Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie Lietuvos kelių kokybę

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Diskusijos apie Lietuvos kelių kokybę

    Vkr po Vilnių pasimaliau, tai labai jau didelio skirtumo tarp Kauno ir Vilniaus nepajutau, duobių pilna ir sostinėje, nors tikėjausi geresnio vaizdelio atvykęs iš skylėto Kauno
    You've got one life! Live it!

    #2
    Parašė HSV
    O kodėl pas suomius atlaiko ilgiau, a?
    Kas atlaiko (paprasti keliai, greitkeliai, gatvės ar kt.) ir kiek tas ilgiau ? Kelio ilgaamžiškumą ir jo būklę apsprendžia daugybė veiksnių.

    Parašė dsanto
    Pažiūrėkit, kaip miestuose gatves remontuoja... Baisu, kokia kokybė. Manau, tokia pat darbų kokybė užmiestyje.
    Miestuose pas mus gatvės prižiūrimos labai prastai, todėl nereikėtu jų lyginti su užmiesčių keliais. Duobių lopymas kai kuriose gatvėse panašu į "kompresą negyvėliui".
    Paskutinis taisė sleader; 2011.04.07, 22:35. Priežastis: papildomas citavimas

    Comment


      #3
      Pastaruoju metu šiame forume pastebėjau nemažai techninių klausimų, susijusių su kelių projektavimu, įrengimu ir eksploatacija. Labai džiugu, kad turime nemažai specialistų, galinčių greitai ir kompetentingai į juos atsakyti.

      Kadangi šie klausimai užduodami ne specialioje temoje, susigaudyti ieškant informacijos gali būti keblu, todėl siūlau naują temą, kur galėtume dalintis klausimais ir atsakymais apie techninius kelių aspektus. Perkėlus šios temos įrašus iš kitų temų galėtume turėti labai naudingą diskusiją.

      Pradžiai nuorodos į kelis labai naudingus dokumentus:

      Lietuvos Automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos teisės aktų sąvade rasime atsakymus į daugelį dominančių klausimų šia tema.

      KELIŲ TECHNINIS REGLAMENTAS KTR 1.01:2008 AUTOMOBILIŲ KELIAI - pagrindinis dokumentas, apibrėžiantis kelių techninius aspektus ir turintis nuorodų į kitus dokumentus. Dokumentas išsivystęs iš Statybos techninio reglamento STR 2.06.03

      AUTOMOBILIŲ KELIŲ STANDARTIZUOTŲ DANGŲ KONSTRUKCIJŲ PROJEKTAVIMO TAISYKLĖS KPT SDK 07 - dokumentas reglamentuojantis dangų, naudojamų Lietuvos keliuose, konstrukcijas, jų parinkimą.

      Comment


        #4
        Parašė jagas Rodyti pranešimą
        KELIŲ TECHNINIS REGLAMENTAS KTR 1.01:2008 AUTOMOBILIŲ KELIAI - pagrindinis dokumentas, apibrėžiantis kelių techninius aspektus ir turintis nuorodų į kitus dokumentus. Dokumentas išsivystęs iš Statybos techninio reglamento STR 2.06.03
        Siūlau prie šio teisės akto nurodyti ir šią nuorodą, nes KTR 1.01:2008 AUTOMOBILIŲ KELIAI yra pasikeitęs:
        KELIŲ TECHNINIO REGLAMENTO KTR 1.01:2008 AUTOMOBILIŲ KELIAI PAKEITIMAI

        Comment


          #5
          Marius Baranauskas ir kt. „Tarybų Lietuva“. Vilnius, „Mintis“, 1976
          Neįvardinta, bet tai Žiežmarių viadukas (kairiam kampe matomi obelų sodai - "Žiežmarių sodai")

          Comment


            #6
            Kodel pirmos juostos tokios juodos?

            Comment


              #7
              Parašė agnette Rodyti pranešimą
              Kodel pirmos juostos tokios juodos?
              Manau išvažinėtos. Nes su tų laikų automobiliais į antrą juostą tekdavo retai užsukti...

