 57 maršruto galas, jau mažiau jaudina, bet logiškai būtų Avižieniai, jei savivaldybė gaus nors centą iš Vilniaus rajono savivaldybės už subsidijuojamus keleivius
                Tuo tarpu dėl 52... Gi einama prie darnaus judumo plano koncepcijos, tai ten yra trys su puse maršrutų kategorijos: greitieji, pagrindiniai + ekspresai ir privežamieji. Apie ekspresus rašo, kad jais aptarnaujami "nutolę miesto palydovai" - bent jau taip parašė man rašte Tai va jums Tarandė, kas reiškia reikėtų praretinti stotelių skaičių, būtinai paliekant stotelę ties perkūnkiemiu, gal vieną ties šeškine, europa ir žaliasis tiltas, gana
                Siūlau rašyti į savivaldybę ir Susisiekimo paslaugas, bet ne vien rašinėti čia. lašas po lašo

                Comment


                  Tai nukreipė ir nukreipė tą 57 į Bukiškį ir gerai. Idealu butu 5 autobusą iki Skalvių stotelės nukreipti Gabijos gatvę ir būtinai 40 autobusą pratęsti irgi iki Skalvių žiedo per Depo naują jungti.

                  Comment


                    jau yra ir nauja 52 maršruto versija https://www.stops.lt/vilnius/ruduo.h...)/a-b/0231/map

                    Comment


                      Parašė valentinole Rodyti pranešimą
                      Idealu butu 5 autobusą iki Skalvių stotelės nukreipti Gabijos gatvę ir būtinai 40 autobusą pratęsti irgi iki Skalvių žiedo per Depo naują jungti.
                      Nebūtų. Perkūnkiemio gyventojams 40 maršrutas nesudarytų normalių persėdimo galimybių Ukmergės gatvėje, tiesiogiai pasiekti Centrą taip pat nebūtų patogu, nes kelionės trukmė prailgėtų dėl lanksto Žadeikos, Giros, Stanevičiaus ir Gelvonų gatvėmis. 5 maršruto pagrindinis trūkumas - ilgai trunkantis užsukimas į Deivių st., tačiau Ukmergės gatvėje žymiai patogiau persėsti į kitus maršrutus, o centrinė miesto dalis pasiekiama žymiai greičiau.

                      Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                      Jau nusiunčiau siūlymą pasirūpinti kitu 57 galu, t.y. nuo Fabijoniškių žiedo iki Pašilaičių (Skalvių st.) per Gedvydžių, S Nėries, Gabijos g., kur dabar nėra nė vieno jungiančio maršruto Pašilaičius ir Fabijoniškes + abu maršrutai yra arti mokyklų ir BIG bei atsirastų susijungimas su Zujūnų kryptimi, tai manau keleivių atsiras. Tuo pačiu būtų proga uždaryti absurdišką 5 autobuso sukinėjimąsi per Deivių st., jei stotelė reikalinga, tai logiškai būtų geriau daryti stotelę Ukmergės g., tik nežinau kaip ten pripaišytos greitojimo lėtėjimo juostos Ukmergės g.
                      Ar tikrai yra kažkoks poreikis sujungti Fabijoniškių ir Pašilaičių rajonus ? Juk tai du eiliniai miegamieji rajonai, tikrai nemanau kad yra kažkokia kritinė masė keleivių, kuriems reiktų iš vieno rajono į kitą. Analogiškai yra ir su Zujūnais - manau kad dauguma keleivių iš ten važiuoja į centrinę miesto dalį, o ne į kažkokias Fabijoniškes ar Pašilaičius.
                      Paskutinis taisė 10.000; 2019.07.27, 16:56.

                      Comment


                        Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                        Nebūtų. Perkūnkiemio gyventojams 40 maršrutas nesudarytų normalių persėdimo galimybių Ukmergės gatvėje, tiesiogiai pasiekti Centrą taip pat nebūtų patogu, nes kelionės trukmė prailgėtų dėl lanksto Žadeikos, Giros, Stanevičiaus ir Gelvonų gatvėmis. 5 maršruto pagrindinis trūkumas - ilgai trunkantis užsukimas į Deivių st., tačiau Ukmergės gatvėje žymiai patogiau persėsti į kitus maršrutus, o centrinė miesto dalis pasiekiama žymiai greičiau.



                        Ar tikrai yra kažkoks poreikis sujungti Fabijoniškių ir Pašilaičių rajonus ? Juk tai du eiliniai miegamieji rajonai, tikrai nemanau kad yra kažkokia kritinė masė keleivių, kuriems reiktų iš vieno rajono į kitą. Analogiškai yra ir su Zujūnais - manau kad dauguma keleivių iš ten važiuoja į centrinę miesto dalį, o ne į kažkokias Fabijoniškes ar Pašilaičius.


                        Tame visa esme, 40 maršruto pratiesimas iki Skalvių žiedo labai reikalingas Fabijoniškių gyventojams, o ne Perkūnkiemio.

                        Comment


                          Parašė valentinole Rodyti pranešimą



                          Tame visa esme, 40 maršruto pratiesimas iki Skalvių žiedo labai reikalingas Fabijoniškių gyventojams, o ne Perkūnkiemio.
                          Fabijoniškių ? Kuriems galams Fabijoniškių gyventojams reikia susisiekimo su Skalvių žiedu ?

                          Comment


                            Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                            Fabijoniškių ? Kuriems galams Fabijoniškių gyventojams reikia susisiekimo su Skalvių žiedu ?
                            O kodėl ne? Po to ir gaunasi, kad į gretimą rajoną nuvažiuot užtrunka ne trumpiau nei iki centro. Susiradus darbą gretimam mikrorajone važinėjimas mašina tampa labai viliojančiu, nes trunka n kartų trumpiau nei su VT.

