Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie Lietuvos kelių kokybę

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Diskusijos apie Lietuvos kelių kokybę

    Vkr po Vilnių pasimaliau, tai labai jau didelio skirtumo tarp Kauno ir Vilniaus nepajutau, duobių pilna ir sostinėje, nors tikėjausi geresnio vaizdelio atvykęs iš skylėto Kauno
    You've got one life! Live it!

    #2
    Parašė HSV
    O kodėl pas suomius atlaiko ilgiau, a?
    Kas atlaiko (paprasti keliai, greitkeliai, gatvės ar kt.) ir kiek tas ilgiau ? Kelio ilgaamžiškumą ir jo būklę apsprendžia daugybė veiksnių.

    Parašė dsanto
    Pažiūrėkit, kaip miestuose gatves remontuoja... Baisu, kokia kokybė. Manau, tokia pat darbų kokybė užmiestyje.
    Miestuose pas mus gatvės prižiūrimos labai prastai, todėl nereikėtu jų lyginti su užmiesčių keliais. Duobių lopymas kai kuriose gatvėse panašu į "kompresą negyvėliui".
    Paskutinis taisė sleader; 2011.04.07, 22:35. Priežastis: papildomas citavimas

    Comment


      #3
      Pastaruoju metu šiame forume pastebėjau nemažai techninių klausimų, susijusių su kelių projektavimu, įrengimu ir eksploatacija. Labai džiugu, kad turime nemažai specialistų, galinčių greitai ir kompetentingai į juos atsakyti.

      Kadangi šie klausimai užduodami ne specialioje temoje, susigaudyti ieškant informacijos gali būti keblu, todėl siūlau naują temą, kur galėtume dalintis klausimais ir atsakymais apie techninius kelių aspektus. Perkėlus šios temos įrašus iš kitų temų galėtume turėti labai naudingą diskusiją.

      Pradžiai nuorodos į kelis labai naudingus dokumentus:

      Lietuvos Automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos teisės aktų sąvade rasime atsakymus į daugelį dominančių klausimų šia tema.

      KELIŲ TECHNINIS REGLAMENTAS KTR 1.01:2008 AUTOMOBILIŲ KELIAI - pagrindinis dokumentas, apibrėžiantis kelių techninius aspektus ir turintis nuorodų į kitus dokumentus. Dokumentas išsivystęs iš Statybos techninio reglamento STR 2.06.03

      AUTOMOBILIŲ KELIŲ STANDARTIZUOTŲ DANGŲ KONSTRUKCIJŲ PROJEKTAVIMO TAISYKLĖS KPT SDK 07 - dokumentas reglamentuojantis dangų, naudojamų Lietuvos keliuose, konstrukcijas, jų parinkimą.

      Comment


        #4
        Parašė jagas Rodyti pranešimą
        KELIŲ TECHNINIS REGLAMENTAS KTR 1.01:2008 AUTOMOBILIŲ KELIAI - pagrindinis dokumentas, apibrėžiantis kelių techninius aspektus ir turintis nuorodų į kitus dokumentus. Dokumentas išsivystęs iš Statybos techninio reglamento STR 2.06.03
        Siūlau prie šio teisės akto nurodyti ir šią nuorodą, nes KTR 1.01:2008 AUTOMOBILIŲ KELIAI yra pasikeitęs:
        KELIŲ TECHNINIO REGLAMENTO KTR 1.01:2008 AUTOMOBILIŲ KELIAI PAKEITIMAI

        Comment


          #5
          Žinių radijas 2014-02-10
          Kelių atitvarai Lietuvoje – nieko verti?
          Praėjusį penktadienį iki pat pavakarės buvo uždaryta magistralė A1 Vilnius – Kaunas – Klaipėda 146 kilometre, kur naktį susidūrė 4 sunkvežimiai. Transporto specialisto Saugirdo Pukalsko teigimu, tokių skaudžių avarijų priežastys – ne tik neatsargus vairavimas, bet ir atitvarų kokybė

