Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Tai ir dabar dauguma neįstengia susimokėti baudų už parkavimą ant žolės. Tik kažkodėl visvien automobilių nemažėja. Tai gal pervadinkim baudas į mokesčius , t.y. apmokestinkim žolę? Jaučiu situacija iškart pasikeistų geryn?
    Gal tiesiog įvesti "ekologinį" automobilių mokestį, ir tokį, kad maža nepasirodytų, pvz.: 100 EUR už 10 cb cm darbinio tūrio.
    Po metų-trejų gautume gal ne visai Pchenjano vaizdą, bet apie naujų gatvių ir kelių statybą galima būtų užmiršti ir sutaupyti. T.k. vienu šūviu - trys zuikiai

    Comment


      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
      Tai ir dabar dauguma neįstengia susimokėti baudų už parkavimą ant žolės. Tik kažkodėl visvien automobilių nemažėja. Tai gal pervadinkim baudas į mokesčius , t.y. apmokestinkim žolę? Jaučiu situacija iškart pasikeistų geryn?
      Ant pievų reikia įrenginėti parkavimo aikšteles, o ne tik baudas išrašinėti. Vilnius viena rečiausiai apgyvendintų Europos sostinių, mieste miškingumas didesnis nei visos Lietuvos, tad tų apleistų pievų miesto pakraščiuose saugojimas ir baudimas gana keistai atrodo.

      Parašė Sula Rodyti pranešimą
      Gal tiesiog įvesti "ekologinį" automobilių mokestį, ir tokį, kad maža nepasirodytų, pvz.: 100 EUR už 10 cb cm darbinio tūrio.
      Po metų-trejų gautume gal ne visai Pchenjano vaizdą, bet apie naujų gatvių ir kelių statybą galima būtų užmiršti ir sutaupyti. T.k. vienu šūviu - trys zuikiai
      Ir troleibusai būtų sausakimši kaip tarybiniais metais, kai stotelėje kartais tik į kokį trečią ar ketvirtą pavykdavo fiziškai įlipti.
      Paskutinis taisė Lettered; 2017.05.08, 10:32.
      Flickr

      Comment


        Pritariu John, prie daugiabučių nemokamas parakavimas turi būti tik svečiams arba nusipirkusiems vietą. Taip pat nematau problemos, kad visos vietos kiemuose būtų sužymėtos ir parduodamos, o visi kiti parkavimo ant žolės meistrai- baudžiami.

        Fabų projektas- mano galvą nėra optimaliausias sprendimas ir tikrai netiks tokiems, rajonas, kaip Žirmūnai ir Antakalnis.

        Kitas dalykas, imk kokį nori Europos miestą, na nemačiau, kad kas antra šeima turėtų po du automobilius. Įdomi būtų statistika palyginimui, kiek tenka automobilių "per capita" Vilniuje, Kopenhagoje, Londone.
        Aviate, navigate, communicate

        Comment


          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
          Pritariu John, prie daugiabučių nemokamas parakavimas turi būti tik svečiams arba nusipirkusiems vietą. Taip pat nematau problemos, kad visos vietos kiemuose būtų sužymėtos ir parduodamos, o visi kiti parkavimo ant žolės meistrai- baudžiami.

          Fabų projektas- mano galvą nėra optimaliausias sprendimas ir tikrai netiks tokiems, rajonas, kaip Žirmūnai ir Antakalnis.

          Kitas dalykas, imk kokį nori Europos miestą, na nemačiau, kad kas antra šeima turėtų po du automobilius. Įdomi būtų statistika palyginimui, kiek tenka automobilių "per capita" Vilniuje, Kopenhagoje, Londone.
          Reikia pastebėti, kad čia daug įtakos turi miesto išplanavimas. Kur kokiame Niujorke arba tame pačiame Londone gali mieste transportuotis be automobilio, čia Vilniuje tą padaryti sunku. Miesto išplanavimas yra skirtas keliavimui automobiliu, o ne pėsčiomis ar dviračiu.

          Nors esu už auto mažinimą mieste, bet vertimas žmogui atsisakyti automobilio mūsų sąlygomis lems, kad jis praleis žymiai daugiau laiko transporte (ar VT, ar kitais eko būdais), o tai tiesiog atims laiką iš kažkur kitur (poilsio, darbo).