                            Comment


                              Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                              Fabijoniškių ? Kuriems galams Fabijoniškių gyventojams reikia susisiekimo su Skalvių žiedu ?
                              7 troleibusas labai dažnai važinėja, jei į centrą ar Žvėryną, kodėl gi ne?

                              Comment


                                Parašė digital Rodyti pranešimą
                                7 troleibusas labai dažnai važinėja, jei į centrą ar Žvėryną, kodėl gi ne?
                                Fabijoniškės ir taip turi 3G, 53, 10, 40, 56, dalinai 52 maršrutus susisiekimui su Centru, tikrai nesuprantu kokia prasmė važiuot kažkur į Skalvių žiedą ir dar daryt persėdimą, jei yra galimybė važiuoti tiesiogiai.
                                Kalbant apie Žvėryną - manau, kad greičiau būtų nuvažiuoti iki Konstitucijos pr., ar Saltoniškių ir ten persėsti. Bet netikiu kad ten kažkoks labai apčiuopiamas srautas yra.

                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                O kodėl ne? Po to ir gaunasi, kad į gretimą rajoną nuvažiuot užtrunka ne trumpiau nei iki centro. Susiradus darbą gretimam mikrorajone važinėjimas mašina tampa labai viliojančiu, nes trunka n kartų trumpiau nei su VT.
                                Pašilaičiai, Perkūnkiemis ir Fabijoniškės yra miegamieji rajonai, tikrai nėra ten tiek daug darbo vietų, kad egzistuotų kažkoks apčiuopiamas srautas. Be to, jei reik į pvz.: Gabijos gatvę, pėsčiomis būtų greičiau, nei laukt kol 40 išsisukinės pro Perkūnkiemį
                                Paskutinis taisė 10.000; 2019.07.27, 19:33.

                                Comment


                                  Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                                  Kalbant apie Žvėryną - manau, kad greičiau būtų nuvažiuoti iki Konstitucijos pr., ar Saltoniškių ir ten persėsti.
                                  Tai gal vertėtų ne manyti, o patikrinti? Pvz., https://stops.lt/vilnius/#plan/5002,...2,0311/map,,,3

                                  Comment


                                    40-o maršruto pratęsimui iki Skalvių pritariu tik dėl to, kad nebūtų chaotiškai užstatyti autobusai Mykolo Lietuvio žiede. Pačiam netgi iš pažįstamų vairuotojų teko matyti nuotraukas, kaip užstatyta mašina ir neduoda išvažiuoti autobusui.
                                    Daugiau mano nuotraukų >>
                                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                                    Comment


                                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                                      Tai gal vertėtų ne manyti, o patikrinti? Pvz., https://stops.lt/vilnius/#plan/5002,...2,0311/map,,,3
                                      Na va, pats ir pasitikrinote kad į Žvėryną pro Skalvių žiedą keliauti neapsimoka )) tai kokia tada prasmė iš to 40 maršruto pratęsimo ?

                                      P.S. O šiaip tai šitas linkas duoda konkrečius pasiūlymus pagal konkretų paros metą. O mes čia kalbam apie visumą, kaip patogiau yra važiuoti daugumoje atvejų. Tad kiekvienai minutei variantų neprižiūrėsi
                                      Paskutinis taisė 10.000; 2019.07.27, 22:17.

                                      Comment


                                        Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                                        Na va, pats ir pasitikrinote kad į Žvėryną pro Skalvių žiedą keliauti neapsimoka )) tai kokia tada prasmė iš to 40 maršruto pratęsimo ?
                                        ???
                                        Click image for larger version

Name:	last12h_2.jpg
Views:	1
Size:	76,4 kB
ID:	1738561

                                        Comment


                                          Gal ir nėra prasmės leisti būtent 40-ojo maršruto iki Skalvių žiedo, tačiau, jei jau norima užtikrinti tiesioginį susisiekimą tarp Fabijoniškių ir Pašilaičių, galima tam panaudoti kitą maršrutą, kuris po reformos tapo praktiškai visuomet vežiojančiu orą. 48 maršrutą vietoj Laisvės prospekto visai būtų galima nukreipti (nuo P.Žadeikos stotelės) per Fabijoniškių žiedą, S.Nėries g. naująją gatvę ties DEPO, Perkūnkiemio, Justiniškių, Rygos gatvėmis bei toliau senąja trasa iki Šeškinės. Taip būtų bent šiokios tokios naudos iš šio maršruto - ne tik Fabijoniškių ir Pašilaičių sujungimas, bet ir tiesioginis vakarinės Pašilaičių ir šiaurinės Fabijoniškių dalies susisiekimas su Santariškėmis. Be abejo, itin didelio srauto toks maršrutas nesugeneruotų, tačiau būtų bent kokios naudos iš šiuo metu visiškai nereikalingo maršruto, o ir kursuoja juo autobusai pakankamai retai.

                                          Dar pora pastebėtų dalykų:
                                          22 maršrutą darbo dienomis vėl aptarnaus autobusų parkas.
                                          40 maršrute nuimamas vienas pertraukiamas grafikas (kurio autobusas ne piko metu dirbo 24 maršrutu). Taigi dabar, kaip supratau, ne piko metu 24 maršrutą aptarnaus du autobusai iš 40-ojo ir vienas - iš 56-ojo maršruto.
                                          Paskutinis taisė Vilnietizz; 2019.07.27, 23:20.
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X