Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Būtent, pradės rūpėti, kai tokių dvirtakių ir ypač jais važiuojančių dviratininkų padaugės. Pamenu, kaip pirmą dieną Amsterdame vaikščiodavom dvirtakiais, po kažkelinto skambučio ir aprėkimo kažkaip pradėjom pastebėti ir nustojom ant jų lipti.
    Ta "pradės rūpėti" fazė tęsiasi jau gal 15 metų.

    Beje, neseniai teko susidurti su atvirkštiniu atveju. Gavau pylos, kad važiuoju ne dvirtakiu, o šaligatviu. Konkrečiai prie Spaudos rūmų viaduko. Važiavau nuo Karoliniškių link Spaudos rūmų. Matyt turėjau lipti per bortelį ir brautis per stulpus, o kitoje pusėje vėlgi važiuoti per bortelį Su dabartine infrastruktūra gal ir geriau kai visi į viską pro pirštus žiūri..

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

      O tu geriau parodyk.... oh wait.

      Tai parodysi dar kokį vieną tokį dviračių taką Vilniuje?
      Kuo "tokį"?

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

        Kuo "tokį"?
        Kuris atskirtas nuo pėsčiųjų srauto aukščių skirtumu, yra (bus) raudono asfalto ir vietomis yra atskirtas žalia zona.

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą
          Ta "pradės rūpėti" fazė tęsiasi jau gal 15 metų.
          Ir kas? Ar tai kaip nors keičia tai, ką parašiau?

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą

            Kuris atskirtas nuo pėsčiųjų srauto aukščių skirtumu, yra (bus) raudono asfalto ir vietomis yra atskirtas žalia zona.
            Raudonas asfaltas šviežias reikalas ir abejoju ar pėstiesiems bus įdomu. Ten kur dvirtakis asfaltas, o šaligatvis plytelės - nulis efekto. Gal net labiau traukia mamas su vežimėliais. Pvz dvirtakis Santariškių gatvėje už ligoninių.

            Neries dvirtakis ties žirmūnais teoriškai ir aukščiu, ir danga atskirtas, pėstieji nuvaryti klampoti per žvyrą Natūralu, kad ten pėstiesiems giliai vienodai. Bet turbūt sakysi, kad ne tas

            Jeruzalės dvirtakis turbūt panašiausias pagal tavo kriterijus. Ten pėstieji turbūt dažniau vaikšto "dvirtakiu" nei "šaligatviu". Nors yra atskirimas žalia juosta, asfaltas/plytelės ir pan ir t.t. Aišku magiško raudono asfalto nepaklojo

            Comment


              Parašė digital Rodyti pranešimą
              Ir kas? Ar tai kaip nors keičia tai, ką parašiau?
              Tavo teisybė. Gal pradės rūpėti po 50 metų.

              Comment


                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                Raudonas asfaltas šviežias reikalas ir abejoju ar pėstiesiems bus įdomu. Ten kur dvirtakis asfaltas, o šaligatvis plytelės - nulis efekto. Gal net labiau traukia mamas su vežimėliais. Pvz dvirtakis Santariškių gatvėje už ligoninių.

                Neries dvirtakis ties žirmūnais teoriškai ir aukščiu, ir danga atskirtas, pėstieji nuvaryti klampoti per žvyrą Natūralu, kad ten pėstiesiems giliai vienodai. Bet turbūt sakysi, kad ne tas

                Jeruzalės dvirtakis turbūt panašiausias pagal tavo kriterijus. Ten pėstieji turbūt dažniau vaikšto "dvirtakiu" nei "šaligatviu". Nors yra atskirimas žalia juosta, asfaltas/plytelės ir pan ir t.t. Aišku magiško raudono asfalto nepaklojo
                Tai kitaip tariant tokio pačio tako nėra.

                Beje, ten dabar dvirtakio kaip ir nėra - jis nėra niekaip pažymėtas.

                O Jeruzalėje vaikšto dviračių taku, nes jis toliau nuo gatvės nei šaligatvis. Tokį patį efektą turi dviračių takas prie Spaudos rūmų.

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                  Tai kitaip tariant tokio pačio tako nėra.

                  Beje, ten dabar dvirtakio kaip ir nėra - jis nėra niekaip pažymėtas.

