Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Mykolo Lietuvio g. (būsimasis Šiaurinis aplinkkelis)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė CowBoy Rodyti pranešimą

    Tai nėra erdvė, kurioje privalu dėlioti faktus, kurių tikrumą galėtų pagrįsti koks tai institucinis sprendimas, laiškas ar brėżinys. Todėl mes čia diskutuojam ir dalinamės informacija
    Susidaro toks įspūdis, kad šioje temoje esanti informacija naudojama tam, kad miestui labai reikalinga gatvė niekada neatsirastų.

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      Vakarinio aplinkkelio ašis irgi buvo pastumta dėl vieno pan. kvartaliuko, nors būtų užtekę ir sienučių, spėju ir čia išsireikalaus, arba darbai strigs dėl teismų ir apeliacijų nagrinėjimo.

      Click image for larger version  Name:	Untitled.png Views:	1 Size:	281,0 kB ID:	1618639
      Čia reikia "dėkoti" žemės parceliuotojams, išdalinusiems žemes ten, kur buvo jau aiški Vakarinio trasa. Dar "pirmojo Zuoko" laikais skambėjo skandalai.

      Šis kvartaliukas jau buvo berods užstatytas, tai jiems dar pasisekė.

      O Mykolo Lietuvio g. atveju iš viso viskas beveik telpa valstybinėje žemėje. Kažką išpirkinės tik ne aptariamoje vietoje.

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
        Susidaro įspūdis, kad iš esmės užteks savivaldybei pastatyti garsą slopinančias sieneles ir viskas. Nes vienintelis pretekstas yra "triukšmas" ir "tarša".
        Būtent taip ir bus.

        Comment


          Dar vienas CopyPaste iš "Visorių slėnio bendruomenės" spaudos pranešimo.
          Nelabai skiriasi nuo 15min.lt perspausdinimo

          Delfi.lt 2018.02.13
          Savivaldybės planuojama gatvė tarp Vakarinio aplinkkelio ir Molėtų plento kursto gyventojų aistras

          https://www.delfi.lt/bustas/darni-pl....d?id=77159891

          Comment


            Kodėl taip drąsiai keikiame tuos kas gina savo teises? Tuose istoriniuose "žinojimuose, kad bus kelias" daug istorinių klysteklių - visame mieste pilna savivaldybės nenuoseklumo.

            Čia ne gyventojų bėdos, o sisteminės miesto planavimo per daugelį metų. Nėra aiškumo kaip atsižvelgiama į vietinius poreikius ir kaip jie sprendžiami.

            Tie gyventojai nekeltų tokio klausimo jei su jais tinkamai bendraudami išspręstų. O rodyti prastus pavyzdžius ir sakyti " matote, ten tai padarėme ir jums tiks"

            nebūtinai mūsų miestą padarys kokybišką.

            O su savivladybės tarnautojais nuostatų bėda vis dar išlieka - jiems sunkiu keliu (bendrauti su gyventojais) eiti niekada nesinori, tad kol nėra mero atitinkamų nuostatų, tai ir darbuotojai
            netobulėja. Panašiai kaip ir seime.

            Comment


              Parašė Arturas76 Rodyti pranešimą
              Tuose istoriniuose "žinojimuose, kad bus kelias" daug istorinių klysteklių - visame mieste pilna savivaldybės nenuoseklumo.
              Gal galima konkrečiau apie ką jūs čia? Pageidautina su konkrečiais nenuoseklumo pavyzdžiais.
              You might surprise yourself.

              Miestai.net FB

              Comment


                Žmogus, spėju, turėjo omenyje tą, kad senų planų yra daug, bet nereiškia, kad jie bus vykdomi. Arba kitaip tariant visi žinojo, bet niekas nesitikėjo. Mieste tokių pavyzdžių tikrai daug: Pilaitės pr. tęsinys, Šiaurinė g., ta pati ML, Kernavės g. su tiltu, visokie rytiniai aplinkkeliai ir pan. Bet čia nelabai validus argumentas, nes jeigu miesto planuose gatvė numatyta, tai ji ir bus kažkada nutiesta, nebent bus išbraukta iš planų.

                Comment


                  Žmonės turi teisę kelti savo reikalavimus, bet jiems bus sunku sulaukti palaikymo iš visuomenės, nes šioje sitaucijoje aiškiai keli namai kovoja vos ne rajono bendruomenės vardu dėl savo asmeninių poreikių, kai pvz čia gyvenantiems nieks pagelbėti negalės, nes tiesiog nėra kur į šoną patraukti gatvės:
                  https://www.google.lt/maps/place/54°44'51.3"N+25°13'35.1"E/@54.7475806,25.2176512,2614m/data=!3m2!1e3!4b1!4m6!3m5!1s0x0:0x0!7e2!8m2!3d54.7 475686!4d25.2264061

                  Aš palaikyčiau gyventojus, jeigu būtų statoma greito eismo gatvė, tuomet bala nematė, kirskit mišką, tik greičiau nutieskit tą gatvę. O dabar kai net fūroms bus draudžiama važiuoti, tai šita gatvė niekuo nesiskirs nuo daugumos kitų miesto gatvių, šalia kurių jau daug metų gyvena žmonės ir nesiskundžia. Be to ir miško kirtimas bei žemės paruošimas tampa ne toks jau pigus palyginus su viso projekto kaina, kai pats projektas palyginus paprastas (be dviejų lygių sankryžų, aukšto saugumo lygio atitavarų ir pan.).

