Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Nevykę infrastruktūros sprendimai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Tai čia išvis žymėjimas prieštarauja ženklams. Pagal ženklą iš pirmos juostos gali važiuot tiesiai arba ilįsti į kišenę, o pagal linijas viskas priešingai... Dėl to ir kyla nesusipratimu, kadangi ginčytinu atveju pirmenybę turi kelio ženklai, tai tolesnėj nuotraukoj "auksinis" clio vaziuoja visiskai teisingai kirsdamas juostas.
    Kiek pamenu, tai dešinioji kišenė anksčiau buvo skirta tik sukantiems į dešinę. Taigi linijas perdažė, o ženklą matomai paliko tapatį, kuris viską dabar ir gadina.

    Šioje sankryžoje viskas tvarkoj, kai žmogus laikosi KET, t.y. važiuodamas stebi kelio ženklus ir jų laikosi.

    Tad važiuodamas pirmiausia pamatai, kad atsiranda papildoma eilė dešinėje. Po to matai antrą ženklą, kuris nurodo, kur kokia eile galima važiuot. Ir labai konkretu - trečia eilė tik į kairę.

    Comment


      #82
      Aš turbūt aklas, nes nematau ženklo rodančio iš kuriuos juostos į kur gali važiuot. Yra tik pranešantis apie papildomą juostą iš dešinės.

      Comment


        #83
        Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
        Šioje sankryžoje viskas tvarkoj, kai žmogus laikosi KET, t.y. važiuodamas stebi kelio ženklus ir jų laikosi.

        Tad važiuodamas pirmiausia pamatai, kad atsiranda papildoma eilė dešinėje. Po to matai antrą ženklą, kuris nurodo, kur kokia eile galima važiuot. Ir labai konkretu - trečia eilė tik į kairę.
        Kai einama "prieš gamtą" ir atsiranda visokie traktavimai.


        Jei atsiranda kišenė kairėje - tai sukimui į kairę, jei atsiranda dešinėje - sukimui į dešinę. O Lukšio / Kubiliaus g. išrastos kišenės važiavimui tiesiai.
        Juk čia buv. plynas laukas, kuriame buvo pakankamai vietos ir nebuvo jokių savininkų su pretenzijomis.

        Kiek blogiau Lukšio / Ulonų g. sankryžoje - ten nuolat kamščiai. Ir tik dėl "kišenės" trūkumo bei sekcijomis perkrauto šviesoforo.

        Blogiausiai - prie "Siemenso" arenos
        Juk tą pseudo stotelę staiga pamato tik pirma juosta važiuojantys. (Galų gale kam trukdo sena stotelė, o jei reikėjo perkelti, vietos "kišenei" pakanka)
        Tos pseudo stotelės projektuotojų ir žymėtojų pavardėmis jau gali pradėti domėtis draudimo kompanijos - bus kam pareikšti pretenzijas už realius nuostolius.

        Comment


          #84
          Regis kelių priežiūros institucijos visiškai nesijaučia atsakingos už eismo saugumą.Teko girdėti apie įstatymo pataisas (bus nagrinėjamos, berods, šį rudenį), pagal kurias, atsitikus autoįvykiui atsakomybėn galės būti patrauktos ir tokios institucijos, dėl netinkamos kelių priežiūros. Jei teismai į tai nepažiūrės pro pirštus, gal tokių "prieš gamtą" situacijų sumažės. Juk žiemą kelio žymėjimo net nesimatys, tad avarijų tikrai nebus išvengta.
          Paskutinis taisė GNU; 2007.08.21, 00:00.

          Comment


            #85
            Stotelė prie "Siemens"

            10. Dar viena avarinė situacija.


            Po dviejų mėnesių avarinių situacijų pagaliau padarė nukreipiančias linijas prieš stotelės "iškyšą".
            Tačiau, kad galutinai suvelti susiekimą Kalvarijų gatvėje, ten įrengė šviesoforą su sekcija.

            Už perkeltą toliau nuo sankryžos stotelę padėkos tie keleiviai, kurie kasdien persėda "Kuro aparatūros" stotelėje.
            Paskutinis taisė Romas; 2007.10.25, 21:38.

            Comment


              #86
              Parašė Romas Rodyti pranešimą
              Tačiau, kad galutinai suvelti susiekimą Kalvarijų gatvėje, ten įrengė šviesoforą su sekcija.
              Na jeigu rubikono(tas naujai statomas) šviesoforas butų suderintas su kareivių-kalvarijų šviesoforu tai išeitų į naudą, nes pajudėję nuo įvažiavimo į rubikono miestą, kareivių-ozo gatvę automobiliai kirs jau judėdami sraute. Bet vargu ar tai bus padarytą, čia visgi Lietuva...

