Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Iš pradžių nelabai supratau, kokia numatoma Ramučių jungties sankryža su plentu A6.
    - Straipsnio pradžioje rašo, kad "nauja skirtingų lygių sankryža prieš Karmėlavą".
    - Straipsnio pabaigoje rašoma apie žiedinę sankryžą.

    Pasirodo, numatoma ir žiedinė sankryža, ir du lygiai


    Ramučių jungties video





    https://m.facebook.com/kaunorajonobe...2466896895604/
    Paskutinis taisė Romas; 2021.01.30, 09:37. Priežastis: Pridėti kadrai

    Comment


      Čia gan išsamiai sudėlioti visi 2021m. darbai susiję Kauno m. infrastruktūra: https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...rslams-1008967 Didesni akcentai:
      • Pradėta Vilniaus g. rekonstrukcija, nors dar nėra rastas rangovas. Bus sulygintas grindinys (tašomi akmenys), visa gatvė bus tvarkoma iškarto, o ne etapais. Vasarą nebus jokių lauko kavinių dėl vykstančių darbų. Per 2021 norima padaryti visus esminius darbus - sutvarkyti inžinerinius tinklus, dangas. Visiškai baigta turėtų būti 2022m.
      • Pilies žiedo rekonstrukcija. Aptarta kažkiek keliais pranešimais aukščiau. Pakitimai nėra kardinalūs, bet sudėtingas bus pats įgyvendinimas - mazgas yra vienas intensyviausių mieste ir tam tikru laiku (birželio pabaigoje) bus apribotas eismas. Važiuos tik viešasis transportas, panašiai kaip buvo su Kęstučio gatve.
      • Europos pr. už Veiverių g. link Kalvarijos g.
      • Studentų skveras, planuojama baigti iki metų pabaigos.
      Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

      Comment


        Parašė 99 Rodyti pranešimą
        Čia gan išsamiai sudėlioti visi 2021m. darbai susiję Kauno m. infrastruktūra: https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...rslams-1008967 Didesni akcentai:
        • Pradėta Vilniaus g. rekonstrukcija, nors dar nėra rastas rangovas. Bus sulygintas grindinys (tašomi akmenys), visa gatvė bus tvarkoma iškarto, o ne etapais. Vasarą nebus jokių lauko kavinių dėl vykstančių darbų. Per 2021 norima padaryti visus esminius darbus - sutvarkyti inžinerinius tinklus, dangas. Visiškai baigta turėtų būti 2022m.
        • Pilies žiedo rekonstrukcija. Aptarta kažkiek keliais pranešimais aukščiau. Pakitimai nėra kardinalūs, bet sudėtingas bus pats įgyvendinimas - mazgas yra vienas intensyviausių mieste ir tam tikru laiku (birželio pabaigoje) bus apribotas eismas. Važiuos tik viešasis transportas, panašiai kaip buvo su Kęstučio gatve.
        • Europos pr. už Veiverių g. link Kalvarijos g.
        • Studentų skveras, planuojama baigti iki metų pabaigos.
        įdomu kodėl jokių žinių apie Vandžiogalos pl.? Viena baisesnių pagrindinių Kauno gatvių, o ir nei šaligatvių, nei apšvietimo.

        Comment


          Parašė Tomkis Rodyti pranešimą

          įdomu kodėl jokių žinių apie Vandžiogalos pl.? Viena baisesnių pagrindinių Kauno gatvių, o ir nei šaligatvių, nei apšvietimo.

          Spėčiau, kad dėl šito, nes pačią rekonstrukciją planuota pradėti 2019m.

          Pagrindinę Domeikavos eismo arteriją planuojama platinti iki trijų juostų dėl kairiųjų posūkių srautų, darbai bus atliekami miesto ribose. Dalį įvažiavimų ketinta uždaryti, bet svarstymų metu vietos bendruomenė sukilo, tad projektuotojai įsipareigojo peržiūrėti sprendinius, kad gyventojams būtų sudaryta galimybė pasukti į vietinės reikšmės gatves netrikdant pralaidumo.

          Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/miestai/kaunas/....d?id=80157287
          Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

          Comment


            Dar kartą pažiūrėjau tą straipsnį apie Ramučių jungtį tarp kelių A1 ir A6 (Petrašiūnai - Karmėlava)

            Kauno diena 2021.01.04
            Ramučius nuo krovininio transporto gelbės šiuolaikiniai sprendimai
            https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...aldybe-1004909

            Pridėta gražių vizualizacijų stambiu planu, iš kurių nesuprasi kas kur yra,
            Nėra žemėlapio su alternatyvų trasomis.

            Video pabaigoje greitai parodomas tik toks bendras vaizdas

            Video: https://m.facebook.com/kaunorajonobe...2466896895604/

            Pačios galimybių studijos nepavyko rasti.

