Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Šiaip skirtumas didelis. Užtenka palyginti Upės g. vidutinį greitį ir Žvejų g. vidutinį greitį (duomenų neturiu, tik iš asmeninių pastebėjimų). "Ne važiuojamojoje dalyje" reiškia, kad parkavimui yra įrengtos atskiros zonos, t.y. arba trinkelėmis išklota ar kitaip aiškiai atskirta vieta parkingui. Tai susiaurina gatvę mažų mažiausiai vizualiai, taip pat įveda tvarką.
    Aš iš savo asmeninių pastebėjimų sakyčiau, kad Upės gatvėje irgi gan lėtai važiuoja. Bent toje užparkuotoje dalyje arčiau Balto tilto. Ties posūkiu į Forum Palace taip, kita istorija. Bet ten ir parkavimo nebūna. Tarp priparkuotų nelaksto, nes nežinia kada išlįs kas iš šono ar atidarys dureles, palieka pusiau įstrižai auto ir pan ir t.t.

    Pritariu, kad gatvės vaizdą padaro tvarkingesniu.

    O lakstančių visada yra. Net ir miegamuose rajonuose kur pridėliota gulinčių policininkų su tvarkingais parkingais šonuose atsiranda debilų kurie praskrieja 70km/h.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą

      Ne tik gera idėja, bet būtina idėja, norint nežlugdyti miesto konkurencingumo ir gyvenimo kokybės. Vilniuje šiuo metu nėra jokios priemonės eismo spūsčių mažinimui. Išskyrus gatvių platinimą ir nelegalių parkingų legalizavimą, kas iš principo negali veikti ir duoda priešingą efektą.
      Tas platinimas man yra kažkoks mitas, nebent autobusų juostų įrengimas irgi laikomas kaip priemonė, bet ji akivaizdu tokia nėra, nes jomis gali naudotis tik viešasis transportas, kuris sudaro mažą dalį eismo
      . Kada paskutinį kartą buvo ištisai platinta gatvė Vilniuje? Pietinio aplinkkelio atkarpos?
      Beje platinimai prieš sankryžas yra bugfix'as to kas turėjo būti padaryta iškart tiesiant gatves ir yra normali praktika, kuri pirmiausia lokalioje vietoje sprendžią problemą nestabdyti didesnio srauto dėl mažesnio srauto poreikio keisti judėjimo kryptį. Ši problema blogai suprojektuotoje sankryžoje gai iškilti ir sekmadienį anksti ryte ir nuo bendrų spūsčių nepriklauso.
      Ir taip, tai mažina kamščius piko metu ir galima sakyti skatina automobilizmą, bet neplatinti probleminių sankryžų yra persišovimas sau per koją ir ekonomiškai, ir ekologiškai.
      Siaurinti dalį gatvių galima, kol tai nedaroma arterinėse gatvėse ar ties sankryžomis. ir tam yra kažkoks pagrindas (autobusų juosta nearterinėje gatvėje antros juostos sąskaita; dviračių tako įrengimas ir šaligatvių platinimas kur nėra/neatitinka standartų; parkavimo vietų sutvarkymas, tranzitinio eismo pašalinimas).
      Pagal paskutinius projektus, kur rekonstruojamos gatvės/ tiesiamos naujos, tokios tendencijos ir yra matomos, taip kad nematau reikalo panikuoti.
      Paskutinis taisė tomtom; 2018.10.24, 10:49.

      Comment


        Puikus video apie parkavimą.

        Įspėjimas vadzycelyams, gali sukelti nervinius priepuolius ir konvulsijas.

        https://www.facebook.com/theguardian...4382116829916/
        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą

          Bausti pažeidėjus yra policijos funkcija, ne savivaldybės. Savivaldybė gali bausti tik už neapmokėtą parkavimą, gal dar statymą ant žolės (aplinkosaugos skyrius). Šimašius galėtų paraginti, paprašyti policiją aktyviau dirbti. Deja, daugiau svertų jis tam neturi.
          O kodėl negali visas Vilnius būti mokama zona, pavyzdžiui, žalia? Tuomet savivaldybės pareigūnai pajudintų šiknas ir aktyviau baustų tuos, kurie stato nemokamai arba fiksuotų tuos, kurie stato apskritai vengiant susimokėti t.y. ant žolės, sankryžose, ant perėjų - ten, kur parkavimas apskritai nenumatytas pagal KET. Dabar jiems motyvacijos nėra, nes pinigėliai nebyra į biudžetą. Būtų tvarkingai sužymėtos parkavimo vietos, sunumeruotos, išduoti leidimai mėnesiui/metams statyti, kas neperka - tas moka už valandas. Įdarbintų daugiau žmonių, kurie fiksuotų pažeidėjus, mokėtų jiems priedus pagal fiksuotų įvykių kiekį ir t.t.