                  Nenustebčiau jei gyventojai prieštarautų ir pusantros juostos asfaltuotam keliukui, jeigu jis nebūtų patrauktas tolyn į mišką.

                  Comment


                    Šiandien ryte vyko šiokie tokie ML g. gerinimo darbai. Greideris, smèlis, kelio skalda...skaldos vežé daug. Nors jokio kelio ženklo nebuvo, bet teko suktis ir vaźiuoti per Toyota.

                    Comment


                      Parašė spirit Rodyti pranešimą

                      Gal galima konkrečiau apie ką jūs čia? Pageidautina su konkrečiais nenuoseklumo pavyzdžiais.
                      Del kelio intensyvumo. Kiek girdejau gyventojus tikino dar jiems pries perkant kad cia maksimum bus 2x1 , t.y po viena eismo juosta viena kryptimi gate.
                      Taip pat jei pamenat savyvivaldybe planavo aplinkeli siaurini daryti pro Mototoja link Visoriu sodu. Atsauke ne taip seniai. Tai padidino sitos gatves ploti ir poreiki jai.

                      Taip kad abi puses turi kuo pasibaksnoti. Klausimass kaip sueis i bendra sprendima, juk sprendiniu yra, alternatyvas jau patys svarste ir PAVe.

                      Comment


                        Parašė tomtom Rodyti pranešimą
                        Žmonės turi teisę kelti savo reikalavimus, bet jiems bus sunku sulaukti palaikymo iš visuomenės, nes šioje sitaucijoje aiškiai keli namai kovoja vos ne rajono bendruomenės vardu dėl savo asmeninių poreikių, kai pvz čia gyvenantiems nieks pagelbėti negalės, nes tiesiog nėra kur į šoną patraukti gatvės:
                        https://www.google.lt/maps/place/54°44'51.3"N+25°13'35.1"E/@54.7475806,25.2176512,2614m/data=!3m2!1e3!4b1!4m6!3m5!1s0x0:0x0!7e2!8m2!3d54.7 475686!4d25.2264061

                        Aš palaikyčiau gyventojus, jeigu būtų statoma greito eismo gatvė, tuomet bala nematė, kirskit mišką, tik greičiau nutieskit tą gatvę. O dabar kai net fūroms bus draudžiama važiuoti, tai šita gatvė niekuo nesiskirs nuo daugumos kitų miesto gatvių, šalia kurių jau daug metų gyvena žmonės ir nesiskundžia. Be to ir miško kirtimas bei žemės paruošimas tampa ne toks jau pigus palyginus su viso projekto kaina, kai pats projektas palyginus paprastas (be dviejų lygių sankryžų, aukšto saugumo lygio atitavarų ir pan.).

                        Nenustebčiau jei gyventojai prieštarautų ir pusantros juostos asfaltuotam keliukui, jeigu jis nebūtų patrauktas tolyn į mišką.
                        Na del to kad nesiskirs tai nesakyciau - cia tiesioginis tesinys Vakarinio aplinkelio. 23 tukst. masinu per para tai tikrai intensyvu su tokiais atstumais iki namu.

                        Comment


                          Parašė Mexas Rodyti pranešimą
                          Made in Vilnius 2018.04.23
                          Vilniaus bendrasis planas: kaip keisis Pašilaičiai ir Fabijoniškės?
                          https://www.madeinvilnius.lt/naujien...-fabijoniskes/
                          Susisiekimo srityje nieko naujo nuo 1998 metų ir nuo 2007 metų bendrųjų planų - tos pačios vis dar nenutiestos Šiaurinė ir Mykolo Lietuvio gatvės


                          Be to, įdėti brėžiniai su viešojo transporto ir dviračių takų vizijomis.
                          Anksčiau dviračių takai kaip per smulkus daiktas nebūdavo minimi bendruosiuose planuose (bent nebūdavo atskiro brėžinio).

                          Comment


                            Bet kaip suprantu M.L. tures 2 lygiu sankryzas su Ukmerges g. ir G.V.?

                            Comment


                              /\ Deja ne.
                              Ta rodyklė savivaldybė plane iš Vakarinio aplinkkelio į Mykolo Lietuvio gatvę geriausiu atveju reikš šviesoforinę sankryžą su galimybe važiuoti tiesiai.

