Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kad J. U. nepasijustų tik emociškai užsipultas, galima paminėt faktus: buvo numatyti ratų atmušėjai į ilgį palei tą dažymą (iškilūs, su atšvaitais), vairuotojams nuo to tik lengviau prisiparkuoti atsiremiant, taip "pajaučiant gabaritus", kurie šiaip nepajaustų bei parkuotų kreivai. Važiuojamoji dalis susiaurėja, turbūt iki leistino minimumo pagal savo gatvės kategoriją, tačiau visa tai yra reglamentuota oficialiai STR. Tad ne permainas reikia kaltinti, o STR, jeigu jie yra blogi, bet vargu ar tokie yra.

    Atmušėjus, spėju, įrengs kitais metais, kai analogiškai pažymės juostas nuo Švitrigailos iki Pylimo. Darbai turėjo prasidėti lapkričio 19 d., tęstis 3 sav., bet visi projektai vėluoja apie porą mėn. Žvėryno juostas irgi tvarkė 2 metus, nors neišpildė pradinių planų: nėra pervažos (-ų) prie Sėlių g./Kęstučio g., etc. ir raudonų box'ų (turbūt atsisakė po diskusijų).

    Comment


      Parašė J.U. Rodyti pranešimą

      Pagal mane va kad ir čia yra padaryta nesąmonė:

      Dviračių takas turėtų būti atskirtas bordiūru, aukščio lygiu ir pan., kaip daroma daug kur vakaruose. Paterliojimų dažais neužtenka, juolab kai raginama dviračiais važinėti ir žiemą kai tos linijos bus apsnigtos ir visi malsis vienoje gatvėje.
      Dažnai tenka važiuoti Naugarduko g. automobiliu, kelis kartus teko važiuoti ir nauja dviračių juostą. Nepastebėjau, kad situacija važiuojant automobiliu būtų pablogėjusi - gal net kaip tik daugiau tvarkos, nes nebeliko galimybės maltis pirmoje juostoje (kuria vistiek toli nenuvažiuosi dėl stovinčių automobilių). Parkuojasi dauguma irgi jau tvarkingai - atmušėjų neatsirado, bet visai pakanka ir sužymėtų juostų.

      Bet Naugarduko g. sprendimas man neatrodo vykęs žiūrint būtent iš dviratininkų perspektyvos. Pirmiausiai, nėra saugu ties sankryžomis. Dėl to, kad dviračių juosta atskirta nuo automobilių juostos parkavimo vietomis, kertant Naugarduko g. vienu metu neperiferiniam matymo lauke tik atvažiuojatys automobiliai arba tik dviračiai. Dauguma vairuotojų natūraliai susikoncentruoja tik į automobilių eismą, nes dviračių ten beveik nėra. Sukant iš Naugarduko g. į šalutines gatves per stovinčius automobilius išvis nesimato ar nėra greta važiuojančių dviratininkų - kai kurie sukantys vairuotojai pristabdo ir pasižiūri, kiti važiuoja va bank. Jei dviratininkų būtų daugiau, bijau, kad būtų ir skaudžių įvykių. Taip pat, nupieštos dviračių juostos tiesiog per siauros, kad nesijaustum ištremtas į kažkokią klaustrofobišką antrarūšę erdvę tarp automobilių ir medžių šakų. Kelis kartus stebėjau, kad dviratininkai pavažiavę jiems skirta juosta palei gatvę, netrukus pasuka važiuoti ant šaligatvio.

      Mano nuomone būt buvę geriau, jei dviračių takas būtų buvęs įrengtas prieš parkavimo vietas ir pora cm pakeltas nuo gatvės lygio arba apskritai įrengtas greta šaligatvio (kuris ten 5 m pločio).
      Paskutinis taisė kutas; 2018.12.16, 14:33.

      Comment


        Faktiškai reiktų apskritai keisti dviračių takų koncepciją. Visais įmanomais būdais stengtis stengtis atskirti dviračių takus nuo bendro eismo. Nuo gatvių ir šaligatvių. Vilnius yra pakankamai retai užstatytas miestas, jame yra labai daug vietų kur dviračių takus būtų galima pravesti kiemais, tuoj už stovinčių palei gatvę namų. Kaip pavyzdį galima būtų paminėti Švitrigailos gatvę. Pats buvau radęs tokį maršrutą gal prieš 15 metų. Įdomu, kodėl apie tai nepagalvojama?

        Comment


          Parašė J.U. Rodyti pranešimą
          Faktiškai reiktų apskritai keisti dviračių takų koncepciją. Visais įmanomais būdais stengtis stengtis atskirti dviračių takus nuo bendro eismo. Nuo gatvių ir šaligatvių. Vilnius yra pakankamai retai užstatytas miestas, jame yra labai daug vietų kur dviračių takus būtų galima pravesti kiemais, tuoj už stovinčių palei gatvę namų. Kaip pavyzdį galima būtų paminėti Švitrigailos gatvę. Pats buvau radęs tokį maršrutą gal prieš 15 metų. Įdomu, kodėl apie tai nepagalvojama?
          o kur Švitrigailos g dviraciu takas? Ar tiksliau kaip tas marsrutas galetu eiti?