                  O Jeruzalėje vaikšto dviračių taku, nes jis toliau nuo gatvės nei šaligatvis. Tokį patį efektą turi dviračių takas prie Spaudos rūmų.
                  Visada bus galima sakyti, kad 100% identiško tako nėra Kiekviena vieta skirtinga. Vienoj medžiai iš kitos pusės, kitoj gatvė kitokio pločio, trečioj dar kažkas kitaip.

                  Neries dvirtakis ties Žirmūnas visur pažymėtas. Ties kryžių taku, ties Žirmūnų pieva, prie Šilo tilto irgi. Tiek ženklais, tiek ant dangos. Nebent kažkur nulaužtas ženklas ar nusitrynęs žymėjimas

                  Tai kaip ir sakiau, atskirtas dvirtakis ir skirtinga danga nieko nepadeda. Nemanau, kad tose vietose raudonas asfaltas ką nors pakeistų Išvada - žmonėms vienodai rodo ženklai, danga ir žymėjimas. Eina kur labiau patinka. Jei Antakalnyje pėsčiųjų taku jiems bus maloniau eiti nei dvirtakiu - tada gal bus tvarka. Bet ne dėl to, kad jis raudonas, pažymėtas ar dar koks nors. Pavasarį pamatysim

                  Comment


                    Prašvilps keli dviratininkai pro ausį, tai pamatys ir ženklus ir kitą išskirtinę vizualinę skirtį.

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      Prašvilps keli dviratininkai pro ausį, tai pamatys ir ženklus ir kitą išskirtinę vizualinę skirtį.
                      Nepadeda. Bet turbūt magiškas raudonas asfaltas pagelbės.

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                        Nepadeda. Bet turbūt magiškas raudonas asfaltas pagelbės.
                        Matyt.

                        Comment


                          Padeda va tokia pypelka, tik reikia važiuot ne greitai, nes supypsinus žmonės lekia į šonus kaip nuo traukinio

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                            Matyt.
                            Pagelbės, kai dviratininkų susidarys kritinė masė t.y. kiekis viršys pėsčiųjų kiekį ir anie nebesijaus dauguma (bandos jausmas). Asfalto spalva tam įtakos nedarys. Na šiuo atveju dar turbūt suveiks kartais pralekiantis gezo bolidas ar motoroleris.

                            Comment


                              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                              Pagelbės, kai dviratininkų susidarys kritinė masė t.y. kiekis viršys pėsčiųjų kiekį ir anie nebesijaus dauguma (bandos jausmas). Asfalto spalva tam įtakos nedarys. Na šiuo atveju dar turbūt suveiks kartais pralekiantis gezo bolidas ar motoroleris.
                              Būtent. Valdo bandos jausmas ir kiti gyvuliški dalykai. O ne kažkokie žymėjimai ir asfalto spalvos.
                              Bandžiau čia porą kartų mamoms su vežimėliais dviračių take priminti KET. Atsakymas buvo "Neaiškink kur turiu vaikščioti". Kai pasiūliau su tokia nuostata eiti į judrios gatvės vidurį, akyse pamačiau mąstymo užuomazgas.
                              Tiktai tvarkingai važiuojančių dviratininkų srautas gali kažką pakeisti.

                              Comment


                                Paleistų kokią socialinę reklamą "Raudonas takas - dviračiams". Dviratininkų organizacijos galetų pasistengi dėl to - ar per fondus, ar pačios susimesti.

                                Iš kur projektavimo sąlygomis nesidominčiam asmeniniui (85 proc. visuomenės) žinoti, kad raudona yra dviračiams? KET parašyta? Neparašyta.

                                Comment


                                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                  Paleistų kokią socialinę reklamą "Raudonas takas - dviračiams". Dviratininkų organizacijos galetų pasistengi dėl to - ar per fondus, ar pačios susimesti.

                                  Iš kur projektavimo sąlygomis nesidominčiam asmeniniui (85 proc. visuomenės) žinoti, kad raudona yra dviračiams? KET parašyta? Neparašyta.
                                  Pirma reiktų perdažyti esamus takus Kiek procentų Vilniaus dvirtakių raudoni? 5%?

                                  Comment


                                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                    Paleistų kokią socialinę reklamą "Raudonas takas - dviračiams". Dviratininkų organizacijos galetų pasistengi dėl to - ar per fondus, ar pačios susimesti.

