Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Ne tik gera idėja, bet būtina idėja, norint nežlugdyti miesto konkurencingumo ir gyvenimo kokybės. Vilniuje šiuo metu nėra jokios priemonės eismo spūsčių mažinimui. Išskyrus gatvių platinimą ir nelegalių parkingų legalizavimą, kas iš principo negali veikti ir duoda priešingą efektą.
    Tas platinimas man yra kažkoks mitas, nebent autobusų juostų įrengimas irgi laikomas kaip priemonė, bet ji akivaizdu tokia nėra, nes jomis gali naudotis tik viešasis transportas, kuris sudaro mažą dalį eismo
    . Kada paskutinį kartą buvo ištisai platinta gatvė Vilniuje? Pietinio aplinkkelio atkarpos?
    Beje platinimai prieš sankryžas yra bugfix'as to kas turėjo būti padaryta iškart tiesiant gatves ir yra normali praktika, kuri pirmiausia lokalioje vietoje sprendžią problemą nestabdyti didesnio srauto dėl mažesnio srauto poreikio keisti judėjimo kryptį. Ši problema blogai suprojektuotoje sankryžoje gai iškilti ir sekmadienį anksti ryte ir nuo bendrų spūsčių nepriklauso.
    Ir taip, tai mažina kamščius piko metu ir galima sakyti skatina automobilizmą, bet neplatinti probleminių sankryžų yra persišovimas sau per koją ir ekonomiškai, ir ekologiškai.
    Siaurinti dalį gatvių galima, kol tai nedaroma arterinėse gatvėse ar ties sankryžomis. ir tam yra kažkoks pagrindas (autobusų juosta nearterinėje gatvėje antros juostos sąskaita; dviračių tako įrengimas ir šaligatvių platinimas kur nėra/neatitinka standartų; parkavimo vietų sutvarkymas, tranzitinio eismo pašalinimas).
    Pagal paskutinius projektus, kur rekonstruojamos gatvės/ tiesiamos naujos, tokios tendencijos ir yra matomos, taip kad nematau reikalo panikuoti.
    Paskutinis taisė tomtom; 2018.10.24, 09:49.

    Comment


      Puikus video apie parkavimą.

      Įspėjimas vadzycelyams, gali sukelti nervinius priepuolius ir konvulsijas.

      https://www.facebook.com/theguardian...4382116829916/
      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą

        Bausti pažeidėjus yra policijos funkcija, ne savivaldybės. Savivaldybė gali bausti tik už neapmokėtą parkavimą, gal dar statymą ant žolės (aplinkosaugos skyrius). Šimašius galėtų paraginti, paprašyti policiją aktyviau dirbti. Deja, daugiau svertų jis tam neturi.
        O kodėl negali visas Vilnius būti mokama zona, pavyzdžiui, žalia? Tuomet savivaldybės pareigūnai pajudintų šiknas ir aktyviau baustų tuos, kurie stato nemokamai arba fiksuotų tuos, kurie stato apskritai vengiant susimokėti t.y. ant žolės, sankryžose, ant perėjų - ten, kur parkavimas apskritai nenumatytas pagal KET. Dabar jiems motyvacijos nėra, nes pinigėliai nebyra į biudžetą. Būtų tvarkingai sužymėtos parkavimo vietos, sunumeruotos, išduoti leidimai mėnesiui/metams statyti, kas neperka - tas moka už valandas. Įdarbintų daugiau žmonių, kurie fiksuotų pažeidėjus, mokėtų jiems priedus pagal fiksuotų įvykių kiekį ir t.t.

        Problema tikrai, nors ir didžiulė, bet gali būti sprendžiama, idėjos siūlytos savivaldybei n kartų. Paprasčiausiai biurokratai net prie liberalo mero (ar jis tikrai liberalas?) Šimašiaus savaip supranta liberalizmą (visi daro kas ką nori-laisvė). Šiaip liberalizme akcentuojamas įstatymo laikymasis (įstatymo viršenybė-rule of law), gi Vilniuje akcentuojamas visiškas bukas biurokratizmas (rule of sovietism) ir vengimas imtis tvarkos darymo ne fasadiniame Gedimino pr., bet kur nors Justiniškių ar Pilaitės mikrorajonuose.

