Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Jau nuo seno vis padalyvauju Lietuvos miškų saugojimo veikloje, bet feisbuko grupės "Gelbėkime Vilniaus medžius" tikslai ir diskusijos dažnai visiškai prasilenkia su racionaliu protu (nors jos nariais ir yra labai gerbtinų asmenų, bet nepastebėjau, kad jie reikštųsi).

    Noriu pasidalinti šia aktyvistės Jekaterina Lavrinec nuomone: "Iš tikrųjų Vilnius niekada nebus dviračių miestu: tai ne plokščias Amsterdamas. O ir dviratininkų grupė yra ir bus gan siaura, pagrinde tai jauni vyrai, ne senjorai. Užtat ko pasiekia dabartiniais projektais, tai naikina išvystytus pėsčiųjų maršrutus. Dar labiau pablogina lėčiau vaikščiojančių senjorų judumo sąlygas."

    Nežinau kaip dabar jaustis važinėdamas dviračiu, ar tikrai tai kelia tiek daug skausmo senjorams? Galbūt tikrai reikia stabdyti nežabotą dviračių takų tiesimą? Padiskutuokime

    Comment


      Vau, kiekvieną dieną važiuodamas paspirtuku į darbą Laisvės pr. prasilenkiu su garbaus amžiaus senjoru ant dviračio.

      Comment


        Bandoma tiesiog supriešint vieną grupę su kita siekiant savo asmeninių (neaiškių) tikslų. Nesigirdi siūlymų siaurint gatvių ir vietoje jų sodint medžius.

        Comment


          Parašė themanual Rodyti pranešimą
          Jau nuo seno vis padalyvauju Lietuvos miškų saugojimo veikloje, bet feisbuko grupės "Gelbėkime Vilniaus medžius" tikslai ir diskusijos dažnai visiškai prasilenkia su racionaliu protu (nors jos nariais ir yra labai gerbtinų asmenų, bet nepastebėjau, kad jie reikštųsi).

          Noriu pasidalinti šia aktyvistės Jekaterina Lavrinec nuomone: "Iš tikrųjų Vilnius niekada nebus dviračių miestu: tai ne plokščias Amsterdamas. O ir dviratininkų grupė yra ir bus gan siaura, pagrinde tai jauni vyrai, ne senjorai. Užtat ko pasiekia dabartiniais projektais, tai naikina išvystytus pėsčiųjų maršrutus. Dar labiau pablogina lėčiau vaikščiojančių senjorų judumo sąlygas."

          Nežinau kaip dabar jaustis važinėdamas dviračiu, ar tikrai tai kelia tiek daug skausmo senjorams? Galbūt tikrai reikia stabdyti nežabotą dviračių takų tiesimą? Padiskutuokime
          "Užtat ko pasiekia dabartiniais projektais, tai naikina išvystytus pėsčiųjų maršrutus. Dar labiau pablogina lėčiau vaikščiojančių senjorų judumo sąlygas."

          Tu tikrai nori diskutuoti apie teiginį, neturintį pagrindo?
          Vienintelė galimybė diskusijai - įtrauktį nurodytą asmenį ir išgirsti argumentus, kurie paremtų tokį teiginį. Kol kas tai skamba, kaip BS.

          Comment


            O ko gi dviračių takai paglogina pesčiujų eismui? Dabartiniai tiesiami takai tik pagerina, nes daug vietų ir pesčiujų takai buvo blogos kokybės. Dviračiai turi savo juosta ir nesimaišo tarp pesčiųjų. iš kur tokia keista nuomonė?

            Comment


              Parašė Resutas Rodyti pranešimą
              O ko gi dviračių takai paglogina pesčiujų eismui? Dabartiniai tiesiami takai tik pagerina, nes daug vietų ir pesčiujų takai buvo blogos kokybės. Dviračiai turi savo juosta ir nesimaišo tarp pesčiųjų. iš kur tokia keista nuomonė?
              Teko girdėt kelis argumentus:
              1. tiesiami vietoje plataus pėsčiųjų šaligatvio (pvz., vietoje 6 metrų pločio lieka 3 metrai).
              2. tiesiami vietoje želdynų (aka vejų).

              Comment


                Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                "Užtat ko pasiekia dabartiniais projektais, tai naikina išvystytus pėsčiųjų maršrutus. Dar labiau pablogina lėčiau vaikščiojančių senjorų judumo sąlygas."

