Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Gedimino pr. tai išvis reiktų dviračių takus asfaltuoti, o ne vėl kloti kokias tai plyteles dalis kurių vėl po 10 m. bus apirusios ir išsiklaipiusios, dėl ko dviratininkai (o ypač visokie paspirtukų mėgėjai) ir toliau važinės kaip per tarką. Nejau raudonas (ar, tarkim, koks nors šviesiai pilkas) asfaltas ten labai pagadintų vaizdą?
    Jop, aš apie tai jau rašiau FB grupėje. Berods Liautaras Stoškus žadėjo, kad dar galima kažką pakeisti. Asfaltas ten yra vienintelis dalykas, dėl kurio verta viską lupti. Nes jeigu sudės tas pačias plyteles (o tą ir žada, tik ne skersai, o išilgai važiavimo krypčiai), tai naudos daug nebus.

    Comment


      Parašė abruo Rodyti pranešimą
      Gedimino pr. tai išvis reiktų dviračių takus asfaltuoti, o ne vėl kloti kokias tai plyteles dalis kurių vėl po 10 m. bus apirusios ir išsiklaipiusios, dėl ko dviratininkai (o ypač visokie paspirtukų mėgėjai) ir toliau važinės kaip per tarką. Nejau raudonas (ar, tarkim, koks nors šviesiai pilkas) asfaltas ten labai pagadintų vaizdą?
      Tiem, kam tiko Totorių gatvės remontas, tam negadins vaizdo ir asfaltas Gedimino prospekte. Gal palikit nors vieną gatvę centre pasigėrėjimui. Kas nori prasilėkt - gali rinktis kitus maršrutus. Nes gaunasi, kad kaip anksčiau dėl savo patogumo centrą subjaurojo automobilistai, tai dabar tą patį nori daryti dviratininkai. Mano vieno patogumas juk aukščiau visko - ar ne?

      Comment


        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

        Tiem, kam tiko Totorių gatvės remontas, tam negadins vaizdo ir asfaltas Gedimino prospekte. Gal palikit nors vieną gatvę centre pasigėrėjimui. Kas nori prasilėkt - gali rinktis kitus maršrutus. Nes gaunasi, kad kaip anksčiau dėl savo patogumo centrą subjaurojo automobilistai, tai dabar tą patį nori daryti dviratininkai. Mano vieno patogumas juk aukščiau visko - ar ne?
        Nebūčiau toks kategoriškas, kas raudono asfalto dviračių takai subjauros Senamiesčio vaizdą. Juk vienas dalykas, kad eina kalba tik apie centrines gatves, kur vyksta pagrinde tranzitas (kitur galima judėti su bendru srautu). O asfalto privalumas prieš plyteles labai aiškus. Dviračiais dar nieko, bet su paspirtukais važiuoti yra labai nepatogu. Dėl to dalis renkasi važiuoti šaligatviais.

        Beje, raudonas asfaltas senamiesčiuose yra taikoma praktika vakaruose.

        Comment


          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

          Tiem, kam tiko Totorių gatvės remontas, tam negadins vaizdo ir asfaltas Gedimino prospekte. Gal palikit nors vieną gatvę centre pasigėrėjimui. Kas nori prasilėkt - gali rinktis kitus maršrutus. Nes gaunasi, kad kaip anksčiau dėl savo patogumo centrą subjaurojo automobilistai, tai dabar tą patį nori daryti dviratininkai. Mano vieno patogumas juk aukščiau visko - ar ne?
          Man labai netiko Totorių g. remontas, bet nemanau, kad dvi siauros asfalto juostos pakraščiuose kažkaip "bjaurotų" centrą, juolab, kad tai greičiausiai nebūtų standartinis juodas asfaltas, o koks nors tamsus raudonos spalvos atspalvis. Kur kas labiau vaizdą bjauroja aplūžusios, išsiklaipiusios su didžiuliais tarpais plytelės, išsibangavusi danga, nuo liepų lašantis ir šaligatvį bjaurojantis "lipalas" ir pan. Daug bjauresnių centre dalykų yra. Sulyginti dviračiu takus su ištisai užklotu juodu asfaltu ir pilkais betoniniais šaligatviais yra mažų mažiausiai keista. Taip kad jūsų pasipiktinimas čia ne vietoje. Kokius dar maršrutus siūlytumėte dviratininkams? Važiuoti palei Nerį? Nes sudaryti pakenčiamas salygas jiems jau skaitosi miesto "bjaurojimas"?
          Paskutinis taisė abruo; 2019.01.03, 14:21.
          Lietuva visiems.