          Comment


            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

            o kur Švitrigailos g dviraciu takas? Ar tiksliau kaip tas marsrutas galetu eiti?
            Tai kažin ar apskritai yra prasmė dviračių takui Švitrigailos gatvėje, žymiai logiškiau būtų ieškoti trasų gretimose mažesnio intensyvumo gatvėse. Neperseniausiai rodos Algirdo gatvėje buvo projektuotas.

            Comment


              Parašė J.U. Rodyti pranešimą
              Faktiškai reiktų apskritai keisti dviračių takų koncepciją. Visais įmanomais būdais stengtis stengtis atskirti dviračių takus nuo bendro eismo. Nuo gatvių ir šaligatvių. Vilnius yra pakankamai retai užstatytas miestas, jame yra labai daug vietų kur dviračių takus būtų galima pravesti kiemais, tuoj už stovinčių palei gatvę namų. Kaip pavyzdį galima būtų paminėti Švitrigailos gatvę. Pats buvau radęs tokį maršrutą gal prieš 15 metų. Įdomu, kodėl apie tai nepagalvojama?
              Dėl tos pačios priežasties kodėl ir pėstieji nėra nustumiami į vidinius kiemus ar dar kur. Dėl patogumo.

              Comment


                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                Tai kažin ar apskritai yra prasmė dviračių takui Švitrigailos gatvėje, žymiai logiškiau būtų ieškoti trasų gretimose mažesnio intensyvumo gatvėse. Neperseniausiai rodos Algirdo gatvėje buvo projektuotas.
                Algirdo g. Sako kitąmet prasidės, nes negavo ES pinigų.

                Prieš keletą dienų buvo Antono žinutė Facebook'e dėl ES skyrimo. Tik dabar neatsimenu kur buvo, tad negaliu ir pacituot. Esmė maždaug tokia: Lietuvoje norint gauti pinigų dviračių takui reikia prie jo priprojektuoti ir kokią nors viešąją erdvę, parką ar kažką pan. Dėl to Algirdo g. tarkim nedavė pinigų, nes ten tik dviračių takas. Tai miestas darys iš savo lėšų.

                Va jums ir realybė...

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                  Algirdo g. Sako kitąmet prasidės, nes negavo ES pinigų.

                  Prieš keletą dienų buvo Antono žinutė Facebook'e dėl ES skyrimo. Tik dabar neatsimenu kur buvo, tad negaliu ir pacituot. Esmė maždaug tokia: Lietuvoje norint gauti pinigų dviračių takui reikia prie jo priprojektuoti ir kokią nors viešąją erdvę, parką ar kažką pan. Dėl to Algirdo g. tarkim nedavė pinigų, nes ten tik dviračių takas. Tai miestas darys iš savo lėšų.

                  Va jums ir realybė...
                  galetu prideti ta sudskveri Algirdo gatves gale, kuri Grinda irengineja, apie kuri diskutavom gretimoje temoje. Butu ir skvera normalu padare uz ES pinigus ir gatve. Ir galetu padaryt viesaja erdve vietoj istabaus grozio neasfaltuoto kaimo parkingo priesais Forto kavine. Taip, teisingi reikalavimai, ten truksta viesuju erdviu. Susidaro ispudis, kad dirba tiesiog dalba...
                  Paskutinis taisė SoulMulticast; 2018.12.17, 09:36.

                  Comment


                    /\ Kad ten pas juos dešinė kartais nežino ką daro kairė - faktas.

                    Comment


                      Pakoreguos Šiaurinės g. PP: bus papildoma dviračių tako atkarpa nuo Šiaurinės g. į pietus palei Justiniškių g. rytuose.

                      Siūlymas: „Dviračių takas palei Justiniškių g. ties Pašilaičiais projektuojamas rytuose, o ties sankirta su Šiaurine g., dviračių takas centro kryptimi projektuojamas jau vakarinėje pusėje. Bėda ta, kad vakaruose yra sudėtingos geografinės ir infrastruktūrinės kliūtys [žr. pav. 2], todėl ten nebuvo nutiestas dviračių takas remonto būdu, o buvo tiestas tik iki Rygos g. Planuota užsakyti dviračių tako projektą nuo Rygos g. iki Pašilaičių. Labai tikėtina, kad dviračių takas, ties mūsų aptariama vieta, bus projektuojamas būtent Justiniškių g. rytų pusėje, o ne vakarų, kaip numatote jūs.

                      Prašau dviračių taką būtent nuo Šiaurinės g./Justiniškių g. pietų kryptimi numatyti abejose pusėse šio projekto ribose. Esamoje pusėje atkarpa tegul lieka – bus privažiavimas prie tankių daugiaaukščių daugiabučių.”


                      Ats.: „Paliksime taką kurį dabar rodome ir taip pat bus numatytas Jūsų siūlomoje pusėje.”

