Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė bakenonas Rodyti pranešimą
    Linkuvos gatves pradzioje bus viena eismo juosta, desinej saligatvis, kairej saligtavis + dvirtakis. Mazdaug ties viduriu isplates iki dvieju eismo juostu.
    gal projektą gali įmesti?

    Comment


      Šiandien užmačiau, kad tvarkomoje K. Baršausko šioje vietoje (kuri realiai naudojama nemokamai "parkofkei padarė (paliko) įvažą (arba jungtį) į Studentų gatvę

      https://www.google.lt/maps/@54.89974...7i16384!8i8192

      Kiek pamenu judėjimo per Studentų gatvę lyg buvo atsisakyta. Gal kas žinote daugiau.


      Comment


        Parašė simsim Rodyti pranešimą
        Šiandien užmačiau, kad tvarkomoje K. Baršausko šioje vietoje (kuri realiai naudojama nemokamai "parkofkei padarė (paliko) įvažą (arba jungtį) į Studentų gatvę

        https://www.google.lt/maps/@54.89974...7i16384!8i8192

        Kiek pamenu judėjimo per Studentų gatvę lyg buvo atsisakyta. Gal kas žinote daugiau.

        Jungties nebus

        Comment


          Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
          Liudeselis... neseis prasinest greitai per miegamaji rajona atvaziavusiems ir vilniaus rajono ar Kauno.

          Tarp kitko Kaune gatves placios? bet ar jauku? NOPE. Pastebejau labai nemalonu vaikscioti.
          Šiaip įdomu, kad Kaune gatvės irgi yra siaurinamos, gal tik mažiau afišuojama tai. Centre geriausias pavyzdys Kęstučio g.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            Šiaip įdomu, kad Kaune gatvės irgi yra siaurinamos, gal tik mažiau afišuojama tai. Centre geriausias pavyzdys Kęstučio g.
            Siaurinamos, bet stengiamasi ieškoti būdų kaip nesudeginti vietinės savivaldos reitingų.

            Taigi ieškoma kompromicinių variantų, kur lyg vengiama ekstremalių pavyzdžių kaip Vilniaus Naujamiesčio pavyzdžiai su žiedukais, bet pastebėjau, kad bando šį bei tą humanizuot. Pavyzdžiui, platesni šaligatviai Kalpoko g., dabar Nemuno gatvę susiaurino, Linkuvos gatvę, Lukšio g. perdarė į 2x2 vietoje 2x3 (2 kart trys juostos arba 3+3).

            Comment


              Parašė PoDV Rodyti pranešimą

              Siaurinamos, bet stengiamasi ieškoti būdų kaip nesudeginti vietinės savivaldos reitingų.

              Taigi ieškoma kompromicinių variantų, kur lyg vengiama ekstremalių pavyzdžių kaip Vilniaus Naujamiesčio pavyzdžiai su žiedukais, bet pastebėjau, kad bando šį bei tą humanizuot. Pavyzdžiui, platesni šaligatviai Kalpoko g., dabar Nemuno gatvę susiaurino, Linkuvos gatvę, Lukšio g. perdarė į 2x2 vietoje 2x3 (2 kart trys juostos arba 3+3).
              bet nei vieno augalelio, visur plyteles ir tie juokingi atitvarai su grandinem.
              "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


              - George W. Bush President of the USA

              Comment


                Va kaip Kauno inteligentija norėtų išspręsti visas problemas:

                Click image for larger version  Name:	Screenshot_20221120_131201.png Views:	1 Size:	34,8 kB ID:	2006553

                https://kaunas.kasvyksta.lt/2022/11/...s-nesileidzia/

                Comment


                  Skaitant tas infrastruktūros problemų straipsnius mane jau apima toks keistas jausmas, atrodo viskas sukasi apie automobilį.
                  Tai juostų skaičiaus trūksta, tai parkovkių.
                  Tik mažesnė dalis apie pėsčiųjų ir dviračių infrastruktūrą, jos problemas. Beveik nieko apie pėsčiųjų saugumą iš pačių pėsčiųjų perspektyvos, kad perėjos ne visur saugios, įvažiavimai kai kurie nesaugūs ir t.t.


                  Automobilis yra infrastruktūros integrali dalis, bet nebus šimtui metui į priekį vienintelė panacėja. Visų kelių išarti nepavyks, bet reikės gatves daryt jaukesnes bendrai, nes dabar netgi su auto važiuojant pridaryta nesaugių sprendimų iš senų 1970-1980 standartų.

                  Dėl pačios Akacijų gatvės. Aš suprantu kodėl pyksta ant 5 m pločio. Tiesiog ko dar nepasimoko vad. siaurintojai, kad siaurinamos tranzitinę funkciją atliekančios gatvės, žmonės pyksta, masės automobilių, nėra kaip prasilenkt. Ne veltui greičiausiai visur ateityje bus išvystomi superblocks automobiliams, kur tranzitą bus stengiamasi nukreipti į pagrindines gatves (kaip Veiverių, Europos ir dar kelias), taip pat ir pačias tranzitines gatves reiks tvarkyt, pvz. išmanesni šviesoforai, gal net eismo organizavimas dviem aukštais (deimantinės sankryžos), o dar reikės nepamiršti VT tokiomis gatvėmis. Jei su Europos pr. bus paprasta, tai su Veiverių g. bus sudėtingiau.
                  Paskutinis taisė PoDV; 2022.11.20, 12:57.

                  Comment


                    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

                    bet nei vieno augalelio, visur plyteles ir tie juokingi atitvarai su grandinem.