          Comment


            Per vidurį grindinys, o šonuose asfaltas biški į Čeliabinską neštų. Kažkam nepatoku - užpilam asfalto dryžius ir visi patenkinti

            Bjaurojimas yra asfalto dryžiai. Nesvarbu kokia jų paskirtis. Ar sugadintas vaizdas atperka kažkam pagerintas sąlygas - kitas klausimas. Kažkam ir pievos subjaurojimas parkuojantis nesiskaito bjaurojimas, nes taip susidaro pakenčiamas sąlygas prisiparkuot. Ta pati logika. Vaizdelis vienodai, svarbu patogu.

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
              Nebūčiau toks kategoriškas, kas raudono asfalto dviračių takai subjauros Senamiesčio vaizdą. Juk vienas dalykas, kad eina kalba tik apie centrines gatves, kur vyksta pagrinde tranzitas (kitur galima judėti su bendru srautu). O asfalto privalumas prieš plyteles labai aiškus. Dviračiais dar nieko, bet su paspirtukais važiuoti yra labai nepatogu. Dėl to dalis renkasi važiuoti šaligatviais.
              Asfaltbetonio dangos, kad ir kokios spalvos jos bebūtų, yra svetimkūnis ir netinkamas sprendimas senamiesčiuose. Asfalto privalumas yra aiškus, bet yra ir tam tikra logika renkantis dviratį. Nėra ko norėti, kad trekui ar plento lenktynėms skirtu dviračiu būtų patogu važiuoti senamiestyje. Tam yra miesto dviračiai, kuriems lygiai suklotas akmens trinkelių grindinys suteikia galimybę važiuoti normaliai.

              Beje, raudonas asfaltas senamiesčiuose yra taikoma praktika vakaruose.
              Gal galima nuorodų į Google StreetView? Arba miestų ir gatvių pavadinimų, kur toks sprendinys realizuotas.


              Comment


                Mano manymu kvailokai asfaltas atrodytų Gedimino pr. Be to, tai kurtų negera precendentą - istorinė tradicija, estetnis grožis būtų nusvertas labai pragmatiško dviratininkų noro. Tada galima būtų klausti, kodėl nepadarius kažko pan. Pilies g. ir t.t.

                Comment


                  Parašė sleader Rodyti pranešimą

                  Gal galima nuorodų į Google StreetView? Arba miestų ir gatvių pavadinimų, kur toks sprendinys realizuotas.
                  Nemeluosiu, kad sunku surasti pavyzdžių pagal pageidavimą. Pagrinde dėl to, kad visiškos senamietinės gatvelės yra visos grįstos ir atiduotos tik pėstiesiems (kaip tarkim Pilies g. pas mus), o nors kiek didesnės gatvės daugumoje atvejų yra asfaltuotos. Bet, tarkim, atvejis kur daugiau mažiau pėsčiųjų ir dviratininkų gatvėje centrinė dalis yra skirta dviratininkams ir yra asfaltuota (tiesa, ja važiuoja ir aptarnaujantis transportas): https://www.google.lt/maps/@52.37223...7i16384!8i8192

                  Pridėsiu, kad pats esu matęs, bet čia jau ne argumentas.

                  Comment


                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                    Nėra ko norėti, kad trekui ar plento lenktynėms skirtu dviračiu būtų patogu važiuoti senamiestyje.
                    Su plentiniu dviračiu galima visiškai normaliai važiuoti Brodu. Tvarkingai sudėjus grindinį būtų išvis ledas. Nesulyginsi su Pilies gatve, kur reikia šikną pakelt ir šiaip atsargiau važiuot.

                    Comment


                      Aš visgi balsuočiau, kad Gedimino prospekte nereikia raudono asfalto, tačiau kartu dviračių takui galėtų parinkti lygesnes plyteles, su mažiau užapvalintais kraštais, kad tas dangos tiesumas būtų kuo lygesnis. Galbūt tai vistiek nebūtų tiek idealiai patogu kiek asfaltas, na bet senamiestis yra senamiestis ir tam tikrų aukų visgi reikia, kaip kad ir mašinoms važinėti asfaltas daug patogesnis už plyteles ar juo labiau akmenimis grįstą grindinį, tačiau senamiesčiuose tokie grindiniai padeda sukurti tam tikrą nuotaiką.

