Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Mykolo Lietuvio g. (būsimasis Šiaurinis aplinkkelis)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    O ten dabar oficialiai yra kelias? Jei taip, tai gal ir variantas būtų apiformint kokį kapitalinį remontą ir užklot asfaltu. O jau esant pastoviam srautui, gal ir tie priešininkai pataptų sukalbamesni?
    Šioks toks pastovus srautas ir dabar yra. Vadybininkai su kablukais praskrenda per duobes. Šalia gyvenančius turėtų net labiau erzinti nei asfaltuota gatvė su ryškiai daugiau srauto.

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      100% nebus, galiu lažintis su bet kuom ir už bet kiek.
      Vien jau tai, kad rengiamas detalusis planas tik iki Noragiškių g., kai didžiausias srautas ir bus Mokslininkų g. nuo tos Noragiškių g. iki GV., viską pasako, kad tik "įsisavinami" pinigai už tą teritorijos planą ir negalvojama apie realius srautus ir problemas, pradėti tiesti šiaip jau reiktų nuo GV, išplatinant pati mazgą su Mokslininkų g.
      as rasiau jiems pries kokius puse metu ir tada aiskiai pasake, kad:

      Šiame etape Mokslininkų gatvės platinimas dar nesvarstomas, bet jis gali būti nagrinėjamas techninio projekto pradinėje stadijoje, t. y. rengiant projektinius pasiūlymus.
      nesistebeciau, jei atsirastu koks nors 2 etapas, kuris apimtu Mokslininku g. nuo G.V. iki Noragiskiu ir estakada ties G.V.

      Comment


        Jei padidės srautai, tai Mokslininkų g. ištiks kolapsas. Ten ir taip rytais nuo Noragiškių stovi, plius Bajorų kelias.

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą
          Jei padidės srautai, tai Mokslininkų g. ištiks kolapsas. Ten ir taip rytais nuo Noragiškių stovi, plius Bajorų kelias.
          Tai vat, todėl ir reikia platinti nuo GV, o ne nuo Ukmergės g. Manau visi specialistai tą puikiai supranta, bet ir taip aišku, kad bent prie Šimašiaus nebus ta gatvė nutiesta, todėl ir užiima visokiais "teritorijų planavimais" ne ten, kur reikia, per savivaldybės įmones įsisavinant pinigus.
          Paskutinis taisė Lettered; 2019.03.26, 08:45.
          Flickr

          Comment


            O aš manau kad šitą gatvę apskritai reiktų sujungti su G.V. piečiau Visorių techparko

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Tai vat, todėl ir reikia platinti nuo GV, o ne nuo Ukmergės g. Manau visi specialistai tą puikiai supranta, bet ir taip aišku, kad bent prie Šimašiaus nebus ta gatvė nutiesta, todėl ir užiima visokiais "teritorijų planavimais" ne ten, kur reikia, per savivaldybės įmones įsisavinant pinigus.
              Internetiniai ekspertai, kaip visada, viską žino geriau.

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                Internetiniai ekspertai, kaip visada, viską žino geriau.
                O ar ne taip viskas ir yra? Kokį bent vieną stambų infrastruktūros projektą Šimašius įgyvendino? Kokia prasmė ML gatvės, pirmiausia nerekonstruojant Mokslininkų ir GV mazgo?
                Flickr

                Comment


                  Būsimojo Šiaurinio aplinkeklio atkarpa važiuojant tiesiausiu keliu nuo Fabijoniškių į Santariškes per Br. Krivicko g.
                  Foto 2019.04

                  Mykolo Lietuvio gatvė. Asfalto pabaiga už individualių namų kvartaliuko Mykolo Lietuvio g. / Br. Krivicko g.kampe


                  Dešinėje - pakabinamų lubų reklama




                  Mykolo Lietuvio g - Moksininkų g. - Noragiškių g. sankryža


                  Moksininkų g.


                  Visoriai. Kairėje vad. "Bajorų kalvos", dešinėje - Mokslų akademijos miestelis.