                    Geros tos grandinės,geriau nei tūkstančiai nesąmoningų krūmokšnių būtų,kuriuose mėtytusi nuorūkos ir pan.

                    Comment


                      Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą


                      Geros tos grandinės,geriau nei tūkstančiai nesąmoningų krūmokšnių būtų,kuriuose mėtytusi nuorūkos ir pan.
                      Va susipazintikite ... estetas
                      "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                      - George W. Bush President of the USA

                      Comment


                        Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

                        bet nei vieno augalelio, visur plyteles ir tie juokingi atitvarai su grandinem.
                        Kalpoko gatvėje trūksta žalumos ir įrengė atitvarus?

                        Comment


                          Parašė acetonas Rodyti pranešimą

                          Kalpoko gatvėje trūksta žalumos ir įrengė atitvarus?
                          As sneku apie visa miesto centra, kur buvo vykdomos gatviu rekonstrukcijos. Viskas ok, bet vizualiai tas visas reikalas atrodo prastokai o tos grandines tai isvis juokingos.
                          "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                          - George W. Bush President of the USA

                          Comment


                            Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

                            As sneku apie visa miesto centra, kur buvo vykdomos gatviu rekonstrukcijos. Viskas ok, bet vizualiai tas visas reikalas atrodo prastokai o tos grandines tai isvis juokingos.
                            Na tos grandines sulaiko dalies pesciuju sokinejima i gatve nepageidaujamose zonose o ka tokiu atveju daryt? Ar jums geriau tie atitvarai is vamzdziu baisus? Kokia kita priemone panaudot? O su ta zaluma, na grazu vietoj ir gerai irengta, bet viso miesto ja neapraizgysi, nes ta zalumyna reik priziuret, pjaut, persodint ir t.t. ir cia pinigeliu nemazai susidarytu. Ne tokie dar turtingi.

                            Comment


                              Čia gal skonio reikalas, bet nematau problemos su grandinėm, galkma net diskutuot ar negalima tai traktuoti kaip mažosios architektūros elemento, kai būna gražesnės jos.

                              Comment


                                Beprasmiska gincytis, vakaru europoje tokiu dalyku nera, arba augalais arba masinomis (paralelinis parkavimas) atskiriama kad butu jaukiau, daromos infiltracines sistemos isemus plyteles. Sakau padaryta tik tiek kad padaryta, zmoniu gyvenimo kokybe nuo ismetamu duju ir masinu uzesio tik pablogejo.

                                Elementariai priestarauja gerai urbanistikai ty kas destoma antram treciam kurse uzsienio universitetuose.
                                "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                                - George W. Bush President of the USA

                                Comment


                                  Parašė bakenonas Rodyti pranešimą

                                  Na tos grandines sulaiko dalies pesciuju sokinejima i gatve nepageidaujamose zonose o ka tokiu atveju daryt? Ar jums geriau tie atitvarai is vamzdziu baisus? Kokia kita priemone panaudot? O su ta zaluma, na grazu vietoj ir gerai irengta, bet viso miesto ja neapraizgysi, nes ta zalumyna reik priziuret, pjaut, persodint ir t.t. ir cia pinigeliu nemazai susidarytu. Ne tokie dar turtingi.
                                  Jei pėstieji kažkur nuolatos šokinėja po ratais, reikia užduoti klausimą, kodėl taip yra. Ir kas iš tikrųjų toje vietoje yra nepageidaujamas.
                                  100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                  Comment


                                    Kęstučio g. jau civilizuotai padarė, lyg nemačiau tvorelių.
                                    Realiai idėja fix būtų priklijuoti kaip nors Kęstučio g. dviračių takus kitoms miesto centro gatvėms.
                                    Važiuojama dalis sumažėtų, bet nereikėtų tvorelės, gal ir kokią augmeniją būtų galima priderinti šalia parkavimo vietų.

                                    Donelaičio g. dabar realiai autostrada, ir nelabai tenka matyt daug eismo ta gatve, tai daugiau VT gatvė kur automobilis svečias.

                                    Comment


                                      Kapitaliniam remontui uždaromas aukščiausias Kauno tiltas

                                      ‎‎ Plačiau: https://sa.lt/kapitaliniam-remontui-...-kauno-tiltas/

                                      Beveik metams visai uždaro Trijų mergelių tiltą.
                                      Atrodo daug dangos ir turėklų tvarkymui...

                                      Comment


                                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                        Kapitaliniam remontui uždaromas aukščiausias Kauno tiltas

                                        ‎‎ Plačiau: https://sa.lt/kapitaliniam-remontui-...-kauno-tiltas/

                                        Beveik metams visai uždaro Trijų mergelių tiltą.
                                        Atrodo daug dangos ir turėklų tvarkymui...
                                        Šiaip dviračių maršrutas neblogas Dainava-Panemunė-Šančiai-Centras-Dainava. Teks truputį palūkėti.
                                        Pati Panemunė tampa sunkiau pasiekiama iš šiaurinės miesto dalies pėsčiomis/dviračiais.

                                        Comment


                                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                          Šiaip dviračių maršrutas neblogas Dainava-Panemunė-Šančiai-Centras-Dainava. Teks truputį palūkėti.
                                          Pati Panemunė tampa sunkiau pasiekiama iš šiaurinės miesto dalies pėsčiomis/dviračiais.
                                          Na, pasivaikščiojimams tai taip, sukels sunkumų, bet teko nemažai pastebėti, kad dėl prastos dangos, vasaros pabaigoje, jau daugelis dviratininkų suka per HE, tai manau papildomi keli kilometrai kliūčių nesukels...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X