        Kasdien dešimtys praneša apie KET pažeidėjus, o prasmė kokia? Ratas sukasi toliau. Gerai daugelis pastebėjo apie masinį KET pažeidinėjimą kiemuose ir tas chaosas tiek išaugo, kad sunku suprasti tą buką nenorą dirbti rimtai prevenciškai. Sovietinis mąstymas kapitalizmo sąlygomis neveikia. Tiems biurokratams taip lėtai daeina elementarūs dalykai. Policija apskritai nevertina parkavimo pažeidimų kaip rimto KET pažeidimo. Įteisinti KET pažeidėjai - pažeidėjai pagal įstatymą.

        Comment


          Prie Kalvarijų bažnyčios išasfaltuota automobilių stovėjimo aikštelė ir gatvelės aplink bažnyčią.

          Click image for larger version  Name:	WP_20181106_07_39_05_Pro.jpg Views:	1 Size:	312,1 kB ID:	1680684Click image for larger version  Name:	WP_20181106_07_39_52_Pro.jpg Views:	1 Size:	316,1 kB ID:	1680685

          Comment


            Parašė Knope Rodyti pranešimą
            Prie Kalvarijų bažnyčios išasfaltuota automobilių stovėjimo aikštelė ir gatvelės aplink bažnyčią.
            Vienintelis būdas patekti iki bažnyčios vis dar vien asfaltu? Pėsčiųjų tako taip ir neprisiruošė nutiesti? Užtat atrado pinigų perkloti asfaltą. Prioritetai aiškūs...
            Jei kam idomu, Youtube yra kanalas Čeliabinsko urbanistas (rusiškai). Rekomenduoju pasižiūrėti filmukus abie tai, kaip nereikia tvarkyti aplinkos mieste. Jų problemos žinoma ženkliai aštresnės, tačiau tai ir duoda galimybę aiškiau suvokti, kur link mums nereikia eiti.
            Paskutinis taisė Ginthus; 2018.11.06, 09:28.

            Comment


              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

              Vienintelis būdas patekti iki bažnyčios vis dar vien asfaltu?
              Nuo seminarijos pusės rodos ir seniau buvo šaligatvis?

              Comment


                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                Nuo seminarijos pusės rodos ir seniau buvo šaligatvis?
                Bet jis niekada nesiekė bažnyčios. Antroje foto matosi, kur jis baigiasi.
                Paskutinis taisė Ginthus; 2018.11.06, 11:48.

                Comment


                  Ne, bažnyčios nesiekia. Reikia eiti asfaltu.

                  Comment


                    Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
                    Demokratijoje gyvenam. Prašom balsuoti už tuos kurie pasisakys už kelių siaurinimą.
                    Turint noro, "gatvės siaurinimą" galima įgyvendinti labai paprastu būdu, kuris patiktų liaudžiai - leidžiant mašinų parkavimą dalyje gatvės ploto. Geriausia - "gyvatėlės" forma, ne ištisai vienoje gatvės pusėje. Win-win sprendimas - daugiau parkavimo vietų, siauresnė gatvė, mažesnis judėjimo greitis, didesnis saugumas. Variantas galioja miegamųjų rajonų gatvėms.

                    Comment


                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                      Pvz.: mielai naudočiausi P&R sistema, jeigu ji egzistuotų (tai kas yra mėginama - marazmas).
                      Bent jau Žvėryno aikštelė pagal pasakojimus labai net populiari. Sako visai patogu prisiparkuoti už 50ct ir nemokamai visuomeniniu pratęsti kelionę į centrą, juolab, kad centre ir parkavimas brangesnis ir dar vietų nerasi. Tokių aikštelių reiktų aplinkui visą senamiestį.

                      Comment


                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                        Bent jau Žvėryno aikštelė pagal pasakojimus labai net populiari. Sako visai patogu prisiparkuoti už 50ct ir nemokamai visuomeniniu pratęsti kelionę į centrą, juolab, kad centre ir parkavimas brangesnis ir dar vietų nerasi. Tokių aikštelių reiktų aplinkui visą senamiestį.
                        Bet, kad iki jos privažiuotum (ar iš jos išvažiuotum) turi pravažiuot kamščius Konstitucijos prospekte. Normalus P&R turėtų būti Pilaitėje arba prie Pilaitės/VA mazgo.

                        Aikštelė patapo populiari kai pasidarė pigesnė nei parkavimas aplinkinėse gatvėse. Iki Saltoniškių ofisinų netoli pėstute.

