Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija - Varšuva ("Via Baltica")

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gi čia tas apsisukimas prie Mauručių naujai padarytame VB 2x2 kelyje kaltas. Tiek buvo pridiskutuota apie tai. Suprantu, kai apsisukimai yra liekamos nuo sovietmečio, bet kai naujai juos padaro, nu tai galvos turi lėkt už tokius darbus.
    As much power as necessary, as much freedom as possible

    Comment


      Dar vienas, kryptingas Lryto išpuolis prieš projektą, bet yra įdomių atnaujinimų dėl žemės paėmimo procedūrų, Seime 2016 "numarinto" projekto (surprise? ir kt: https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...rdus-15061189/

      Comment


        kad išpuolis tai taip, bet man jis atrodo ne prieš projektą, o prieš LAKD, valstiečius ar Narkevičių, vyksta , kenčia vairuotojai...
        Kaina faktas kad nenormaliai pučiasi, kelio reikia, bet ne už bet kokią kainą. Mano manymu, jungiamieji keliai negali tiek išpūsti kainos, kiek ten rašo. O teisti tai reiktų tuos, kurie žinant, kad vėliau bus reikalinga autostrada, prastūmė žemės išdalinimą šalia esamo kelio.
        As much power as necessary, as much freedom as possible

        Comment


          Na šunys loja, bet karavanas eina. Žinau, kad jau ruošiamasi projektuoti viadukus ir atramines sieneles. Tai projektas po truputį juda. Apimtys ten didelės.

          Comment


            Parašė Xeonas Rodyti pranešimą
            Na šunys loja, bet karavanas eina. Žinau, kad jau ruošiamasi projektuoti viadukus ir atramines sieneles. Tai projektas po truputį juda. Apimtys ten didelės.
            O jau yra techninis projektas ar kaip? Ar pradeda nuo sieneliu ji braizyt?

            Comment


              Tai turbut TP dali, tik ar kartu su TDP bus nežinau. Dar nėra oficialių žinių. bet yra patvirtinimai. Kelias ne mūsų stritis.

              Comment


                Parašė Xeonas Rodyti pranešimą
                Tai turbut TP dali, tik ar kartu su TDP bus nežinau. Dar nėra oficialių žinių. bet yra patvirtinimai. Kelias ne mūsų stritis.
                Na duok dieve.
                Čia premjeras ne per seniausiai pareiškė, kad „Esame suinteresuoti, kad mūsų pasienis taptų prekybos tiltu tarp šalių, todėl tvirtai įsipareigojome pagal numatytus tvarkaraščius užbaigti „Via Baltica“ rekonstrukciją. (...)“, – sakė Lietuvos premjeras. ( https://www.vz.lt/2020/06/12/lietuva...atveria-sienas )
                Man tik įdomu, kas dabar yra tie "numatyti tvarkaraščiai"
                Nors politinius lozungus jau seniai skaitau su "žiupsneliu druskos"

                Comment


                  Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą

                  Na duok dieve.
                  Čia premjeras ne per seniausiai pareiškė, kad „Esame suinteresuoti, kad mūsų pasienis taptų prekybos tiltu tarp šalių, todėl tvirtai įsipareigojome pagal numatytus tvarkaraščius užbaigti „Via Baltica“ rekonstrukciją. (...)“, – sakė Lietuvos premjeras. ( https://www.vz.lt/2020/06/12/lietuva...atveria-sienas )
                  Man tik įdomu, kas dabar yra tie "numatyti tvarkaraščiai"
                  Nors politinius lozungus jau seniai skaitau su "žiupsneliu druskos"
                  Pagal numatytus tvarkaraščius, darbai turėtų prasidėti 2021 m. Tiesa, greičiausiai ne visoje atkarpoje, o kurioje nors iš pasirinktų, pvz. Marijampolės aplinkkelis.

                  A5/A7 sankryžoje berods numatyta pirmoji normali sunkvežimių poilsio stotis Lietuvoje (Truck park/Autohoff).

                  Įdomiausia, kaip seksis ženklinti kryptis A5 kelyje, kai visos paslaugų erdvės bus pasiekiamos tik per jungiamuosius kelius. Norėtųsi įspūdingesnio ženklinimo nei leidžia dabartiniai standartai.
                  Paskutinis taisė PoDV; 2020.06.17, 14:27.

                  Comment


                    Jei nekištų Lietuva babkių į A1 beprasmį 10 km/h greičio padidinimą, o užsiimtų ant rimtųjų mirties keliu, tai nebūtų gėda prieš lenkus.