          Reikia visų pirma smarkiai tankinti miestą ir jį decentralizuoti, kad įvairias paslaugas galėtum pasiekti pėsčiomis ar kokia elektrine riedlente. Ir būtina peržiūrėti apskritai išplanavimą, kad būtų kuo daugiau visokių patogių smulkių praėjimų (mini-gatvelių).

          Dauguma gatvių ir kiemų yra visiškai nedraugiški pėstiesiems ar dviratininkams. Kol taip bus, tol jokio rezultato automobilizmo mažinime nebus. O papildomas apmokestinimas tiesiog sukels pykčio bangą.

          Comment


            Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
            Pritariu John, prie daugiabučių nemokamas parakavimas turi būti tik svečiams arba nusipirkusiems vietą. Taip pat nematau problemos, kad visos vietos kiemuose būtų sužymėtos ir parduodamos, o visi kiti parkavimo ant žolės meistrai- baudžiami.

            Fabų projektas- mano galvą nėra optimaliausias sprendimas ir tikrai netiks tokiems, rajonas, kaip Žirmūnai ir Antakalnis.

            Kitas dalykas, imk kokį nori Europos miestą, na nemačiau, kad kas antra šeima turėtų po du automobilius. Įdomi būtų statistika palyginimui, kiek tenka automobilių "per capita" Vilniuje, Kopenhagoje, Londone.
            Kiekviena šalis, o tiksliau kiekvienas miestas unikalus. Jei tokiam kaip Santjagas automobilį turėti visai nenaudinga, nes taxi gana pigu, greita, patogu ir nereikia sukt galvos dėl auto laikymo, tai gyvenant mažesniuose miestuose paprasčiausiai neįmanoma be auto, ypač jei dirbi toliau ar turi vaikų. 100 km nuo Barselonos esančiame ~Kauno dydžio mieste gyvenanti šeima kasdien eksploatuoja du automobilius, bet jei gyventų / kai gyveno pačioje Barselonoje, naudotųsi/naudojosi vienu.

            Comment


              Jo jo, visus baust baust, o sprendima pasiulyt ?
              Visos mano automobilizmo baudos tik uz stovejima ant 'vejos'(kurios jau ten kaip 10 metu nebera), nes kitur neimanoma, kartais tenka rajona visa apvaziot kad pasistatyt kad niekam netrukdytu, bet visvien atsiranda kokia nors padla kuri nuskus.
              Norejom mes kazkada kieme pasistatyt metaline keliu auksciu parkavimo aikstele, bet biurokratija ir gyventoju nusispjaudimas laimejo.
              Poto masinos turejimo klausymas - kol dirbau iprasta 9-5 darba, mielai vazinejau VT, bet dabar kai reikia visa miesta apskrist, pirkt detaliu, etc - neimanoma.
              Dviratis yra faina, bet is savanoriu iki kokios ukmerges g. su 5-20kg nuvaziot per normalu laika neimanoma, kitas reikalas infrastrukturos trukumas ir -10°C ziema.
              As neturiu problemos su garazo ar vietos pirkimu, bet kur tos vietos ir garazai ?
              100eu i menesi uz vieta miegamajam tai yra beprotyste.

              Comment


                Parašė VEC7OR Rodyti pranešimą
                Jo jo, visus baust baust, o sprendima pasiulyt ?
                Visos mano automobilizmo baudos tik uz stovejima ant 'vejos'(kurios jau ten kaip 10 metu nebera), nes kitur neimanoma, kartais tenka rajona visa apvaziot kad pasistatyt kad niekam netrukdytu, bet visvien atsiranda kokia nors padla kuri nuskus.
                Norejom mes kazkada kieme pasistatyt metaline keliu auksciu parkavimo aikstele, bet biurokratija ir gyventoju nusispjaudimas laimejo.
                Poto masinos turejimo klausymas - kol dirbau iprasta 9-5 darba, mielai vazinejau VT, bet dabar kai reikia visa miesta apskrist, pirkt detaliu, etc - neimanoma.
                Dviratis yra faina, bet is savanoriu iki kokios ukmerges g. su 5-20kg nuvaziot per normalu laika neimanoma, kitas reikalas infrastrukturos trukumas ir -10°C ziema.
                As neturiu problemos su garazo ar vietos pirkimu, bet kur tos vietos ir garazai ?
                100eu i menesi uz vieta miegamajam tai yra beprotyste.
                Gal čia kas nors tinkamo bus? https://www.aruodas.lt/garazai/vilniuje/

