Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [VLN] Dviračių takai Vilniuje

    Nežinau ar tinkamai įsiterpsiu. Nesu architektas.Tik architektūros vartotojas.Man įdomu dviračių takai Vilniuje ir aplink Vilnių. Gal kas turite slaptus gražius savo takus / keliukus kur yra mažai/ar išvis nėra mašinų.

    Jei įdomu pasiūlysiu ir savo maršrutų. B-)
    57
    Dažnai sezono metu (į darbą/paskaitas ir visur kitur)
    21,05%
    12
    Laisvalaikio pramogai
    50,88%
    29
    Nevažinėju
    28,07%
    16

    The poll is expired.


    #2
    Ilgokas kiek,bet gražus



    Baltupiai- Krutulio gatvė- Kalvarijos,palei Cedrono upelį - Tankų kelias palei Nerį,- Antakalnio tiltas- Dviračiu taku palei Nerį - Žolyno gatvė- Ties Kraujo perpylimo stotimi mišku iki Filaretų gatvės- Rudens gatve kirsti Polocko gatvę- Belmonto žirgynas -Belmonto kriokliai-persikelti per Vilnelę - Tuputiškių gatvė- Pavilnio gatvė- Markučiai - kairiu Vilnelės krantu iki Užupio - Sereikiškių parkas ir vėl pagal Nerį dešiniu ar kairiu krantu iki Baltupių.

    Daug km , bet gražūs vaizdai.

    Comment


      #3
      Parašė troy
      Ilgokas kiek,bet gražus



      Baltupiai- Krutuliogatvė- Kalvarijos,palei Cedrono upelį - Tankųkeliaspalei Nerį,- Antakalnio tiltas- Dviračiu taku palei Nerį - Žolyno gatvė- Ties Karujo perpylimostotimi miškuiki Filaretų gatvės- Rudens gatvekirsti Polocko gatve- Belomtaožirgynas -Belmonto kriokliai-persikelti per Vilnelę - Tuputiškiųgatvė- Pavilnio gatvė- Markučiai - kairu Vilnelėskrantu iki Užupio - Sereikiškių parkas ir vėl apgal Nerį dešiniu ar kariu krantu iki Baltupių.

      Daug km , bet gražūs vaizdai.
      Ačiū
      Mano galerija Flickr'yje

      Comment


        #4
        IMHO dviračio su amortizatoriais iki 2000 neapsimoka pirkti, nebent norėsi po poros mėnesių juos keisti.

        Pavaros tai aišku būtinas dalykas, ir geriau ieškot dviračio su mažiau visokių "pribumbasų" a la amortikai ir t.t, bet gerom pavarom ir stabdžiais.

        Siūlau ieškot dviračio su "Shimano V-Brake" pavarų perjungimu ir stabdžiais. Kaina tikrai palyginus neaukšta (mačiau Peugeot dviratį su šiais komponentais ~500lt). Pats turėjau Mongoose dviratį su tokiom dalim, tai buvo fantastika! Deja, kažkokie narkomanai išnešė iš garažo

        Comment


          #5
          Iš Santariškių link Žaliųjų ežerų veda valdiškas dviračių takas (pažymėjau rausvai)

          Valdiškas todėl, kad prie Santariškių žiedo pradžia - kitoje kelio pusėje šokinėjant per bordiūrus. Nuo Verkių rūmų - gana pakenčiama gruntinė danga. Tik pačioj pabaigoj prieš Žaliuosius nuo stataus kalno (punktyras) jokio malonumo kratytis žvyrkeliu. Todėl paprastai grįždamas kylu asfaltuota Gulbinų gatve ir po to mišku link ežeriuko. (mėlynos rodyklės)

          Turintiems neprarūkytus plaučius galima rekomenduoti važiuoti pro Naujųjų Verkių kalnus ir Verkių gatve paneriais (susirasit patys)
          O kai bus karšta, geriau važiuoti išsimaudyti į Gulbinų ežerą - (tamsiai violetinės rodyklės) tiesiai pro Santariškes arba Gulbinėlių gatve nuo dviračių tako.
          Norintiems sukti į senąjį Riešės kelią geriau važiuoti ne plentu (ten l.daug mašinų), o keliuku pro Santariškes
          Paskutinis taisė Romas; 2009.08.18, 22:01. Priežastis: Pakeista nuoroda

          Comment


            #6
            Kita kryptis - link Bukiškių ar Riešės pro BAM'ą (Visorių mokslininkų miestelį).


            Tiesiai link Bukiškių už Pragystos kvartalo 1,5 km išmalto šunkelio, o dešiniau - neblogas lauko keliukas. Atkreipkit dėmesį į Vanaginės altitudes - jos viršija 200 m.

