Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė vėkas Rodyti pranešimą

    104. Važiuoti dviračiu ar mopedu leidžiama tik dviračių takais, o kur jų nėra – tam tinkamu (su asfalto arba betono danga) kelkraščiu pagal eismo kryptį. Kai dviračių tako nėra, o kelkraštis netinkamas, leidžiama važiuoti viena eile važiuojamosios dalies kraštine dešine juosta, kuo arčiau jos dešiniojo krašto, išskyrus šių taisyklių 150 punkte numatytus atvejus. Važiuodamas kelkraščiu, dviračio ar mopedo vairuotojas neturi trukdyti ar kelti pavojaus pėstiesiems.
    Aciu. Ar saligatvis laikomas kelkrasciu?

    Comment


      Bullshitinis KET punktas, kurio niekas nesilaiko ir už kurį dar niekada niekas nebuvo ir tikrai nebus nubaustas.
      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

      Comment


        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

        Aciu. Ar saligatvis laikomas kelkrasciu?
        Aš matyt kita redakciją KET skaitau:
        57. Važiuoti dviračiu leidžiama tik dviračių takais, pėsčiųjų ir dviračių takais arba dviračių juostomis, o kur jų nėra, – tam tinkamu (su asfalto arba betono danga) kelkraščiu. Kai kelyje nėra dviračių tako, pėsčiųjų ir dviračių tako arba dešinėje kelio pusėje nėra dviračių juostos, kelkraščio, taip pat tais atvejais, kai jais važiuoti negalima (duobėti ir panašiai), leidžiama važiuoti šaligatviu arba viena eile važiuojamosios dalies kraštine dešine eismo juosta, kuo arčiau jos dešiniojo krašto, išskyrus Taisyklių 106 punkte nurodytus atvejus, taip pat kai reikia apvažiuoti kliūtį, važiuoti tiesiai, kai iš pirmosios eismo juostos leidžiama sukti tik į dešinę. Važiuodamas kelkraščiu, pėsčiųjų ir dviračių taku, šaligatviu, dviračio vairuotojas privalo duoti kelią pėstiesiems, neturi jiems trukdyti ar kelti pavojaus, o pro pat pėsčiąjį leidžiama važiuoti greičiu, kuris yra artimas pėsčiojo judėjimo greičiui (3–7 km/h), paliekant tokį tarpą iš šono, kad eismas būtų saugus.

        Comment


          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

          Aciu. Ar saligatvis laikomas kelkrasciu?
          Kelkraštis – šalia važiuojamosios dalies (nuo jos krašto iki kelio sankasos briaunos) esantis kelio elementas, dengtas tokia pat kaip važiuojamoji dalis ar kitokia danga arba (ir) atskirtas nuo važiuojamosios dalies jos kraštą žyminčia horizontaliojo ženklinimo linija, tačiau nelaikomas nei šaligatviu, nei pėsčiųjų taku, nei dviračių taku ar dviračių juosta, nei pėsčiųjų ir dviračių taku.

          Atsiprašau - anksčiau paskelbiau straipsnį iš neaktualios KET redakcijos. "mskapss" paskelbtas 57 punktas yra aktualioje redakcijoje:
          https://www.e-tar.lt/portal/lt/legal...416/VqRDjwIOyq

          Comment


            Atidarė viaduką virš Narbuto g.:
            https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...-221-1021852#_
            https://www.facebook.com/permalink.p...7790&__tn__=-R

            Comment


              „Panašus viadukas taip pat numatomas ir kitoje Viršuliškių pusėje per Ukmergės g. prie statomo stadiono. Ten mes dar tik pradedame projektuoti, tačiau atsižvelgiant į numatytą stadiono rangos darbų projektą, minėtas viadukas turi atsirasti po poros metų“, – komentavo R.Šimašius.
              Hmmm.. čia dabar kas kur ?