                Tu tikrai nori diskutuoti apie teiginį, neturintį pagrindo?
                Vienintelė galimybė diskusijai - įtrauktį nurodytą asmenį ir išgirsti argumentus, kurie paremtų tokį teiginį. Kol kas tai skamba, kaip BS.
                Nope, idėjau retoriniam pamąstymams, gal kam ir šypseną išspaudė. Viskas toje grupėje prasidėjo nuo to, kad aišku dviračių takų negalima tiesti ten, kur gali reikėti nukirsti bent vieną medį. Takas tokiose vietose privalo vingiuoti aplink medžius. Tačiau toks takas yra bevertis, tinkantis nebent rekreacijai, todėl paprasčiausia buvo prieita iki to, kad dviračių takų išvis nereikia. Būten mano citatoje yra tik vieno žmogaus nuomonė, bet ji sakyčiau visai nuosaikiai toje grupėje vertinama. O šiaip tai ten visai liūdnas reikalas, realios diskusijos visiškai nevyksta, eilinis circle jerk'as.

                Yra nuomonių, kad būtų tiesiama automobilių juostų sąskaita, bet tik dėl to kad nesipainiotų takai medžiams ir pestiesiems. Bet būkim realistai, kol kas toks tiesimas vietoj automobilių juostų kokioje Žirmūnų gatvėje (neskaitau tų, kur gatvė šiaip plati, ar parkavimui naudojama) būtų visiškai kontraversiškas.

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                  Teko girdėt kelis argumentus:
                  1. tiesiami vietoje plataus pėsčiųjų šaligatvio (pvz., vietoje 6 metrų pločio lieka 3 metrai).
                  2. tiesiami vietoje želdynų (aka vejų).
                  6 m pločio šaligatvių? Noriu pamatyti. Neiškraipykim. Dažnesnis atvejis, kad iš 3m lieka tik 1,5m. O po to pilasi heitinimai, kad mamos su vežimėliais vaikšto ne savo puse.

                  Comment


                    Konstitucijos prospekte nauji dviračių takai kleliose vietose buvo padaryti vietoje pėsčiųjų takų, kur pėsčiųjų yra gana nemažai. Gal ten tam tikrose vietose logiška buvo palikti taką bendrą tiek dviračiams tiek pėstiesiems.

                    Comment


                      Gal kazkas galetu mane apsviesti apie dviraciu taku projektavima Vilniuje? Kodel naujai suplanuoti dviraciu takai turi tokius keistus ir nereikalingus vingius prie sankryzu? Argi sunku tiesiog nutiesti tiesu taka, especially jeigu visa gatve yra projektuojama nuo nulio?


                      Click image for larger version

Name:	kodelll.png
Views:	4
Size:	310,5 kB
ID:	1766035Click image for larger version

Name:	k4-1024x574.jpg
Views:	5
Size:	93,6 kB
ID:	1766037
                      Attached Files

                      Comment


                        Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                        Gal kazkas galetu mane apsviesti apie dviraciu taku projektavima Vilniuje? Kodel naujai suplanuoti dviraciu takai turi tokius keistus ir nereikalingus vingius prie sankryzu? Argi sunku tiesiog nutiesti tiesu taka, especially jeigu visa gatve yra projektuojama nuo nulio?
                        Manau dėl saugumo, kad prieš sankryžą dviračiai ir paspirtukai pristabdytų.
                        Flickr

                        Comment


                          Gal ir geras paaiskinimas, bet idomu kodel taip nera daroma kitose salyse kur dviraciai yra populiari transporto priemone - aisku tu saliu jau nebeminesiu, visi mes jas zinom. Dar biski mane pykina kad ta gatves atkarpa nutiesta taip kad vienoje puseje dviraciu takas, kitoje - saligatvis. Tokia siaura gatve su letai judanciu eismu, galejo tiesiog netiesti atskiro dviraciu tako ir leisti dviratininkam naudotis gatve.

                          Click image for larger version

Name:	gatve.png
Views:	8
Size:	307,5 kB
ID:	1766043

                          Comment


                            Plius, o kaip kitaip padaryt? Tokie vingiai randami ir kitose pažangesnėse šalyse. T.y. perėjos yra atitraukiamos nuo sankryžos, kad sukantys automobiliai galėtų pravažiuot už perėjos ir ten sustoję laukt. Kitaip projektuojamos šviesoforinės sankryžos, o čia nebus šviesoforo.

                            Atskiro tako turbūt tikrai galėjo nebūti.

                            P.S. Šaligatvis bus abiejose gatvės pusėse. Tik prie dviračių tako bus minimalaus pločio.

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              Plius, o kaip kitaip padaryt? Tokie vingiai randami ir kitose pažangesnėse šalyse. T.y. perėjos yra atitraukiamos nuo sankryžos, kad sukantys automobiliai galėtų pravažiuot už perėjos ir ten sustoję laukt. Kitaip projektuojamos šviesoforinės sankryžos, o čia nebus šviesoforo.

