Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Tam, kad išspręsti tokią problemą vieną kartą ir visiems laikams, reikia statyti viaduką į kairę, kad A5 įsilietų tiesiai į A1 iš dešinės, o ne sukirtinėti srautus.

    Net jei ir panaikins spūstis po tiltu, kai Sargėnų srautas stovi o A5 negali per juos pravažiuoti, vistiek ten yra potencialiai pavojinga vieta, kai mašinos atvažiuoja dideliu greičiu nuo šilainių, o lėtas A5 srautas turi greitėti ir jų trajektorijos susikerta.
    jei bėda didelis greitis tai tam yra sprendimai, kalneliai, žiedas, greičio radarai, dar gal būtų galima padaryti pagrindinį kelią nuo ViaBalticos? Į sargėnus tuoj bus neblogų alternatyvių kelių kai pabaigs rekonstrukcija ties Mega.

    Comment


      Parašė thomcius Rodyti pranešimą

      jei bėda didelis greitis tai tam yra sprendimai, kalneliai, žiedas, greičio radarai, dar gal būtų galima padaryti pagrindinį kelią nuo ViaBalticos? Į sargėnus tuoj bus neblogų alternatyvių kelių kai pabaigs rekonstrukcija ties Mega.
      Kaip sako visokie protingi konsultantai - visada reikia šalinti esminę priežastį, o ne pasekmes....
      Mano blogas

      Comment


        Paleista dalis dešinės pusės kelio. Taip pat atidarytas nuvažiavimas nuo megos tilto į dešinę važiuojant link šilainių.

        Comment


          Parašė Tadasv Rodyti pranešimą
          Paleista dalis dešinės pusės kelio. Taip pat atidarytas nuvažiavimas nuo megos tilto į dešinę važiuojant link šilainių.
          Dešinė laikoma ta dalis kur prie megos ar prie šilainių? nuvažiavimas tai čia vilniaus kryptimi?

          Comment


            Parašė miraged Rodyti pranešimą

            Dešinė laikoma ta dalis kur prie megos ar prie šilainių? nuvažiavimas tai čia vilniaus kryptimi?
            Šilainių pusė paleista. Ir leidžia nuvažiuoti nuo tilto dešinėje šilainių pusėje.

            Comment


              Džiaugiuosi, kad vykdoma rekonstrukcija, bet laikini horizontalūs ir vertikalūs žymėjimai ties Mega labai toli iki bent jau patenkinimo varianto. Atvažiuojant nuo Marijampolės link Vilniaus, jokių geltonų juostų kur susikerta keliai Marijampolės ir Klaipėdos, taip pat persimeta į kairę pusę kelio, turi naudotis baltomis linijomis normaliai sužymėto kelio. Taip pat atvažiuojant nuo Vilniaus ir pravažiavus kleboniškio tiltą, susikerta trys juostos, susilieja į dvi, persimeta viskas į dešinę pusę, jokių žymėjimų, dar prisideda srautas iš Lapių, kuriems gaunasi kaip ir prioritetas. Nuorodos Klaipėda (A1) ir Marijampolė (A5) tai 10 šriftu turbūt užrašytos, pamatai tai tik 10 metrų nuo ženklo.

              Turbūt ir Lietuvoje jau reikia tokių įmonių, kurios būtų sertifikuotos ir apmokytos daryti laikinus žymėjimus keliuose kur vykdomi remonto darbai. Negalima leisti pačioms remonto darbus vykdančioms įmonėms to daryti, ypač kai matomi tokie rezultatai.
              AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

              Comment


                Parašė booraz Rodyti pranešimą
                Turbūt ir Lietuvoje jau reikia tokių įmonių, kurios būtų sertifikuotos ir apmokytos daryti laikinus žymėjimus keliuose kur vykdomi remonto darbai. Negalima leisti pačioms remonto darbus vykdančioms įmonėms to daryti, ypač kai matomi tokie rezultatai.
                Šiaip būtų gerai turėti tokią įmonę, kuri peržiūri ir siūlo geriausius sprendimus ženklinimui statybos įmonėms, išsako daromas klaidas. Tas liestų krypčių ir visą kitą įmanomą informacinio pobūdžio ženklinimą Lietuvoje. Aš, jaučiu, galėčiau prisidėt, kas liečia grynai informacinio ženklinimo verifikavimą, daryti tyrimus


                Na dėl ženklinimo, gal jis mažas, kad greitis laikomas mažesnis, šiaip retai būnu vakarinėje miesto pusėje, bet sutinku su nuomone.
                Paskutinis taisė PoDV; 2019.11.29, 20:23.

                Comment


                  Parašė booraz Rodyti pranešimą
                  ... Taip pat atvažiuojant nuo Vilniaus ir pravažiavus kleboniškio tiltą, susikerta trys juostos, susilieja į dvi, persimeta viskas į dešinę pusę, jokių žymėjimų, dar prisideda srautas iš Lapių, kuriems gaunasi kaip ir prioritetas. Nuorodos Klaipėda (A1) ir Marijampolė (A5) tai 10 šriftu turbūt užrašytos, pamatai tai tik 10 metrų nuo ženklo.
                  Nuoroda ten tokia "ant durniaus" uždėta, bet pats susikirtimas buvo normalus ilgą laiką, buvo geltonos linijos normaliai nupieštos nukreipiančios eismą dešinėn, bet matyt prieš paleidžiant eismą naujomis (senomis) juostomis link Klaipėdos, jas nutrynė.

                  Comment


                    Kaip dažnai stebintis situaciją nuo Kleboniškio viaduko, galiu pastebėti, kad vakarinio piko kamščiai Klaipėdos kryptimi jau keletas dienų daug mažesni. Pvz., vakar 17 h kamštis buvo, tačiau jau 18 h, eismas vyko visiškai laisvai, keletą mėnesių prieš tai buvo stebimas strigimas nuo 16 iki 20 h.

                    Comment


                      Parašė disident Rodyti pranešimą
                      Kaip dažnai stebintis situaciją nuo Kleboniškio viaduko, galiu pastebėti, kad vakarinio piko kamščiai Klaipėdos kryptimi jau keletas dienų daug mažesni. Pvz., vakar 17 h kamštis buvo, tačiau jau 18 h, eismas vyko visiškai laisvai, keletą mėnesių prieš tai buvo stebimas strigimas nuo 16 iki 20 h.
                      Dabar jau atidarytos juostos ir Klaipėdos kryptimi, tad pravažumas jau kaip reikiant padidėjo nuo prieš tai buvusio, nors greitis dar vis ribojamas iki 50 km/h.

                      Comment

                      Working...
                      X