              Comment


                Parašė RamasN Rodyti pranešimą

                Hmmm.. čia dabar kas kur ?
                Turbūt turėjo būti Šeškinė o ne Viršuliškės. Spėju jog tas viaduaks taps žaliojo tako dalimi jungiančio Bajorus ir Vingio parką

                Comment


                  Click image for larger version

Name:	IMG_20180830_151437.jpg
Views:	1
Size:	399,5 kB
ID:	1666278Click image for larger version

Name:	IMG_20180830_151648.jpg
Views:	1
Size:	404,9 kB
ID:	1666279

                  Comment


                    Parašė RamasN Rodyti pranešimą

                    Hmmm.. čia dabar kas kur ?
                    Labai grubiai, kažkur šitoje teritorijoje (arba kiek žemiau) naujame BP yra numatytas: https://www.google.lt/maps/place/54%...5!4d25.2529643

                    Comment


                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                      Smagu. Jau darosi panašiau į žmonėms pritaikytą infrastruktūrą. Tik nelabai suprantama, kodėl padarė tokius didelius atstumus iki pandusų. Kodėl negalima buvo pritraukti prie viaduko?
                      Paskutinis taisė Ginthus; 2018.08.31, 07:29.

                      Comment


                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                        Šitoj vietoj šiek tiek užsistosiu lukass - projektai tai savivaldybės, ir ten nebuvo suprojektuota lietaus nuvedimo sistema. Bet, pakartosiu, tragedijos tame nematau - greitai viskas buvo sutvarkyta, niekas nenukentėjo (ačiū dievui), ir, tikiuosi, kitą kartą projektuodami atsižvelgs į tokias bėdas. Čia tikrai tinka pasakymas - kas nieko nedaro, tas ir klaidų nedaro.
                        Nu tarkim. Tai iš ~18 km dviračių takų rado broką 2 takuose, atkarpose po ne daugiau 50 metrų. Kur "daug broko" man vis tiek neaišku.

                        Parašė lukass Rodyti pranešimą
                        Tamsta aiškiaregys, kad žinot, ką aš matau ir ko ne?
                        Ir ką tada turėtų reikšti ši aksioma?
                        Pats sakei, kad anksčiau nematei "tiek" broko Tai aš tau pasakiau kodėl nematei, elementari matematika. Tu mane užsipuolei garbinimu? Skaičių į viešumą taip ir neiškėlei...

                        Comment


                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                          Netiesa. Ten iš viso nebuvo šaligatvio.
                          SoulMulticast supainijo foto – turėjo minty, kitoje gatvės pusėje, kur dabar tiesia dviračių taką.

                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                          Tikrai nematau tame didelės bėdos. Gal ir neįmanoma kitaip padaryti, nes nuo padangų visada pajuoduos? Nebent uždrausti automobiliams važiuoti, ar statyti viaduką?
                          Kažkodėl užsienyje dvirtakiai spalvos nepraranda. Anton'as jau užklausė gamintojų dėl to.

                          Dar pavyzdžių:

                          1. forume buvo aptarti perdaryti laiptai lazdynuose bei kituose rajonuose – kreivai nulieti iš betono, t. y. laiptai skirtingų aukščių. Laiptai ir turi būti laiptai – gaminami identiški gamykloje.

                          2. Tiek projektuose, tiek dviračių takus tiesiant pagal schemas labai daug vietų, kur ties įvažiavimais į kiemus dvirtakio asfaltą pakeičia arba lieka trinkelės, Laisvės pr. ar Santaros g. Nors kitose analogiškuose vietose ir net tose pačiose trasose išliejamas vientisas asfaltas, o trinkelės šalinamos. L. Giros g. dviračių pilką asfaltą su dviračių pilku asfaltu kerta vejos bortai ties kiemų įvažiavimais – išvis iš fantastikos žanro, nors darbuotojai buvo informuoti taip neįrengti – savivaldybė tokius darbus priima, kaip ir kitą broką.

