Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pilnas autobusas važiuoja iki pat Perkūnkiemio, kur 3G nevažiuoja.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Piko metu 3G paleidus kad ir trigubą autobusą, jis vistiek būtų pilnas. Todėl 52 bent lengvai nukrauna 3G. Šiaip, tikrai nėra blogai, kai greitasis maršrutas dubliuojamas jo "lėtuoju" variantu.
      Už dviračius ir troleibusus!

      Comment


        Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
        Geriau pasvarstykite, kokia bus būsima 52 ir 57 maršruto trasa nuo š.m. rugsėjo 1 d.
        Jau nusiunčiau siūlymą pasirūpinti kitu 57 galu, t.y. nuo Fabijoniškių žiedo iki Pašilaičių (Skalvių st.) per Gedvydžių, S Nėries, Gabijos g., kur dabar nėra nė vieno jungiančio maršruto Pašilaičius ir Fabijoniškes + abu maršrutai yra arti mokyklų ir BIG bei atsirastų susijungimas su Zujūnų kryptimi, tai manau keleivių atsiras. Tuo pačiu būtų proga uždaryti absurdišką 5 autobuso sukinėjimąsi per Deivių st., jei stotelė reikalinga, tai logiškai būtų geriau daryti stotelę Ukmergės g., tik nežinau kaip ten pripaišytos greitojimo lėtėjimo juostos Ukmergės g. O kur ten bus kitas 57 maršruto galas, jau mažiau jaudina, bet logiškai būtų Avižieniai, jei savivaldybė gaus nors centą iš Vilniaus rajono savivaldybės už subsidijuojamus keleivius
        Tuo tarpu dėl 52... Gi einama prie darnaus judumo plano koncepcijos, tai ten yra trys su puse maršrutų kategorijos: greitieji, pagrindiniai + ekspresai ir privežamieji. Apie ekspresus rašo, kad jais aptarnaujami "nutolę miesto palydovai" - bent jau taip parašė man rašte Tai va jums Tarandė, kas reiškia reikėtų praretinti stotelių skaičių, būtinai paliekant stotelę ties perkūnkiemiu, gal vieną ties šeškine, europa ir žaliasis tiltas, gana
        Junkis prie Nacionalinės viešojo transporto keleivių asociacijos ir Tu!

        Comment


          Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
          Jau nusiunčiau siūlymą pasirūpinti kitu 57 galu, t.y. nuo Fabijoniškių žiedo iki Pašilaičių (Skalvių st.) per Gedvydžių, S Nėries, Gabijos g., kur dabar nėra nė vieno jungiančio maršruto Pašilaičius ir Fabijoniškes + abu maršrutai yra arti mokyklų ir BIG bei atsirastų susijungimas su Zujūnų kryptimi, tai manau keleivių atsiras. Tuo pačiu būtų proga uždaryti absurdišką 5 autobuso sukinėjimąsi per Deivių st., jei stotelė reikalinga, tai logiškai būtų geriau daryti stotelę Ukmergės g., tik nežinau kaip ten pripaišytos greitojimo lėtėjimo juostos Ukmergės g. O kur ten bus kitas 57 maršruto galas, jau mažiau jaudina, bet logiškai būtų Avižieniai, jei savivaldybė gaus nors centą iš Vilniaus rajono savivaldybės už subsidijuojamus keleivius
          Tuo tarpu dėl 52... Gi einama prie darnaus judumo plano koncepcijos, tai ten yra trys su puse maršrutų kategorijos: greitieji, pagrindiniai + ekspresai ir privežamieji. Apie ekspresus rašo, kad jais aptarnaujami "nutolę miesto palydovai" - bent jau taip parašė man rašte Tai va jums Tarandė, kas reiškia reikėtų praretinti stotelių skaičių, būtinai paliekant stotelę ties perkūnkiemiu, gal vieną ties šeškine, europa ir žaliasis tiltas, gana
          57 busima trasa nuo š.m. rugsėjo 1 d. jau paskelbta 57(nuo 09-01)Fabijoniškės–Ateities g.–Jeruzalė–Bajorai–Bukiškis
          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