                              Atskiro tako turbūt tikrai galėjo nebūti.

                              P.S. Šaligatvis bus abiejose gatvės pusėse. Tik prie dviračių tako bus minimalaus pločio.
                              Konkrečiu atveju ši gatvė bus aktyviai naudojama, tad dviračių eismo atskyrimas yra labai logiškas. Taip pat svarbu paminėti, kad tai yra įkalnė - dviračiai įkalnėse yra tiek lėti, tiek sunkiai išlaiko tiesią judėjimo trajektoriją - šioje gatvėje tai būtų rimtas trikdis.

                              Vingis ties sankryža reikalingas ir tam, kad pėstieji kirsdami automobilių važiuojamąją dalį (automobilis dešinėje) neatsidurtų iškart kitoje važiuojamojoje dalyje, kur grėsmės šaltinis yra kairėje. Infrastruktūra negali būti sukurta taip, kad eismo dalyvis tuo pat metu turėtų stebėti priešingas puses.

                              Comment


                                Parašė vėkas Rodyti pranešimą
                                Vingis ties sankryža reikalingas ir tam, kad pėstieji kirsdami automobilių važiuojamąją dalį (automobilis dešinėje) neatsidurtų iškart kitoje važiuojamojoje dalyje, kur grėsmės šaltinis yra kairėje. Infrastruktūra negali būti sukurta taip, kad eismo dalyvis tuo pat metu turėtų stebėti priešingas puses.
                                Kitas galimas sprendimas įrengti saugumo salelę. Čia jau priklauso, kaip priimame dviratininkus, ar kaip eismo dalyvius ar kaip pėsčiuosius ir kuriame atitinkamą infrastruktūrą. Mūsiškiai labiau linkę prie antro varianto, nes mūsų miestai vis dar skirti automobiliams. Net gatvėms su dviračių pirmenybe vis dar neturime teisinio reguliavimo.

                                Comment


                                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                  Kitas galimas sprendimas įrengti saugumo salelę. Čia jau priklauso, kaip priimame dviratininkus, ar kaip eismo dalyvius ar kaip pėsčiuosius ir kuriame atitinkamą infrastruktūrą. Mūsiškiai labiau linkę prie antro varianto, nes mūsų miestai vis dar skirti automobiliams. Net gatvėms su dviračių pirmenybe vis dar neturime teisinio reguliavimo.
                                  Tai ten saugumo salelė ir bus. Jeigu ją pastumsi labiau į sankryžą, tai tada blokuosi įsukimą iš šitos gatvelės į Upės g.

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                    Tai ten saugumo salelė ir bus. Jeigu ją pastumsi labiau į sankryžą, tai tada blokuosi įsukimą iš šitos gatvelės į Upės g.
                                    Turėjau omeny ne apsaugoti dviratininkus su pėsčiaisisis nuo automobilių, o salelę, apsaugot pėsčiuosius nuo automobilių ir dviratininkų. Visai kita orientacija. Dabar projektuojama kaip įprasta nuo seno, tiesiog dapiešiant raudoną dangą.
                                    Paskutinis taisė Ginthus; 2019.11.28, 15:38.

                                    Comment


                                      Pilaitės pr. dviračių takas iki Laisvės pr.





                                      Čia matosi buvusi stotelės įvaža:



                                      https://citify.eu/pilaites-pr-dvirac...ki-laisves-pr/

                                      Comment


                                        Senasis Vilnius-Kaunas ne žvirkelis, o rimtas brukas Šiaip Titnago gatvė visai nieko. Kiek važiavau, tikrai nebuvo daug sunkiasvorių. Aišku važiuodavau tik vakarais ar savaitgaliais.

                                        Comment


                                          Žiūrint kokiu tikslu važiuoji. Pernai mindavau per pietų petrauką pasivažinėti sporto tikslais. Išvažiuoju iš Vingio parko į Geležinio Vilko, prasuku žiedu į Savanorių prospektą ir minu A juosta iki Savanorių galo, ant kalno užkylu ir suku į Galvės gatvę, o ten jau minu tiesiai, kiek noriu. Per valandą apie 30-40 km apsuku ir grįžtu į darbą. Mašinų nėra daug, niekas nesimaišo, šviesoforų nedaug, dažniausiai ilgai dega žalia. Galima minti beveik nesustojant, o toks ir buvo mano tikslas. Minant su sportiniu dviračiu dienos metu net savanorių žiedas visai nebaisus.

                                          Tačiau važiuoti į darbą piko metu toks maršrutas yra visiškai netinkamas. Net priešui nelinkėčiau. Tiesa, šiemet nei karto ten nevažiavau, gal dviračių takai atsirado?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X