Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie Lietuvos kelių kokybę

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pavasarinės „puošmenos“ Lietuvos gatvėse: duobių atsiranda per pirmus metus po remonto

    [...] kelio Nr. 5210 Bendoriai–Riešė–Kalinas ruožo nuo 0,020 iki 2,460 km asfalto dangų paprastasis remontas. [...] garantinis terminas yra 1 metai.
    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...01110#_?copied

    Nuotraukose prie sutrupejusios dangos matosi uzdeto link pakrasciu sluoksnio storis:


    is akies pasakyciau gal 1-2 cm. Galetu tiesiog nudazyt juodais dazais, why not. Dabar uzlopys duobes, palopys krastus ir ok, viskas tvarkoj.

    Comment


      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
      Pavasarinės „puošmenos“ Lietuvos gatvėse: duobių atsiranda per pirmus metus po remonto



      Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...01110#_?copied

      Nuotraukose prie sutrupejusios dangos matosi uzdeto link pakrasciu sluoksnio storis:


      is akies pasakyciau gal 1-2 cm. Galetu tiesiog nudazyt juodais dazais, why not. Dabar uzlopys duobes, palopys krastus ir ok, viskas tvarkoj.
      Būna kloja viršutinius sluoksnius ir po 2,5cm, bet ten visai kiti atvejai. Čia tiesiog padarė kosmetinį paprastąjį remontą, tai nieko nuostabaus, kad tas naujas sluoksnis tiesiog atkartojo po juo esančių sluoksnių trupėjimą. Reikia šalinti ligą, o ne dangstyti pasekmes. Na bet jei užsakytas ne kapitalinis, o paprastasis remontas, tai ir rezultatas nebus geresnis.
      Paskutinis taisė Ginthus; 2019.02.16, 12:22.

      Comment


        Norėjau išgirsti nuomonių, kodėl esant tokiems orams nėra uždrausta važiuoti krovininiam transportui dienos metu? Berods vakaruose tokia praktika naudojama. Dangos temperatūra 50+, provėžos labai sparčiai susidaro, bitumas plaukia į viršų. Netikiu kad daugiau nuostolių būtų vežėjams, nei kad padaroma žalos keliams.

        Comment


          Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą
          Norėjau išgirsti nuomonių, kodėl esant tokiems orams nėra uždrausta važiuoti krovininiam transportui dienos metu? Berods vakaruose tokia praktika naudojama. Dangos temperatūra 50+, provėžos labai sparčiai susidaro, bitumas plaukia į viršų. Netikiu kad daugiau nuostolių būtų vežėjams, nei kad padaroma žalos keliams.
          del tu paciu priezasciu kaip ir problemos su degalinemis ties Via Baltica - verslas prades skustis ir verkti kad jam per brangu dirbti vakarais ir isvis Lietuva sugrius. Uzsakomieji straipsniai ir milijonine piaro kampanija, kad valstybe zlugdo biednus saziningus verslininkus vezancius ledus i kioskus vaikams su 20t furom. O stambaus ypac statybu verslo interesai visada auksciau nei kazkokie ten keliu lopymai is mokesciu.

          Comment


            Subliuško Kauno valdžios pasididžiavimas: naujose gatvėse atsivėrė duobės

            https://www.15min.lt/m/id/gazas/gatv...es-221-1161126

            Comment


              Parašė Romas Rodyti pranešimą
              Subliuško Kauno valdžios pasididžiavimas: naujose gatvėse atsivėrė duobės

              https://www.15min.lt/m/id/gazas/gatv...es-221-1161126
              Na nuotraukose matosi tik grynai išplovos po asfaltu (veikiausiai dėl nuotekų tinklų nesandarumų) ir jokių ten mistinių "suminkštėjusio asfalto smegimų į gruntą".
              Paskutinis taisė Ginthus; 2019.06.18, 13:47.

              Comment


                Savaitgalį teko pervažiuoti visą kelią KK 118 nuo Kupiškio iki Utenos.
                Kelio būklė nuo Kupiškio iki Viešintų sankryžos nebloga, paskui kelias vis blogėja. Atkarpa Anykščių rajone tarp Svėdasų ir Žaliosios (Šventosios tilto) yra pasibaisėtina - vos ne pusmetrio gylio provėžos.