                          3. Daug vietų kur paliekami įleisti bortai tarp automobilių ir dviračių asfalto, nors kitose vietose bortų neįrengia. Galioja tiek darbams pagal projektus, tiek pagal schemas. Tuskulėnų g., Laisvės pr., Saulėtekio g., etc.

                          4. Ties vienais įvažiavimais iš teritorijų ženklina pervažas ir trikampius, ties kitais nieko neženklina tame pačiame Laisvės pr. dviračių take.

                          5. Praktiškai absoliučiai visose vietose kur šalia dviračių takų įrengiami stulpai arba tvorelės šalia stotelių – niekur neišlaikomi STR nurodyti atstumai nuo dviračių tako iki objektų, nesvarbu ar yra pakankamai erdvės ar jos mažiau.

                          6. Šešuolių g. / Justiniškių g. sankryžoje troleibusų stulpas atsidūrė naujame dviračių take.

                          7. Naujasis T. Narbuto g. viadukas įrengtas beveik visais aspektais ne pagal projektinius pasiūlymus: ant viaduko turėjo būt asfaltas bei plytelės, skirtingi aukščių lygiai, neturėjo būti dviejų guminių oranžinių stulpelių. Dabar nudažė viaduko dangą slidžiais dažais. Net senas Vingio tiltas turi raudoną asfaltą. Tai kam gaišinama visuomenė, jei į jos nuomonę neatsižvelgiama? Dar prie broko galima priskirti, tai, kad matydami, jog viskas daroma ne pagal projektinius pasiūlymus savivaldybė neatsiuntė jei jų, nei tech. projekto. Buvo kreiptasi 4 kontaktais.

                          8. P. Vileišio g. po nuošliaužos savo tinklalapyje žadėjo įrengti ne tik vandens gaudytuvą ir išleistuvą, bet ir nuotekų latakus. Pastarųjų neįrengė.

                          9. Naugarduko g. įrengia dviračių juostas, kurios neatitinka STR minimalių pločio reikalavimų.

                          10. Kęstučio g. dviračių juostų žymėjimas nutrūksta ties sankryžomis, nors schemose visur pagal skaičiavimus turėjo tilpti. Pervažos irgi nepažymėtos, kaip schemoje, ties Sėlių g. / Kęstučio. g., etc.

                          11. Kaip John darė dviračių takų įtrūkimų ekspertizę skirtinguose takuose irgi neriekia pamiršt: Goštauto g., Laisvės pr., Fabijoniškėse.

                          12. Ties Rygos st dviračių takas žymiai aukščiau šaligatvio, tad išvažiavus iš tako ir vėl į jį grįžtant buku kampu – garantuotas virtimas. Teis Šaulių sąjunga st dviračių takas atskirtas giliu grioviu į šaligatvio ilgį. Stotelių šaligatviu sakė perklos kitu pirkimu ar remontu, bet tokių pavojų neturėjo teisės palikti.

                          Edit:

                          13. https://tvarkaumiesta.lt/problem/68182

                          14. https://tvarkaumiesta.lt/problem/68181

                          15. Krepšinio aikštelė iš trinkelių su nuožulniais kraštais – tiesiog nesuprantama, kas taip sugalvoja ir kas duoda leidimą. Užvirst ant aštrios, pjaunančios tvorelės irgi nesinori:
                          Click image for larger version  Name:	20180829_131721.jpg Views:	1 Size:	213,3 kB ID:	1666895
                          Paskutinis taisė dondc; 2018.09.01, 15:52.

                          Comment


                            Parašė dondc Rodyti pranešimą
                            Kažkodėl užsienyje dvirtakiai spalvos nepraranda. Anton'as jau užklausė gamintojų dėl to.
                            Dar pavyzdžių:
                            Labai puiku, kad pastebite tokius dalykus ir spaudžiate Antoną (mačiau FB ).
                            Blogai aišku, kad taip paliko, bet irgi puiku, kad raportuojate ir įsipareigojo ištaisyti.

