Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Visada stebiuosi, kad siūlomi elementarūs sprendimai pateikiami kaip kažkas super-inovatyvaus. Tiesiogiai su VT tema tai nesisieja.
    Ir, klausimas, ar tokie sprendiniai tinka Vilniui, bent jau copy-paste formoje.

    Comment


      Demokratijoje gyvenam. Prašom balsuoti už tuos kurie pasisakys už kelių siaurinimą. Aš asmeniškai manau kad kelių platinimas kur tai protinga ir estakados kamščius mažina todėl balsuosiu už pro-infrastruktūrinį kandidatą.

      Comment


        Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
        Demokratijoje gyvenam. Prašom balsuoti už tuos kurie pasisakys už kelių siaurinimą. Aš asmeniškai manau kad kelių platinimas kur tai protinga ir estakados kamščius mažina todėl balsuosiu už pro-infrastruktūrinį kandidatą.
        Reikia tai dėti į kitą temą. Aš už tai, kad parkavimo vietos nebūtų įrengiamos važiuojamoje dalyje, kaip dabar daroma didžiąja dauguma.

        Comment


          Parkavimo vietos važiuojamojoje dalyje yra visame pasaulyje ir nereikia išradinėti dviračio. Tiesiog tose gatvėse, kur VT eismas yra instensyvus, tokių parkavimo vietų gatvėje neturi būti, ypač statant galu su pusės automobilio užvažiavimu ant šaligatvio. Taip pat reikia drausti statyti mikrobus ir krovininius sunkvežimius tokiose parkavimo vietose. Taip pat dėl prekių atvežimo centrinėje miesto dalyje - jį iš viso reikėtų padaryti ne piko metu. Ir bausti ne tik vairuotoją, bet ir prekybininkus, jei prekės atvežamos nenustatytu laiku.

          Comment


            Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
            Demokratijoje gyvenam. Prašom balsuoti už tuos kurie pasisakys už kelių siaurinimą. Aš asmeniškai manau kad kelių platinimas kur tai protinga ir estakados kamščius mažina todėl balsuosiu už pro-infrastruktūrinį kandidatą.
            Reikia, bet sudėtinga. Plačioji visuomenės dalis vis dar mano, kad gatvių platinimas yra puikus dalykas. Mūsų, manančių kitaip, yra visai nedaug.

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą

              Reikia tai dėti į kitą temą. Aš už tai, kad parkavimo vietos nebūtų įrengiamos važiuojamoje dalyje, kaip dabar daroma didžiąja dauguma.
              Bet apart gatvės vaizdo, nedidelis skirtumas ar bus padaryta kaip Žvejų gatvėje, ar kaip yra Upės ar Naugarduko. Jei bus padaryta "ne važiuojamojoje dalyje", bet šalia 1.5 juostos pločio gatvė, bus blogiau, nei "važiuojamojoje" dalyje parkavimas su tinkamais gatvių pločiais, saugiai įrenktom perėjom ir pan ir t.t.

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                Reikia, bet sudėtinga. Plačioji visuomenės dalis vis dar mano, kad gatvių platinimas yra puikus dalykas. Mūsų, manančių kitaip, yra visai nedaug.
                Problema, kad "gatvių siaurintojai" nueina iki absurdo. Kai būna nepatenkinti pvz GV/Ateities nuovažių platinimu Nei platinimas, nei siaurinimas nėra gerai kai prieinama iki religinio noro visur daryti pagal vieną kurpalių.

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                  Bet apart gatvės vaizdo, nedidelis skirtumas ar bus padaryta kaip Žvejų gatvėje, ar kaip yra Upės ar Naugarduko. Jei bus padaryta "ne važiuojamojoje dalyje", bet šalia 1.5 juostos pločio gatvė, bus blogiau, nei "važiuojamojoje" dalyje parkavimas su tinkamais gatvių pločiais, saugiai įrenktom perėjom ir pan ir t.t.
                  Šiaip didžiojoje daugumoje gatvių galima padėtį smarkiai pataisyti paprasčiausiai pasiaurinant tik vietas prie pėsčiųjų perėjų. Taip ir perėjos taptų saugesnės ir parkavimo vietos automatiškai atsidurtų kišenėse (bent vizualiai). Kai kuriais atvejais dar tektų porą lietaus surinkimo šulinukų prie perėjų pastatyti, bet tai visvien ženkliai pigiau nei perkelti visoje gatvėje.