                Taip ta atkarpa atrodė prieš 7 metus, 2012 metais.

                Dar vienas 3 km provežų ruožas


                Nuo to laiko būklė smarkiai pablogėjo. Ten net ir šviesiu metu galima pamesti ratus ar prasikirsti dugną. Net Lenkijoje kokiais 1999 metais ar Ukrainoje šiais laikais tokių kelių neteko matyti.
                Ruožas nuo Žaliosios iki Utenos prieš keletą metų buvo rekonstruotas, jo būklė visiškas kontrastas ankstesnei atakrpai.
                Paskutinis taisė Romas; 2019.06.25, 11:08. Priežastis: Kopija iš temos "KK 118 Kupiškis-Utena"

                Comment


                  Vakar važiavau Vilnius-Birštonas ne per Trakus/Aukštadvarį, o Vilnius-Kaunas ir nusukau už Žiežmarių pavažiavęs (link Kruonio). Overall maršrutas greitesnis, dėl greitkelio dalinai saugesnis, bet ta kelio 129 atkarpa nuo A1 iki A16 jau reikalauja daug kur kapitalinio remonto. Vairavau, nebuvo kaip fotkių padaryti.

                  Comment


                    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                    Vakar važiavau Vilnius-Birštonas ne per Trakus/Aukštadvarį, o Vilnius-Kaunas ir nusukau už Žiežmarių pavažiavęs (link Kruonio). Overall maršrutas greitesnis, dėl greitkelio dalinai saugesnis, bet ta kelio 129 atkarpa nuo A1 iki A16 jau reikalauja daug kur kapitalinio remonto. Vairavau, nebuvo kaip fotkių padaryti.
                    Vakar irgi važiavau Vilnius-Birštonas, tai į priekį per A16, o grįžtant sugalvojau pažiūrėti kas per kelias ir pasukau pro Kruonį. Tai tas KK129 tokia nebloga kratykla, nors kelios atkarpos ir sutvarkytos, bet didžiąja dalimi būklė prasta. Dar nustebino, kad ten eismas gerokai intensyvesnis nei A16 kelyje, subjektyviai vertinant iš pastarosios kelionės, tai netgi kokiais 3x.

                    Comment


                      Parašė sleader Rodyti pranešimą

                      Vakar irgi važiavau Vilnius-Birštonas, tai į priekį per A16, o grįžtant sugalvojau pažiūrėti kas per kelias ir pasukau pro Kruonį. Tai tas KK129 tokia nebloga kratykla, nors kelios atkarpos ir sutvarkytos, bet didžiąja dalimi būklė prasta. Dar nustebino, kad ten eismas gerokai intensyvesnis nei A16 kelyje, subjektyviai vertinant iš pastarosios kelionės, tai netgi kokiais 3x.
                      Na, trumpesnė atkarpa su priešpriešiniu eismu, po to jau patogu greitkeliu minti. Bet kelias labai reikalauja remonto, daug yra ganėtinai nesaugių vietų

                      Comment


                        Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                        Vakar važiavau Vilnius-Birštonas ne per Trakus/Aukštadvarį, o Vilnius-Kaunas ir nusukau už Žiežmarių pavažiavęs (link Kruonio). Overall maršrutas greitesnis, dėl greitkelio dalinai saugesnis, bet ta kelio 129 atkarpa nuo A1 iki A16 jau reikalauja daug kur kapitalinio remonto. Vairavau, nebuvo kaip fotkių padaryti.
                        Ar verta daryti tokį beveik 20 km lanką, ypač jei tas ruožas nuo Žiežmarių iki Birštono blogos būklės? Labai abejoju, ar išeina laiko sutapyti, nebent jei būna kamštis Trakų link.
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Ar verta daryti tokį beveik 20 km lanką, ypač jei tas ruožas nuo Žiežmarių iki Birštono blogos būklės? Labai abejoju, ar išeina laiko sutapyti, nebent jei būna kamštis Trakų link.
                          Asmeninių prioritetų klausimas. Man verta, nes didelė dalis greitkeliu - saugiau, sumoj greičiau. Lėkti greitai su priešpriešiniu eismu - jau ne tas, pastoviai reikia "dirbti". Sumoj laike su lankstu kažkiek laimima.