          Comment


            Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
            Jau nusiunčiau siūlymą pasirūpinti kitu 57 galu, t.y. nuo Fabijoniškių žiedo iki Pašilaičių (Skalvių st.) per Gedvydžių, S Nėries, Gabijos g., kur dabar nėra nė vieno jungiančio maršruto Pašilaičius ir Fabijoniškes + abu maršrutai yra arti mokyklų ir BIG bei atsirastų susijungimas su Zujūnų kryptimi, tai manau keleivių atsiras. Tuo pačiu būtų proga uždaryti absurdišką 5 autobuso sukinėjimąsi per Deivių st., jei stotelė reikalinga, tai logiškai būtų geriau daryti stotelę Ukmergės g., tik nežinau kaip ten pripaišytos greitojimo lėtėjimo juostos Ukmergės g. O kur ten bus kitas 57 maršruto galas, jau mažiau jaudina, bet logiškai būtų Avižieniai, jei savivaldybė gaus nors centą iš Vilniaus rajono savivaldybės už subsidijuojamus keleivius
            Tuo tarpu dėl 52... Gi einama prie darnaus judumo plano koncepcijos, tai ten yra trys su puse maršrutų kategorijos: greitieji, pagrindiniai + ekspresai ir privežamieji. Apie ekspresus rašo, kad jais aptarnaujami "nutolę miesto palydovai" - bent jau taip parašė man rašte Tai va jums Tarandė, kas reiškia reikėtų praretinti stotelių skaičių, būtinai paliekant stotelę ties perkūnkiemiu, gal vieną ties šeškine, europa ir žaliasis tiltas, gana
            Siūlau rašyti į savivaldybę ir Susisiekimo paslaugas, bet ne vien rašinėti čia. lašas po lašo

            Comment


              Tai nukreipė ir nukreipė tą 57 į Bukiškį ir gerai. Idealu butu 5 autobusą iki Skalvių stotelės nukreipti Gabijos gatvę ir būtinai 40 autobusą pratęsti irgi iki Skalvių žiedo per Depo naują jungti.

              Comment


                jau yra ir nauja 52 maršruto versija https://www.stops.lt/vilnius/ruduo.h...)/a-b/0231/map

                Comment


                  Parašė valentinole Rodyti pranešimą
                  Idealu butu 5 autobusą iki Skalvių stotelės nukreipti Gabijos gatvę ir būtinai 40 autobusą pratęsti irgi iki Skalvių žiedo per Depo naują jungti.
                  Nebūtų. Perkūnkiemio gyventojams 40 maršrutas nesudarytų normalių persėdimo galimybių Ukmergės gatvėje, tiesiogiai pasiekti Centrą taip pat nebūtų patogu, nes kelionės trukmė prailgėtų dėl lanksto Žadeikos, Giros, Stanevičiaus ir Gelvonų gatvėmis. 5 maršruto pagrindinis trūkumas - ilgai trunkantis užsukimas į Deivių st., tačiau Ukmergės gatvėje žymiai patogiau persėsti į kitus maršrutus, o centrinė miesto dalis pasiekiama žymiai greičiau.

                  Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                  Jau nusiunčiau siūlymą pasirūpinti kitu 57 galu, t.y. nuo Fabijoniškių žiedo iki Pašilaičių (Skalvių st.) per Gedvydžių, S Nėries, Gabijos g., kur dabar nėra nė vieno jungiančio maršruto Pašilaičius ir Fabijoniškes + abu maršrutai yra arti mokyklų ir BIG bei atsirastų susijungimas su Zujūnų kryptimi, tai manau keleivių atsiras. Tuo pačiu būtų proga uždaryti absurdišką 5 autobuso sukinėjimąsi per Deivių st., jei stotelė reikalinga, tai logiškai būtų geriau daryti stotelę Ukmergės g., tik nežinau kaip ten pripaišytos greitojimo lėtėjimo juostos Ukmergės g.
                  Ar tikrai yra kažkoks poreikis sujungti Fabijoniškių ir Pašilaičių rajonus ? Juk tai du eiliniai miegamieji rajonai, tikrai nemanau kad yra kažkokia kritinė masė keleivių, kuriems reiktų iš vieno rajono į kitą. Analogiškai yra ir su Zujūnais - manau kad dauguma keleivių iš ten važiuoja į centrinę miesto dalį, o ne į kažkokias Fabijoniškes ar Pašilaičius.
                  Paskutinis taisė 10.000; 2019.07.27, 17:56.

