Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kaip nuvykti iš ... į ...

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

    Jie statomi ties sankryžomis, nuo kurių prasideda apylankos, o ne prieš pat Prienus (nuo Jiezno sankryžos iki Prienų - 15km).

    O jūs norit pasakyt, kad reikia pastatyt juos Vilniaus vakariniame pakraštyje ir po to tikėsitės, kad vairuotojas nuvažiuos 80km iki Jiezno sankryžos ir staiga prisimins, kad jam šičia reikia pasukti ? Kokia prasmė taip daryti ?
    Prasmė, kad gal nuspręs iškart varyt greitkeliu, jei jau nuo Vilniaus varo. Nėra prasmės varyt iki nusukimo į Jiezną tuo keliu
    Paskutinis taisė RamasN; 2019.06.25, 14:08.

    Comment


      Iš straipsnio:
      A.Kvietkauskio manymu, geresnis sprendimas būtų transporto srautą nukreipti per Kauną.
      Genialu. Kauno pietinę dalį nuo Vilniaus dabar, kol remontuoja Ateities pl. viaduką, galima pasiekti tik pro Megą, kur ir taip viskas užkišta dėl remonto, arba per miestą.

      Comment


        Parašė Austras Rodyti pranešimą
        Iš straipsnio:

        Genialu. Kauno pietinę dalį nuo Vilniaus dabar, kol remontuoja Ateities pl. viaduką, galima pasiekti tik pro Megą, kur ir taip viskas užkišta dėl remonto, arba per miestą.
        Taigi dabar vasarą srautai mažesni, niekas labai nesikiša, ilgąjį savaitgalį buvau pajūryje, tai nei į priekį, nei atgal nebuvo jokio kamščio ties Mega, nors prieš rekonstrukciją ėjo tryda per žiniasklaidos priemones kaip čia į pajūrį važiuojant reiks sugaišt papildomai kelias valandas.
        Flickr

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
          Taigi dabar vasarą srautai mažesni, niekas labai nesikiša.
          Tikrai. Šiuo metu nuo Vilniaus lėtai judančios eilės ilgis apie 4 km. Gerai būtų dar nuo Prienų fūrų srautą pridėti, kad per mažas eismas nepasirodytų.

          Comment


            Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
            Jie statomi ties sankryžomis, nuo kurių prasideda apylankos, o ne prieš pat Prienus (nuo Jiezno sankryžos iki Prienų - 15km).
            O jūs norit pasakyt, kad reikia pastatyt juos Vilniaus vakariniame pakraštyje ir po to tikėsitės, kad vairuotojas nuvažiuos 80km iki Jiezno sankryžos ir staiga prisimins, kad jam šičia reikia pasukti ? Kokia prasmė taip daryti ?
            Jiezno sankryžoje numatomas pastatyti ženklas rodo apvažiavimą per Alytų į Marijampolę.
            Deja, ženkluose nėra nurodyta Kalvarijos kryptis. Apie 70-80% fūrų reikia važiuoti į Lenkijos pusę. Mažuma sunkiasvorių srauto per Prienus važiuoja į pačią Marijampolę ir link Kaliningrado (į Kaliningradą geriau iškart važiuoti per Kauną, o ne per Marijampolės miestą, nes yra Marijampolės šiaurinis aplinkkelis)

            Parašė Austras Rodyti pranešimą
            Šiuo metu nuo Vilniaus lėtai judančios eilės ilgis apie 4 km. Gerai būtų dar nuo Prienų fūrų srautą pridėti, kad per mažas eismas nepasirodytų.
            Jei yra eismo problemų Kaune, į Lenkijos pusę galima važiuoti per Alytų

            Parašė RamasN Rodyti pranešimą
            Prasmė, kad gal nuspręs iškart varyt greitkeliu, jei jau nuo Vilniaus varo. Nėra prasmės varyt iki nusukimo į Jiezną tuo keliu
            Taip, jei būtų kelis kartus pakartoti ženklai su remonto vieta Prienuose, dauguma fūrų iš karto važiuotų autostradomis A1 ir A5 per Kauną.
            Ta išankstinė informacija būtų labai naudinga ir vietiniam eismui, kuriems reikia važiuoti į Marijampolę ar į Lenkiją
            LAKD pasakojimai apie "50 papildomų kilometrų" taptų tik papildomais 20-30 km per Kauną ir vien greitkeliais.