            O nuo Bukiškių važiuojant senuoju Ukmergės plentu galima apžiūrėti:
            Kairėje plento pusėje
            - Pusiau nugriautą ir neatstatomą degalinę Bukiškėse,
            - Raisteniškes (Atkirta), Vienišą Imso namą,
            - Klevinę (Avižienių kalvos -Regina ir Ko), A.A. Bendorėlius
            Dešinėje plento pusėje
            - Daug paminklų nežinomiems developeriams
            - Junestos ir Sostinės VG (nepainioti su Rangos IV Statybų VG) kvartalus
            Paskutinis taisė Romas; 2009.08.18, 22:05. Priežastis: Pakeista nuotraukos nuoroda

            Comment


              #7
              Oho, reiks išbandyt pasiūlytus maršrutus Beje, ką tik padariau 23 km maršrutu Žirmūnai-Lazdynai-Naujamiestis-Senamiestis-Žirmūnai. Vilniaus eismas man patinka
              Mano galerija Flickr'yje

              Comment


                #8
                O aš vat esu pasipiktinusi visais dviračio taikais, kurie yra braižomi Vilniaus senamiestyje. Visoj Europoj jie yra šaligtavio arba gatvės pakraštyje, o pas mus kažkodėl piešia tiesiai per vidury, todėl pestiesiems nėra kur dingti ir jie vaikšto per juos (nors tai draudžia kelių eismo taisyklės).
                Kartą Berlyne dviratininkui sutrugdė kelią pėstysis (avarija mažytė buvo) ir už tai dviratininkas pareikalavo 90 Euru, nors jokios žalos nei vienam nei kitam nebuvo. Jei pas mus taip bus....

                Comment


                  #9
                  Jėgelė

                  Dviračių trasai sostinėje nutiesti - 13,8 mln. Lt
                  http://www.delfi.lt/news/economy/aut...php?id=9804122
                  Mano galerija Flickr'yje

                  Comment


                    #10
                    Puiku puiku puiku !

                    Comment


                      #11
                      Dviračių takai Vilniuje

                      Pastebėjau, kad šią vasarą/pavasarį Vilniuje žymiai padaugėjo dviračiais važinėjančių žmonių. Šioje temoje diskutuokite apie viską, kas sujiję su kelionėmis dviračiu po Vilnių. Vėliau įdėsiu informacijos apie dviračių takus ir t.t.
                      Paskutinis taisė deep'as; 2007.06.07, 13:41.
                      flickr >>>

                      Comment


                        #12
                        kažkada važinėjau savaitgaliais ir per sezoną padarydavau kažkur apie 1000 km. deja dabar, turbūt kokie treti - ketvirti metai, kai nebėra kur važiuoti. į darbą nevažinėju, nes prieš pat darbo vietą reikia kilti į kalną, o kur po to persirengti ir nusiprausti prakaitą nėra. po darbo - kažkaip nėra poreikio betiksliam važiavimui.

                        Comment


                          #13
                          Važinėju tik laisvalaikiu. Važiuoti į darbą mūsų sąlygomis yra ekstrymas. Kai furos praužia 20cm nuo ausies reikia superšaltų nervų, o ir kelkraščių būsena yra gerai mums žinoma.

                          Comment


                            #14
                            Dviračių padaugėja kiekvieną pavasarį. Po to žiemą jie dingsta.

                            Aš į darbą važinėju dviračiu, nes kelionė užtrunka tiek pat kiek automobiliu, o privaluams tas, kad neerikia sukti ratų apink darbovietę ir ieškoti vietos automobiliui. O po to sėdėt ir drebėt ar nesurakino rato

                            Comment


                              #15
                              Gana geras maršurutas yra Fabijoniškės/Baltupiai/Pašilaičiai/...(priklauso nuo gyvenamosios vietos)-Jeruzalė-Satntariškės-Žalieji ežerai. Patogus dviračių takas, einantis išilgai kelio, o paskui pereinantis į mišką. Visai geras būdas praleisti pusę dienos saulėtą ir karštą savaitgalį.

                              Comment


                                #16
                                Vilniuje dviračių palyginus su vakarų Europos miestais vis dar labai mažai, to priežastys galėtų būti tokios:

                                1. Vilniaus reljefas. Nuo kalno važiuoti smagu, bet kai reikia į jį įminti nelabai. Taip pat dėl mažo gyventojų tankumo dideli atstumai iš kai kurių rajonų.
                                2. Prasti dviračių takai, bei jų nebuvimas, dėl to pavojinga važinėti.
                                3. Yra mažai dviračių laikiklių ir vis dar baisu palikti prirakintą dviratį ilgesniam laikui gatvėje.
                                4. Automobiliu vistiek patogiau. Užtrunki tiek pat ir kur palikti taip pat nėra didelė problema išskyrus kai kuriuos atvejus dėl kamščių ar senamiesčio.