              Ar gerai supratau kad dabartinė pramogu arenos stotelė(į baltupių pusę) bus nukelta tolyn? Na jau dabar reikia pora šimtų metrų eiti iki jos, o jei dar toliau nukels tai...

              Comment


                #87
                Parašė FeO Rodyti pranešimą
                Na jeigu rubikono(tas naujai statomas) šviesoforas butų suderintas su kareivių-kalvarijų šviesoforu tai išeitų į naudą, nes pajudėję nuo įvažiavimo į rubikono miestą, kareivių-ozo gatvę automobiliai kirs jau judėdami sraute. Bet vargu ar tai bus padarytą, čia visgi Lietuva...

                Ar gerai supratau kad dabartinė pramogu arenos stotelė(į baltupių pusę) bus nukelta tolyn? Na jau dabar reikia pora šimtų metrų eiti iki jos, o jei dar toliau nukels tai...
                Na šviesoforas manau, kad yra iš tų šviesoforų kur dabar montuoja pagal naują sistemą, kur kompai ir reguliuoja ir t.t.
                O kad nukėlė stotele už 100 m. tai tikrai absurdas. O dar tas durnas suženklinimas! Beto jei jau nukelė, tai bent jau būtų autobusų "įlanką" padarę.
                Žinoma pasisekė Sodros ir Valstybinės ligonių kasos darbuotojams, kuries iki ju pastato dabar 100 m. arčiau. Nors tiesa sakant, kiek žinau, kad Ozo, Kalvarijų ir Kareivių gatvių sankryža bus dviejų lygių, todėl anksčiau ar vėliau tą stotelę reiktų nukelti.

                Comment


                  #88
                  Parašė Gudras Rodyti pranešimą
                  Na šviesoforas manau, kad yra iš tų šviesoforų kur dabar montuoja pagal naują sistemą, kur kompai ir reguliuoja ir t.t.
                  Pasirodo tu teisus, katik pažiūrėjau ir ištikrųjų šis šviesoforas bus paskutinysis, kuris dar kalvarijų gatvėje bus pajungtas į bendrą sistemą

                  Comment


                    #89
                    Parašė FeO Rodyti pranešimą
                    Pasirodo tu teisus, katik pažiūrėjau ir ištikrųjų šis šviesoforas bus paskutinysis, kuris dar kalvarijų gatvėje bus pajungtas į bendrą sistemą

                    Blogai kad tik paskutinis! Manyčiau paskutinis turėtų būti jau beveik Santariškėse. Arba bent jau iki Jeruzalės RIMI. Na bent Lietuvoje visada kas nors nepadaroma iki galo ir pakeitimas paskui pasirodo maksimalios naudos neduoda, o tada vėl ieškomi kalti, merkiami pinigai ir t.t.

                    Comment


                      #90
                      Vakarais kamsčių link santariškių toje atkarpoje nebūna, o rytinio kamsčio priežastis kalvarijų-kareivių sankryža. Reiškia pora milijonų kaip minimum sutaupoma

                      Comment


                        #91
                        Parašė FeO Rodyti pranešimą
                        Vakarais kamsčių link santariškių toje atkarpoje nebūna, o rytinio kamsčio priežastis kalvarijų-kareivių sankryža. Reiškia pora milijonų kaip minimum sutaupoma
                        Na jei vakarinio piko metu nebūna, tai gal ir neverta, bet ar vėliau to nebus, atsižvelgiant į Santariškių gyvenamųjų namų plėtra?
                        Šiaip aš ten nevažinėju, bet lyg rytinio piko metu kaip suprantu kamščiai susidaro ir prie norfos sankryžų? Ar klystu?

                        Comment


                          #92
                          Nea, rytinio kamščio "šaknys" - ozo/kalvarijų sankryža. Prie norfos šiaip reikia sustojinėt kas 200m jeigu raudoni dega

                          Comment


                            #93
                            Parašė FeO Rodyti pranešimą
                            Nea, rytinio kamščio "šaknys" - ozo/kalvarijų sankryža. Prie norfos šiaip reikia sustojinėt kas 200m jeigu raudoni dega
                            Matyt, reikės man nors kartą 4 ryto atsikelti, kad išsiaiškinčiau, kaip ten iš tikrųjų yra Šiaip kas rytą ten einu apie 7:15, tai tik pastebėjau, kad pagyvėja eismas link centro jau už "Norfos", tai yra po Kalvarijų/Žvalgų g. sankryžos. Matyt, reguliuotojai, nenorėdami pernelyg apkrauti srauto po Žvalgų gatvės sureguliavo šviesoforą prie norfos taip, kad dabar nespėja srautas iš Kalvarijų g.. Užtat buvo skirta pirmenybė važiuojantiems pro kotedžus į Kalvarijų g. iš Geležinio Vilko gatvės.