                        Comment


                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                          Bent jau Žvėryno aikštelė pagal pasakojimus labai net populiari. Sako visai patogu prisiparkuoti už 50ct ir nemokamai visuomeniniu pratęsti kelionę į centrą, juolab, kad centre ir parkavimas brangesnis ir dar vietų nerasi. Tokių aikštelių reiktų aplinkui visą senamiestį.
                          Iki Žvėryno dar nusikapstyti reikia Paprastai aš iš ten pėsčiomis iki Gedimino pr. einu.
                          Tikros P&R turėtų būti labiau pakraščiuose, su geru ir tankiu VT susisiekimu, ir, pageidautina, prekybcentriu

                          Comment


                            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                            Bent jau Žvėryno aikštelė pagal pasakojimus labai net populiari. Sako visai patogu prisiparkuoti už 50ct ir nemokamai visuomeniniu pratęsti kelionę į centrą, juolab, kad centre ir parkavimas brangesnis ir dar vietų nerasi. Tokių aikštelių reiktų aplinkui visą senamiestį.
                            Jos populiarumas man kelia įtarimų, nes Žvėryne žalia zona kainuoja brangiau. Patikros ar vairuotojas tikrai pasinaudoja VT turbūt nėra, o kai Susisiekimo paslaugų paprašiau duomenų kokia yra konversija (automobilis > VT), tai jokio atsakymo negavau.

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą

                              Iki Žvėryno dar nusikapstyti reikia Paprastai aš iš ten pėsčiomis iki Gedimino pr. einu.
                              Tikros P&R turėtų būti labiau pakraščiuose, su geru ir tankiu VT susisiekimu, ir, pageidautina, prekybcentriu
                              Tai planavo realiai logiškoje vietoje P+R aikštelę Antakalnyje, laukymėje prie Iki (buvusios kino studijos), bet vietiniams gyventojams tai baisiausiai nepatiko (neva ten labai svarbi žolė, kurios aplinkui niekur nėra ir pan, nesvarbu, kad patys Žirgo 2 gyventojai nuolat mašinas po ženklu stato) Tikiuosi nenumarino to projekto visiškai

                              Comment


                                Žvėryne populiari dėl pigesnio statymo aplinkinių biurų darbuotojam

                                Comment


                                  Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą

                                  Turint noro, "gatvės siaurinimą" galima įgyvendinti labai paprastu būdu, kuris patiktų liaudžiai - leidžiant mašinų parkavimą dalyje gatvės ploto. Geriausia - "gyvatėlės" forma, ne ištisai vienoje gatvės pusėje. Win-win sprendimas - daugiau parkavimo vietų, siauresnė gatvė, mažesnis judėjimo greitis, didesnis saugumas. Variantas galioja miegamųjų rajonų gatvėms.

                                  Toks parkavimas ir taip necivilizuotą situaciją su parkavimu iškeltų į naują absurdo lygmenį. Automobiliai jau dabar parkuojami bet kaip ir bet kur, ne tik nesilaikant KET, bet ir apskritai spjaunant į viešą tvarką. Koks protingas asmuo norės statyti automobilį, kuris bus tarsi kliūtis kitam automobiliui? Spės kitas vairuotojas susiaurėjime persirikiuoti ar ne? Jei nespės, tai nuneš automobilį-bortelį-kliūtį. Gatvė apskritai yra eismui skirta, kažkas mokėjo už asfaltavimą, jos projektavimą, po to kažkas nemokamai joje parkuojasi. Eismui skirtas infrastruktūros objektas paverčiamas nemokama stovėjimo aikštele. Greičiui sulėtinti yra greičio matuokliai, lėtinimo kalneliai, borteliai, kuoleliai ir t.t. Jau dabar priparkuoti automobiliai kelia pavojų, nes mažina matomumą gatvėse, didina eismo nesaugumą. Galima gatvę apskritai uždaryti ir saugumas bus visiškai užtikrintas.

                                  Comment


                                    Parašė Knope Rodyti pranešimą
                                    Prie Kalvarijų bažnyčios išasfaltuota automobilių stovėjimo aikštelė ir gatvelės aplink bažnyčią.
                                    Ačiū už naujieną.
                                    Gerai būtų, jei aikštelėje paženklintų parkavimo vietas.