              Comment


                #8
                Vasarą gudronas iš po skaldelės lenda.

                Comment


                  #9
                  Parašė agnette Rodyti pranešimą
                  Kodel pirmos juostos tokios juodos?
                  tepalai iš tarybinių mašinų stipriai varvėdavo

                  Comment


                    #10
                    Po litrą į 10 km.
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      #11
                      Žinių radijas 2014-02-10
                      Kelių atitvarai Lietuvoje – nieko verti?
                      Praėjusį penktadienį iki pat pavakarės buvo uždaryta magistralė A1 Vilnius – Kaunas – Klaipėda 146 kilometre, kur naktį susidūrė 4 sunkvežimiai. Transporto specialisto Saugirdo Pukalsko teigimu, tokių skaudžių avarijų priežastys – ne tik neatsargus vairavimas, bet ir atitvarų kokybė

                      http://www.delfi.lt/auto/patarimai/k....d?id=63982180
                      ELTA 2014-02-10
                      Po vilkikų avarijų stiprinamas eismo saugumas šalies magistralėse
                      "Pagal galiojančius normatyvus, automagistralėse įrengti atitvarai yra numatyti lengviesiems automobiliams. Įkalnėse, posūkiuose, ant viadukų, stačių šlaitų, pavojingiausiose vietose eismo saugumo požiūriu, numatysime įrengti atitvarus, skirtus krovininiams automobiliams", - teigė S. Skrinskas.
                      LAKD vadovas skaičiuoja, kad pastarieji atitvarai yra maždaug 3,5 karto brangesni už esamus

                      http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...alese-1142732/
                      LAKD tinklalapyje yra atitvarų statybos rekomendacijos
                      Statybos rekomendacijos R-37-01. Automobilių kelių apsauginiai atitvarai

                      Po tos avarijos kažkaip įdėmiau teko pažiūrėti į tuos mūsų autostradose esančiu atitvarus, kuriems visai neseniai išleistos krūvos europinių pinigų. Jie tikrai neatlaikys rimtesnio smūgio.
                      Tuo tarpu nors Vokietijoje ar Prancūzijoje ne vienoje vietoje teko matyti nuo smūgio susisukusių dvigubų atitvarų, kurie atlaikė kažkieno ištiškimą.

                      Comment


                        #12
                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                        Žinių radijas 2014-02-10
                        Kelių atitvarai Lietuvoje – nieko verti?


                        ELTA 2014-02-10
                        Po vilkikų avarijų stiprinamas eismo saugumas šalies magistralėse


                        LAKD tinklalapyje yra atitvarų statybos rekomendacijos
                        Statybos rekomendacijos R-37-01. Automobilių kelių apsauginiai atitvarai

                        Po tos avarijos kažkaip įdėmiau teko pažiūrėti į tuos mūsų autostradose esančiu atitvarus, kuriems visai neseniai išleistos krūvos europinių pinigų. Jie tikrai neatlaikys rimtesnio smūgio.
                        Tuo tarpu nors Vokietijoje ar Prancūzijoje ne vienoje vietoje teko matyti nuo smūgio susisukusių dvigubų atitvarų, kurie atlaikė kažkieno ištiškimą.
                        Šitos rekomendacijos jau kelis metus nebegalioja.
                        O žurnalistams svarbiausia skandalingos antraštės. Net įdomu ar tikrai taip ir pasakė "atitvarai lengviesiems ir atitvarai krovininiams"? Pamėginkime logiškai įsivaizduoti, kaip tame pačiame kelyje gali būti rengiami atitvarai atskirai lengviesiems, krovininiams, autobusams... Čia gal išsireiškė tiesiog runkeliams suprantamesne kalba
                        Tiesos žinoma yra, senose rekomendacijose buvo atsižvelgiama į žymiai mažiau kriterijų, nei naujose KPT TAS 09. Bėda tik, kad iki šiol visi įrengimai vykdyti dar pagal senus projektus, žinoma neatsižvelgiant į naujas taisykles. O kas jas dabar bando taikyti, tai daužo galvą į sieną, nes pripratę prie sovietinių "atstumas turi būti 1 metras", sunkiai perkanda vokiškuosius projektavimo principus. Pagal juos turėtų būti daromas atskiras darbo projektas kiekvienai kliūčiai atitverti, kur 100 metrų ruožą gali sudaryti 5 skirtingų charakteristikų laboratoriniais bandymais ištestuotos ir sertifikuotos atitvarų sistemos, tarpusavyje sujungiamos sertifikuotais perėjimais, galuose užbaigiant sertifikuotais nuleidimais arba smūgio sugertuvais... O juk visi buvo pratę prie "reikės 50 kuolų ir 25 sijų"...
                        Paskutinis taisė Ginthus; 2014.02.12, 14:40.

