Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    2019 metai baigiasi ir galim pradėti skaičiuoti viščiukus. Suprantama, kad ne visi planai buvo įgyvendinti, užsibrėžus ambicingus tikslus vėlavimai yra natūralus procesas, su savo statybomis vėlavo ir Quadrums, ir K18b, ir Teslos Model 3, vėlavimas nėra problema, problema, kada dviračių takai apskritai nestatomi, kaip Vilniuje buvo dar ne taip jau ir seniai. Įsijungus Vilniaus interaktyvų žemėlapį suskaičiuoju 18-20 dviračių takų, kurie pažymėti kaip šių metų planai ir kaip suprantu be kokio vieno ar poros jie visi įgyvendinti arba netoli to. Bet sekantys metai turėtų būti absoliučiai rekordiniai, jie būtų rekordiniai net jei dalis planų nusikeltų į vėlesnį laiką. Kol kas vis dar pavieniai dviračių takai sekančiais metais jau labai aktyviai pradės jungtis į bendrą tinklą kas išties yra labai svarbu, nes jeigu tie, kas dviratį naudoja kaip susisiekimo priemonę, jais važinėjo ir tada, kai dviračių takų apskritai nebuvo, tai važinėjantiems dėl rekreacijos nepertraukiamas dviračių takas yra ganėtinai svarbu ir galimybė nepertraukiamai važinėti ne tik palei Nerį, bet ir po visą Vilnių, jau ne už kalnų.

    Comment


      Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
      2019 metai baigiasi ir galim pradėti skaičiuoti viščiukus. Suprantama, kad ne visi planai buvo įgyvendinti, užsibrėžus ambicingus tikslus vėlavimai yra natūralus procesas, su savo statybomis vėlavo ir Quadrums, ir K18b, ir Teslos Model 3, vėlavimas nėra problema, problema, kada dviračių takai apskritai nestatomi, kaip Vilniuje buvo dar ne taip jau ir seniai. Įsijungus Vilniaus interaktyvų žemėlapį suskaičiuoju 18-20 dviračių takų, kurie pažymėti kaip šių metų planai ir kaip suprantu be kokio vieno ar poros jie visi įgyvendinti arba netoli to. Bet sekantys metai turėtų būti absoliučiai rekordiniai, jie būtų rekordiniai net jei dalis planų nusikeltų į vėlesnį laiką. Kol kas vis dar pavieniai dviračių takai sekančiais metais jau labai aktyviai pradės jungtis į bendrą tinklą kas išties yra labai svarbu, nes jeigu tie, kas dviratį naudoja kaip susisiekimo priemonę, jais važinėjo ir tada, kai dviračių takų apskritai nebuvo, tai važinėjantiems dėl rekreacijos nepertraukiamas dviračių takas yra ganėtinai svarbu ir galimybė nepertraukiamai važinėti ne tik palei Nerį, bet ir po visą Vilnių, jau ne už kalnų.
      Čia kažkoks reklaminis savivaldybės postas ar jūs tiesiog labai retai keliaujat po miestą? Iš 17 dviračių takų aš vien nepradėtų suskačiuoju 6, jau nekalbant apie nebaigtus.

      Comment


        Parašė ttttt Rodyti pranešimą

        Na tai aš žinau kas su kuo turi susijungti, aš kalbu apie tai, kad kodėl nenutiest iš pradžių Rinktinės atkarpos, o paskui Apkasų, kodėl nenutiest nuo centro iki Šilo tilto, o paskui toliau į Žirmūnus, kodėl nenutiest Goštauto atkarpos nuo Baltojo tilto iki Gedo prospekto, o paskui toliau... Ta pati Giedraičių gatvė - puiku, kad tiesia dvirtakį, bet tai ar per vieną dieną jie tai nusprendė padaryt? Negi negalima buvo iš anksto pagalvot apie papildomus 200 metrų iki KP dvirtakio, kad visam laikui išspręst klausimą su ta vieta?
        Visų pirma, tiesiamos paprasčiausios trąsos, kurios palenda po "paprastojo remonto" sąvoka. Nereikia techninių projektų, derinimų ir pan. Todėl ir atsirado pirmiausiai Žirmūnų g. atkarpa, Laisvės pr., Justiniškių g., Architektų g. atkarpos.