          http://www.delfi.lt/auto/patarimai/k....d?id=63982180
          ELTA 2014-02-10
          Po vilkikų avarijų stiprinamas eismo saugumas šalies magistralėse
          "Pagal galiojančius normatyvus, automagistralėse įrengti atitvarai yra numatyti lengviesiems automobiliams. Įkalnėse, posūkiuose, ant viadukų, stačių šlaitų, pavojingiausiose vietose eismo saugumo požiūriu, numatysime įrengti atitvarus, skirtus krovininiams automobiliams", - teigė S. Skrinskas.
          LAKD vadovas skaičiuoja, kad pastarieji atitvarai yra maždaug 3,5 karto brangesni už esamus

          http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...alese-1142732/
          LAKD tinklalapyje yra atitvarų statybos rekomendacijos
          Statybos rekomendacijos R-37-01. Automobilių kelių apsauginiai atitvarai

          Po tos avarijos kažkaip įdėmiau teko pažiūrėti į tuos mūsų autostradose esančiu atitvarus, kuriems visai neseniai išleistos krūvos europinių pinigų. Jie tikrai neatlaikys rimtesnio smūgio.
          Tuo tarpu nors Vokietijoje ar Prancūzijoje ne vienoje vietoje teko matyti nuo smūgio susisukusių dvigubų atitvarų, kurie atlaikė kažkieno ištiškimą.

          Comment


            #6
            Parašė Romas Rodyti pranešimą
            Žinių radijas 2014-02-10
            Kelių atitvarai Lietuvoje – nieko verti?


            ELTA 2014-02-10
            Po vilkikų avarijų stiprinamas eismo saugumas šalies magistralėse


            LAKD tinklalapyje yra atitvarų statybos rekomendacijos
            Statybos rekomendacijos R-37-01. Automobilių kelių apsauginiai atitvarai

            Po tos avarijos kažkaip įdėmiau teko pažiūrėti į tuos mūsų autostradose esančiu atitvarus, kuriems visai neseniai išleistos krūvos europinių pinigų. Jie tikrai neatlaikys rimtesnio smūgio.
            Tuo tarpu nors Vokietijoje ar Prancūzijoje ne vienoje vietoje teko matyti nuo smūgio susisukusių dvigubų atitvarų, kurie atlaikė kažkieno ištiškimą.
            Šitos rekomendacijos jau kelis metus nebegalioja.
            O žurnalistams svarbiausia skandalingos antraštės. Net įdomu ar tikrai taip ir pasakė "atitvarai lengviesiems ir atitvarai krovininiams"? Pamėginkime logiškai įsivaizduoti, kaip tame pačiame kelyje gali būti rengiami atitvarai atskirai lengviesiems, krovininiams, autobusams... Čia gal išsireiškė tiesiog runkeliams suprantamesne kalba
            Tiesos žinoma yra, senose rekomendacijose buvo atsižvelgiama į žymiai mažiau kriterijų, nei naujose KPT TAS 09. Bėda tik, kad iki šiol visi įrengimai vykdyti dar pagal senus projektus, žinoma neatsižvelgiant į naujas taisykles. O kas jas dabar bando taikyti, tai daužo galvą į sieną, nes pripratę prie sovietinių "atstumas turi būti 1 metras", sunkiai perkanda vokiškuosius projektavimo principus. Pagal juos turėtų būti daromas atskiras darbo projektas kiekvienai kliūčiai atitverti, kur 100 metrų ruožą gali sudaryti 5 skirtingų charakteristikų laboratoriniais bandymais ištestuotos ir sertifikuotos atitvarų sistemos, tarpusavyje sujungiamos sertifikuotais perėjimais, galuose užbaigiant sertifikuotais nuleidimais arba smūgio sugertuvais... O juk visi buvo pratę prie "reikės 50 kuolų ir 25 sijų"...
            Paskutinis taisė Ginthus; 2014.02.12, 14:40.

            Comment


              #7
              Idomi technologija kaip greitai (per viena savaitgali) stato tunelius Olandai: https://www.youtube.com/watch?v=DEa9jrkQm0c

              Comment


                #8
                Parašė edskaz Rodyti pranešimą
                Idomi technologija kaip greitai (per viena savaitgali) stato tunelius Olandai: https://www.youtube.com/watch?v=DEa9jrkQm0c
                Žinojau, kad metalinius tunelius taip pakelėje surinkę įkelia. Bet gelžbetoninį matau pirmą kartą.