                              Abiejuose M.Lietuvio g gavės šonuose nuo Ukmergės g. pusės yra planuojama komercinė plėtra.
                              Parašė SPX Rodyti pranešimą
                              Praduodami 4 sklypai šalia Ukmergės ir M. Lietuvio gatvių būsimos sankryžos. Neva puikiai tinka komerciniam objektui. Ten paskutinėj foto yra ir šiokie tokie galimi vaizdeliai su įvažiavimais, VT stotelėmis. Kategorija B1. Bet jeigu rimtai bus kažkoks prekybcentris su laiku, tai ta sankryža tampa visišku nesusipratimu. Spėju todėl ten ir net negalvojama apie jokią dviejų lygių sankryžą.

                              Šaltinis: http://domo.plius.lt/skelbimai/pardu...urce=15min_int


                              Foto 2016.12
                              Parašė Soprano Rodyti pranešimą
                              Vakarinis aplinkkelis - Ukmergės - M.Lietuvio
                              Į Mykolo Lietuvio gatvę ženklai kol kas leidžia eismą; kaip bus per atidarymą -neaišku....
                              Bet nebus nieko stebėtino, jei liks tik dabartinė galimybė iš Vakarinio aplinkkelio sukti tik į dešinę (į Ukmergės g.).

                              Comment


                                Ukmerges g. paversta nezinia kuo. Busimoji sankryza su Vakariniu aplinkkeliu uzprogramuotai bus naujoji juodoji skyle kaip Liepkalnio / Minsko pl.
                                Yra visos galimybes irengti ten viaduka. Bet parduos sklypus ir viso gero. Paskui sakys jau nera kur, vietos nera, lesu nera.. Trafikas M. Lietuvio gatve bus didziulis.

                                Comment


                                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                  Ukmerges g. paversta nezinia kuo. Busimoji sankryza su Vakariniu aplinkkeliu uzprogramuotai bus naujoji juodoji skyle kaip Liepkalnio / Minsko pl.
                                  Yra visos galimybes irengti ten viaduka. Bet parduos sklypus ir viso gero. Paskui sakys jau nera kur, vietos nera, lesu nera.. Trafikas M. Lietuvio gatve bus didziulis.
                                  Kodėl turėtų būti juodoji skylė? Jeigu padarys normaliai juostų, pvz. atvažiavus ML gatve 2 juostos į kairę, dvi tiesiai į aplinkkelį ir viena link Ukmergės, kamščių neturėtų būti. Srautai pasiskirstys ir tiek, svarbu nutiestų tą gatvę. Dviejų lygių sankryža labiau reikalinga tokiose sankrožse kaip Kareivių - Ozo ar to pačio Liepkalnio, kur vien kiek fūrų važiuoja.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                    Ukmerges g. paversta nezinia kuo. Busimoji sankryza su Vakariniu aplinkkeliu uzprogramuotai bus naujoji juodoji skyle kaip Liepkalnio / Minsko pl.
                                    Yra visos galimybes irengti ten viaduka. Bet parduos sklypus ir viso gero. Paskui sakys jau nera kur, vietos nera, lesu nera.. Trafikas M. Lietuvio gatve bus didziulis.
                                    Tai jeigu jau kažkas pardavinėja sklypą šalia sankryžos tai jau vadinasi žemė nebe valstybės ir ją reiktų išpirkinėti. Aišku apmaudu, nes tokioj vietoj tikrai turėjo būti 2 lygių sankryža.

                                    Comment


                                      Parašė Horn Rodyti pranešimą

                                      Tai jeigu jau kažkas pardavinėja sklypą šalia sankryžos tai jau vadinasi žemė nebe valstybės ir ją reiktų išpirkinėti.
                                      Logiska, nepagalvojau) Matyt tai viena is prazasciu kodel nebuvo net svarstomas viadukas.

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Kodėl turėtų būti juodoji skylė? Jeigu padarys normaliai juostų, pvz. atvažiavus ML gatve 2 juostos į kairę, dvi tiesiai į aplinkkelį ir viena link Ukmergės, kamščių neturėtų būti. Srautai pasiskirstys ir tiek, svarbu nutiestų tą gatvę. Dviejų lygių sankryža labiau reikalinga tokiose sankrožse kaip Kareivių - Ozo ar to pačio Liepkalnio, kur vien kiek fūrų važiuoja.
                                        Prisidės šviesoforo ciklas. Dabar Ukmergės gatvėje tiesiai rodos visada žalia. Srauto per tą sankryžą irgi padaugės. Pvz į Santariškes iš kitų Vilniaus vietų, Kauno, Trakų ir t.t. greičiausia per GV. Kai bus ML - didelė dalis to srauto persikels į aplinkelį ir jo sankryžą su Ukmergės g.

                                        Comment


                                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                          Logiska, nepagalvojau) Matyt tai viena is prazasciu kodel nebuvo net svarstomas viadukas.
                                          Paėmus visą ML+Vakarinio biudžetą, kampas to sklypo nebūtų labai baisiai padidinęs kainos..

                                          Comment

                                          Working...
                                          X