                      Comment


                        Plytelės dviračiams nekliudo, tik reikia jas lygiai sudėti ir naudoti ne tokias, kurios po keleto metų suskilinėja. Nežinantiems, ką reiškia nelygi danga, reikėtų pravažiuoti Arsenalo gatve. Aišku, ten šalia yra dviračių takai šaligatviuose, tai paprastam važinėjimui neaktualu, tačiau kasmetinio Velomaratono trasa eina ir Gedimino prospektu, ir Arsenalo gatve (kur organizatorių protas?), tai skirtumas kaip diena ir naktis. Apskritai Gedimino pr. yra judrus ir nėra tinkamas greitam važiavimui, tai asfaltas tik padidintų lakstančių skaičių.
                        Dviračių srauto skaitikliai (Gedimino pr., Žvejų g. ir kt.) nebus tvarkomi? Juos turbūt įrengė rugsėjo mėn., todėl rodomas bendras skaičius nuo rugsėjo. Nuo sausio 1 d. tas skaičius pradėtas skaičiuoti nuo nulio, tai neadekvačiai atrodo. Turėtų būti rodmenys: šiemet ir šiandien. Dienos aktyvumas vakar apie 20 val. Žvejų g. buvo 23. Tai maždaug galima spręsti apie dviračių skaičių prasidėjus realiai žiemai.
                        Paskutinis taisė senasnamas; 2019.01.04, 10:00.

                        Comment


                          Aš tik dar kartą pasikartosiu, kad dviračiams netrukdo ir dabartinė danga. Tai kam tada apskritai ją keist, gal geriau įrengti dviračių taką ten, kur jo apskritai nėra? Bet jeigu jau keičiama danga, tai kodėl keist į tą pačią, kuri netinkama smulkesniems ratams - riedučiams, paspirtukams, riedlentėms?

                          Patikslinu: netinkama, kai sudedama kaip pas mus įprasta. Teoriškai tie akmenys nėra blogi, bet juos reikia labai labai lygiai sudėti. Pas mus gi sunkiai tai įmanoma. O mes čia kalbame apie patį intensyviausią dviračių taką visame mieste. Ir jeigu pakeitus jo dangą dar išaugs juo važiuojančių, tai tik puikiau.

                          Comment


                            Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                            Plytelės dviračiams nekliudo, tik reikia jas lygiai sudėti ir naudoti ne tokias, kurios po keleto metų suskilinėja. Nežinantiems, ką reiškia nelygi danga, reikėtų pravažiuoti Arsenalo gatve. Aišku, ten šalia yra dviračių takai šaligatviuose, tai paprastam važinėjimui neaktualu, tačiau kasmetinio Velomaratono trasa eina ir Gedimino prospektu, ir Arsenalo gatve (kur organizatorių protas?), tai skirtumas kaip diena ir naktis. Apskritai Gedimino pr. yra judrus ir nėra tinkamas greitam važiavimui, tai asfaltas tik padidintų lakstančių skaičių.
                            Dviračių srauto skaitikliai (Gedimino pr., Žvejų g. ir kt.) nebus tvarkomi? Juos turbūt įrengė rugsėjo mėn., todėl rodomas bendras skaičius nuo rugsėjo. Nuo sausio 1 d. tas skaičius pradėtas skaičiuoti nuo nulio, tai neadekvačiai atrodo. Turėtų būti rodmenys: šiemet ir šiandien. Dienos aktyvumas vakar apie 20 val. Žvejų g. buvo 23. Tai maždaug galima spręsti apie dviračių skaičių prasidėjus realiai žiemai.
                            Tai klasika, matyt, tikslingai įtraukia Arsenalo g.: Paris–Roubaix // https://en.wikipedia.org/wiki/Paris%E2%80%93Roubaix
                            Click image for larger version

Name:	2013_Paris_-_Roubaix,_Forest_of_Arenberg.jpg
Views:	1
Size:	440,8 kB
ID:	1692300

                            Dėl Gedo pr. atnaujinimo, buvo siūlyta tuos pinigus skirti kuoliukams įrengti su grandinėmis, kaip parkelyje prieš prezidentūra. Būtų apčiuopiama nauda ir niekas nebesiparkuotų ant dvritakių bei išliktų senovinis vaizdas: https://www.google.lt/maps/@54.68370...7i13312!8i6656

                            Comment


                              Parašė dondc Rodyti pranešimą
                              Dėl Gedo pr. atnaujinimo, buvo siūlyta tuos pinigus skirti kuoliukams įrengti su grandinėmis, kaip parkelyje prieš prezidentūra. Būtų apčiuopiama nauda ir niekas nebesiparkuotų ant dvritakių bei išliktų senovinis vaizdas: https://www.google.lt/maps/@54.68370...7i13312!8i6656
                              Problema su tokiu siūlymu ta, kad tuomet per įvairias šventes, kuomet statomos palapinės, labai smarkiai susiaurėtų galimas išnaudoti plotas. Dabar ten būna sausakimša, tai jeigu praėjimas susiaurėtų dar 3-4 metrais, tai arba reikėtų statyti palapines tik vienoje pusėje (taigi 2x mažiau ploto) arba palikti kokius 2-3 metrus pėstiesiems eit. Variantas būtų montuoti tuos nusukamus stulpelius, kaip Pilies g. prieigose. Arba apskritai statyti pailgus vazonus su gėlėmis (žiemą galima kaip nors papuošti).
                              Paskutinis taisė Creatium; 2019.01.04, 10:50.