                Comment


                  #9
                  Šiandien po nakties Vilniuje nemažai prisnigo ir lengvas minusas, o Ukmergės gatvėje ruošiasi asfaltuoti papildomą išvažiavimą iš Bieliūnų gatvės link centro... Nuo pat ryto atvežta asfalto klojimo mašina ir volai...

                  Comment


                  • RamasN
                    RamasN commented
                    Editing a comment
                    Truputį offtopic'o - su šia tema tech.problemos - įeinant dažniausiai meta 1-2 psl atgal nuo paskutinio pranešimo.

                  • Arunasx
                    Arunasx commented
                    Editing a comment
                    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                    Truputį offtopic'o - su šia tema tech.problemos - įeinant dažniausiai meta 1-2 psl atgal nuo paskutinio pranešimo.
                    Man taip pat.

                  #10
                  Parašė HSV Rodyti pranešimą
                  Šiandien po nakties Vilniuje nemažai prisnigo ir lengvas minusas, o Ukmergės gatvėje ruošiasi asfaltuoti papildomą išvažiavimą iš Bieliūnų gatvės link centro... Nuo pat ryto atvežta asfalto klojimo mašina ir volai...
                  Asfaltuoti beveik baigė, Bieliūnų g. gyventojai greit džiaugsis nauju išvažiavimu į Ukmergės g.

                  Comment


                    #11
                    Parašė donciaz Rodyti pranešimą
                    Asfaltuoti beveik baigė, Bieliūnų g. gyventojai greit džiaugsis nauju išvažiavimu į Ukmergės g.

                    netik Bieliūnų bet ir Perkūnkiemio g. ir ofisų darbuotojai džiaugsis.

                    Comment


                      #12
                      Suintensyvės eismas keliuku už Rimi
                      Tik įdomu kiek laiko atlaikys tokie darbai? Ar nors iki pavasario ištrauks aksfaltas neištupėjes?

                      Comment


                        #13
                        O aš jau galvojau kad tik Rusijoje asfaltas yra klojamas per balas. Pasirodo - klydau.
                        You might surprise yourself.

                        Miestai.net FB

                        Comment


                          #14
                          Parašė kinderis Rodyti pranešimą
                          Suintensyvės eismas keliuku už Rimi
                          Tik įdomu kiek laiko atlaikys tokie darbai? Ar nors iki pavasario ištrauks aksfaltas neištupėjes?
                          tai juk dar geriau jei istrupes, reikes viska pjaut, lopyt, bus darbo, pinigu - liuks.

                          Comment


                            #15
                            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                            tai juk dar geriau jei istrupes, reikes viska pjaut, lopyt, bus darbo, pinigu - liuks.
                            Dar kartą sakau - priežastis - mero kalėdinė dovana miestui.

                            Lopymas ne prie ko.

                            Comment


                              #16
                              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                              Dar kartą sakau - priežastis - mero kalėdinė dovana miestui.

                              Lopymas ne prie ko.
                              Kuriam čia miestui tokia dovana?

                              Comment


                                #17
                                Parašė vėkas Rodyti pranešimą
                                Kuriam čia miestui tokia dovana?
                                Tai Kaunui gi be abejo

                                Comment


                                  #18
                                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                  tai juk dar geriau jei istrupes, reikes viska pjaut, lopyt, bus darbo, pinigu - liuks.
                                  turetu buti garantija darbams.

                                  Comment


                                    #19
                                    Parašė Mexas Rodyti pranešimą
                                    turetu buti garantija darbams.
                                    Turetu. Jei kazkas zino kiek, tegu paraso. Abejoju, kad daugiau nei 1 metai. Tai naturalu, kad ne kitais tai dar kitais metais prades viskas trupet. Netgi jei 2 metai, vistiek manau kad kokybiskai paklotas asfaltas turetu laikyt bent 5.

                                    Comment


                                      #20
                                      Tikrai daugiau nei 1 ar 2 metai. Paslėptiems defektams dar daugiau.
                                      Pirmi du Vakarinio aplinkkelio etapai kada jau pabaigti, ir niekas ten netrupa.
                                      Paskutinis taisė digital; 2016.11.13, 00:38.

                                      Comment

                                      Unconfigured Ad Widget

                                      Collapse
                                      Working...
                                      X