Baltijos kelias 1989
Toks vaizdas, kad antra juosta niekas nevažinėdavo
1. Bent pagridiniuose keliuose buvo lygesnė danga - nebuvo poreikio važiuoti antra juosta dėl tragiškų provėžų. Tais laikais buvo mažiau intensyvus eismas ir buvo ne tokie sunkūs sunkvežimiai
2. Tuomet buvo kelininkai ir anų laikų Kelių direkcija ar kažkas panašaus, bet niekas nebuvo sugalvojęs "Radarų direkcijos"
3. Dar nebuvo masiškai pradėje rastis lėtuviai antraeilininkai (nuo žodžio lėtas) - lietuviai važinėjo žymiai lėčiau nei dabar, bet laikydavosi dešinės juostos.
2. Tuomet buvo kelininkai ir anų laikų Kelių direkcija ar kažkas panašaus, bet niekas nebuvo sugalvojęs "Radarų direkcijos"
Tuomet stacionarių radarų nelabai buvo, bet keliuose milicija dažniau matuodavo negu dabar. Ir taip, dar niekas nebuvo sugalvojęs "Radarų ir genocido direkcijos".
Nurodyti kilometrai ir eurai, bet neparašyta, kurioje vietoje vyks kelio remontas
YIT Lietuva 2023.10.16 „YIT Lietuva“ atliks kelio Vilnius-Panevėžys ruožo remontą
Iki žiemos pradžios bus sutvarkytas dar vieno reikšmingo kelio ruožas. Pradedami remonto darbai 3,3 km atkarpoje magistralėje A2, jungiančioje Vilnių ir Panevėžį. Kelią tvarkys bendrovė „YIT Lietuva“. Darbų vertė siekia 2,35 mln. eurų.
Labiausia provėžuotos atkarpos tarp "Suzanos" ir Krikštėnų sankryžos (52-57 km) niekas kol kas netaiso.
Darbai ir eismo apribojimai keliuose. A2 Vilnius - Panevėžys
Kelio remontas. AB „Eurovia Lietuva", 27,00 – 30,00 km iki 2023-11-28 ribojamas greitis iki 70 km/val.
Kelio remontas. UAB „YIT Lietuva“, 36,70 – 40,06 km iki 2023-12-11 ribojamas greitis iki 70 km/val.
Kelio taisymas. Darbų metu ribojamas greitis iki 50 km/val. UAB „Eurovia Lietuva“, 45,95 – 52,00 km
Kelio taisymas. Darbų metu ribojamas greitis iki 70 km/val. AB „HISK", 99,30 – 101,30 km
LAKD 2023.11.18 Automagistralės A2 tarp Vilniaus ir Panevėžio taisomų atkarpų remontus tikimasi užbaigti iki šių metų pabaigos,
Šiuo metu remontuojamos penkios Vilnių ir Panevėžį jungiančio kelio atkarpos – ties Maišiagala, Jauniūnais, Širvintomis, Ukmerge bei Šilais (Panevėžio rajone) – jose greitis ribojamas iki 70 kilometrų per valandą, eismas vyksta viena kelio puse.
Didžiausios ties Širvintomis esančios remontuojamos atkarpos ilgis – 6,05 kilometro.
Šiandien važiavau tuo keliu. Eismas nelabai intensyvus, tai susiaurėjimuose iki 1+1 juostų didelių problemų nėra.
Atrodo, nedidelė dalis labiausiai provėžuoto 4 km ilgio kelio ruožo už Širvintos tilto ("Suzanos" kavinės) irgi bus tvarkoma - kelis šimtus metrų eismas vyksta viena kelio puse.
Įdomi Lietuvos radarų direkcijos metodika, kurioje įvertinamas dangos nelygumas ir eismo intensyvumas - prie "Suzanos" itin prastas kelias iš Vilniaus į Panevėžį, bet pirmiau remontuojamas kelias toje pačioje vietoje, tik priešinga kryptimi.
Lrytas.lt 2023.12.17 Autostradą remontuoja, bet vairuotojų galvos skausmas nemenksta
Rudenį buvo tvarkomi net penki kelio A2 ruožai vienu metu, kurie apėmė beveik 18 kilometrų kelio. Pasak svetainės eismoinfo.lt, šiuo metu kelyje A2 vis dar remontuojami trys ruožai, o visi remonto darbai turėtų būti užbaigti iki 2024 m. sausio vidurio. (...)