                  Mokslininkų g. - Akademijos g. sankryža




                  Moksininkų g.- Geležinio Vilko g. sankryža

                  Comment


                    uzmaciau straipsni apie tuos gincus visus: https://www.diena.lt/naujienos/vilni...-kirvis-909021

                    gal jau ir kazkokiu pasikeitimu yra, nes praejo pusantro menesio:

                    Mykolo Lietuvio gatvės rekonstrukcijos projekto autorius, savivaldybės įmonės "Vilniaus planas" Architektūros poskyrio l.e.p. vadovas Vladas Treinys "Vilniaus dienai" patvirtino, kad detalusis gatvės planas šiuo metu baigiamas rengti pagal atnaujintas sąlygas, tačiau laikantis pirmosios gatvės trasos alternatyvos.
                    "Vykdant bendruomenės pageidavimus, reikėtų ne tik iškirsti papildomai valstybinio miško, bet ir keisti gamtinį karkasą, iškasti gruntą, formuoti šlaitus, nes toje vietoje yra reljefo paaukštėjimas, o tai susiję su papildomomis sąnaudomis. Tuo tarpu pagal PAV ataskaitą reikšmingų triukšmo normų viršijimų nėra, išskyrus kai kuriuos pastatus, ir visai ne tuos, dėl kurių skundžiasi bendruomenė", – aiškino architektas.
                    Paklaustas, kodėl keitėsi PAV atrankai pateikta informacija apie esamus ir prognozuojamus eismo srautus, V.Treinys tvirtino, kad per tą laiką, kol vyko peripetijos dėl PŪV vertinimo būtinybės, daug kas pasikeitė – atsirado Vakarinis aplinkkelis, pasikeitė automobilių srautai, todėl ir detalusis planas perdaromas pagal naujas sąlygas.
                    "Dėl sunkiojo transporto galiu pasakyti, kad jo eismas reguliuojamas kelio ženklais, be to, Utenos kelyje ir taip yra pats mažiausias krovininio transporto intensyvumas, todėl gyventojų baimės perdėtos, – mano savivaldybės atstovas. – Jiems nepatinka net ir numatytos autobusų stotelės, nes iki šiol miesto viešasis transportas ten nevažinėjo. Betgi ne visi vilniečiai juda nuosavais automobiliais, o rekonstravus Mykolo Lietuvio gatvę ir atidarius naują visuomeninio transporto maršrutą, daugybė žmonių galės greitai ir patogiai pasiekti Santaros klinikas. Taigi, viešasis interesas, panašu, ne skundus rašančios bendruomenės pusėje."

                    Savivaldybės įmonės atstovas apgailestavo, kad dėl beprasmiškų ginčų su bendruomene prarasta daugybė laiko, o naujos gatvės statyba ir toliau vilkinama: "Kiek man žinoma, gyventojų ginče su Aplinkos apsaugos agentūra pirmoji teismo instancija jų skundo netenkino, ir dabar byla yra apeliacinėje instancijoje. Mums palanku, kad teismas bent neuždraudė toliau rengti detaliojo plano. Šiuo metu jo sprendiniai pateikti savivaldybės Miesto plėtros departamentui, jeigu jiems bus pritarta, pradėsime iš naujo visuomenės supažindinimo procedūras. Tačiau bet kokiu atveju teks laukti teismo sprendimo dėl PAV ataskaitos, nes be jo nebus galima tvirtinti detaliojo plano ir pradėti konkrečių projektavimo darbų."

                    Comment


                      Siek tiek teigiamos (?) info del M. Lietuvio g.:

                      Prėjusį mėnesį baigtas 26,16 ha detaliojo plano Mykolo Lietuvio gatvei tiesti sprendinių rengimo etapas, dabar detaliojo plano sprendiniai bus tikrinami ir derinami. Patvirtinus minėtą detalųjį planą bus rengiamas gatvės techninis projektas ir vykdomas žemės sklypų paėmimas visuomenės reikmėms. Šis procesas truks ne mažiau kaip 1-1,5 metų.

                      Comment


                        B1 kategorijos so called "Siaurinis Aplinkelis" tures 7 sviesoforines sankryzas nuo Ukmerges iki G.V. TPDRIS pasirode nauji breziniai. jie dar bus derinami su institucijom, bet vaizdas kaip ir aiskus:
                        Click image for larger version

Name:	1.png
Views:	969
Size:	374,1 kB
ID:	1730748Click image for larger version

Name:	2.png
Views:	960
Size:	361,0 kB
ID:	1730747

                        Comment


                          Įdomu kaip tęsis likusi atkarpa nuo mokslininkų-noragiškių sankryžos iki geležinio vilko.