          Problema tikrai, nors ir didžiulė, bet gali būti sprendžiama, idėjos siūlytos savivaldybei n kartų. Paprasčiausiai biurokratai net prie liberalo mero (ar jis tikrai liberalas?) Šimašiaus savaip supranta liberalizmą (visi daro kas ką nori-laisvė). Šiaip liberalizme akcentuojamas įstatymo laikymasis (įstatymo viršenybė-rule of law), gi Vilniuje akcentuojamas visiškas bukas biurokratizmas (rule of sovietism) ir vengimas imtis tvarkos darymo ne fasadiniame Gedimino pr., bet kur nors Justiniškių ar Pilaitės mikrorajonuose.

          Kasdien dešimtys praneša apie KET pažeidėjus, o prasmė kokia? Ratas sukasi toliau. Gerai daugelis pastebėjo apie masinį KET pažeidinėjimą kiemuose ir tas chaosas tiek išaugo, kad sunku suprasti tą buką nenorą dirbti rimtai prevenciškai. Sovietinis mąstymas kapitalizmo sąlygomis neveikia. Tiems biurokratams taip lėtai daeina elementarūs dalykai. Policija apskritai nevertina parkavimo pažeidimų kaip rimto KET pažeidimo. Įteisinti KET pažeidėjai - pažeidėjai pagal įstatymą.

          Comment


            Prie Kalvarijų bažnyčios išasfaltuota automobilių stovėjimo aikštelė ir gatvelės aplink bažnyčią.

            Click image for larger version  Name:	WP_20181106_07_39_05_Pro.jpg Views:	1 Size:	312,1 kB ID:	1680684Click image for larger version  Name:	WP_20181106_07_39_52_Pro.jpg Views:	1 Size:	316,1 kB ID:	1680685

            Comment


              Parašė Knope Rodyti pranešimą
              Prie Kalvarijų bažnyčios išasfaltuota automobilių stovėjimo aikštelė ir gatvelės aplink bažnyčią.
              Vienintelis būdas patekti iki bažnyčios vis dar vien asfaltu? Pėsčiųjų tako taip ir neprisiruošė nutiesti? Užtat atrado pinigų perkloti asfaltą. Prioritetai aiškūs...
              Jei kam idomu, Youtube yra kanalas Čeliabinsko urbanistas (rusiškai). Rekomenduoju pasižiūrėti filmukus abie tai, kaip nereikia tvarkyti aplinkos mieste. Jų problemos žinoma ženkliai aštresnės, tačiau tai ir duoda galimybę aiškiau suvokti, kur link mums nereikia eiti.
              Paskutinis taisė Ginthus; 2018.11.06, 10:28.

              Comment


                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                Vienintelis būdas patekti iki bažnyčios vis dar vien asfaltu?
                Nuo seminarijos pusės rodos ir seniau buvo šaligatvis?

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                  Nuo seminarijos pusės rodos ir seniau buvo šaligatvis?
                  Bet jis niekada nesiekė bažnyčios. Antroje foto matosi, kur jis baigiasi.
                  Paskutinis taisė Ginthus; 2018.11.06, 12:48.

                  Comment


                    Ne, bažnyčios nesiekia. Reikia eiti asfaltu.

                    Comment


                      Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
                      Demokratijoje gyvenam. Prašom balsuoti už tuos kurie pasisakys už kelių siaurinimą.
                      Turint noro, "gatvės siaurinimą" galima įgyvendinti labai paprastu būdu, kuris patiktų liaudžiai - leidžiant mašinų parkavimą dalyje gatvės ploto. Geriausia - "gyvatėlės" forma, ne ištisai vienoje gatvės pusėje. Win-win sprendimas - daugiau parkavimo vietų, siauresnė gatvė, mažesnis judėjimo greitis, didesnis saugumas. Variantas galioja miegamųjų rajonų gatvėms.