            Trasos žemėlapis
            Etapai pateikti pagal KD straipsnio tekstą

            Žemėlapio pagrindas iš www.mapy.cz

            Comment


              Ramučių jungtis tarp kelių A1 ir A6 (Petrašiūnai - Karmėlava)

              Kyla klausimų dėl kelio trasos parinkimo, etapų eiliškumo ir spendinių "šiuolaikiškumo"

              1. Kelio trasa.
              Buvo trys alternatyvos ,iš jų atmestos dvi, kur buvo numatoma tiesti visą kelią neužstatyta teritorija
              Tranzitinaim keliui tiesti tiesiai nuo A1 iki Užtvankos gatvės nerą jokių gamtinių kliūčių ar pastatų

              Dabar iš anksto numatoma "alkūnė" per Ramučius ir du statūs kampai, kur kažkada bus žiedinės sankryžos
              Ta "alkūnė" panaši į neužbaigtą KK 1414 Priekulės aplinkkelį, tačiau ten tik nebaigtas projektas, kur teisi jungtis yra numatyta

              2. Etapų eiliškumas
              I etapas. Užtvankos g . nuo RK1918 iki Terminalo gatvės - didėja krovininio transporto srautai
              II etapas Užtvankos g . tasa nuo LEZ iki RK 1919 (Žukausko g.Ramučiuose) - didėja krovininio transporto srautai
              III etapas kažkodė tik pabaigoje susijungiama su keliu A6, kažkiek sumažės srautai Ramučių Centrinėje ratveje (RK 1919)
              IV etapas iki 4 juostų platinama -

              Nors visa trasa vizualizacijose yra 4 juostų,tačiau neužsimenama, kada bus
              - rekonstruojama RK 1919 Ramučių S.Žukausko gatvę nuo A1 (Petrašiūnų) iki Ramučių.
              - iki 4 juostų platinama Užtvankos g. atkarpa
              - įrengaima dveijų lygių žiedinė sankryža su A6 ties Karmėlava


              3 Sprendinių šiuolaikiškumas
              1. Įdomu, kame tas "šiuolaikiškumas". Gal labai šiuolaikiška praplatintir po langais tranzitinę gatvę (RK 1919 S.Žukausko gatvė) ir pastatyti triukšmos slopinimo sieneles. Parinkus normalią trasą nereikėtų statyti tų sienelių
              2. Nesuprantama, kodėl pėsčiųjų -dviračių takai Užtvankos gatvėje šokinėja iš vienos juostos į kitą
              3. Labai savotiška dviejų lygių sankryža su A6. Neaišku, kokio spindulio posukiai ir kaip ten išsisuks fūros

              4. Užtvankos g.- Davalgonių g. (RK 1918) ovalinė sankryža suprojektuota tokia, kad fūros nuo ramučių sukdamos link A6 turės važiuoti garbės ratą per visą ovalą o pasku istaiga suktis.
              Ovalinė sankryža savo "šiuolaikiškumu" primena Latvijoe apie 1985 metus projektuotą gigantišką trasą M-11 Ryga-Maskava, iš kurios gigantizmo liko kelios atkarpos su "alkūnėmis".
              Ties Pliavinių miesteliu liko aplinkeklis su dviem ovalinėmis sankryžomis:


              Tačiau ten latviai ovalinėje sankryžoje bent pagalvojo apie pagrindinio esmo kryptį

              https://en.mapy.cz/letecka?x=25.8225...90509&z=18&l=0

              Comment


                Ramučių jungtis tarp kelių A1 ir A6 (Petrašiūnai - Karmėlava)

                Petrašiūnų sankryža A1- KK 139 - RK 1919


                Vaizdas atgal, link autostrados A1


                RK 1919 (S. Žukausko g.)


                Ramučiai


                RK 1919 ir RK 19 18 žiedinė sankryža. Čia trasa suks į dešinę


                RK 1919 ir RK 19 18 žiedinė sankryža. Vaizdas nuo centrinės gatvės

                Kadrai iš video:https://m.facebook.com/kaunorajonobe...2466896895604/
                Vizualizacija: https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...aldybe-1004909

                Comment


                  Ramučių jungtis tarp kelių A1 ir A6 (Petrašiūnai - Karmėlava)

                  RK 1918 Ramučiai - Sergeičikai (Davalgonių g.)


                  Ovalinė sankryža su būsimąja Užtvankos gatve. Čia trasa suks į kairę


                  Ovalinė sankryža nuo Sergeičikų pusės


                  Būsima Užtvankos gatvė

                  Nutiesus iki šios vietos tiesų kelia nuo A1 (Petrašiūnų) nereikėtų tokios įmantrios konfigūracijos ovalinės sankryžos

                  Kadrai iš video:https://m.facebook.com/kaunorajonobe...2466896895604/
                  Vizualizacija: https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...aldybe-1004909

                  Comment


                    Ramučių jungtis tarp kelių A1 ir A6 (Petrašiūnai - Karmėlava)

                    Būsimoji Užtvankos gatvė
                    I etapas numatomas nuo RK 1918 iki Aviacijos gatvės


                    I etapo pabaiga
                    Sankryža su Aviacijos gatve nedetalizuota.