                          Comment


                            Parašė Romas Rodyti pranešimą
                            Nuo to laiko būklė smarkiai pablogėjo. Ten net ir šviesiu metu galima pamesti ratus ar prasikirsti dugną.
                            Na ten tik viena tokia įduba, važiuojant nuo Utenos link Svėdasų, kur greičiau įlėkus galima sudaužyti mašiną Kitur tiesiog prastas, remonto reikalaujantis kelias.
                            Paskutinis taisė Tomas; 2019.06.25, 10:16.
                            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                            Comment


                              Parašė RamasN Rodyti pranešimą

                              Asmeninių prioritetų klausimas. Man verta, nes didelė dalis greitkeliu - saugiau, sumoj greičiau. Lėkti greitai su priešpriešiniu eismu - jau ne tas, pastoviai reikia "dirbti". Sumoj laike su lankstu kažkiek laimima.
                              Net iš Kauno žmonės neretai važiuoja Dzūkijon 129 keliu, kad išvengtų 130-o.
                              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                              Comment


                                Apie besilydančius nuo karščio kelius žiniaskaliadoje buvo keli straipsniai

                                15min.lt 2019.06.13
                                Skaitytojas nerimauja dėl „Via Baltica“, tirpstančios nuo karščio
                                Skaitytojas Šarūnas iš Kauno 15min ketvirtadienį pranešė, kad „nuo karščio lydosi Via Baltica“ magistralė. Ir priminė, kad užsienio šalių keliuose per tokius karščius draudžiama važiuoti sunkiasvorėms transporto priemonėms.
                                „Bitumas sunkiasi net ten, kur jo niekada nesimatė“, – teigia Šarūnas. Jis važiavo nuo Akademijos gyvenvietės į Kauną ir nustebo pamatęs, kad pirmoje magistralės juostoje tirpsta asfaltas.

                                LAKD Valstybinės reikšmės kelių ir tiltų sk. patarėjas Modestas Lukošiūnas paaiškino, kad kelių priežiūros tarnybos darbuotojai nuolat stebi situaciją keliuose. Pastebėję, kad dėl karščių keliuose vietomis išplaukia bitumas, gali riboti greitį, kol bus tvarkomas slidus ruožas. (...)
                                M.Lukošiūno teigimu, išplaukęs bitumas susilpnina dangą ir kelia nepatogumų eismo dalyviams. Bitumo išplaukimas – tai bitumo perteklius dangos paviršiuje, kai vasaros metu, kelio dangai įkaitus iki 50 laipsnių, dėl šilumos suminkštėjusiam bitumui ar kitam rišamajam elementui, asfalto medžiagoje nepakanka laisvų porų ir jis veržiasi į paviršių. Ant asfaltbetonio dangos susidaro blizgantis, panašus į stiklą veidrodinis paviršius, gali būti matomos padangų žymės. Kai labai karšta, bitumas suskystėja taip, kad automobilių ratai jį tiesiog taško.

                                https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ca-221-1159356

                                BNS 2019.06.13
                                Kelininkai perspėja: keliuose išplaukia bitumas
                                Kelininkai perspėja, jog dėl karščių keliuose vietomis išplaukia bitumas, gali būti ribojamas greitis. Tokiuose ruožuose, nepriklausomai nuo to, ar bus pastatyti ženklai, ar ne, kelininkai prašo sumažinti greitį, nes išplaukus bitumui ar išbėrus jį surišančias medžiagas, gerokai pailgėja stabdymo laikas.
                                https://www.diena.lt/naujienos/lietu...greitis-917897

                                Per karščius pasimatė skirtumas tarp anksčiau ir dabar asfaltuotų žvyrkelių. Dabar asfaltas kažkodėl nedengiamas skadele ir nuo karščio asfaltas lydos, išsiskiria bitumas.

                                Važiuojant keliu RK 1201 Želva-Balninkai-Anykščiai kažkaip pradėjo garsiai šnarėti padangos. O, kaip čia gražu ir žalia, neseniai palijo
                                Paskui išaiškėjo, kad po ratais ne lietus, o bitumas.