                  Comment


                    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                    Nebūtų. Perkūnkiemio gyventojams 40 maršrutas nesudarytų normalių persėdimo galimybių Ukmergės gatvėje, tiesiogiai pasiekti Centrą taip pat nebūtų patogu, nes kelionės trukmė prailgėtų dėl lanksto Žadeikos, Giros, Stanevičiaus ir Gelvonų gatvėmis. 5 maršruto pagrindinis trūkumas - ilgai trunkantis užsukimas į Deivių st., tačiau Ukmergės gatvėje žymiai patogiau persėsti į kitus maršrutus, o centrinė miesto dalis pasiekiama žymiai greičiau.



                    Ar tikrai yra kažkoks poreikis sujungti Fabijoniškių ir Pašilaičių rajonus ? Juk tai du eiliniai miegamieji rajonai, tikrai nemanau kad yra kažkokia kritinė masė keleivių, kuriems reiktų iš vieno rajono į kitą. Analogiškai yra ir su Zujūnais - manau kad dauguma keleivių iš ten važiuoja į centrinę miesto dalį, o ne į kažkokias Fabijoniškes ar Pašilaičius.


                    Tame visa esme, 40 maršruto pratiesimas iki Skalvių žiedo labai reikalingas Fabijoniškių gyventojams, o ne Perkūnkiemio.

                    Comment


                      Parašė valentinole Rodyti pranešimą



                      Tame visa esme, 40 maršruto pratiesimas iki Skalvių žiedo labai reikalingas Fabijoniškių gyventojams, o ne Perkūnkiemio.
                      Fabijoniškių ? Kuriems galams Fabijoniškių gyventojams reikia susisiekimo su Skalvių žiedu ?

                      Comment


                        Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                        Fabijoniškių ? Kuriems galams Fabijoniškių gyventojams reikia susisiekimo su Skalvių žiedu ?
                        O kodėl ne? Po to ir gaunasi, kad į gretimą rajoną nuvažiuot užtrunka ne trumpiau nei iki centro. Susiradus darbą gretimam mikrorajone važinėjimas mašina tampa labai viliojančiu, nes trunka n kartų trumpiau nei su VT.

                        Comment


                          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                          Fabijoniškių ? Kuriems galams Fabijoniškių gyventojams reikia susisiekimo su Skalvių žiedu ?
                          7 troleibusas labai dažnai važinėja, jei į centrą ar Žvėryną, kodėl gi ne?

                          Comment


                            Parašė digital Rodyti pranešimą
                            7 troleibusas labai dažnai važinėja, jei į centrą ar Žvėryną, kodėl gi ne?
                            Fabijoniškės ir taip turi 3G, 53, 10, 40, 56, dalinai 52 maršrutus susisiekimui su Centru, tikrai nesuprantu kokia prasmė važiuot kažkur į Skalvių žiedą ir dar daryt persėdimą, jei yra galimybė važiuoti tiesiogiai.
                            Kalbant apie Žvėryną - manau, kad greičiau būtų nuvažiuoti iki Konstitucijos pr., ar Saltoniškių ir ten persėsti. Bet netikiu kad ten kažkoks labai apčiuopiamas srautas yra.

