Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Foto 2020.05
    Eismas vyksta per viaduką virš būsimos sankryžos su KK172 Senuoju Molėtų plentu (dešiniąja puse nuo Vilniaus)










    Comment


      Foto 2020.05
      A14 nuo 17 iki 21 km - tarp viaduko su KK167 link Paberžės ir viaduko su KK108 Maišiagala-Nemenčinė




      Antra juosta važiuoja antraeilininkas






      Paskui išaiškėjo, kad kelininkai iš anksto nepažymėjo, į kurią juostą reikės "susiprastinti"






      Vienoje vietoje rangovai sugebėjo padaryti tris ženklinimo 'kliurkas":
      1) Dviejų juostų kelyje iš anksto nėra pažymėta, kad kelias siaurėja ir į kurią juostą siaurėja;
      2) Nors čia apylanka keičia kryptį, tačiau nėra apylankos į KK172 link Paberžė ženklo. Tokio vietovardžio "Paberžė ar "Giedraičiai" išvis nėra. Nėra net "anoniminės" apylankos nuorodosbe vietovardžio.
      3) Kažkoks improvizuotas persirikiavimas už žiedo - rodyklę sunku įžiūrėti. Ir kodėl rodyklė link Utenos yra ne "kliūties apvažiavimas", o "suk dešinėn"

      Comment


        A14 21 km.
        Iš pradžių važiuojame dešine juosta




        Persirikiavimas į antrą (kairę) juostą








        Viaduka (tiksliau, daudoje, bus įrengtas apšvietimas




        Ačiū už dėmesį

        Comment


          15min.lt
          Keliui Vilnius–Utena skirta 31,4 mln. eurų ES paramos
          Prieš kelis dešimtmečius nutiesto betoninio kelio Vilnius–Utena rekonstrukcijai skirta 31,374 mln. eurų Europos Sąjungos paramos. Už šias lėšas bus atnaujinamas kelio ruožas nuo 16 iki 21,5 kilometro. Susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius įsakymą dėl ES finansavimo keliui Vilnius–Utena pasirašė praėjusį penktadienį.

          Pasak Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovo Vitalijaus Andrejevo, iki šiol šio kelio rekonstravimui ES finansavimas nebuvo skirtas, darbai buvo atliekami Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšomis. „Šiam objektui visai nebuvo skirta europinių lėšų, objektas yra Europos Sąjungos pagrindinių arterinių kelių tinkle, todėl kai atsirado galimybė skirti ES lėšas, Kelių direkcija dalį lėšų paprašė skirti ir Utenos keliui“, – BNS sakė V. Andrejevas. Pasak jo, gavus europinių lėšų, atsilaisvinusios Kelių programos lėšos bus skirtos žvyrkelių asfaltavimui.
          (...)

          Kelio dangą šiame ruože atnaujina Suomijos statybos grupės YIT infrastruktūros projektų bendrovės „YIT Infra“ Lietuvos ir Estijos padaliniai, su kuriais 2018-ųjų gruodį pasirašyta 19,935 mln. eurų vertės sutartis, tuo metu pagal pernai balandį pasirašytą 19,77 mln. eurų vertės sutartį „Panevėžio keliai“ šiame ruože suprojektavo ir stato du viadukus.
          Pasak V. Andrejevo, „YIT Infra“ darbus turėtų baigti jau šį mėnesį, tuo metu „Panevėžio keliai“ – liepos mėnesį.
          (...)