                    Comment


                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                      Jei nekištų Lietuva babkių į A1 beprasmį 10 km/h greičio padidinimą, o užsiimtų ant rimtųjų mirties keliu, tai nebūtų gėda prieš lenkus.
                      Na, o aš už tai, kad būtų sutvarkomos sovietinių magistralių charakteristikos šiandienos poreikiams. Ne tik Vilnius-Kaunas, bet ir Kaunas-Klaipėda ir iš dalies Vilnius-Panevėžys. A5 taip pat svarbus, norisi tikėtis, kad jau artimiausiais metais pradės darbus. Tai bus vienintelė autostrados jungtis su ES autostradų tinklu. Netgi A8 ir A10 neatrodo tokie svarbūs, užtektų ten lenkimą ir lėtaeigį transportą smarkiai apriboti ir manau, galėtume kitur daugiau sutvarkyti.

                      Labiausiai gėda, kad Kalvarijos bei Lazdijų sienos perėjimo punktai netvarkyti, o ne pats kelias kol kas.

                      Parašė paprastas_zmogus

                      Maskva nenori A5 uzbaigt. Bet strateginis greitkelis Minskas-Kaliningradas pletojamas su daina.
                      Jo, A5 atšauks, bet lėšas paskirstys A7 ir A3 platinimo darbams
                      Paskutinis taisė PoDV; 2020.06.26, 18:59.

                      Comment


                        Kalbant apie infrastruktūros projektus, Lietuva ir Lenkija toliau turi dirbti kartu, kad „Via Baltica“ projektas būtų laiku įgyvendintas ir taptų pavyzdiniu moderniu ir inovatyviu Baltijos jūros regione. Baltijos šalys ir Lenkija bendrai toliau turi siekti, kad ES tinkamai įvertintų „Via Baltica“ kelio svarbą regionui ir šios arterijos modernizavimui skirtų reikalingą finansavimą.

                        Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...jima-15617718/
                        Matau pirmą gana aiškią užuominą, kad Via Baltikai iki Lenkijos pinigų nėra ir valstybės biudžete nebus, turbūt net nesugalvota, kaip finansavimą užsitikrinti. Lenkai savo atkarpas iki S8 statosi iš CEF priemonės, LT gi viską iš CEF išnaudojo "Rail Balticai".

                        Comment


                          Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą

                          Matau pirmą gana aiškią užuominą, kad Via Baltikai iki Lenkijos pinigų nėra ir valstybės biudžete nebus, turbūt net nesugalvota, kaip finansavimą užsitikrinti. Lenkai savo atkarpas iki S8 statosi iš CEF priemonės, LT gi viską iš CEF išnaudojo "Rail Balticai".
                          O kur dingo "malūnsparnio pinigai"?
                          Jei yra taip, kaip spėjate, tai mūsų valstybinis planavimas tragiškas.

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą

                            O kur dingo "malūnsparnio pinigai"?
                            Jei yra taip, kaip spėjate, tai mūsų valstybinis planavimas tragiškas.
                            Aš labai seniai sakiau ir spėjau, kad ta vieta geografiškai ir karine prasme labai jautri, simboline irgi, todėl tam tikros galingos jėgos to kelio ten tiesiog nenori. Kol kas dar nemačiau realaus, apčiuopiamo judesio iš LT pusės plėtojant tą atkarpą. Iki Marijampolės atkarpa nesiskaito šioje teorijoje, nes ji naudinga ir toms jėgoms
                            Nepaisant daugybės trikdžių, Lenkai visgi sugebėjo pasidaryti konkursus ir pradėti realius darbus savo pusėje. Ten ir valdžią daug sunkiau palankumu didžiosioms jėgoms kaltinti. Todėl LT, atrodo, lieka su labai dideliu akis badančiu bottlenecku, kurio neužkamšymas jau labai labai matytųsi - čia vienintelis optimistinis scenarijus. Nors vis tiek garantuoju, kad nebus pinigų, bus trukdžių, teismų ir kitų bajerių, dėl ko to projekto nematysim dar daug dešimtmečių. Tikiuosi klystu
                            Paskutinis taisė paprastas_zmogus; 2020.07.16, 10:24.

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą

                              O kur dingo "malūnsparnio pinigai"?
                              Jei yra taip, kaip spėjate, tai mūsų valstybinis planavimas tragiškas.
                              Marijampolė berods nepriklauso nei Vilniaus, nei Trakų, nei Šalčininkų rajonui.