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                        Pvz.: mielai naudočiausi P&R sistema, jeigu ji egzistuotų (tai kas yra mėginama - marazmas).
                        Bent jau Žvėryno aikštelė pagal pasakojimus labai net populiari. Sako visai patogu prisiparkuoti už 50ct ir nemokamai visuomeniniu pratęsti kelionę į centrą, juolab, kad centre ir parkavimas brangesnis ir dar vietų nerasi. Tokių aikštelių reiktų aplinkui visą senamiestį.

                        Comment


                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                          Bent jau Žvėryno aikštelė pagal pasakojimus labai net populiari. Sako visai patogu prisiparkuoti už 50ct ir nemokamai visuomeniniu pratęsti kelionę į centrą, juolab, kad centre ir parkavimas brangesnis ir dar vietų nerasi. Tokių aikštelių reiktų aplinkui visą senamiestį.
                          Bet, kad iki jos privažiuotum (ar iš jos išvažiuotum) turi pravažiuot kamščius Konstitucijos prospekte. Normalus P&R turėtų būti Pilaitėje arba prie Pilaitės/VA mazgo.

                          Aikštelė patapo populiari kai pasidarė pigesnė nei parkavimas aplinkinėse gatvėse. Iki Saltoniškių ofisinų netoli pėstute.

                          Comment


                            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                            Bent jau Žvėryno aikštelė pagal pasakojimus labai net populiari. Sako visai patogu prisiparkuoti už 50ct ir nemokamai visuomeniniu pratęsti kelionę į centrą, juolab, kad centre ir parkavimas brangesnis ir dar vietų nerasi. Tokių aikštelių reiktų aplinkui visą senamiestį.
                            Iki Žvėryno dar nusikapstyti reikia Paprastai aš iš ten pėsčiomis iki Gedimino pr. einu.
                            Tikros P&R turėtų būti labiau pakraščiuose, su geru ir tankiu VT susisiekimu, ir, pageidautina, prekybcentriu

                            Comment


                              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                              Bent jau Žvėryno aikštelė pagal pasakojimus labai net populiari. Sako visai patogu prisiparkuoti už 50ct ir nemokamai visuomeniniu pratęsti kelionę į centrą, juolab, kad centre ir parkavimas brangesnis ir dar vietų nerasi. Tokių aikštelių reiktų aplinkui visą senamiestį.
                              Jos populiarumas man kelia įtarimų, nes Žvėryne žalia zona kainuoja brangiau. Patikros ar vairuotojas tikrai pasinaudoja VT turbūt nėra, o kai Susisiekimo paslaugų paprašiau duomenų kokia yra konversija (automobilis > VT), tai jokio atsakymo negavau.

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                Iki Žvėryno dar nusikapstyti reikia Paprastai aš iš ten pėsčiomis iki Gedimino pr. einu.
                                Tikros P&R turėtų būti labiau pakraščiuose, su geru ir tankiu VT susisiekimu, ir, pageidautina, prekybcentriu
                                Tai planavo realiai logiškoje vietoje P+R aikštelę Antakalnyje, laukymėje prie Iki (buvusios kino studijos), bet vietiniams gyventojams tai baisiausiai nepatiko (neva ten labai svarbi žolė, kurios aplinkui niekur nėra ir pan, nesvarbu, kad patys Žirgo 2 gyventojai nuolat mašinas po ženklu stato) Tikiuosi nenumarino to projekto visiškai

                                Comment


                                  Žvėryne populiari dėl pigesnio statymo aplinkinių biurų darbuotojam

                                  Comment


                                    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą

                                    Turint noro, "gatvės siaurinimą" galima įgyvendinti labai paprastu būdu, kuris patiktų liaudžiai - leidžiant mašinų parkavimą dalyje gatvės ploto. Geriausia - "gyvatėlės" forma, ne ištisai vienoje gatvės pusėje. Win-win sprendimas - daugiau parkavimo vietų, siauresnė gatvė, mažesnis judėjimo greitis, didesnis saugumas. Variantas galioja miegamųjų rajonų gatvėms.