          1985 metais pastatyto Vilniaus-Utenos kelio, kurio danga pagaminta iš cementbetonio, priežiūra nuolat brangsta, nes ji yra sutrūkinėjusi, atsinaujina plyšiai, deformuojasi siūlės. Anksčiau viešosios ir privačios partnerystės būdu visą kelią sutvarkyti ketinusi Lelių direkcija šios idėjos atsisakė ir projektą finansuoja iš Kelių priežiūros ir plėtros programos. Kelių direkcija prognozuoja, kad visas kelio atnaujinimas galėtų būti užbaigtas iki 2030 metų

          https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...os-221-1323200

          Comment


            Aš galvoju ar nebūtų logiškiau, kad jei jau buvo paskirti 31 mln. EUR šiam keliui, tai jei pasisekė, kad ES dengs išlaidas tai tas paskirtas lėšas kreipti tolimesniam šio kelio tobilinimui? Dabar nueis lėšos į mažo intensyvumo žvyrkelius, kurių vidutinis paros automobilių intensyvumas vargu ar susumavus didesnis nei A14 kelio.

            Comment


              Bet ta mėlyna viaduko spalva - tiesioginė asociacija su Baltarusija...

              Aviate, navigate, communicate

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Tikram paprastam žmogui nekiltų tokios mintys, kad nereikia asfaltuoti žvyrkelių. Alio, kaime gyvena trečdalis Lietuvos, o tu sakai, kad jie valstybei neturi rūpėti, tik miestiečiai? O ir "elitas" turi NT kaimuose. Būtent TAIP ir gyvensime ir dar blogiau, jei su tokiu mąstymu bus valdžioje tie, kas priima sprendimus. Apie kokį intelektą kalba? Viaduką ar tiltą suprojektuoti ir pastatyti? Yra to intelekto pakankamai ir niekur jis nedings. Reikia įsidėti į galvą visiems laikams, kad jokių grandiozinių kelių tiesimo projektų Lietuvoje nebus, nes nėra poreikio. Esami tik bus modernizuojami palaipsniui.
                Tai apie A14 modernizavimą ir turėta omenye
                Kaime, galbūt, ir gyvena trečdalis Lietuvos, tačiau tikrai didelė dalis jų jau dabar turi asfaltą. Jei pažiūrėtumėm dabar sąraše esančių žvyrkelių intensyvumą ir iki kokio dydžio "miestų" jie veda tai tikrai neatrodo tiek gyvybiškai svarbu atnaujinti kaip A14, kur vasarą ir tramplynai atsiranda, o važiuojant pojūtis kaip žvyrkeliu, tik, kad nedulka

                Comment


                  Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                  Bet ta mėlyna viaduko spalva - tiesioginė asociacija su Baltarusija...
                  Man ta mėlyna irgi nepatinka, bet susieti su Belorusu reikia sugebėti. Juo labiau, kad dabartiniai modeliai nebedažomi mėlynai

                  Comment


                    Parašė Kitas Rodyti pranešimą

                    Man ta mėlyna irgi nepatinka, bet susieti su Belorusu reikia sugebėti. Juo labiau, kad dabartiniai modeliai nebedažomi mėlynai
                    Jokių ypatingų gebėjimų nereikia turėti. Jeigu bent kartą gyvenime lankėtės Kaliningrado srityje ar Baltarusijoje, neišvengiamai turėjote atkreipti dėmesį į ten gan dažnai pasitaikančius mėlynus pastatų stogus (!), fasadus ir kt.

                    Comment


                      Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                      Jokių ypatingų gebėjimų nereikia turėti. Jeigu bent kartą gyvenime lankėtės Kaliningrado srityje ar Baltarusijoje, neišvengiamai turėjote atkreipti dėmesį į ten gan dažnai pasitaikančius mėlynus pastatų stogus (!), fasadus ir kt.
                      Ir langų rėmų, ypač Baltarusijoj

                      Comment


                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                        A14 21 km.
                        Iš pradžių važiuojame dešine juosta




                        Persirikiavimas į antrą (kairę) juostą








                        Viaduka (tiksliau, daudoje, bus įrengtas apšvietimas




                        Ačiū už dėmesį
                        Apšvieskite mane, ar čia tie 31,4 mln. € skirta tai kas nuotraukose matosi t.y. padarytiems darbams?

                        Comment


                          Parašė Brokeris Rodyti pranešimą

                          Apšvieskite mane, ar čia tie 31,4 mln. € skirta tai kas nuotraukose matosi t.y. padarytiems darbams?
                          Taip.