                              Comment


                                Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                                Marijampolė berods nepriklauso nei Vilniaus, nei Trakų, nei Šalčininkų rajonui.
                                Bet būtų greitkelis į "tėvynę"

                                Comment


                                  * kariniam mobilumui numatoma skirti pusantro milijardo eurų – šiomis lėšomis būtų galima tvarkyti kelius ir tiltus karinės technikos logistikai vykdyti.

                                  Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=84812601
                                  Na, kas išmano - yra šansų iš šitų pinigų Via Baltica iki Lenkijos užsibaigt? Tikrai dideli pinigai, negi visi jie tilteliams per upelius stiprinti ir geležinkelio rampoms išeis?
                                  Vienas optimistinis signalas yra tai, kad 2018 m. Europos Komisijos atstovybė Via Baltic Kaunas-Marijampolė gana aiškiai tiesiogiai susiejo su kariniu mobilumu savo FB poste: https://www.facebook.com/Europos/pos...6826597434233/

                                  Comment


                                    Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą

                                    Aš labai seniai sakiau ir spėjau, kad ta vieta geografiškai ir karine prasme labai jautri, simboline irgi, todėl tam tikros galingos jėgos to kelio ten tiesiog nenori. Kol kas dar nemačiau realaus, apčiuopiamo judesio iš LT pusės plėtojant tą atkarpą. Iki Marijampolės atkarpa nesiskaito šioje teorijoje, nes ji naudinga ir toms jėgoms
                                    Nepaisant daugybės trikdžių, Lenkai visgi sugebėjo pasidaryti konkursus ir pradėti realius darbus savo pusėje. Ten ir valdžią daug sunkiau palankumu didžiosioms jėgoms kaltinti. Todėl LT, atrodo, lieka su labai dideliu akis badančiu bottlenecku, kurio neužkamšymas jau labai labai matytųsi - čia vienintelis optimistinis scenarijus. Nors vis tiek garantuoju, kad nebus pinigų, bus trukdžių, teismų ir kitų bajerių, dėl ko to projekto nematysim dar daug dešimtmečių. Tikiuosi klystu
                                    Manau visa ši teorija labai tiktų RB atveju, nes kita vėžė maišo visas kortas transporto infrastruktūroje, todėl tiek metų ji buvo vilkinama, kol pagaliau pajudėjo, bet reikėjo visą LG valdžią išversti nuo koto. Auto kelias realiai nėra tiek svarbus, 40km gabalas nedaro labai didelio skirtumo, juolab jis visas užmiestyje (išskyrus Trakiškes) ir gana platus. Manau VB atveju įvyko tiesiog vietinio lygio afera - išpardavė žemes 2 juostai skirtas, kad dabar brangiai išsipirktų, o matyt chebra pasikeitė ir dabar naują trasą daryt daug vargo + visokios degalinės kiša pagalius.

                                    As much power as necessary, as much freedom as possible

                                    Comment


                                      Užsakymą projektuoti du „Via Baltica“ ruožus gavo „Panevėžio keliai“

                                      Mažiausiai dvi magistralės „Via Baltica“ 40 kilometrų ilgio ruožo nuo Kauno iki Lenkijos sienos atkarpas projektuos viena didžiausių Lietuvoje statybos įmonių „Panevėžio keliai“.
                                      Panevėžio keliai“ su partneriais turės suprojektuoti atkarpas nuo 56,8 iki 72,5 kilometro bei nuo 79 iki 85 kilometro.
                                      (...)
                                      Pirkimo ataskaitoje taip pat nurodoma, kad „Panevėžio keliai“ pateikė geriausią (463.800 Eur) pasiūlymą projektuoti trečią atkarpą (nuo 72,5 iki 79 km), o ketvirtos atkarpos geriausiu pripažintas „Sweco Lietuvos“ pasiūlymas (575.700 Eur). Kol kas neskelbiama, ar sutartys pasirašytos.
                                      (...)

                                      Šiame „Via Baltica“ ruože esančios degalinės kritikavo specialųjį planą, nes jame nenumatyti tiesioginiai įvažiavimai į degalines. Kelių direkcija tvirtino, kad ruožas bus paverstas automagistrale, todėl padidinus leistiną greitį iki 130 kilometrų per valandą tiesioginiai įvažiavimai į degalines yra neįmanomi.

                                      https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...#ixzz6WQSAsSW8
                                      https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...nevezio-keliai
                                      Paskutinis taisė Romas; 2020.08.28, 17:04. Priežastis: Antraštė "Du Via Baltica ruožai" neneša jokios informacijos. Įdėta citata. Pranešimas perkeltas iš A10 temos.

                                      Comment

                                      Working...
                                      X