                                    Toks parkavimas ir taip necivilizuotą situaciją su parkavimu iškeltų į naują absurdo lygmenį. Automobiliai jau dabar parkuojami bet kaip ir bet kur, ne tik nesilaikant KET, bet ir apskritai spjaunant į viešą tvarką. Koks protingas asmuo norės statyti automobilį, kuris bus tarsi kliūtis kitam automobiliui? Spės kitas vairuotojas susiaurėjime persirikiuoti ar ne? Jei nespės, tai nuneš automobilį-bortelį-kliūtį. Gatvė apskritai yra eismui skirta, kažkas mokėjo už asfaltavimą, jos projektavimą, po to kažkas nemokamai joje parkuojasi. Eismui skirtas infrastruktūros objektas paverčiamas nemokama stovėjimo aikštele. Greičiui sulėtinti yra greičio matuokliai, lėtinimo kalneliai, borteliai, kuoleliai ir t.t. Jau dabar priparkuoti automobiliai kelia pavojų, nes mažina matomumą gatvėse, didina eismo nesaugumą. Galima gatvę apskritai uždaryti ir saugumas bus visiškai užtikrintas.

                                    Comment


                                      Parašė Knope Rodyti pranešimą
                                      Prie Kalvarijų bažnyčios išasfaltuota automobilių stovėjimo aikštelė ir gatvelės aplink bažnyčią.
                                      Ačiū už naujieną.
                                      Gerai būtų, jei aikštelėje paženklintų parkavimo vietas.

                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                      Vienintelis būdas patekti iki bažnyčios vis dar vien asfaltu? Pėsčiųjų tako taip ir neprisiruošė nutiesti? Užtat atrado pinigų perkloti asfaltą. Prioritetai aiškūs...
                                      Jei kam idomu, Youtube yra kanalas Čeliabinsko urbanistas (rusiškai).
                                      Pagaliau sutvarkytas parkingas. Ar anot tamstos tas parkingas nereikalingas, kai didelę dalį bažnyčios lankytojų sudaro seni ir ligoti žmonės.
                                      Antroje nuotraukoje yra privažiavimas prie šarvojimo salių. Iki bažyčios yra kietos dangos takai.
                                      Bet vis atsirado proga paburbuliuoti dėl esamų ar menamų smulkmenų bei "neteisingų prioritetų".
                                      Prieš sekant pasakas apie čeliabinskus būtų pravartu apsilankyti vietoje ar bent temoje Vilniaus Kalvarijos.

                                      Comment


                                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                        Ačiū už naujieną.
                                        Gerai būtų, jei aikštelėje paženklintų parkavimo vietas.


                                        Pagaliau sutvarkytas parkingas. Ar anot tamstos tas parkingas nereikalingas, kai didelę dalį bažnyčios lankytojų sudaro seni ir ligoti žmonės.
                                        Antroje nuotraukoje yra privažiavimas prie šarvojimo salių. Iki bažyčios yra kietos dangos takai.
                                        Bet vis atsirado proga paburbuliuoti dėl esamų ar menamų smulkmenų bei "neteisingų prioritetų".
                                        Prieš sekant pasakas apie čeliabinskus būtų pravartu apsilankyti vietoje ar bent temoje Vilniaus Kalvarijos.
                                        Vietoje buvęs. Štai tų "smulkmenų" ignoravimas ir yra tiesus kelias link chaoso. Burbuliuoju ir burbuliuosiu, ten kur matau, kad galima ir geriau.
                                        P.S. beje, pravažiavau Naugarduko gatve. Vis dar nesimato jokių stulpelių ar kitų fizinių atskyrimo priemonių tarp parkavimo vietų ir dviračių juostų. Ruošiasi kažką papildomai įrenginėti ar taip ir liks tik linijos ant asfalto? Gal buvo kažkokia diskusija ir priimtas sprendimas nieko nebekeisti?
                                        Paskutinis taisė Ginthus; 2018.11.09, 08:53.

                                        Comment


                                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                          Vietoje buvęs. Štai tų "smulkmenų" ignoravimas ir yra tiesus kelias link chaoso. Burbuliuoju ir burbuliuosiu, ten kur matau, kad galima ir geriau.
                                          P.S. beje, pravažiavau Naugarduko gatve. Vis dar nesimato jokių stulpelių ar kitų fizinių atskyrimo priemonių tarp parkavimo vietų ir dviračių juostų. Ruošiasi kažką papildomai įrenginėti ar taip ir liks tik linijos ant asfalto? Gal buvo kažkokia diskusija ir priimtas sprendimas nieko nebekeisti?
                                          Plius, taip ir nenupaišytos dviračių tako kryptys. Dabar daugelis važiuoja priešinga puse. Tai iš kiemų išvažiuojančioms/įvažiuojančioms mašinoms reikia dairytis į abi puses, ar neatlekia koks dviratis ar paspirtukas. Su saugumu tai nelabai koreliuoja...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X