                          Kelias vingiuotas, siauras ir "remiasi" į servisus.
                          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                          Comment


                            Jei gerai pamenu - raudonos linijos yra tokios pats kaip ir M. L. Atveju. Tai vadinas pastatai ieina i jas
                            ​​​

                            Comment


                              Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                              Įdomu kaip tęsis likusi atkarpa nuo mokslininkų-noragiškių sankryžos iki geležinio vilko.

                              Kelias vingiuotas, siauras ir "remiasi" į servisus.
                              spėju bus dešimt/penkiolika metų kampščiai o po to gal ir pratęs iki geležinio vilko.

                              Comment


                                Jeigu tiek padarytų kaip tame plane, tai manau 98% vietinių gyventojų būtų labai patenkinti. Aišku darbų pradžia kaip suprantu apie 2025?

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  Sostinės infrastruktūrą projektuos operatyviau – savivaldybė kviečia projektuotojus į konkursą Savivaldybė ieško projektuotojų: https://vilnius.lt/lt/2019/08/22/sos...us-i-konkursa/
                                  Konkurso dalyviams taip pat yra pateikiamas ir preliminarus tvarkytinų objektų sąrašas tarp kurių: Mykolo Lietuvio gatvės statybos, Barboros Radvilaitės gatvės rekonstrukcija, Galvės gatvės nuo Savanorių pr. iki miesto ribos rekonstrukcija, dviejų lygių Gariūnų ir Jočionių gatvių sankryžos rekonstrukcija, Kazbėjų tilto tvarkymo darbai, Taurupės gatvės tvarkymo darbai bei pėsčiųjų tilto Žemaitės gatvėje statybos.

                                  Comment


                                    Sveiki, tikiuosi galiu paklausti šioje temoje. Gal kas turit kokios informacijos apie Mokslininkų gatvę, kuri jau seniai yra de facto šiaurinis Vilniaus aplinkelis tarp Ukmergės g. ir Molėtų pl. Kada ten bus įrengtas apšvietimas ir šaligatviai nuo Visorių IKI link Bajorų Sodų ir Bukiškio? Gyventojų ir naujų namų ten nuolat daugėja, vietos šaligatviams kelkraščiuose irgi yra, eismas be gali intensyvus, ir beveik visur yra praminti takai palei gatvę.
                                    Ačiū

                                    Comment


                                      Neriukelis

                                      Šiaurinio aplinkkelio tema forume

                                      Kol kas nėra net brėžinių, bet idėjiškai turėtų bent suderinti iki Mykolo Lietuvio (ML) g. rekonstrukcijos.

                                      Suformuotas uždavinys sukurti pėsčiųjų ir dviračių infrastruktūrą teritorijoje nuo ML g. iki Vandenio g. palei Bajorų sodus. Tuo pačiu ir apšvietimas turėtų būti įrengtas.

                                      #488 Mykolo Lietuvio transporto brėžinyje matoma tos atkarpos pradžia ir takų vieta.

                                      Tik būtų absurdas, jei tuo pačiu nerekonstruotų atkarpos iki Geležinio Vilko, nes tada liktų atkarpa be takų ir be apšvietimo.
                                      Paskutinis taisė Riedis; 2019.11.01, 15:26.
                                      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                      Comment


                                        Parengti sprendiniai „Apie 26,16 ha teritorijos detaliojo plano Mykolo Lietuvio gatvei tiesti“

                                        Informuojame apie parengtus „Apie 26,16ha teritorijos detaliojo plano Mykolo Lietuvio gatvei tiesti“ sprendinius.






                                        https://vilnius.lt/lt/teritoriju-pla...gatvei-tiesti/
                                        Flickr

                                        Comment


                                          tai tie gyventojai, palei kurių sklypus ėjo ši gatvė, ką nors laimėjo ar ne? Pasikeitė kas nors šiame projekte?
                                          PS Sorry, pats nieko tokio neįžiūrėjau.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X