                                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                    Vienintelis būdas patekti iki bažnyčios vis dar vien asfaltu? Pėsčiųjų tako taip ir neprisiruošė nutiesti? Užtat atrado pinigų perkloti asfaltą. Prioritetai aiškūs...
                                    Jei kam idomu, Youtube yra kanalas Čeliabinsko urbanistas (rusiškai).
                                    Pagaliau sutvarkytas parkingas. Ar anot tamstos tas parkingas nereikalingas, kai didelę dalį bažnyčios lankytojų sudaro seni ir ligoti žmonės.
                                    Antroje nuotraukoje yra privažiavimas prie šarvojimo salių. Iki bažyčios yra kietos dangos takai.
                                    Bet vis atsirado proga paburbuliuoti dėl esamų ar menamų smulkmenų bei "neteisingų prioritetų".
                                    Prieš sekant pasakas apie čeliabinskus būtų pravartu apsilankyti vietoje ar bent temoje Vilniaus Kalvarijos.

                                    Comment


                                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                      Ačiū už naujieną.
                                      Gerai būtų, jei aikštelėje paženklintų parkavimo vietas.


                                      Pagaliau sutvarkytas parkingas. Ar anot tamstos tas parkingas nereikalingas, kai didelę dalį bažnyčios lankytojų sudaro seni ir ligoti žmonės.
                                      Antroje nuotraukoje yra privažiavimas prie šarvojimo salių. Iki bažyčios yra kietos dangos takai.
                                      Bet vis atsirado proga paburbuliuoti dėl esamų ar menamų smulkmenų bei "neteisingų prioritetų".
                                      Prieš sekant pasakas apie čeliabinskus būtų pravartu apsilankyti vietoje ar bent temoje Vilniaus Kalvarijos.
                                      Vietoje buvęs. Štai tų "smulkmenų" ignoravimas ir yra tiesus kelias link chaoso. Burbuliuoju ir burbuliuosiu, ten kur matau, kad galima ir geriau.
                                      P.S. beje, pravažiavau Naugarduko gatve. Vis dar nesimato jokių stulpelių ar kitų fizinių atskyrimo priemonių tarp parkavimo vietų ir dviračių juostų. Ruošiasi kažką papildomai įrenginėti ar taip ir liks tik linijos ant asfalto? Gal buvo kažkokia diskusija ir priimtas sprendimas nieko nebekeisti?
                                      Paskutinis taisė Ginthus; 2018.11.09, 07:53.

                                      Comment


                                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                        Vietoje buvęs. Štai tų "smulkmenų" ignoravimas ir yra tiesus kelias link chaoso. Burbuliuoju ir burbuliuosiu, ten kur matau, kad galima ir geriau.
                                        P.S. beje, pravažiavau Naugarduko gatve. Vis dar nesimato jokių stulpelių ar kitų fizinių atskyrimo priemonių tarp parkavimo vietų ir dviračių juostų. Ruošiasi kažką papildomai įrenginėti ar taip ir liks tik linijos ant asfalto? Gal buvo kažkokia diskusija ir priimtas sprendimas nieko nebekeisti?
                                        Plius, taip ir nenupaišytos dviračių tako kryptys. Dabar daugelis važiuoja priešinga puse. Tai iš kiemų išvažiuojančioms/įvažiuojančioms mašinoms reikia dairytis į abi puses, ar neatlekia koks dviratis ar paspirtukas. Su saugumu tai nelabai koreliuoja...

                                        Comment


                                          Skandalinga istorija. Kaip XIX a. laukiniuose vakaruose - kas pirmesnis, tas gudresnis

                                          Delfi.lt 2018.11.15
                                          Grįžus namo vilnietis negalėjo pastatyti automobilio: aikštelę savivaldybė atidavė kaimynams

                                          Įsivaizduokite, grįžtate automobiliu namo, įvažiuojate į automobilių stovėjimo aikštelę ir ten pamatote draudžiamuosius statyti ženklus. Tokia situacija ištiko vieno daugiabučio namo Vilniuje gyventojus, kai šių net neinformavus žemės sklypas performuotas taip, kad dabar juo gali naudotis tik gretimo namo gyventojai. Vilniaus miesto savivaldybė nurodo, kad tokiam sprendimui priimti ir nebuvo būtinas visų gyventojų informavimas.