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                    Bet apart gatvės vaizdo, nedidelis skirtumas ar bus padaryta kaip Žvejų gatvėje, ar kaip yra Upės ar Naugarduko. Jei bus padaryta "ne važiuojamojoje dalyje", bet šalia 1.5 juostos pločio gatvė, bus blogiau, nei "važiuojamojoje" dalyje parkavimas su tinkamais gatvių pločiais, saugiai įrenktom perėjom ir pan ir t.t.
                    Šiaip skirtumas didelis. Užtenka palyginti Upės g. vidutinį greitį ir Žvejų g. vidutinį greitį (duomenų neturiu, tik iš asmeninių pastebėjimų). "Ne važiuojamojoje dalyje" reiškia, kad parkavimui yra įrengtos atskiros zonos, t.y. arba trinkelėmis išklota ar kitaip aiškiai atskirta vieta parkingui. Tai susiaurina gatvę mažų mažiausiai vizualiai, taip pat įveda tvarką.

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                      Šiaip skirtumas didelis. Užtenka palyginti Upės g. vidutinį greitį ir Žvejų g. vidutinį greitį (duomenų neturiu, tik iš asmeninių pastebėjimų). "Ne važiuojamojoje dalyje" reiškia, kad parkavimui yra įrengtos atskiros zonos, t.y. arba trinkelėmis išklota ar kitaip aiškiai atskirta vieta parkingui. Tai susiaurina gatvę mažų mažiausiai vizualiai, taip pat įveda tvarką.
                      Aš iš savo asmeninių pastebėjimų sakyčiau, kad Upės gatvėje irgi gan lėtai važiuoja. Bent toje užparkuotoje dalyje arčiau Balto tilto. Ties posūkiu į Forum Palace taip, kita istorija. Bet ten ir parkavimo nebūna. Tarp priparkuotų nelaksto, nes nežinia kada išlįs kas iš šono ar atidarys dureles, palieka pusiau įstrižai auto ir pan ir t.t.

                      Pritariu, kad gatvės vaizdą padaro tvarkingesniu.

                      O lakstančių visada yra. Net ir miegamuose rajonuose kur pridėliota gulinčių policininkų su tvarkingais parkingais šonuose atsiranda debilų kurie praskrieja 70km/h.

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Ne tik gera idėja, bet būtina idėja, norint nežlugdyti miesto konkurencingumo ir gyvenimo kokybės. Vilniuje šiuo metu nėra jokios priemonės eismo spūsčių mažinimui. Išskyrus gatvių platinimą ir nelegalių parkingų legalizavimą, kas iš principo negali veikti ir duoda priešingą efektą.
                        Tas platinimas man yra kažkoks mitas, nebent autobusų juostų įrengimas irgi laikomas kaip priemonė, bet ji akivaizdu tokia nėra, nes jomis gali naudotis tik viešasis transportas, kuris sudaro mažą dalį eismo
                        . Kada paskutinį kartą buvo ištisai platinta gatvė Vilniuje? Pietinio aplinkkelio atkarpos?
                        Beje platinimai prieš sankryžas yra bugfix'as to kas turėjo būti padaryta iškart tiesiant gatves ir yra normali praktika, kuri pirmiausia lokalioje vietoje sprendžią problemą nestabdyti didesnio srauto dėl mažesnio srauto poreikio keisti judėjimo kryptį. Ši problema blogai suprojektuotoje sankryžoje gai iškilti ir sekmadienį anksti ryte ir nuo bendrų spūsčių nepriklauso.
                        Ir taip, tai mažina kamščius piko metu ir galima sakyti skatina automobilizmą, bet neplatinti probleminių sankryžų yra persišovimas sau per koją ir ekonomiškai, ir ekologiškai.
                        Siaurinti dalį gatvių galima, kol tai nedaroma arterinėse gatvėse ar ties sankryžomis. ir tam yra kažkoks pagrindas (autobusų juosta nearterinėje gatvėje antros juostos sąskaita; dviračių tako įrengimas ir šaligatvių platinimas kur nėra/neatitinka standartų; parkavimo vietų sutvarkymas, tranzitinio eismo pašalinimas).
                        Pagal paskutinius projektus, kur rekonstruojamos gatvės/ tiesiamos naujos, tokios tendencijos ir yra matomos, taip kad nematau reikalo panikuoti.
                        Paskutinis taisė tomtom; 2018.10.24, 10:49.

                        Comment


                          Puikus video apie parkavimą.

                          Įspėjimas vadzycelyams, gali sukelti nervinius priepuolius ir konvulsijas.

                          https://www.facebook.com/theguardian...4382116829916/
                          Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                            Bausti pažeidėjus yra policijos funkcija, ne savivaldybės. Savivaldybė gali bausti tik už neapmokėtą parkavimą, gal dar statymą ant žolės (aplinkosaugos skyrius). Šimašius galėtų paraginti, paprašyti policiją aktyviau dirbti. Deja, daugiau svertų jis tam neturi.
                            O kodėl negali visas Vilnius būti mokama zona, pavyzdžiui, žalia? Tuomet savivaldybės pareigūnai pajudintų šiknas ir aktyviau baustų tuos, kurie stato nemokamai arba fiksuotų tuos, kurie stato apskritai vengiant susimokėti t.y. ant žolės, sankryžose, ant perėjų - ten, kur parkavimas apskritai nenumatytas pagal KET. Dabar jiems motyvacijos nėra, nes pinigėliai nebyra į biudžetą. Būtų tvarkingai sužymėtos parkavimo vietos, sunumeruotos, išduoti leidimai mėnesiui/metams statyti, kas neperka - tas moka už valandas. Įdarbintų daugiau žmonių, kurie fiksuotų pažeidėjus, mokėtų jiems priedus pagal fiksuotų įvykių kiekį ir t.t.