                                Kelio 1201 atkarpa Balninkai -Dapkūniškis buvo išasfaltuota 2017 metų lapkričio-gruodžio mėnesiais

                                Foto 2019.06







                                Comment


                                  Tai žvyrkelių asfaltavimui neretai parenka tokius minkšto asfalto mišinius. Didžiausia problema, kad išplaukus bitumui viršutinio asfalto sluoksnio šiurkštumas tampa netinkamas, sukibimo koef. mažėja, kas paverčia tokius ruožus slidžiais ne tik tuo metu, kai išplaukia, bet ir ilgoje perspektyvoje, tiek palijus, tiek žiemą. Galėjo barstyti kaip ir žadėjo smėliu ar atsijomis, būtų susirišę ir mažiau problemų, taupo pinigus šiai dienai, bet negalvoja apie ateitį, kas labai matosi kelių priežiūroje.

                                  Comment


                                    Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą
                                    Tai žvyrkelių asfaltavimui neretai parenka tokius minkšto asfalto mišinius. Didžiausia problema, kad išplaukus bitumui viršutinio asfalto sluoksnio šiurkštumas tampa netinkamas, sukibimo koef. mažėja, kas paverčia tokius ruožus slidžiais ne tik tuo metu, kai išplaukia, bet ir ilgoje perspektyvoje, tiek palijus, tiek žiemą. Galėjo barstyti kaip ir žadėjo smėliu ar atsijomis, būtų susirišę ir mažiau problemų, taupo pinigus šiai dienai, bet negalvoja apie ateitį, kas labai matosi kelių priežiūroje.
                                    Skirtumas tarp seniau asfaltuotų kelių ir naujų "bitumo upių "yra akivaizdus.
                                    Kažkur turbūt per daug buvo pataupyta..

                                    Gal galima būtų padėti su konkrečiais techniniais terminais.
                                    Kol nepasibaigė garantinis terminas, gal galima reikšti pretenzijas LAKD.

                                    Comment


                                      Parašė Romas Rodyti pranešimą

                                      Skirtumas tarp seniau asfaltuotų kelių ir naujų "bitumo upių "yra akivaizdus.
                                      Kažkur turbūt per daug buvo pataupyta..

                                      Gal galima būtų padėti su konkrečiais techniniais terminais.
                                      Kol nepasibaigė garantinis terminas, gal galima reikšti pretenzijas LAKD.
                                      Ta prasme, tarp kurių seniau asfaltuotų? Minkštasis asfaltas ne taip ir seniai buvo pradėtas kloti. Ar čia vistik ne apie minkštąjį kalba eina?
                                      Paskutinis taisė Ginthus; 2019.07.02, 16:55.

                                      Comment


                                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                        Ta prasme, tarp kurių seniau asfaltuotų?
                                        Senuose asfaltuotuose keliuose tokių bitumuotų balų nesimato.

                                        Pvz., tą pačią dieną net 2008 metais išasfaltuotas kelias RK 2804 Giedraičiai-Želva atrodė visai normaliai.
                                        Bitumo čežėjimas prasidėjo įvažiavus į prieš porą metų išasfaltuotą kelią RK 1201 Želva-Balninkai-Anykščiai.

                                        Turbūt kažkas pasikeitė technologijoje. Klimatas taip greit pasikeisti negalėjo.
                                        Paskutinis taisė Romas; 2019.07.02, 21:29.

                                        Comment


                                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                          Senuose asfaltuotuose keliuose tokių bitumuotų balų nesimato.

                                          Pvz., tą pačią dieną net 2008 metais išasfaltuotas kelias, pvz., RK 2804 Giedraičiai-Želva atrodė visai normaliai.
                                          Bitumo čežėjimas prasidėjo įvažiavus į prieš porą metų išasfaltuotą kelią RK 1201 Želva-Balninkai-Anykščiai.

                                          Turbūt kažkas pasikeitė technologijoje. Klimatas taip greit pasikeisti negalėjo.
                                          Tai vat ir klausimas, ar tos atkarpos abi iš minkštojo asfalto ar visgi iš skirtingų? Tiksliai nepamenu, bet 2008 dar turbūt tik pirmieji pabandymai buvo su minkštuoju. Iš to ir pavadinimas kilęs, kad net batų įspaudai gali likti. Aišku galimas variantas, kad nei vienam nenaudotas minkštasis asfaltas, bet galėjo būti irgi koks nors naujoviškas. Dabar vis prigalvoja kaitaliot, tai bitumą su žemesne lydimosi temperatūra, tai dar kažką...

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X