                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            O kodėl ne? Po to ir gaunasi, kad į gretimą rajoną nuvažiuot užtrunka ne trumpiau nei iki centro. Susiradus darbą gretimam mikrorajone važinėjimas mašina tampa labai viliojančiu, nes trunka n kartų trumpiau nei su VT.
                            Pašilaičiai, Perkūnkiemis ir Fabijoniškės yra miegamieji rajonai, tikrai nėra ten tiek daug darbo vietų, kad egzistuotų kažkoks apčiuopiamas srautas. Be to, jei reik į pvz.: Gabijos gatvę, pėsčiomis būtų greičiau, nei laukt kol 40 išsisukinės pro Perkūnkiemį
                            Paskutinis taisė 10.000; 2019.07.27, 20:33.

                            Comment


                              Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                              Kalbant apie Žvėryną - manau, kad greičiau būtų nuvažiuoti iki Konstitucijos pr., ar Saltoniškių ir ten persėsti.
                              Tai gal vertėtų ne manyti, o patikrinti? Pvz., https://stops.lt/vilnius/#plan/5002,...2,0311/map,,,3

                              Comment


                                40-o maršruto pratęsimui iki Skalvių pritariu tik dėl to, kad nebūtų chaotiškai užstatyti autobusai Mykolo Lietuvio žiede. Pačiam netgi iš pažįstamų vairuotojų teko matyti nuotraukas, kaip užstatyta mašina ir neduoda išvažiuoti autobusui.
                                Daugiau mano nuotraukų >>
                                Mano rajonas ir apylinkės >>

                                Comment


                                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                                  Tai gal vertėtų ne manyti, o patikrinti? Pvz., https://stops.lt/vilnius/#plan/5002,...2,0311/map,,,3
                                  Na va, pats ir pasitikrinote kad į Žvėryną pro Skalvių žiedą keliauti neapsimoka )) tai kokia tada prasmė iš to 40 maršruto pratęsimo ?

                                  P.S. O šiaip tai šitas linkas duoda konkrečius pasiūlymus pagal konkretų paros metą. O mes čia kalbam apie visumą, kaip patogiau yra važiuoti daugumoje atvejų. Tad kiekvienai minutei variantų neprižiūrėsi
                                  Paskutinis taisė 10.000; 2019.07.27, 23:17.

                                  Comment


                                    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                                    Na va, pats ir pasitikrinote kad į Žvėryną pro Skalvių žiedą keliauti neapsimoka )) tai kokia tada prasmė iš to 40 maršruto pratęsimo ?
                                    ???
                                    Click image for larger version

Name:	last12h_2.jpg
Views:	1
Size:	76,4 kB
ID:	1738561

                                    Comment


                                      Gal ir nėra prasmės leisti būtent 40-ojo maršruto iki Skalvių žiedo, tačiau, jei jau norima užtikrinti tiesioginį susisiekimą tarp Fabijoniškių ir Pašilaičių, galima tam panaudoti kitą maršrutą, kuris po reformos tapo praktiškai visuomet vežiojančiu orą. 48 maršrutą vietoj Laisvės prospekto visai būtų galima nukreipti (nuo P.Žadeikos stotelės) per Fabijoniškių žiedą, S.Nėries g. naująją gatvę ties DEPO, Perkūnkiemio, Justiniškių, Rygos gatvėmis bei toliau senąja trasa iki Šeškinės. Taip būtų bent šiokios tokios naudos iš šio maršruto - ne tik Fabijoniškių ir Pašilaičių sujungimas, bet ir tiesioginis vakarinės Pašilaičių ir šiaurinės Fabijoniškių dalies susisiekimas su Santariškėmis. Be abejo, itin didelio srauto toks maršrutas nesugeneruotų, tačiau būtų bent kokios naudos iš šiuo metu visiškai nereikalingo maršruto, o ir kursuoja juo autobusai pakankamai retai.