Gali susidaryti įspūdis, jog šiuo metu remontuojamos vietos nėra pačios blogiausios kelio atkarpos, bet LAKD atstovė tikina, kad darbai atliekami pagal prioritetinę eilę, kuri sudaroma remiantis nustatyta metodika.
Vienas didžiausių vairuotojų galvos skausmų – autostrados ruožas vykstant iš sostinės į Panevėžį, esantis ties kavine „Suzana“, kurią kai kurie įsiminė dėl šalia besidriekiančio kelio būklės. (...)
Ir iš tiesų, šio ruožo DBI yra 5 balai, kai šiemet remontuojamų ruožų, tiek autostrados Vilnius–Panevėžys, tiek Vilnius–Kaunas–Klaipėda, šis rodiklis siekė nuo 2,5 iki 3,15 balų.
„Kelio A2 Vilnius–Panevėžys ruožas nuo 52,15 km iki 56,1 km (dešinė kelio pusė) yra prioritetinės „Rekonstruotinų ir remontuotinų automagistralių ir greitkelių ruožų“ eilės 8 vietoje. Šis ruožas gali būti remontuojamas 2024–2025 m., priklausomai nuo kelių remonto darbams skirtos finansavimo sumos“, – teigia LAKD atstovė. (...)
Galima pasidžiaugti, jog šiuo metu tvarkoma kairė kelio pusė beveik toje pačioje vietoje.
Įdomi Lietuvos radarų direkcijos metodika, kurioje įvertinamas dangos nelygumas ir eismo intensyvumas - prie "Suzanos" itin prastas kelias iš Vilniaus į Panevėžį, bet pirmiau remontuojamas kelias toje pačioje vietoje, tik priešinga kryptimi.
Lrytas.lt 2023.12.17 Autostradą remontuoja, bet vairuotojų galvos skausmas nemenksta
Pagal "superines" metodikas magistralinis kelias gali būti nors ir suartas, bet nebus tvarkomas, nes kitoje magistralėje su tarkim su minimaliomis provėžomis pravažiuoja didesnis srautas. Galimybių kraštas
Pagal "superines" metodikas magistralinis kelias gali būti nors ir suartas, bet nebus tvarkomas, nes kitoje magistralėje su tarkim su minimaliomis provėžomis pravažiuoja didesnis srautas. Galimybių kraštas
Tai va, o aš niekaip neįkirtau, kodėl jie puolė kloti naują asfaltą A1 ties atsišakojimu į A8 - ten kaip ir nebuvo labai blogai... Metodikos tsakant...
Savaitgalį važiavau A2. Važiuojant iš prieš Širvirntų viaduką (45 km) atsirado pavojingos provėžos.
Puiku, kad šiemet bus tvarkoma ir ši vieta, ir provėžuotas ruožas už "Suzanos".
Pradinis pranešimas
"Via Lietuva" 2025.06.03 Po metų pertraukos kelio darbai grįžta į automagistralę Vilnius - Panevėžys
Pasirašytos sutartys dėl paprastojo remonto darbų automagistralėje Vilnius–Panevėžys. Fiziniai kelio dangos remonto darbai bus pradėti liepos–rugpjūčio mėn. Darbai suplanuoti dviejuose automagistralės ruožuose, kurių bendras ilgis beveik 7 km, o baigti juos planuojama dar šiais metais.
Abu tvarkomi ruožai yra automagistralės A2 Vilnius-Panevėžys dešinėje pusėje, t. y. važiuojant iš Vilniaus Panevėžio link. Pirmasis ruožas – nuo 42,325 iki 45,20 km – yra beveik 3 km ilgio (nuo Rimučių iki Užušilių miško). Ypač prasta yra šio ruožo dangos būklė – asfalto danga susidėvėjusi, joje atsiradusios pažaidos ir defektai, pvz., plyšiai, plyšių tinklai.
Antrasis ruožas yra beveik 4 km ilgio – prasideda ties 52,410 km ir tęsiasi iki 56,200 km (nuo Ratiškių iki Širvintos upės). Dėl gilių provėžų dalyje šio ruožo greitis jau ilgą laiką yra ribojamas iki 110 km / val. (...)
Abiejuose ruožuose darbus atliks viešojo pirkimo konkursus laimėjusi UAB „Fegda“. Bendra sutarčių vertė – apie 3,35 mln. Eur su PVM.
Paskutinis taisė Romas; 2025.06.04, 16:43.
Priežastis: Citavimas
Romas Kas ta „Siuzana“? Pamenu kažkokia dainininkė tokiu vardu buvo. Pats skundies dėl neaiškių orientyrų, bet pats švaistais tik tavo chebroj žinomais terminais?