        Kiek sudėtingiau, kai savivaldybė dalį dviračių takų projektų nori pakišti po ES projektais. Tai ne tik techninių projektų ir visų derinimų reikia, bet papildomai ir teikti paraiškas ES paramai gauti, pasirašyti sutartis ir t.t. O visa tai su darbais užtrunka keliskart ilgiau. Ir ne tik dėl to, kad savivaldybė kažką netaip padaro. Dar ir dėl to kad institucijose (pvz. CPVA) yra tam tikri biurokratiniai veiksmai, ES projektų vertinimai ir t.t.

        Comment


          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
          Įsijungus Vilniaus interaktyvų žemėlapį suskaičiuoju 18-20 dviračių takų, kurie pažymėti kaip šių metų planai ir kaip suprantu be kokio vieno ar poros jie visi įgyvendinti arba netoli to. Bet sekantys metai turėtų būti absoliučiai rekordiniai, jie būtų rekordiniai net jei dalis planų nusikeltų į vėlesnį laiką.
          Gal yra nuoroda į artimiausiu metu planuojamų takų žemėlapį?

          Comment


            Na gal pasikartosiu, kažkieno mintis, bet man labai užkliuvo Šimulionio g. dviračio takų žymėjimo nesilaikymas. Jei tiksliau sakant, palikta galimybė važinėtis nubrėžtais takais, esančiais gatvėje. Užteko keletą kartų tik praeiti pro perėję, esančią link maximos ir neįgaliųjų centro. Pora mašinų pravažiavo dviračiu taku, viena moteris iš maximo išsukinėjo, ir nelabai sekėsi įsukti už saugomo salelės. Gal problema kad nėra fizinės kliūties? ar įprotis sukti už pesčiųjų salėlės, kokia yra įrengta tarp važiuojamosios dalies ir dviračių tako. Bet šita mintis negaliojo, tam atvėjui kur iš toliausiai važiavo dviračio taku.
            Aišku kita mintis, tai parkavimas, mašinų priešingoj pusėj nei dviračio takos, prie naujų namų esančių nuo maximos įvažiavimo, link parko, dažnai kampu pastato ir mašinos galas gerokai išlenda į važiuojamą dali, tai esamoj gatvės plotyje, mašinom prasilenkti nebeišeina.

            Comment


              Parašė Xeonas Rodyti pranešimą
              Na gal pasikartosiu, kažkieno mintis, bet man labai užkliuvo Šimulionio g. dviračio takų žymėjimo nesilaikymas. Jei tiksliau sakant, palikta galimybė važinėtis nubrėžtais takais, esančiais gatvėje. Užteko keletą kartų tik praeiti pro perėję, esančią link maximos ir neįgaliųjų centro. Pora mašinų pravažiavo dviračiu taku, viena moteris iš maximo išsukinėjo, ir nelabai sekėsi įsukti už saugomo salelės. Gal problema kad nėra fizinės kliūties? ar įprotis sukti už pesčiųjų salėlės, kokia yra įrengta tarp važiuojamosios dalies ir dviračių tako. Bet šita mintis negaliojo, tam atvėjui kur iš toliausiai važiavo dviračio taku.
              Aišku kita mintis, tai parkavimas, mašinų priešingoj pusėj nei dviračio takos, prie naujų namų esančių nuo maximos įvažiavimo, link parko, dažnai kampu pastato ir mašinos galas gerokai išlenda į važiuojamą dali, tai esamoj gatvės plotyje, mašinom prasilenkti nebeišeina.
              Tai kad čia vėl pasakojat kažkokias anekdotines situacijas. Jau kelioliką kart pravažiavau ta gatve dviračiu po juostų perbraižymo ir nėkart nesutikau jokio automobilio dviračių juostoje. Nežinau kiek atsilupęs turi būti, kad įvažiuoti į ją, atimt teises iškart reiktų tuomet.