                                      Dar pora pastebėtų dalykų:
                                      22 maršrutą darbo dienomis vėl aptarnaus autobusų parkas.
                                      40 maršrute nuimamas vienas pertraukiamas grafikas (kurio autobusas ne piko metu dirbo 24 maršrutu). Taigi dabar, kaip supratau, ne piko metu 24 maršrutą aptarnaus du autobusai iš 40-ojo ir vienas - iš 56-ojo maršruto.
                                      Paskutinis taisė Vilnietizz; 2019.07.28, 00:20.
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                        Gal ir nėra prasmės leisti būtent 40-ojo maršruto iki Skalvių žiedo, tačiau, jei jau norima užtikrinti tiesioginį susisiekimą tarp Fabijoniškių ir Pašilaičių, galima tam panaudoti kitą maršrutą, kuris po reformos tapo praktiškai visuomet vežiojančiu orą. 48 maršrutą vietoj Laisvės prospekto visai būtų galima nukreipti (nuo P.Žadeikos stotelės) per Fabijoniškių žiedą, S.Nėries g. naująją gatvę ties DEPO, Perkūnkiemio, Justiniškių, Rygos gatvėmis bei toliau senąja trasa iki Šeškinės. Taip būtų bent šiokios tokios naudos iš šio maršruto - ne tik Fabijoniškių ir Pašilaičių sujungimas, bet ir tiesioginis vakarinės Pašilaičių ir šiaurinės Fabijoniškių dalies susisiekimas su Santariškėmis. Be abejo, itin didelio srauto toks maršrutas nesugeneruotų, tačiau būtų bent kokios naudos iš šiuo metu visiškai nereikalingo maršruto, o ir kursuoja juo autobusai pakankamai retai.

                                        Dar pora pastebėtų dalykų:
                                        22 maršrutą darbo dienomis vėl aptarnaus autobusų parkas.
                                        40 maršrute nuimamas vienas pertraukiamas grafikas (kurio autobusas ne piko metu dirbo 24 maršrutu). Taigi dabar, kaip supratau, ne piko metu 24 maršrutą aptarnaus du autobusai iš 40-ojo ir vienas - iš 56-ojo maršruto.
                                        Labai gera idėja, reikia siusti pasiūlymą į sispą.

                                        Comment


                                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                          Gal ir nėra prasmės leisti būtent 40-ojo maršruto iki Skalvių žiedo, tačiau, jei jau norima užtikrinti tiesioginį susisiekimą tarp Fabijoniškių ir Pašilaičių, galima tam panaudoti kitą maršrutą, kuris po reformos tapo praktiškai visuomet vežiojančiu orą. 48 maršrutą vietoj Laisvės prospekto visai būtų galima nukreipti (nuo P.Žadeikos stotelės) per Fabijoniškių žiedą, S.Nėries g. naująją gatvę ties DEPO, Perkūnkiemio, Justiniškių, Rygos gatvėmis bei toliau senąja trasa iki Šeškinės. Taip būtų bent šiokios tokios naudos iš šio maršruto - ne tik Fabijoniškių ir Pašilaičių sujungimas, bet ir tiesioginis vakarinės Pašilaičių ir šiaurinės Fabijoniškių dalies susisiekimas su Santariškėmis. Be abejo, itin didelio srauto toks maršrutas nesugeneruotų, tačiau būtų bent kokios naudos iš šiuo metu visiškai nereikalingo maršruto, o ir kursuoja juo autobusai pakankamai retai.
                                          Wow, buvau pamiršęs, kad tas egzistuoja. Ir kaip matau kartą per valandą atvažiuoja, tai gal kaip tik gerai, kad ne per dažnai... Aišku 57 būtų dažnesnis, priedo lyg midibusai važinėja... O tiems, kas nemato jokiam maršrutui prasmės, rekomenduoju nuo baltupių/jeruzalės/santariškių pusės atvykti į šiaurinę fabijoniškių pusę arba perkūnkiemį/pašilaičius, justiniškių šiaurinę pusę, tada suprasite Priedo visai gerai, maršrutų tinklas yra užžiedinamas, sujungiant taškus, kuriuose kertasi daug skirtingų maršrutų, įskaitant galines stoteles.
                                          Beje pirštu rodžiau ir rodysiu į Šiaurės miestelį, kuris nesujungtas su šiaurės-vakarine miesto dalimi, t.y. ta vieta, kur gyventojų tankumas gerokai didesnis lyginant su visu miestu.
                                          Junkis prie Nacionalinės viešojo transporto keleivių asociacijos ir Tu!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X