                Daugiau garažų statyti, aišku reikia. Ir jų pristatyti būtų galima labai greit ir nesunkiai. Problema tik ta, kad gaunasi užburtas ratas: avtamabilYstai stato ant žolės ir reikia būti dzybylui, kad pirkti garažą už kokius 5000 EUR, kai "visi stato už dyką" ant šaligatvio ar bet kur kitur, kaip jiems patinka. Čia ir turėtų įsikišti savivaldybė griežtai bausdama už negalų parkavimą ir tuo pačiu statydama (arba sutardama su privačiu verslu dėl statymo) garašus pardvaimui/nuomai.
                Paskutinis taisė John; 2017.05.08, 12:16.
                Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  Gal čia kas nors tinkamo bus? https://www.aruodas.lt/garazai/vilniuje/
                  Lazdynai - vienintėlis skelbimas parkavimo vietos Jonažolių g. 4990 EUR

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą
                    Gal čia kas nors tinkamo bus? https://www.aruodas.lt/garazai/vilniuje/

                    Daugiau garažų statyti, aišku reikia. Ir jų pristatyti būtų galima labai greit ir nesunkiai. Problema tik ta, kad gaunasi užburtas ratas: avtamabilYstai stato ant žolės ir reikia būti dzybylui, kad pirkti garažą už kokius 5000 EUR, kai "visi stato už dyką" ant šaligatvio ar bet kur kitur, kaip jiems patinka. Čia ir turėtų įsikišti savivaldybė griežtai bausdama už negalų parkavimą ir tuo pačiu statydama (arba sutardama su privačiu verslu dėl statymo) garašus pardvaimui/nuomai.
                    Dzybylai gal ir stato, bet dauguma tikrai ne prieš būtų įsigyti parkavimo vietą, jei tik būtų kur įsigyti padorią. Tikrai ne vien ubagai ir marozai senuose rajonuose gyvena.

                    Comment


                      Parašė VEC7OR Rodyti pranešimą
                      pasistatyt kad niekam netrukdytu, bet visvien atsiranda kokia nors padla kuri nuskus.
                      Jūsų įvardijamas padla yra pilietiškas asmuo, o pieva ir šaligatvis nėra parkavimo vieta.

                      Parašė VEC7OR Rodyti pranešimą
                      100eu i menesi uz vieta miegamajam tai yra beprotyste.
                      Ar ne? kaimynai nuomojasi antžemininę parkavimo vietą už 80 eur. ir džiaugiasi, kad turi. Manau būtų brangiau, jei visas miestas staiga taptų žalia zona
                      Aviate, navigate, communicate

                      Comment


                        Išsiaiškinom. Pagrindinė problema Vilniaus vadytėliams yra niekam netrukdančių jų ant žolės priparkuotų bolidų kaziolinimas. Ir iškur tų padlų ožių tiek prisiveisė? Kas toliau? Gal reiks pradėti rodyti posūkius ir rinkti savo augintinių šunelių kakučius lauke? Kaziolų šalis. Belieka emigroti į Piderborą.
                        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                        Comment


                          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                          Ar ne? kaimynai nuomojasi antžemininę parkavimo vietą už 80 eur. ir džiaugiasi, kad turi. Manau būtų brangiau, jei visas miestas staiga taptų žalia zona
                          Jooo, senamiestyje už leidimą parkuotis gyventojas per METUS moka 50 eurų, o va kokiose Karoliniškėse, kas mėn po 80 eurų Kur čia logika? Mielai visi mokėtų po 50 eurų, jei tik statyti kur būtų.