            Tame pačiame A16 pačiam teko susidurti su tokio išankstinio ženklinimo stoka dar 2004 ar 2005 metais, kai grįžtant iš Europos kelią Jieznas-Vilnius naktį važiavome kelias valandas. Tuomet buvo rekonstruojamas kelias ties Trakais-Aukštadvariu. Jei tokie remonto ženklai būtų stovėję Alytuje ar Marijampolėje, iš karto būtume pasirinkę kitą maršrutą.

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Taigi dabar vasarą srautai mažesni, niekas labai nesikiša, ilgąjį savaitgalį buvau pajūryje, tai nei į priekį, nei atgal nebuvo jokio kamščio ties Mega, nors prieš rekonstrukciją ėjo tryda per žiniasklaidos priemones kaip čia į pajūrį važiuojant reiks sugaišt papildomai kelias valandas.
              Viena kelionė nelabai ką tepasako apie eismo ypatumus. Taip, yra valandų kiekvieną dieną kai eismas neužsikišęs prie Megos, bet taip pat yra valandų kiekvieną dieną kai sugaiši minimum 30 minučių kelionei nuo Muravos iki Megos. O jei dar penktadienis... Štai praeitą penktadienį, apie 14 val. važiavau nuo Megos iki Muravos ir nusukau link Karmėlavos, tai kamštis buvo visoje atkarpoje link Megos ir pabaigos nesimatė, driekėsi link Vilniaus toliau nei ėjo matyti. Dabar situacija prie Megos yra prastesnė nei buvo žiemą prieš remontus, net jei ir eismas mažesnis, nes - vasara.

              Comment


                Parašė drulia Rodyti pranešimą

                Viena kelionė nelabai ką tepasako apie eismo ypatumus. Taip, yra valandų kiekvieną dieną kai eismas neužsikišęs prie Megos, bet taip pat yra valandų kiekvieną dieną kai sugaiši minimum 30 minučių kelionei nuo Muravos iki Megos. O jei dar penktadienis... Štai praeitą penktadienį, apie 14 val. važiavau nuo Megos iki Muravos ir nusukau link Karmėlavos, tai kamštis buvo visoje atkarpoje link Megos ir pabaigos nesimatė, driekėsi link Vilniaus toliau nei ėjo matyti. Dabar situacija prie Megos yra prastesnė nei buvo žiemą prieš remontus, net jei ir eismas mažesnis, nes - vasara.
                Žmonės išmoko važiuot dviem juostom, o ir didelius kamščius sukelia dažniausiai avarijos, kurios ne taip retai ten ir būna.

                Comment


                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                  Prienuose rekonstruojamas A16 ruožas nuo tilto iki centro ir F.Martišiaus gatvė nuo autobusų stoties iki viaduko su KK130 Kaunas - Alytus.


                  Lrytas.lt 2019.06.21
                  Dėl keisto LAKD sprendimo Prienuose nusidriekė kilometrinės spūstys


                  Nesuprantama, kodėl kelio ženklai apie kelio remontą Prienuose apylanką statomi ne Marijampolėje ar Vilniaus vakariniame pakraštyje, o prieš pat Prienus.
                  tai kad pasibaigusi ta rekonstrukcija jau, čia buvo 2018 metų vasaros problema Prienuose

                  Comment


                    Parašė Daan Rodyti pranešimą
                    tai kad pasibaigusi ta rekonstrukcija jau, čia buvo 2018 metų vasaros problema Prienuose
                    Straipsnis apie Prienus - šio mėnesio, LAKD projektuose žymima kaip vykdomas projektas (tiesa, tik dėl statybų priežiūros).
                    Kaip ten yra iš tikrųjų ?

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      Straipsnis apie Prienus - šio mėnesio, LAKD projektuose žymima kaip vykdomas projektas (tiesa, tik dėl statybų priežiūros).
                      Kaip ten yra iš tikrųjų ?
                      Nebuvau Prienuose, bet OpenStreetMap matosi tokie pakeitimai:
                      • 2018-05-28 uždėtos remonto žymos
                      • 2019-03-28 nuimtos remonto žymos

                      Comment


                        Padarė visišką butelio kaklelį iš via baltika pusės, tai situacija tapo prastoka nuo Marijampolės.
                        Bet man kitas svarbus klausimas - kaip iš tos pusės atvažiuojant link Klaipėdos patekti? Prie neries tik įmanoma apsisukti?
                        Paskutinis taisė Romas; 2019.07.01, 21:09. Priežastis: Kopija iš temos "A1. Šiaurinis Kauno aplinkkelis"

                        Comment


                          Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                          Padarė visišką butelio kaklelį iš via baltika pusės, tai situacija tapo prastoka nuo Marijampolės. Bet man kitas svarbus klausimas - kaip iš tos pusės atvažiuojant link Klaipėdos patekti? Prie neries tik įmanoma apsisukti?
                          Na bent jau ryte visi važiavo senuoju nuvažiavimu, nors ten viskas labai susiaurinta ir vyko asfaltavimo darbai.