                                          Į DELFI kreipėsi asociacijos „Kiemas“ atstovas (...). Ši asociacija susikūrė, kad atstovautų Vilniaus Treinio g. 1 name gyvenantiems žmonėms. Atrodytų, kad istorija tik apie viename name esančius 12 butų, tačiau iš ties taip nutikti gali daug kam, kadangi namo gyventojai be jokios informacijos tiesiog vieną dieną pamatė netekę prie savo namo buvusios žemės ploto automobiliams statyti.
                                          „Pagal Kalvarijų g. 121 namo bendrijos norus paėmė ir priskyrė jiems didžiausią plotą. Priešais juos yra stovėjimo aikštelė, o kadangi mes gyvename kampiniame name, todėl naudojamės aikštelės kampu, esančiu prieš mūsų namą. Tą kampą iš mūsų atėmė ir priskyrė jiems. Kitoje pusėje analogiškai stovi namas, tačiau iš jo to ploto neatėmė ir paliko gyventojams naudotis. (...)

                                          Paskambinus Kalvarijų g. 121 savininkų bendrijos numeriu, kuris randamas viešojoje erdvėje, atsiliepė vyras , kuris pats nepanoro prisistatyti. (...)Registrų centro duomenimis, bendrijos pirmininkas, kurio kontaktais susisiekta, yra Vilhelmas Lungys.Pasiteiravus dėl susiklosčiusios situacijos pašnekovas nedaugžodžiavo: „Priklauso nuo savivaldybės. Aš kreipiausi, ką man davė tą davė. Parašiau prašymą ir viskas“, – teigė jis.Paklaustas dėl statomų draudžiamųjų ženklų, dėl kurių šalia esančio namo gyventojai nebegali statytis automobilio jis pasipiktino: „Nu taip, čia mūsų aikštelė įteisinta, mes ir privalome pastatyti ženklus, kad niekas kitas nestatytų“ – kalbėjo V. Lungys.
                                          Ne daugiau leidosi į kalbas ir apie atliekamą renovaciją, dėl kurios, kaip tvirtina asociacija „Kiemas“ ir prireikė didesnės automobilių stovėjimo aikštelės šiam namui. Pakeltu tonu bendrijos pirmininkas piktinosi dėl kaimynų pateiktos informacijos, kad bus statomi du papildomi aukštai. „Kodėl du aukštus? Kas čia sugalvojo, kad du aukštus. Vieną aukštą. (...) Čia mūsų reikalas, ką mes statysime. (...) Prie ko čia tas papildomas aukštas, galėjome nieko nestatyti, parašyti prašymą ir mums būtų išskyrę vietą prie namo“, – atsakinėjo bendrijos pirmininkas.Perklausiamas dėl kaimynijoje susidariusios padėtis, jis teigė, kad aikštelė nepriklauso kitam namui. (...)

                                          Vilniaus miesto savivaldybės Miesto plėtros departamento Žemės duomenų skyriaus vedėja Gaiva Auglienė DELFI atsako, kad žemės sklypas buvo atiduotas tenkinant daugiabučio namo Kalvarijų g. 121 savininkų bendrijos prašymą.„Šiame žemės sklype nustatytas kelio servitutas, Treinio g. 1 pastato gyventojai netrukdomi gali pravažiuoti automobilių stovėjimo aikštelės dalimi, pasinaudodami servituto teise, tačiau parkuoti savo automobilius gali tik susitarus su žemės sklypo Kalvarijų g. 121 nuomininke – šio namo bendrija“, – prideda ji.

                                          „Automobilių stovėjimo aikštelė ties Kalvarijų g. 121 namu yra išsidėsčiusi lygiagrečiai daugiabučiam gyvenamajam namui t. y po šio namo langais. Atsižvelgiant į racionalių žemės sklypų formavimo principus bei teritorijų planavimo dokumentus, daugiabučio gyvenamojo namo Kalvarijų g. 121 savininkų bendrijos naudojamas žemės sklypas buvo suformuotas kartu su namo gyventojų naudojama automobilių stovėjimo aikštele“, – paaiškina ji ir prideda, kad ne tik prie gyvenamojo namo Treinio g. 1 nėra įrengtos automobilių stovėjimo aikštelės, bet tokių automobilių stovėjimo aikštelių nėra ir prie gretimų daugiabučių gyvenamųjų namų visame kvartale, apribotame Kalvarijų, Apkasų, Verkių ir Treinio gatvėmis.

                                          https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=79588853
                                          Ten yra stalinistinių XX a. 5 dešimtmečio pastatų kvartalas. Labai savotiška, kai kiemo parkingas priskiriamas vienam namui.
                                          Dar keisčiau, kad tokiame urbanistiniame skansene be parkingo, dar leidžiama didinti užstatymo aukštingumą.

                                          Žemėlapis iš www.regia.lt

                                          Comment

                                          Working...
                                          X