              Comment


                Parašė Xeonas Rodyti pranešimą
                Na gal pasikartosiu, kažkieno mintis, bet man labai užkliuvo Šimulionio g. dviračio takų žymėjimo nesilaikymas. Jei tiksliau sakant, palikta galimybė važinėtis nubrėžtais takais, esančiais gatvėje. Užteko keletą kartų tik praeiti pro perėję, esančią link maximos ir neįgaliųjų centro. Pora mašinų pravažiavo dviračiu taku, viena moteris iš maximo išsukinėjo, ir nelabai sekėsi įsukti už saugomo salelės. Gal problema kad nėra fizinės kliūties? ar įprotis sukti už pesčiųjų salėlės, kokia yra įrengta tarp važiuojamosios dalies ir dviračių tako. Bet šita mintis negaliojo, tam atvėjui kur iš toliausiai važiavo dviračio taku.
                Aišku kita mintis, tai parkavimas, mašinų priešingoj pusėj nei dviračio takos, prie naujų namų esančių nuo maximos įvažiavimo, link parko, dažnai kampu pastato ir mašinos galas gerokai išlenda į važiuojamą dali, tai esamoj gatvės plotyje, mašinom prasilenkti nebeišeina.
                Tai įrengė dar ką nors prie įvažiavimų ar nieko taip ir neįrengė? Antonui primygtinai siūliau fizines saleles ties įvažiavimais daryt, bet jaučiu kažkas kitas buvo protingesnis.

                Comment


                  Fizinės salelės yra, bet jos per trumpos, trūksta tako fizinio atribojimo, kad ir ties tuo pačiu išvažiavimu iš Maximos. Kad ir tais pačiais kuoliukais, kad aiškiai matytųsti, jog ten negalima važiuoti, nes kol kas tai tik užbrūkšniuota.
                  Lietuva visiems.

                  Comment


                    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                    Čia kažkoks reklaminis savivaldybės postas ar jūs tiesiog labai retai keliaujat po miestą? Iš 17 dviračių takų aš vien nepradėtų suskačiuoju 6, jau nekalbant apie nebaigtus.
                    Visokiuose mikrorajonuose retai būnu, tai galiu kažko nežinoti, bet kiek žinau tai kol kas nepradėta tiesti dviračių tako Žalgirio ir Naugarduko gatvėse, gal dar koks nereikšmingas galas. Bet bendroje sumoje tai yra nedidelė dalis, lyginant su tuo, kiek per šiuos metus buvo nutiesta arba šiuo metu yra tiesiama ir reikia suprasti, kad vėlavimai yra natūrali statybų proceso dalis, tiek valstybiniame, tiek privačiame sektoriuje. Reikia skirti kur vėluojama pusmečiu ir kur apskritai nėra projektai įgyvendinami. Čia reikia dar pridurti, kad žemėlapyje pažymėti ne visi šiemet nutiesti dviračių takai, pvz. Žirmūnų gatvės, prie balto ir prie Kareivių gatvės tiltų per Nerį (ir dar turbūt ne visus prisimenu). Kai reikia - aš Vilniaus savivaldybę kritikuoju pats pirmas, tačiau visiškai nesuprantu nepagrįstos kritikos. Kai pirmą kartą Vilniaus istorijoje taip aktyviai tiesiami dviračių takai ir iš esmės vyksta dviračių takų revoliucija, tai man nesuprantama kodėl apskritai reikėtų tuo piktintis, o jeigu jau piktinamasi, tai bent jau kažkokių argumentų reikėtų normalesnių susigalvoti, nei kad 'kodėl ne nuo vienos vietos visus takus tiesia'.

                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                    Gal yra nuoroda į artimiausiu metu planuojamų takų žemėlapį?
                    https://maps.vilnius.lt/transportas
                    Sluoksniuose reikia pasirinkti, kad rodytų planuojamus tiesti dviračių takus.