                              Comment


                                Papildoma priežiūra ir tie visi stulpelių sukiojimai be proto daug kainuoja. Diskusijoje FB juk buvo pateikta nuotrauka iš Kaziuko mugės, kad iki šiol buvo statomos palapinės grynai dviračių juostų ribose. Jei sudėtų kuoliukus ten ant dabartinės ištisinės linijos, tai jie tiesiog atsidurtų prieš palapines, o pirkėjų kojų pirštai tiesiog palystų po grandinėmis. Žodžiu, nieko ten netrukdytų.

                                O bendrai paėmus, tai galėtų perdaryt į dviračių gatvę, kaip Vileišio g. bus daroma. Prospekte vasara pėstieji tiesiog netelpa ir be jokių mugių. Tai laiptai kokie išlindę, tai pastato kolona, tai medžių tvorelės, tai lauko staliukai, normaliai prasilenkt neįmanoma. Tada per pačios gatvės kuklaus pločio vidurį netrukdytų ir tas asfaltas, kai atsivertų didžiuliai plotai pėstiesiems, bet aptarnaujantis transportas ar gyventojai galėtų pravažiuot. Dabartinės dangos vistiek nėra istorinės.

                                Comment


                                  Tokia gatvė su n lygių atrodytų kaip visiškas kičas. Šonuose normalūs šaligatviai, gatvės dalies šonuose trinkelės ir tada per vidurį asfaltas "Dviračių gatvė" padoriai atrodo kai nėra dar vienų šaligatvių iš šonų.

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                    Tokia gatvė su n lygių atrodytų kaip visiškas kičas. Šonuose normalūs šaligatviai, gatvės dalies šonuose trinkelės ir tada per vidurį asfaltas "Dviračių gatvė" padoriai atrodo kai nėra dar vienų šaligatvių iš šonų.
                                    Asfaltas būtų šonuose, ne viduryje. Automobiliams liktų plytelės.

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                      Asfaltas būtų šonuose, ne viduryje. Automobiliams liktų plytelės.
                                      Aš turėjau omenyje aukščiaų minėtą "dviračių gatvės" idėją.

                                      Asfaltas šonuose mano nuomone irgi nėra geras sprendimas.

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                        Tokia gatvė su n lygių atrodytų kaip visiškas kičas. Šonuose normalūs šaligatviai, gatvės dalies šonuose trinkelės ir tada per vidurį asfaltas "Dviračių gatvė" padoriai atrodo kai nėra dar vienų šaligatvių iš šonų.
                                        Šiuo siūlymu turėjau omeny daryti ne ant to kas yra, o pilnai rekonstruoti (aišku, realybėje dėl finansų ir automobilizmo to nebus bent artimiausią dešimtmetį). Įsivaizduočiau esamus šaligatvius dvigubai praplatintus link gatvės vidurio, esamus bortus pritraukiant į kelio centrą ir pratęsiant esamą šaligatvio dangą, žinoma.

                                        Skersinis pjūvis atrodytų taip:
                                        stipriai išplatintas šaligatvis, perkeltas bortas, asfalto juosta, iškilių trinkelių skiriamoji juosta, asfalto juosta, perkeltas bortas, stipriai išplatintas šaligatvis.

                                        Susiaurinus važiuojamąją dalį, iškart gatvė pasidarytų jaukesnė. Kai nereiktų nuolatos stebėti sustojusių automobilių su avariniais, tai nebeliktų to apgailėtino automobilių turgaus vaizdo. Palyginus, tos asfalto juostos turėtų nepalyginamai mažiau vizualinės taršos.

                                        Comment


                                          Bet vaizdelis būtų visiško Čeliabinsko ir visiškai pakeistų vaizdą prospekte. O dabartinis, nors ir rekonstruotas ne kartą, vis dar primena vaizdelį prieš 100 ar daugiau metų.

                                          Kad nereiktų matyt priparkuotų mašinų - užtektų priminti KET ir padalinti baudas. Vien tik pakeitus gatvės profilį, vistiek toliau būtų parkuojamasi. Tik ant išplatinto šaligatvio.

                                          Siauri šaligatviai nėra problema kai prospektas uždarytas ir pėstieji vaikšto kur nori. O dėl jaukumo - grindinys kaip tik jaukumo ir suteikia.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X