                            Comment


                              Parašė dondc Rodyti pranešimą
                              Kažkodėl užsienyje dvirtakiai spalvos nepraranda. Anton'as jau užklausė gamintojų dėl to.

                              Dar pavyzdžių:
                              Beje, kokį pažymį dešimtbalėje sistemoje duotumėte naujiems dviračių takams (pernai/šiemet tiestiems)?

                              Comment


                                Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                2. Tiek projektuose, tiek dviračių takus tiesiant pagal schemas labai daug vietų, kur ties įvažiavimais į kiemus dvirtakio asfaltą pakeičia arba lieka trinkelės, Laisvės pr. ar Santaros g. Nors kitose analogiškuose vietose ir net tose pačiose trasose išliejamas vientisas asfaltas, o trinkelės šalinamos. L. Giros g. dviračių pilką asfaltą su dviračių pilku asfaltu kerta vejos bortai ties kiemų įvažiavimais – išvis iš fantastikos žanro, nors darbuotojai buvo informuoti taip neįrengti – savivaldybė tokius darbus priima, kaip ir kitą broką.
                                Man tai panašu, kad darbai kartais priimami jų net neapžiūrėjus. Nes nemažai vietų, tai koks gabalas borto neįdėtas, tai kokia plytelė išklibusi, tai koks betono šmotas likęs neišvežtas iš pakrūmės. Ypač kur vykdomi smulkesni remonto darbai.

                                O dėl įvažiavimų į kiemus, tai geriau susikirtimuose klotų raudonas trinkeles be nuožulų. Vairuotojui kertančiam tokią trinkelių juostą yra lengviau suprasti, kad jis kertą dviračių taką, nei kai važiuoją per tamsiai raudoną ir pajuodusį asfaltą. Ypač kai galioja sąlyga, kad horizontalus ženklinimas pas mus arba išvis normaliai neįrengiamas arba greitai nusidėvi ir nėra atnaujinimas. Visuose tokiuose susikirtimuose turėtų būti naudojamos skirtingos dangos.

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                  Nu tarkim. Tai iš ~18 km dviračių takų rado broką 2 takuose, atkarpose po ne daugiau 50 metrų. Kur "daug broko" man vis tiek neaišku.



                                  Pats sakei, kad anksčiau nematei "tiek" broko Tai aš tau pasakiau kodėl nematei, elementari matematika. Tu mane užsipuolei garbinimu? Skaičių į viešumą taip ir neiškėlei...
                                  Autostrada būtų vaizdingas pavyzdys: kas iš to, jei 10 km bus idealūs, bet ties paskutiniais 5 m bus metro gylio duobė? Su dviračių takais panašiai radikaliai gaunasi: nutiesta nemažai kilometrų, bet neišlaikomi apsaugos atstumai tarp kiekvienos stotelės ar net stulpų vejoje arba sugebama net pačiame lygiame ir greitame take palikti stulpą, Šešuolių g., etc.

                                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                                  Beje, kokį pažymį dešimtbalėje sistemoje duotumėte naujiems dviračių takams (pernai/šiemet tiestiems)?
                                  Kaip kažkas rašė: "Prašau į mane kreiptis antru asmeniu" Iš džiaugsmo, kad atėjo supratimas (nors dar nepakankamas) ir gausiai investuojama rašyčiau 9 (labai gerai). Nors prirankiojus įvairaus broko bei atsikalbinėjimus, jog, tarkim, negaminami nusklembti bortai, bet neatsakoma iš kur atsirado bortai P. Vileišio g. – priverstas rašyti 5 (patenkinamai). Sovietiniams duočiau 3 (nepatenkinamai), Zuoko takams 1 (labai blogai).