                            Comment


                              #94
                              Dariaus ir Girėno g. / Eišiškių pl. sankryža

                              Dar viena problemiška sankryža lygioje vietoje.
                              Kokie ten srautai būna rytais, kai visi važiuoja į darbą Kirtimuose, reikia patiems pamatyti.


                              Problema ta, kad nėra padaryta papildoma juosta sukimui į dešinę (į Eišiškių pl.), todėl ir žalia rodyklė nepadidina pralaidumo


                              Ta problema tęsiasi dar nuo kokių 1980 ar 1985 metų.
                              Kai 1991 m. rudenį Lietuvą užplūdo mus pripažįstančios užsienio delegacijos, sankryžos pralaidumo problema (ypač vakarais) būdavo sprendžiama vietoj platinimo pastatant po porą policininkų prie sankryžų.

                              Bet tai buvo labai seniai, kai kelių tvarkymui trūko pinigų.


                              Įdomiausia tai, kad 2007 m. buvo rekonstruojama Eišiškių pl. pradžia, bet niekam nekilo minčių praplatinti poros šimtų metrų Dariaus ir Girėno g. atkarpos ties šia sankryža.

                              Ar tik nebus taip, kad atidarius vad. Pietinį aplinkkelį (Pietvakarinę gatvę) jo galas užsikimš vien dėl tos nepraplatintos sankryžos.

                              Comment


                                #95
                                Parašė Romas Rodyti pranešimą

                                Problema ta, kad nėra padaryta papildoma juosta sukimui į dešinę (į Eišiškių pl.), todėl ir žalia rodyklė nepadidina pralaidumo
                                nelabai supratau? tamsta nori, kad būtų dvi juostos į dešinę?
                                Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                                Comment


                                  #96
                                  /\ Dvi juostos į aerouosto pusę, įvaža - sukimui į Eišiškių plentą.
                                  Ten vietos pakanka

                                  Comment


                                    #97
                                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                    /\ Dvi juostos į aerouosto pusę, įvaža - sukimui į Eišiškių plentą.
                                    Ten vietos pakanka
                                    Teisingai, ten į dešinę iš vis nebūtina varyti visus per šviesoforą - iš kairės judėjimo beveik nėra (išvažiavimas iš degalinės). Ir vietos pakankama nors dar dviem juostoms. Paradoksas - už sankryžos nėra jokio judėjimo, o prieš ją milžiniškas kamštis vos ne nuo "Spartos".
                                    Tiesa, Dariaus ir Girėno g. iki oro uosto vertėtų padaryti pilnaverte 4 juostų gatve (vietos irgi - pilna).

                                    Comment


                                      #98
                                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                      /\ Dvi juostos į aerouosto pusę, įvaža - sukimui į Eišiškių plentą.
                                      Ten vietos pakanka
                                      sutinku, būtų labai geras sprendimas, tik va klausimas ar čia pakaktų tik sankryžos? ar nereikia ir toliau visos gatvės platinti?
                                      taip dabar ten telpa dvi mašinos, tačiau išskirtų juostų kaip ir nėra, ir nebrėžiamos jos greičiausiai, tik dėl to, kad pagal normas trūksta. plius už sankryžos ten iškart yra autobuso sustojimas, jam reikia padaryti įvažą, kitaip pats su fotiku stovėsi ir fotkinsi avarines situacijas(pažeidimus}, kaip kad prie siemenso darei.

                                      žodžiu viskas susiveda į visos gatvės rekonstrukciją ir didelius pinigus. žodžiu kol tai netaps itin skaudžiu pūliniu, manau apie šios vietos sutvarkymą kalbėti (svajoti) neverta
                                      Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                                      Comment


                                        #99
                                        Šiaip, kad jau priminėt tą stotelę prie Siemenso, tai perkėlę ją ar ta nufotografuotoji kažkokia papildoma ir skirta ypatingiems atvėjams ? Nes berods kai paskutini kart buvau ten, tai stotelė buvo kur ir buvusi.

                                        Comment


                                          Parašė aesde Rodyti pranešimą
                                          žodžiu viskas susiveda į visos gatvės rekonstrukciją ir didelius pinigus. žodžiu kol tai netaps itin skaudžiu pūliniu, manau apie šios vietos sutvarkymą kalbėti (svajoti) neverta
                                          Norint išplauti, taip - didžiuliai pinigai. O iš esmės, ten pridėti 2 metrus asfalto ir padaryti kad ir įvažas, nesudėtinga. Vietos yra daug. O gatvė juk prestižinė (turėtų būti).

                                          O Eišiškių plento rekonstravus tikrai pasityčiojo - paliko 1 juostą iškart už sankyžos, toliau platėjant iki 2-jų.

                                          Paaiškinkit man durnam, kam tiesti 1km asfalto, jeigu pagailima 10-čiai metrų, kurie nuvaro perniek visą darbą?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X