                                Rimai
                                flickr >>>

                                Comment


                                  #17
                                  Labiausiai man nepatinka visiskas masinu vairavimo kulturos nebuvimas, nes dauguma i dvirati ziuri ne kaip i lygiaverti eismo dalyvi, bet kaip i kokia kliuti, kuri trukdo JAM vaziuoti gatve. Kiek kartu teko i ivairias situacijas pakliut, kai tave bando nustumti nuo kelio, o virsune buvo tai kai uzkabino su veidrodeliu ranka, bet gerai kad itin letai kamscio metu vaziavo, tai nenuverte. Dar spejau trinktelt per stoga ... o po to sugeba sustoti ir atidares langa pasipiktinti tokiu mano elgesiu ... vos netrenkiau jam i galva, nes toks nervas buvo suemes ... o apie tuos kartus, kai taves nepraleidzia, tai is viso patyliu. As galvoju, kad vairavimo kulturos nebuvimas yra didziausia problema.

                                  Jei butu imanoma atvykus i darba apsipraust ir pasikeist drabuzius, tai manau Vilniuj tikrai daugiau zmoniu vazinetu dviraciais, nes tikrai ne vienas prakaito lasas nuvarva vaziniojant i kalna ar siaip skubant.

                                  Man tai keista, kodel Vilniuj daugiau zmoniu vazineja dviraciais nei Klaipedoj, kuri atrodo tam sutverta ???
                                  Paskutinis taisė tricky_kid; 2007.06.07, 18:26.
                                  Propoganda ir penas mintims >>>

                                  Idėjos, mokslo pasiekimai ir įdomybės
                                  www.ted.com

                                  Comment


                                    #18
                                    Trankymo per stogą kontekste įdomiai atrodo moralizavimas apie kultūros nebuvimą

                                    Reikia suprasti ir vairuotojus - dviratis, važiuojantis 3 kartus lėčiau už automobilį tikrai yra stresinė situacija gatvėje. Pats važinėju tiek automobiliu, tiek dviračiu, tad stengiuos nesisvaidyti kaltinimais. Kai tik įmanoma dviračiu važiuoju ramesnėmis šalutinėmis gatvėmis - padeda sutaupyti nervų

                                    Nors reikia pastebėti, kad gyvenu Saulėtekyje ir iš čia dviračiu pasiekti centrą palei upę einančia gatve labai patogu ir netgi malonu.

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė laSSas_ Rodyti pranešimą
                                      Trankymo per stogą kontekste įdomiai atrodo moralizavimas apie kultūros nebuvimą

                                      Reikia suprasti ir vairuotojus - dviratis, važiuojantis 3 kartus lėčiau už automobilį tikrai yra stresinė situacija gatvėje. Pats važinėju tiek automobiliu, tiek dviračiu, tad stengiuos nesisvaidyti kaltinimais. Kai tik įmanoma dviračiu važiuoju ramesnėmis šalutinėmis gatvėmis - padeda sutaupyti nervų

                                      Nors reikia pastebėti, kad gyvenu Saulėtekyje ir iš čia dviračiu pasiekti centrą palei upę einančia gatve labai patogu ir netgi malonu.
                                      tiesiog elementarus atsakas - kaip sauke, taip ir atsiliepiau ir kaip paaikskejo ne veltui. As tik nesupratau, kam kamscio metu, kai ir taip niekur nenuskubesi taip elgtis, nes as tuo metu lenkiau salikelej stovincia masina, o gatve siaura. Kam jam reikejo listi, galejo juk palaukti ir tiek ???

                                      Kadangi as ir pats vairuoju automobili, tai irgi zinau, kad pamacius dviratininka reikia is jo bet ko tiketis, todel tiesiog vaziuoju atsargiau, o nelendu kaip papuola ...

                                      Is tikro nuostabiausias variantas, jei butu atskiri dviraciu takai, kurie nesikirstu su masinu keliais, taip visos puses butu patenkintos, taciau tai tikrai sudetingas variantas.

                                      O palei Neri vazineti vienas malonumas, jei dar ir krantines butu normalia danga padengtos, tai isvis pasaka palei upe skrieti. Labai gera dviraciu magistrale gautusi.
                                      Propoganda ir penas mintims >>>

                                      Idėjos, mokslo pasiekimai ir įdomybės
                                      www.ted.com

                                      Comment


                                        #20
                                        Ar tikraj Vilniuje daugiau važinėjama dviračiais nei Klaipėdoje? Vakar vienas po kito važiavo magistraliniu taku (nuo Gurulių gel. stoties stebėjau, pats su dviračiu nuvažiavau ir dabar lekiu už penkių minučių).
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment

                                        Working...
                                        X