                    Comment


                      Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                      Visokiuose mikrorajonuose retai būnu, tai galiu kažko nežinoti, bet kiek žinau tai kol kas nepradėta tiesti dviračių tako Žalgirio ir Naugarduko gatvėse, gal dar koks nereikšmingas galas. Bet bendroje sumoje tai yra nedidelė dalis, lyginant su tuo, kiek per šiuos metus buvo nutiesta arba šiuo metu yra tiesiama ir reikia suprasti, kad vėlavimai yra natūrali statybų proceso dalis, tiek valstybiniame, tiek privačiame sektoriuje. Reikia skirti kur vėluojama pusmečiu ir kur apskritai nėra projektai įgyvendinami. Čia reikia dar pridurti, kad žemėlapyje pažymėti ne visi šiemet nutiesti dviračių takai, pvz. Žirmūnų gatvės, prie balto ir prie Kareivių gatvės tiltų per Nerį (ir dar turbūt ne visus prisimenu). Kai reikia - aš Vilniaus savivaldybę kritikuoju pats pirmas, tačiau visiškai nesuprantu nepagrįstos kritikos. Kai pirmą kartą Vilniaus istorijoje taip aktyviai tiesiami dviračių takai ir iš esmės vyksta dviračių takų revoliucija, tai man nesuprantama kodėl apskritai reikėtų tuo piktintis, o jeigu jau piktinamasi, tai bent jau kažkokių argumentų reikėtų normalesnių susigalvoti, nei kad 'kodėl ne nuo vienos vietos visus takus tiesia'.
                      Tai tada reikia pridurti, kad pvz Paupio takas yra 2018 projektas, Naugarduko yra nupaišytas ant seno asfalto, o ne nutiestas ir t.t. Dar kartą, iš pažymėtų žemėlapyje aš suskaičiuoju 6 nepradėtus, plius žemėlapyje nematau Fino gatvės tako nei 2019, nei kituose planuose, nors turėjo būti nutiestas kartu su Giedraičių, tad gaunam jau 7 iš 18. O dar kiek nepradėtų dvirtakių nukelta į 2020, nors jau turėjo būti nutiesti... Tai kad tiesia daugiau dvirtakių nei bet kada yra labai gerai, taip ir turi būti, blogai yra priešrinkiminiai Šimašiaus pažadai, kurie neturi nieko bendro su realybe.

                      Comment



                        Dar karta: visur, kur vykdomos statybos, vėlavimai yra natūralus reiškinys. Koks tavo moralas? Kad savivaldybė neturėtų skelbti apie planuojamus tiesti takus, nes natūralu, kad kai kurie iš jų vėluos? Ar kad savivaldybė neužsibrėžtų nutiesti tiek daug dviračių takų ir visą dėmesį koncentruotų į kelis, kuriuos žino, kad tikrai nuties laiku? Tiesą sakant aš nenorėčiau nei vieno, nei kito varianto ir geriausiu laikau dabartinį - kada tikslai užsibrėžiami milžiniški, o jeigu kas vėluoja, tai nėra bėda, bėda yra kada nėra aukštų tikslų ir kada tie takai nėra tiesiami, kaip buvo ankščiau.

                        Comment


                          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                          Dar karta: visur, kur vykdomos statybos, vėlavimai yra natūralus reiškinys. Koks tavo moralas? Kad savivaldybė neturėtų skelbti apie planuojamus tiesti takus, nes natūralu, kad kai kurie iš jų vėluos? Ar kad savivaldybė neužsibrėžtų nutiesti tiek daug dviračių takų ir visą dėmesį koncentruotų į kelis, kuriuos žino, kad tikrai nuties laiku? Tiesą sakant aš nenorėčiau nei vieno, nei kito varianto ir geriausiu laikau dabartinį - kada tikslai užsibrėžiami milžiniški, o jeigu kas vėluoja, tai nėra bėda, bėda yra kada nėra aukštų tikslų ir kada tie takai nėra tiesiami, kaip buvo ankščiau.
                          Pritariu. Geriau vėluot, negu visai nieko. Lenkija ir Estija nebuvo pastatyta per naktį (čia tarp kitko, jeigu ką)