                          Comment


                            Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                            Padarė visišką butelio kaklelį iš via baltika pusės, tai situacija tapo prastoka nuo Marijampolės. Bet man kitas svarbus klausimas - kaip iš tos pusės atvažiuojant link Klaipėdos patekti? Prie neries tik įmanoma apsisukti?
                            O prie nauju apsisukimu ties Eoltu nebėra pravažiavimo?

                            Comment


                              Aa vadinasi yra kažkoks tarpelis, būsiu nepastebėjęs. Dabar pagalvojau, kad gi tikrai galima link šilainių pasukti ir ties maxima apsisukti

                              Comment


                                Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                                Aa vadinasi yra kažkoks tarpelis, būsiu nepastebėjęs. Dabar pagalvojau, kad gi tikrai galima link šilainių pasukti ir ties maxima apsisukti
                                Iki maximos nereikia važiuoti, šitoj vietoje naujas apsisukimas įrengtas yra, ir ženklai lygtais yra sudėti.

                                EDIT: sorry, suklydau, Jūsų tiesa, reik važiuot iki Maximos
                                Iš straipsnio foto matosi, kad neišeis išsukti:




                                https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...spusciu-890162
                                Paskutinis taisė Romas; 2019.07.01, 22:07. Priežastis: Pridėta nuotrauka

                                Comment


                                  Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
                                  LRT.lt 2019.07.08
                                  Nuo rudens ir taip probleminėje Liepkalnio–Žirnių sankryžoje teks spręsti dilemą – laukti ar aplenkti
                                  pamatykite, kaip atrodys rekonstruota sankryža

                                  https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ti-ar-aplenkti
                                  Straipsnyje šiek tiek užsimenama apie alternatyvius maršrutus.
                                  Vilniaus miesto savivaldybė pranešė, kad jau šiemet imsis šios sankryžos rekonstrukcijos. Tai geroji naujiena, nes, baigus darbus, eismas čia turėtų judėti daug sklandžiau. (...)

                                  Tačiau kaip medalis turi dvi puses, taip ir ši rekonstrukcija vairuotojams atneša ne tik gerą, bet ir blogą naujieną. Nors detaliau nekonkretizuoja, tačiau A. Visockis žada, kad sankryžos rekonstrukcijos darbus planuojama pradėti rudenį, o galutinai projektą planuojama įgyvendinti per šiuos ir 2020 metus.

                                  Natūralu, kad vykstant remonto darbams, eismo laidumas nepagerėja niekada, todėl šią vietą norintys pravažiuoti vairuotojai turės arba ieškoti alternatyvių maršrutų, arba pasiruošti tam, kad spūstyse praleis dar daugiau laiko nei iki šiol, nes kol kas dar nėra žinoma, kaip bus organizuojamas eismas šioje vietoje, kol vyks rekonstrukcijos darbai.
                                  Kol dar nėra aišku, kokia tvarka vyks eismas rekonstruojamoje vietoje, vairuotojai jau gali pradėti svarstyti, kokį kelią jiems pasirinkti: ieškoti, kaip šią vietą apvažiuoti, ar susitaikyti su būsimais trukdžiais. (...)

                                  Tie, kas planuoja rekonstruojamą vietą aplenkti, daug pasirinkimų neturi. Iš vienos pusės apvažiuoti šią vietą trukdo Vilniaus oro uostas, o iš kitos pusės yra praktiškai vienintelis pasirinkimas – Juodasis kelias. Tačiau, kaip sako vairavimo instruktorius Kastytis Povilaitis, net ir pasirinkę alternatyvų kelią, vairuotojai dar nėra garantuoti, kad išvengs problemų.

                                  https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ti-ar-aplenkti

                                  Comment


                                    Vilnius - Alytus
                                    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                                    Vakar važiavau Vilnius-Birštonas ne per Trakus/Aukštadvarį, o Vilnius-Kaunas ir nusukau už Žiežmarių pavažiavęs (link Kruonio). Overall maršrutas greitesnis, dėl greitkelio dalinai saugesnis, bet ta kelio 129 atkarpa nuo A1 iki A16 jau reikalauja daug kur kapitalinio remonto.
                                    Kai nėra normalaus vieno kelio, atsiranda begalė variantų.
                                    Visi išvardinti variantai yra praktiški išbandytu, Jie yra tik asfaltuotais keliais, jokio žvyro.