                            Problema tikrai, nors ir didžiulė, bet gali būti sprendžiama, idėjos siūlytos savivaldybei n kartų. Paprasčiausiai biurokratai net prie liberalo mero (ar jis tikrai liberalas?) Šimašiaus savaip supranta liberalizmą (visi daro kas ką nori-laisvė). Šiaip liberalizme akcentuojamas įstatymo laikymasis (įstatymo viršenybė-rule of law), gi Vilniuje akcentuojamas visiškas bukas biurokratizmas (rule of sovietism) ir vengimas imtis tvarkos darymo ne fasadiniame Gedimino pr., bet kur nors Justiniškių ar Pilaitės mikrorajonuose.

                            Kasdien dešimtys praneša apie KET pažeidėjus, o prasmė kokia? Ratas sukasi toliau. Gerai daugelis pastebėjo apie masinį KET pažeidinėjimą kiemuose ir tas chaosas tiek išaugo, kad sunku suprasti tą buką nenorą dirbti rimtai prevenciškai. Sovietinis mąstymas kapitalizmo sąlygomis neveikia. Tiems biurokratams taip lėtai daeina elementarūs dalykai. Policija apskritai nevertina parkavimo pažeidimų kaip rimto KET pažeidimo. Įteisinti KET pažeidėjai - pažeidėjai pagal įstatymą.

                            Comment


                              Prie Kalvarijų bažnyčios išasfaltuota automobilių stovėjimo aikštelė ir gatvelės aplink bažnyčią.

                              Click image for larger version  Name:	WP_20181106_07_39_05_Pro.jpg Views:	1 Size:	312,1 kB ID:	1680684Click image for larger version  Name:	WP_20181106_07_39_52_Pro.jpg Views:	1 Size:	316,1 kB ID:	1680685

                              Comment


                                Parašė Knope Rodyti pranešimą
                                Prie Kalvarijų bažnyčios išasfaltuota automobilių stovėjimo aikštelė ir gatvelės aplink bažnyčią.
                                Vienintelis būdas patekti iki bažnyčios vis dar vien asfaltu? Pėsčiųjų tako taip ir neprisiruošė nutiesti? Užtat atrado pinigų perkloti asfaltą. Prioritetai aiškūs...
                                Jei kam idomu, Youtube yra kanalas Čeliabinsko urbanistas (rusiškai). Rekomenduoju pasižiūrėti filmukus abie tai, kaip nereikia tvarkyti aplinkos mieste. Jų problemos žinoma ženkliai aštresnės, tačiau tai ir duoda galimybę aiškiau suvokti, kur link mums nereikia eiti.
                                Paskutinis taisė Ginthus; 2018.11.06, 10:28.

                                Comment


                                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                  Vienintelis būdas patekti iki bažnyčios vis dar vien asfaltu?
                                  Nuo seminarijos pusės rodos ir seniau buvo šaligatvis?

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                    Nuo seminarijos pusės rodos ir seniau buvo šaligatvis?
                                    Bet jis niekada nesiekė bažnyčios. Antroje foto matosi, kur jis baigiasi.
                                    Paskutinis taisė Ginthus; 2018.11.06, 12:48.

                                    Comment


                                      Ne, bažnyčios nesiekia. Reikia eiti asfaltu.

                                      Comment


                                        Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
                                        Demokratijoje gyvenam. Prašom balsuoti už tuos kurie pasisakys už kelių siaurinimą.
                                        Turint noro, "gatvės siaurinimą" galima įgyvendinti labai paprastu būdu, kuris patiktų liaudžiai - leidžiant mašinų parkavimą dalyje gatvės ploto. Geriausia - "gyvatėlės" forma, ne ištisai vienoje gatvės pusėje. Win-win sprendimas - daugiau parkavimo vietų, siauresnė gatvė, mažesnis judėjimo greitis, didesnis saugumas. Variantas galioja miegamųjų rajonų gatvėms.

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                          Pvz.: mielai naudočiausi P&R sistema, jeigu ji egzistuotų (tai kas yra mėginama - marazmas).
                                          Bent jau Žvėryno aikštelė pagal pasakojimus labai net populiari. Sako visai patogu prisiparkuoti už 50ct ir nemokamai visuomeniniu pratęsti kelionę į centrą, juolab, kad centre ir parkavimas brangesnis ir dar vietų nerasi. Tokių aikštelių reiktų aplinkui visą senamiestį.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X