                          Comment


                            Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                            Dar karta: visur, kur vykdomos statybos, vėlavimai yra natūralus reiškinys. Koks tavo moralas? Kad savivaldybė neturėtų skelbti apie planuojamus tiesti takus, nes natūralu, kad kai kurie iš jų vėluos? Ar kad savivaldybė neužsibrėžtų nutiesti tiek daug dviračių takų ir visą dėmesį koncentruotų į kelis, kuriuos žino, kad tikrai nuties laiku? Tiesą sakant aš nenorėčiau nei vieno, nei kito varianto ir geriausiu laikau dabartinį - kada tikslai užsibrėžiami milžiniški, o jeigu kas vėluoja, tai nėra bėda, bėda yra kada nėra aukštų tikslų ir kada tie takai nėra tiesiami, kaip buvo ankščiau.
                            Ok, jeigu jūs renkatės kas statys jums namą ir pasirenkat mane, nes aš prižadu viską pastatyt per 3 mėnesius, o paskui padarau tai per visus metus (na bet padarau gi, ot big deal...), tai jum viskas su tuo bus ok, nes galų gale aš juk pastačiau tą namą ir dzin kiek laiko tai užtruko? Sorry, bet man tokie dalykai nesuprantami, čia kažkas panašaus į "nu vagia, bet ir daro", tik "nu kabina makaronus, bet nu daro juk kažką". Moralas toks, kad nereikia meluot prieš rinkimus (nors, pasirodo, tai neblogai veikia, pvz ant jūsų, juk net nežinot realios situacijos), tai kad takai yra tiesiami - taip ir turi būti, bet jeigu tu veluoji (kas pasitaiko), tai bent jau nekabink dar dvigubai daugiau makaronų tam, kad sulaukt visuomenės palaikymo. Nes pavyzdžiui pažiūrėkit į 2020 planus, maža to, kad keli dvirtakiai jau turėjo būti nutiesti (pvz Narbuto, Neries kantinės, Žirmūnų trikampis), tai aš jau dabar galiu lažintis, kad visų 2020 planuojamų takų 100% nenuties, nes tai tiesiog neįmanoma.

                            Comment


                              Dar karta: visur, kur vykdomos statybos, vėlavimai yra natūralus reiškinys.
                              Yra vietų, kur nėra jokių statybų, tačiau darbai įpusėjami ir numetami neribotam laikotarpiui. Geras pavyzdys yra dviračių tako, vedančio Žaliųjų er. link, asfaltavimas. Turbūt dar pavasarį numatytos asfaltuoti atkarpos buvo padengtos stambia skalda. Po to kažkiek paasfaltuota. Ir viskas palikta iki šiol. Visą vasarą dviratininkai kratėsi per tą stambią skaldą.

                              Comment


                                Buvo informacija, kad prie Žaliųjų Ežerų nebebus jokio asfalto naujo – uždraudė Verkių parko vadovybė ar kažkas kiti panašūs. Motyvuodami tuo, kad parke turi būti natūrali danga.

                                Comment


                                  Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                                  Moralas toks, kad nereikia meluot prieš rinkimus [I](nors, pasirodo, tai neblogai veikia, pvz ant jūsų
                                  Tame ir esmė, kad per rinkimus aš klausausi ne pažadų, o vertinu realius darbus. Pagal mano vertinimą balsavau už Šimašių, nes jis tiesė dviračių takus, kaip suprantu tu balsavai už Zuoką, nes nė vienas jo nutiestas dviračių takas nevėlavo ir nesvarbu, kad jų apskritai nebuvo. Dėl to ir dabar man visiškai nesvarbu ką ir kiek koks Šimašius žadėjo, aš tų pažadų net neskaičiau, man svarbu kiek realiai kilometrų dviračių tako yra nutiesiama per metus.