                      Click image for larger version

Name:	a.jpg
Views:	1
Size:	179,3 kB
ID:	1689536

                      Comment


                        Na ką, su Naugarduko dviračio takais viskas kaip ir tikėtasi. Užsnigo, niekas net nebandė jų valyti, tuomet automobiliai po truputį grįžo prie borto, užstatant visą dviračių taką. Dabar apskritai pusė gatvės mėšlynas...

                        Comment


                          Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
                          Na ką, su Naugarduko dviračio takais viskas kaip ir tikėtasi. Užsnigo, niekas net nebandė jų valyti, tuomet automobiliai po truputį grįžo prie borto, užstatant visą dviračių taką. Dabar apskritai pusė gatvės mėšlynas...
                          Reikia pripažinti, kad vakar vyrai vis dėl to rimtai padirbėjo ir išvalė visą mėšlyną.

                          Comment


                            Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                            Reikia pripažinti, kad vakar vyrai vis dėl to rimtai padirbėjo ir išvalė visą mėšlyną.
                            Lydekai paliepus...

                            Comment


                              Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
                              Na ką, su Naugarduko dviračio takais viskas kaip ir tikėtasi. Užsnigo, niekas net nebandė jų valyti, tuomet automobiliai po truputį grįžo prie borto, užstatant visą dviračių taką.
                              Ta prasme, tie dviračių takai kažkam įdomūs esant minusinei temperatūrai ir gausiam sniegui.
                              PasiPiaRino kam reikia, bet žiemą jie niekam neturėtų būti aktualūs.

                              Comment


                                Yra žiemą važinėjančių.

                                Comment


                                  Aha, tikrai yra. Mačiau ne tik dviračių takais važiuojančių, bet ir gatvėmis.

                                  Comment


                                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                    Ta prasme, tie dviračių takai kažkam įdomūs esant minusinei temperatūrai ir gausiam sniegui.
                                    PasiPiaRino kam reikia, bet žiemą jie niekam neturėtų būti aktualūs.
                                    FB grupės "Treniruotės Vilniuje: Plentas/MTB" nuotraukose iš trijų skirtingų pasivažinėjimų matomi ne tik sportininkai, bet viduryje apačioje brandus vyras, tikėtina priemiestyje, automobilių kelyje su autobusų maršrutais (matosi stotelė) ir be jokios sportinės aprangos ar kalnų dviračio:

                                    Click image for larger version

Name:	Special_edition.jpg
Views:	1
Size:	184,1 kB
ID:	1690949

                                    Comment


                                      Aš ne perseniausiai buvau netoli Green Hall, ten prie Neries pakrantės dviračių tako yra dviratininkų skaičiuotuvas, buvau jau į pavakarę, tai rodė, kad per dieną pravažiavo vienas dviratis. Vadinas yra kas ir žiemą važinėja dviračiai, tik jų kiekis šimtus ar net tūkstančius kartų mažesnis.

                                      Comment


                                        Įdomu ar ta informacija nėra prieinama realiu laiku internetu? Be abejo, žiemą super mažai tų dviračių, bet teisybės dėlei, Upės g. perrausta danga (tiesiamas normalus dvirtakis su šaligatviu), kitoje gatvės pusėje irgi 6 plytelių šaligatvis, bet ten kur nėra latakų, jis apaugęs susiaurėja iki vos 5 ir yra senas bei pasiklaipęs (dar vienas buvusių latakų pliusas, kurį panaikino Justiniškių g., etc.): https://www.google.lt/maps/@54.69599...7i13312!8i6656

                                        Tikėtina tie kiti žmonės pasirinko kitą maršrutą, tarkim Gedimino pr. Reiktų vertint kitas švieslentes-skaičiuoklius.

                                        Comment


                                          https://www.15min.lt/naujiena/aktual...a-56-1080536#_
                                          2019 metais Vilniaus savivaldybė turi kitokių planų Gedimino prospektui. „Šiandien pagrindinė Vilniaus miesto gatvė, Gedimino prospektas, yra viena iš aktyviausiai dviračiu važiuojamų gatvių. Vilniaus miesto savivaldybė kitąmet planuoja atnaujinti dviračių takus visame Gedimino prospekte. Esamas tamsaus granito trinkeles prospekte pakeis šviesesnės granito trinkelės, o tai padės atkreipti vairuotojų dėmesį į dviem ratais ratuotus eismo dalyvius.

                                          Taip siekiama sudaryti geresnes galimybes, sklandesnį važiavimą ir lygesnį paviršių tiems, kurie važiuoja nemotorinėmis transporto priemonėmis. Skaičiuojama, kad juo (abiem kryptimis) per parą šiltuoju metų laiku važiuoja keli tūkstančiai dviratininkų. Per visą Gedimino prospektą bus paklota daugiau kaip 7,5 tūkst. kv. metrų granito trinkelių“, – teigė A.Visockas.
                                          Paskutinis taisė digital; 2019.01.03, 11:22.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X