                                    Iš kur projektavimo sąlygomis nesidominčiam asmeniniui (85 proc. visuomenės) žinoti, kad raudona yra dviračiams? KET parašyta? Neparašyta.
                                    Raudona spalva dabar bus tiesiami visi dviračių takai, todėl ji taps neatsiejama dviračių tako dalimi. Kartu su (tikėtina) naujuoju ženklinimu: prie Panoramos nedidelė dalis tako išbandyta take atskiriant važiavimo kryptis (punktyrine linija). Nors dar neaišku ar taip bus žymimi ir kiti takai. Bet ilgainiui žmonės supras. Vizualinis atskyrimas yra gana stiprus dalykas.

                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                    Pirma reiktų perdažyti esamus takus Kiek procentų Vilniaus dvirtakių raudoni? 5%?
                                    Jeigu skaičiuosi nuo normalaus dviračių tako, tai gana didelis. Mat asfaltuotų atskirų dviračių takų turim labai mažai (dalis Pašilaičiuose, prie Spaudos rūmų, palei Pilaitės pr. nedidelė atkarpa, Užupyje naujai nutiesta dalis (irgi dar trūksta sluoksnio berods), naujas Laisvės pr. takas, Saulėtekio dviračių takas, prie Naugarduko Maximos). Daugiau neatsimenu taip greitai.

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                      Raudona spalva dabar bus tiesiami visi dviračių takai, todėl ji taps neatsiejama dviračių tako dalimi. Kartu su (tikėtina) naujuoju ženklinimu: prie Panoramos nedidelė dalis tako išbandyta take atskiriant važiavimo kryptis (punktyrine linija). Nors dar neaišku ar taip bus žymimi ir kiti takai. Bet ilgainiui žmonės supras. Vizualinis atskyrimas yra gana stiprus dalykas.



                                      Jeigu skaičiuosi nuo normalaus dviračių tako, tai gana didelis. Mat asfaltuotų atskirų dviračių takų turim labai mažai (dalis Pašilaičiuose, prie Spaudos rūmų, palei Pilaitės pr. nedidelė atkarpa, Užupyje naujai nutiesta dalis (irgi dar trūksta sluoksnio berods), naujas Laisvės pr. takas, Saulėtekio dviračių takas, prie Naugarduko Maximos). Daugiau neatsimenu taip greitai.
                                      Kai bent daugiau nei pusė dvirtakių bus raudoni, tada bus galima pradėt apie kažką šnekėti. Dar yra Žirmūnų dvirtakis palei upę, Santariškės-Jeruzalė-Ateities gatvė. Gariūnų/Pietinio aplinkelio ir Molėtų plente mažai pėsčiųjų tai gal ir galima neįskaičiuoti. Nemenčinės plente rekonstruotose atkarpose nepamenu kokia spalva.

                                      Kitas dalykas - yra daugybė "šaligatvinių" dvirtakių. Prireklamavus, kad raudona = dvirtakis, gali dar mažiau dėmesio į juos kreipti. Gal geriau akcentuoti ženklus ir ženklinimą...

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                        Kai bent daugiau nei pusė dvirtakių bus raudoni, tada bus galima pradėt apie kažką šnekėti. Dar yra Žirmūnų dvirtakis palei upę, Santariškės-Jeruzalė-Ateities gatvė. Gariūnų/Pietinio aplinkelio ir Molėtų plente mažai pėsčiųjų tai gal ir galima neįskaičiuoti. Nemenčinės plente rekonstruotose atkarpose nepamenu kokia spalva.

                                        Kitas dalykas - yra daugybė "šaligatvinių" dvirtakių. Prireklamavus, kad raudona = dvirtakis, gali dar mažiau dėmesio į juos kreipti. Gal geriau akcentuoti ženklus ir ženklinimą...
                                        Ai taip, Jeruzalės takas... Nemenčinės takas yra pusiau pėsčiųjų lyg tai, nors nesu tikras.

                                        Raudonas asfaltas yra ženklinimo dalis. Gana svarbi, nes ženklai nesikartoja kas metrą, o raudonas asfaltas - taip.

                                        O ant šaligatvių nupiešti takai yra pasityčiojimas. Jų neturi visai būti. Kaip suprantu, jų ir mažės.

                                        Comment


                                          Ženklinimas ženklais yra neefektyvus, nes pėstieji neina nuo sankryžos iki sankryžos. Jie "įsuka" nuo laiptinės ir "išsuka" prie parduotuvės. Taip dažnai ženklų neprismaigstysi.

                                          Spalva yra tikrai gerai. Ir po 5 m. tikrai didelė dalis bus raudonų. Bet nėra jokios "reklamos apie raudonąjį dviračių taką".

                                          Comment

                                          Working...
                                          X