                                  Ok, jeigu jūs renkatės kas statys jums namą ir pasirenkat mane, nes aš prižadu viską pastatyt per 3 mėnesius, o paskui padarau tai per visus metus (na bet padarau gi, ot big deal...), tai jum viskas su tuo bus ok.
                                  Jeigu statysies namą, greitai suprasi, kad dažniausiai niekas neina pagal planą, nebent perki jau pastatytą namą. Bet jeigu namo statymu užsiimi pats - ruoši projektą, samdysi darbininkus ir t.t., tai retu atveju gali tiksliai suplanuoti kiek viskas užtruks. Kitas reikalas, kada jau pasirašai sutartį su rangovais. Jie žinoma ne kvaili ir užsimeta ekstra laiko, bet juk tas pats galioja ir dviračių takų tiesime - pasirašius sutartį rangovas retai kada vėluoja nutiesti tuos dviračių takus. Problema ne ten, problema projektų rengime ir kadangi sėdi šitame forume, galėjai pastebėti, kad projektų rengimas užtrunka ilgiau, nei pačios statybos, pvz. K18b projekto laimėtojas paaiškėjo prieš 4 metus, o dviračių takų tiesime dar įsivelia ir pašaliniai faktoriai, tokie kaip finansavimo šaltiniai, ES fondų programų niuansai, konkursų teisminiai procesai ir t.t. Bet pasikartosiu - man visiškai nesvarbu kiek kas vėluoja, man svarbu kiek km. dviračių takų yra nutiesiama per metus, jeigu Šimašius prisižadėtų dešimt kartų daugiau jų nutiesti, o nutiestų 5 kartus daugiau ir kitus vėluotų - aš tai labai pozityviai priimčiau, o tu kaip suprantu negatyviai, nes vertintum ne tai, kad dviračių takų nutiesta 5 kart daugiau daugiau, o tai, kad kiek daug jų vėluoja.

                                  Comment


                                    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                                    Tame ir esmė, kad per rinkimus aš klausausi ne pažadų, o vertinu realius darbus. Pagal mano vertinimą balsavau už Šimašių, nes jis tiesė dviračių takus, kaip suprantu tu balsavai už Zuoką, nes nė vienas jo nutiestas dviračių takas nevėlavo ir nesvarbu, kad jų apskritai nebuvo. Dėl to ir dabar man visiškai nesvarbu ką ir kiek koks Šimašius žadėjo, aš tų pažadų net neskaičiau, man svarbu kiek realiai kilometrų dviračių tako yra nutiesiama per metus.
                                    Nebalsavau nei už Šimašių, nei tuo labiau už Zuoką.

                                    Jie žinoma ne kvaili ir užsimeta ekstra laiko, bet juk tas pats galioja ir dviračių takų tiesime - pasirašius sutartį rangovas retai kada vėluoja nutiesti tuos dviračių takus. Problema ne ten, problema projektų rengime ir kadangi sėdi šitame forume, galėjai pastebėti, kad projektų rengimas užtrunka ilgiau, nei pačios statybos.
                                    Kadangi sprendžiu ne tik iš forumo, bet ir prasivažiuoju ir prasieinu per miestą, puikiai matau, kad viena iš pagrindinių problemų yra, kad VMS prikabino visiems makaronų ir dabar reikia kažkaip kurt iliuziją, kad tai nebuvo pigūs populistiniai pažadai ir kad darbai iš tikrųjų vyksta. Taip ir turim pvz Neries Senvagės dvirtakį - tiesia jau daugiau nei metus, o nepadaryta nei pusės darbų. Kodėl? Nes 2/3 to laiko niekas ten net nedirbo, nes reikia varynėt per tuos likusius objektus, kad atrodytų, kad visur vyksta darbai. Todėl praktiškai visi dvirtakiai ir veluoja. O apie problemas projektų rengime tai išvis juokinga, tų projektų jau paruoštų ir patvirtintų yra tiek, kiek per 2020 jie nesugebėtų nutiest...