/\ Ten nurodytos tvarkomos vietos visais būdais - yra ir kilometražas, ir žemėlapiai, ir orientyrai (tiltas, viadukas ar kavinė).
Nesvarbu, kad pačiam norisi prisikabinti į lygioje vietoje. Svarbiau, kad tos provėžuotos (vietomis net pavojingos) vietos bus pagaliau sutvarkytos.
Ne aš kabinėja- us lygioj vietoj prie orientyrų. O dėl žemėlapių tai pritariu, turėtų visada įmest bent nuotrauką iš eismoinfo.lt.
Spauda dažnai rašo negalvodama apie informavimą. Paprasčiau būtų nurodyti stambesnę gyvenvietę, sankryžą ar bent kilometražą.
Jei autostradoje įvyksta avarija, tai labai retai parašoma, į kurią pusę yra užkimštas eismas
Evakuacijos iš Vilniaus plane mirga visokių negirdėtų pavadinimų, kurių patys plano rengėjai nematė: A2 kelyje Rimučiai (posūkis į KK116 į Širvintas), Vaitkūnai (posūkis į KK231 į senąjį Ukmergės kelią)
Šiuo atveju Diena.lt minėjo neikam nežinomus orientyrus Ratiškius, Rimučius ir Užušilių mišką išmetusi iš pradinio ppranešimo kilometražą.
Su Eismoinfo jau teko susidurti, kai buvo rekonstruojamas Kinelių (Rudaminos vaidukas) ties A15-KK106 sankryža. Jie kažką pakeičia duomenyse kai prasideda konkretūs darbai. Tuo metu informacija apie nepravažiuojamą ruožą buvo atnaujinta tik pirmos rekonstrukcijos dienos popietę.
Aiškiu informavimu ir schemomis turėtų rūpintis "Via Lietuva".
Anksčiau buvusi buvusio vadovo iš "Vilniaus vandenų" atsivesta PiaR atstovė nebedirba, naujam žmogui tose pareigose reikės laiko.
O spaudos antraščių redaktorių gąsdinimai "išbandymais" šaiame kelyje yra išvis be pagrindo.
Pernai buvo tvarkomi keli A2 ruožai ir turbūt niekur nesusidarė kamščių dėl eismo vienoje autostrados pusėje.
Spauda dažnai rašo negalvodama apie informavimą. Paprasčiau būtų nurodyti stambesnę gyvenvietę, sankryžą ar bent kilometražą.
Jei autostradoje įvyksta avarija, tai labai retai parašoma, į kurią pusę yra užkimštas eismas
Evakuacijos iš Vilniaus plane mirga visokių negirdėtų pavadinimų, kurių patys plano rengėjai nematė: A2 kelyje Rimučiai (posūkis į KK116 į Širvintas), Vaitkūnai (posūkis į KK231 į senąjį Ukmergės kelią)
Šiuo atveju Diena.lt minėjo neikam nežinomus orientyrus Ratiškius, Rimučius ir Užušilių mišką išmetusi iš pradinio ppranešimo kilometražą.
Su Eismoinfo jau teko susidurti, kai buvo rekonstruojamas Kinelių (Rudaminos vaidukas) ties A15-KK106 sankryža. Jie kažką pakeičia duomenyse kai prasideda konkretūs darbai. Tuo metu informacija apie nepravažiuojamą ruožą buvo atnaujinta tik pirmos rekonstrukcijos dienos popietę.
Aiškiu informavimu ir schemomis turėtų rūpintis "Via Lietuva".
Anksčiau buvusi buvusio vadovo iš "Vilniaus vandenų" atsivesta PiaR atstovė nebedirba, naujam žmogui tose pareigose reikės laiko.
O spaudos antraščių redaktorių gąsdinimai "išbandymais" šaiame kelyje yra išvis be pagrindo.
Pernai buvo tvarkomi keli A2 ruožai ir turbūt niekur nesusidarė kamščių dėl eismo vienoje autostrados pusėje.
Spauda rašo galvodama apie paspaudimus. Kuo bus daugiau neaiškumų irba emocijų - tuo daugiau pramaigys ieškodami tikslesnės informacijos. Geriausia išvis neskaityt
LAKD tai taip, galėtų užsiimt rimčiau. Bet ten matyt irgi savi marazmai kai PR skyrius turi atskirus uždavinius nei rūpintis kuo geresniu vairuotojų informavimu.
Comment