                        Comment


                          #13
                          Idomi technologija kaip greitai (per viena savaitgali) stato tunelius Olandai: https://www.youtube.com/watch?v=DEa9jrkQm0c

                          Comment


                            #14
                            Parašė edskaz Rodyti pranešimą
                            Idomi technologija kaip greitai (per viena savaitgali) stato tunelius Olandai: https://www.youtube.com/watch?v=DEa9jrkQm0c
                            Žinojau, kad metalinius tunelius taip pakelėje surinkę įkelia. Bet gelžbetoninį matau pirmą kartą.

                            Comment


                              #15
                              Šiandien po nakties Vilniuje nemažai prisnigo ir lengvas minusas, o Ukmergės gatvėje ruošiasi asfaltuoti papildomą išvažiavimą iš Bieliūnų gatvės link centro... Nuo pat ryto atvežta asfalto klojimo mašina ir volai...

                              Comment


                              • RamasN
                                RamasN commented
                                Editing a comment
                                Truputį offtopic'o - su šia tema tech.problemos - įeinant dažniausiai meta 1-2 psl atgal nuo paskutinio pranešimo.

                              • Arunasx
                                Arunasx commented
                                Editing a comment
                                Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                                Truputį offtopic'o - su šia tema tech.problemos - įeinant dažniausiai meta 1-2 psl atgal nuo paskutinio pranešimo.
                                Man taip pat.

                              #16
                              Parašė HSV Rodyti pranešimą
                              Šiandien po nakties Vilniuje nemažai prisnigo ir lengvas minusas, o Ukmergės gatvėje ruošiasi asfaltuoti papildomą išvažiavimą iš Bieliūnų gatvės link centro... Nuo pat ryto atvežta asfalto klojimo mašina ir volai...
                              Asfaltuoti beveik baigė, Bieliūnų g. gyventojai greit džiaugsis nauju išvažiavimu į Ukmergės g.

                              Comment


                                #17
                                Parašė donciaz Rodyti pranešimą
                                Asfaltuoti beveik baigė, Bieliūnų g. gyventojai greit džiaugsis nauju išvažiavimu į Ukmergės g.

                                netik Bieliūnų bet ir Perkūnkiemio g. ir ofisų darbuotojai džiaugsis.

                                Comment


                                  #18
                                  Suintensyvės eismas keliuku už Rimi
                                  Tik įdomu kiek laiko atlaikys tokie darbai? Ar nors iki pavasario ištrauks aksfaltas neištupėjes?

                                  Comment


                                    #19
                                    O aš jau galvojau kad tik Rusijoje asfaltas yra klojamas per balas. Pasirodo - klydau.
                                    You might surprise yourself.

                                    Miestai.net FB

                                    Comment


                                      #20
                                      Parašė kinderis Rodyti pranešimą
                                      Suintensyvės eismas keliuku už Rimi
                                      Tik įdomu kiek laiko atlaikys tokie darbai? Ar nors iki pavasario ištrauks aksfaltas neištupėjes?
                                      tai juk dar geriau jei istrupes, reikes viska pjaut, lopyt, bus darbo, pinigu - liuks.

                                      Comment

                                      Working...
                                      X