                                    Comment


                                      Kaune dalis dvirtakių irgi vėluoja, bet man svarbu, kad pradėtų, o kaip prižada labai neiimu į širdį, svarbu padaro. Na nebent užpuola paranojiškos mintys, kad iš vis viskas stos kaip auksiniais 90-aisiais ir 2000-aisiais

                                      Comment


                                        Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                                        viena iš pagrindinių problemų yra, kad VMS prikabino visiems makaronų ir dabar reikia kažkaip kurt iliuziją, kad tai nebuvo pigūs populistiniai pažadai ir kad darbai iš tikrųjų vyksta.
                                        99.9% vilniečių negalėtų išvardinti kur kada ir kokius dviračių takus VMS žadėjo nutiesti. Jiems tai visiškai nerūpi, jiems rūpi kiek realiai yra nutiesiama. Siūlau tą patį ir tau daryti - pamiršti visas VMS įvardintas dviračių tiesimo datas ir pradėti vertinti ne kalbas, o darbus, nebereikės piktintis lygioj vietoj ir kurti tokių konspiracijų:

                                        2/3 to laiko niekas ten net nedirbo, nes reikia varynėt per tuos likusius objektus, kad atrodytų, kad visur vyksta darbai.

                                        Comment


                                          Kažkada neseniai čia buvo mini diskusija, ar Vilniuje yra dviračių takų sistema. Tai čia keli atsitiktiniai pavyzdžiai, kurie man asmeniškai užkliūna tiesiog važiuojant dviračiu. Kas bus daroma su raudonai pažymėtomis vietomis? Jeigu bus kada nors, tai kodėl ne dabar, kai pagrindinė infrastruktūra jau yra įrengta?

                                          Žaliai pažymėjau adekvačius esamus, statomus ar patvirtintus būsimus dviračių takus. Raudonais punktyrais pažymėtos vietos, kurių statusas nelabai aiškus.

                                          Žvejų g. tako susiaurėjimas artėjant prie Mindaugo tilto. Jau dabar labai nepatogi ir net pavopjinga vieta. Kas bus, kai aplinkui bus renovuota/pastatyta daugiau takų ir dviračių eismas padidės kelis kartus?


                                          Senas krantinės takas palei Žirmūnu gatvę ir naujas Žirmūnų takas Nuo Šilo tilto link Lidl. Vieta ties Šilo tiltu. Nėra adekvačios jungties tarp seno ir naujo tako ir nesutvarkyta sankryža bei šviesoforai. Bent jau laikantis KET patekti iš vieno tako į kitą nenulipus nuo dviračio negalima


                                          Esamas naujas takas Saltoniškių g. ir būsimas takas palei Narbuto g. Nebus jungties tarp jų? Nes nu surely nebus siūloma neštis dviračių požemine "perėja"?




                                          Kas bus su šita vieta? Takas nuo Ozo pusės iki dobilo sankryžos kaip ir pastatytas. Perėja/pervaža pro sankryžą link Šeškinės liko, kaip buvusi. Ar bus įrengiamos saugios ir patogios pervažos bei perėjos pėstiesiems? Kaip bus su takų sujungimu abiejose Ozo g. pusėje?


                                          Įrengtas naujas takas Gelvonų g. nuo sankryžos link Ozo eina visai geros būklės takas. Jungties tarp abiejų takų nėra. Reikia kirsti necivilizuotą ir nepatogią Akropolio sankryžą.



                                          Čia vienas žiauresnių. Vos ne iš visų pusių įvairiomis kryptymis eina arba eis dviračių takai. Bet nuvažiuoti nuo Akropolio ar Ozo pusės link upės dviračių taku nebus įmanoma. Dabar ten yra baisus apgriuvęs šaligatvis, Wtf?



                                          Tai čia tokie šiaip keli randominiai pavyzdžiai. Yra jų daugiau.
                                          Paskutinis taisė John; 2019.12.10, 21:29.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X