                                  Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                  Man tai panašu, kad darbai kartais priimami jų net neapžiūrėjus.
                                  Keisčiausia, kad asmuo iš savivaldybės minėjo, jog yra kas eina ir tikrina kokybę. Tad FB dviračių grupėj buvo papildomai prašyta piliečių pateikti problemines, brokuotas vietas, nes matyt, gauna daug skundų.

                                  Comment


                                    /\ Vileišio g. sudėti ne tokie bortai, ten standartiniai įstriži.

                                    Comment


                                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                                      Beje, kokį pažymį dešimtbalėje sistemoje duotumėte naujiems dviračių takams (pernai/šiemet tiestiems)?
                                      O vertinam projektų ar darbų kokybę?

                                      Comment


                                        Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                        Iš džiaugsmo, kad atėjo supratimas (nors dar nepakankamas) ir gausiai investuojama rašyčiau 9 (labai gerai). Nors prirankiojus įvairaus broko bei atsikalbinėjimus, jog, tarkim, negaminami nusklembti bortai, bet neatsakoma iš kur atsirado bortai P. Vileišio g. – priverstas rašyti 5 (patenkinamai). Sovietiniams duočiau 3 (nepatenkinamai), Zuoko takams 1 (labai blogai).
                                        Aišku, ačiū. John sakė, kad Šimašiui iš viso reikėtų uždrausti takus tiesti, nes kitam merui reikės pertiesti - dabar aišku, ko verta John nuomonė.

                                        Comment


                                          Įsiskaičius į mono pranešimą, verdiktas vis tik lieka 5, t. y. padoriai naudotis takais galima, bet tik tiek. Taigi John nėra visai neteisus. Buvo jam užkliuvusi nauja sankryža (gal Verkių g./Lukšio g.), kur takai tiesiog ovaliai baigiasi prieš šaligatvius ties sankryža, t. y. gatvės taip ir nepasiekia. Ties tiltu link Gariūnų pietinėje dalyje takas iš anksto pradeda smarkiai siaurėti, panašiai iki tilto pėsčiųjų-dviračių dalies siauro pločio, o galima buvo daryti minimalaus nustatyto 2,5 m pločio, o ties tilto susiaurėjimu įrengti nukreipiamą kelio ženklą. Turint omeny per arti įrengiamas tvoreles ties stotelėmis, viltingai tikiuosi, jog ateity pakeis pačias tvoreles į kampuoto dizaino labiau derančias prie naujų paviljonų, o gal net integruotas į stotelės paviljonus bei tuo pačiu paliekant tą STR aprašomą 50 cm (siaurose vietose 25 cm) atstumą. Ties Karoliniškių poliklinika taip ir nutrūko takas, liko bendrame sraute, tad tą vietą irgi teks kažkada naujai tvarkyt, nes dabar buvo pasimesta su tomis neapskaičiuotomis schemomis. Viaduko per T. Narbuto g. danga buvo nudažyta dažais, o tai bus labai slidu per lietų, tikiuosi konstrukcijos atlaikys ir kada nors bus asfaltas, kaip ant Vingio tilto. Kažkada teks palaipsniui pertiesti įvažiavimus į kiemus, kaip dabar L. Giros g. buvo pakeistos trinkelės į asfaltą. Pilaitėje projektuojant Karaliaučiaus g. tąsą projektuotojas atsisakė įrengti dviračių taką atitrauktą nuo šaligatvio, nors pievos tiesiosiose ten labai plačios, o dviračių takų tiesimo rekomendacijose ar naujajame judumo plane yra identiški pavyzdžiai su paveiksliukais nurodantys, jog dviračių takai turi būti atitraukti, o po to priartėti prie šaligatvio sankryžose. Įrengs vėl netobulai, tad tikėtina kažkada rekonstruojant teks perdarinėti, jei bus įsiklausyta.

                                          Pavyzdžių ką reiktų pertiesti netrūksta. Ypač ateityje padidėjus srautams.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X