                    Dešinėje iš niekur prasideda jungiamasis kelias
                    Šaligatvis ir dviračių takas nei iš šio nei iš to pakeičia pusę.


                    Iš dešinės įsilieja jungiamasis kelias


                    Įvažiavimas į gyvenvietę - tik iš vienos pusęs


                    Ramučių aplinkkelio trasa priartėja prie plento A6 Kaunas - Jonava


                    Ramučių aplinkkelio dviejų lygių žiedinė sankryža su A6 Kaunas - Jonava (tarp Ramučių ir Karmėlavos)


                    Kadrai iš video: https://m.facebook.com/kaunorajonobe...2466896895604/

                    Comment


                      Kiek tai leis sumažinti srautus? Juk pagrinde A6 kelią Ramučiuose ir Karmėlavoje užkiša lengvieji automobiliai, važiuojantys į Kauną ir iš Kauno per Savanorių pr.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Kiek tai leis sumažinti srautus? Juk pagrinde A6 kelią Ramučiuose ir Karmėlavoje užkiša lengvieji automobiliai, važiuojantys į Kauną ir iš Kauno per Savanorių pr.
                        Kaip suprantu tikslas ne A6 atlaisvinti nuo viso eismo, o tik per Ramučius einančią Centrinę g. nuo sunkiojo transporto eismo.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Kiek tai leis sumažinti srautus? Juk pagrinde A6 kelią Ramučiuose ir Karmėlavoje užkiša lengvieji automobiliai, važiuojantys į Kauną ir iš Kauno per Savanorių pr.
                          Uždarys kairį posūkį link savanorių iš ramučių, bus tik arba viadukas ties LEZ arba kažkada šis išvažiavimas.

                          Comment


                            Nejaugi įrengia šį aplinkkelį ir žiedą nepanaikins nuvažiavimų/užvažiavimų į Ateities plentą? Išvengtume trumpos greitėjimo lėtėjimo juostos A1 kelyje.

                            Click image for larger version

Name:	sankr.jpg
Views:	1317
Size:	437,5 kB
ID:	1858961

                            Comment


                              Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                              Nejaugi įrengia šį aplinkkelį ir žiedą nepanaikins nuvažiavimų/užvažiavimų į Ateities plentą? Išvengtume trumpos greitėjimo lėtėjimo juostos A1 kelyje.

                              Click image for larger version

Name:	sankr.jpg
Views:	1317
Size:	437,5 kB
ID:	1858961
                              Lyg ir numatomi jungiamieji keliai A1 kelyje, o šios kilpos reikalingos, nes žiedas būtų stabdis.

                              Comment


                                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                Ramučių jungtis tarp kelių A1 ir A6 (Petrašiūnai - Karmėlava)

                                Kadrai iš video: https://m.facebook.com/kaunorajonobe...2466896895604/
                                Tas raudonas daigtas tai takai? Kažkam su galva negerai? 2050 vision zero?
                                Paskutinis taisė Ginthus; 2021.02.01, 05:02.

                                Comment


                                  Click image for larger version  Name:	Screenshot 2021-02-06 at 14.16.52.png Views:	0 Size:	76,2 kB ID:	1860468
                                  Tokios sumos skirtos Kedainiu tiltui ir Nemuno salos tiltams 2021/2022/2023 metais. Pasibaigs mazaji tilta, pagal suma matomai skirta pinigu Kedainiu tilto projektavimui. Didziojo tilto dar teks palaukti, kaip ir mineta kartu su koncertu sales statyboms.
                                  Paskutinis taisė Sklansky; 2021.02.06, 13:26.

                                  Comment


                                    Kauno pilies žiede prasidės didžioji rekonstrukcija: kelis mėnesius bus apribotas eismas
                                    https://kaunas.kasvyksta.lt/2021/02/...ibotas-eismas/

                                    Vasarą jau rekonstruos, o nieko dar negali pasakyti kaip jis bus rekonstruojamas, kas keisis ar pan...

                                    Comment


                                      Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                      Kauno pilies žiede prasidės didžioji rekonstrukcija: kelis mėnesius bus apribotas eismas
                                      https://kaunas.kasvyksta.lt/2021/02/...ibotas-eismas/

                                      Vasarą jau rekonstruos, o nieko dar negali pasakyti kaip jis bus rekonstruojamas, kas keisis ar pan...
                                      Kad pačiam žiede, eismo organizavimo prasme, nebus nieko keičiama. Visi pakeitimai bus Šaulių/Gertrūdos sankryžoje. Žiede bus atnaujinta danga, kontaktinis tinklas ir apšvietimas.
                                      Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

                                      Comment


                                        O žurnaliūgos klaidina skaitytojus: žiede didžioji rekonstrukcija (asfalto keitimas pasirodo)

                                        Comment


                                          Straipsnio pavadinime rekonstrukcija, tekste kapitalinis remontas. Suprask kaip nori.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X