                          Comment


                            Tai už 19,935 mln. eurų vertės sutartį atnaujina kelio dangą, pagal balandį pasirašytą 19,77 mln. eurų vertės sutartį suprojektavo ir stato du viadukus...O tai tuomet kur dar tuos 31,4 mln jie planuoja kišt, į tą patį? Ar norit pasakyt, kad šitas 4km ruožas iš viso atsieis 71mln.€?! Kai jei gerai pamenu visas ruožas iki Utenos buvo skaičiuota kainuos +-80mln, jei neklystu.
                            Paskutinis taisė zippo; 2020.05.27, 15:43.

                            Comment


                              31mln atgaline data padengia ankstesnes išlaidas. Dėl to atsilaisvina krūva LAKD pinigų, kuriuos galima nukreipt į kitus projektus.

                              Comment


                                Parašė zippo Rodyti pranešimą
                                Tai už 19,935 mln. eurų vertės sutartį atnaujina kelio dangą, pagal balandį pasirašytą 19,77 mln. eurų vertės sutartį suprojektavo ir stato du viadukus...O tai tuomet kur dar tuos 31,4 mln jie planuoja kišt, į tą patį? Ar norit pasakyt, kad šitas 4km ruožas iš viso atsieis 71mln.€?! Kai jei gerai pamenu visas ruožas iki Utenos buvo skaičiuota kainuos +-80mln, jei neklystu.
                                Tie ES pinigai būtent ir skirti sudengti šiuos du pirkimus. Praktiškai šie 31.4 mln bus naudojami kitiems projektams, teoriškai - dengs dabartinius projektus A14, ir iš jų atsilaisvinusias lėšas nukreips į kitus projektus. Žodžiu, toks legalus pinigų plovimas.

                                Comment


                                  Jokio čia plovimo nėra, kelių direkcija savo lėšomis (beveik) įvykdė projektą, paskui daliai jo gavo ES finansavimą. Čia panašiai kaip valstybės parama saulės jėgainėms -- įsirengi, paskui dalį išlaidų tau padengia. Kur kažkoks pinigų plovimas?

                                  Comment


                                    Parašė alga Rodyti pranešimą
                                    Jokio čia plovimo nėra, kelių direkcija savo lėšomis (beveik) įvykdė projektą, paskui daliai jo gavo ES finansavimą. Čia panašiai kaip valstybės parama saulės jėgainėms -- įsirengi, paskui dalį išlaidų tau padengia. Kur kažkoks pinigų plovimas?
                                    Tai dėl to ir sakau, kad legalus. Nieko nusikalstamo nėra

                                    Comment


                                      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                      Tai dėl to ir sakau, kad legalus. Nieko nusikalstamo nėra
                                      Bet tai prie ko čia "pinigų plovimas"? Tiesiog elementarus išlaidų kompensavimo modelis.

                                      Comment


                                        Kelias jau visai į pabaigą. Vakarykštis vaizdas:
                                        Viadukas su keliu į Nemenčinę ir po juo esanti danga praktiškai pabaigta, tik už jo (Vilniaus kryptimi), trūksta asfalto sluoksnio trumpoje atkarpoje. Buvęs laikinas žiedas - panaikintas.
                                        Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	107,1 kB
ID:	1807392
                                        Viadukas link pabaigos ir su keliu į Paberžę

                                        Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	74,1 kB
ID:	1807391

                                        Comment


                                          Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                                          Kelias jau visai į pabaigą. Vakarykštis vaizdas:
                                          Viadukas su keliu į Nemenčinę ir po juo esanti danga praktiškai pabaigta, tik už jo (Vilniaus kryptimi), trūksta asfalto sluoksnio trumpoje atkarpoje.
                                          Jau praeitą savaitgalį važiuojant KK 108 nuo Nemenčinės eismas į Maišiagalą ir sukimas į į Vilnių buvo per naują viaduką ir "8" formos dviguba žiedinę sankryžą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X