                          Comment


                            Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                            Jooo, senamiestyje už leidimą parkuotis gyventojas per METUS moka 50 eurų, o va kokiose Karoliniškėse, kas mėn po 80 eurų Kur čia logika? Mielai visi mokėtų po 50 eurų, jei tik statyti kur būtų.
                            O Koraluose pardavinėjami leidimai parkuotis už 80 Eurų mėnesiui?
                            Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                            Comment


                              Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                              Jooo, senamiestyje už leidimą parkuotis gyventojas per METUS moka 50 eurų, o va kokiose Karoliniškėse, kas mėn po 80 eurų Kur čia logika? Mielai visi mokėtų po 50 eurų, jei tik statyti kur būtų.
                              Patisklinimui, senamiestyje tu nemoki už konkrečią vietą
                              Aviate, navigate, communicate

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą
                                O Koraluose pardavinėjami leidimai parkuotis už 80 Eurų mėnesiui?
                                Tai kalba eina apie tai, kad apmokęstinti visą miestą. Manykime, kad Karoliniškės būtų ne Melyna zona, o Žalia, tai viso labo 7,20 metams. Ar gyventojai tiek mokėtų, jei tik nereiktų statyti ant žolės? Manau taip, ir daugiau mokėtų.

                                Comment


                                  Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                  Patisklinimui, senamiestyje tu nemoki už konkrečią vietą
                                  Taip - nekonkreti. Bet ir su vietomis senamiestyje problemų nėra, na tik dienos metu ir savaitgaliais tam tikromis valandomis, bet pastatyti tikrai rasi kur ir ant vėjos "lipti" nereikės.

                                  Comment


                                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                    Patisklinimui, senamiestyje tu nemoki už konkrečią vietą
                                    Karoliniškėse manau niekam irgi nereikia konkrečios vietos, užtektų tik galimybės stovėti gatvėje arba kieme aikštelėje už protingą kainą. Bet dabar tokia situacija, kad senamiestyje kiemuose vienam butui daugiau parkavimo vietų nei retai apgyvendintuose rajonuose toli nuo centro, ir dar kažkas siūlo pirkti tai, ko net nėra.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                      Karoliniškėse manau niekam irgi nereikia konkrečios vietos, užtektų tik galimybės stovėti gatvėje arba kieme aikštelėje už protingą kainą. Bet dabar tokia situacija, kad senamiestyje kiemuose vienam butui daugiau parkavimo vietų nei retai apgyvendintuose rajonuose toli nuo centro, ir dar kažkas siūlo pirkti tai, ko net nėra.
                                      Bet jeigu vietų kiemuose fiziškai nėra (ypač šalia 9-aukščių), ką tada daryti? Paskaičiuoti, kiek prie to namo galima sustatyti automobilių ir parduoti tiek leidimų to namo gyventojams aukcione?
                                      Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                                      Comment


                                        Kazkodel 'pilietiski asmenys' nepasiulo jokio sprendimo ir tas ironizavimas del kaziolu salies atrodo bishki vaikiskai esancioj situacijoje - gerai baudziam VISUS, kas tada ? Masinos dings kazkur ? Ne nedigs, atsirast aiksteles, ne neatsirast, taigi ?

                                        Comment


                                          Parašė VEC7OR Rodyti pranešimą
                                          Kazkodel 'pilietiski asmenys' nepasiulo jokio sprendimo ir tas ironizavimas del kaziolu salies atrodo bishki vaikiskai esancioj situacijoje - gerai baudziam VISUS, kas tada ? Masinos dings kazkur ? Ne nedigs, atsirast aiksteles, ne neatsirast, taigi ?
                                          Blogai parkuojančių sumažės. Nelegaliai parkuosis tik tie, kuriems neliks jokios kitos galimybės. Dabar gi nelegaliai parkuojasi kiekvienas pienburnis, nes kodėl gi ne? Puikiai žinau, kokia yra situacija Vilniuje. Ir ne tik vėlai vakare po darbo, bet ir dieną, savaitgaliais ir bet kuriuo kitu laiku. Bet nė karto nei pats, nei mano artimieji per daugelį metų Vilniuje nesam mašinos priparkavę kur nors nelegaliai, nors aplinkui labai daug tai darančių ir kuo puikiausiai galėčiau išsprogdintomis akimis kriokti "va, bet kiti juk taip daro!".

                                          Parkingų trūkumas yra svarbi problema. Visgi turbūt didžiausia problema yra chamizmas ir būtent šitą dalį galima sutvarkyti baudomis. Likusieji vienaip ar kitaip išspręs savo parkavimo problemas arba mokės baudas karts nuo karto.
                                          Paskutinis taisė John; 2017.05.08, 13:48.
                                          Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                          Comment

                                          Working...
                                          X