                                    Į Alytų yra du pagrindiniai keliai:
                                    1) Vilnius - A4 - Pirčiupiai - KK128 Valkininkai - Bobriškės - Daugai - Alytus. Šis variantas paprastai yra greičiausias, ypač važiuojant iš Vilniaus link Lenkijos sienos. Svaitglaio praždioje ir pabaigoje susidaro kolonos, bet jos juda greitai ir lėtaeigiai nestabdo eismo.
                                    2) Vilnius - A15 - Trakai - Aukštadvaris - Jiezno sankryža - KK129 - Punios sankryža - Alytus. Šis variantas kiek trumpesnsi arba patogesnis, jei reikiapatekti į rytinę bei šiaurinę (per naują tiltą) Alytaus dalį ar centrą. Dabar šis variantas turi tris trūkumus, dėl kurių dažnaui neįmanoma numatyti kelionės trukmės:
                                    - sėkmės dalykas kos bus intensyvumas, ar nepasitaikys koks lėtai važiuojantis vienas "sodininka"s
                                    - fūros - jos taupo kelis kilometrus važiuodamos link Lenkijos ar kaliningrado
                                    - vidutinio greičio matuokliai tose vietose, kurios vienintelės saugios aplenkti transportą.
                                    Vietovės vaizdingos, ypač tarp Trakų ir Aukštadvario bei ties Lepelionių piliakalniu.
                                    Dažnai vienu keliu nuvažiuoji iki Alytaus, o grįžti kitu keliu.

                                    3) Dar iš krašto kelių yra KK220 Trakai-Rūdiškės-Onuškis-Pivašiūnai-Alytus. Jis kuris yra vingiuotas, o tarp Rūdiškių ir Onuškio - gana prastas: siauras kalvotas, nutrupėjusiais kelraščiais. Kartais juo tenka sutikti važiuojant kokį nors lenkų autobusą). Vietovės vaizdingos, ypač prie Antakalnio - tenatsi.


                                    Šie visi keliai turi rimtą trūkumą - išvažiavimas į Vilnių tarp Aukštųjų Panerių ir Trakų Vokės sankryžos, kur atsišakoja A4 ir A16 keliai. Penktadieniais, ypač prieš ilgąjį savaitgalį, gali tekti prie Lukoilo (Viada) degalinės prastovėti vos ne valandą.
                                    Tuomet atsiranda apvažiavimo į Trakus variantas:
                                    4) važiuojant autostrada A1 iki Rykantų, po to RK 4722 iki Trakų prieigų, toliau pora kilometrų KK107 iki Trakų žiedo ir ten sukti vaizdingu keliu RK 4709 link Semeliškių

                                    Navigacija net ik prieš savaitgalį, bet ir paprastomsi dienomis šiaurinėje ir vakarinėje Vilniaus dalyje kartais pasiūlo važiuoti kampais autostrada A1, toks variantas turi būti būti greičiausias:
                                    5) Vilnius - A1 - Vievis - Elektrėnai - Žiežmariai - Antakalnis - KK 129 - Kruonio sankryža - Jieznas - Alytus. KK 129 tarp Antakalnio ir Jiezno yra gana prastos būklės.
                                    5a) Papildomas variantas - į Vievį važiuoti KK 171 - KK108 per Dūkštas - Verkšnionių tiltą
                                    5b) Papildomas variantas - kirsti senuoju plentu kampą nuo Žiežmarių iki Kruonio. Tik jo būklė yra gana prasta, dar blogesnė nei KK 129.

                                    Neskubantiems yra kitas kelio pro Onuškį variantas:
                                    6) Nuo Onuškio nesukti kairė KK220 link Pivašiūnų, o važiuoti tiesiai 4706 link Vaickūniškių, kur šakojasi kelias RK 4706 į Butrimonis -Punią bei RK 4703 link Aukštadvario. Kelias vaizdingas, tolumoje dešinėje matosi Verknės slėnis. Pakeliui galima stabtelėti Butrimonyse ir Punioje (ten žiedinė kryžkelė su KK 129 Jiezanas -Alytus).
                                    6b) Galima kirsti nuo Butrimonių kampą keliu RK 1133 ir aplankyti Raižių mečetę.Į KK 129 patenkama arčiau Alytaus, ties Vaisodžiais

                                    7) Dar yra žemėlapyje pusėtinai atrodantis variantas įkirsti į pagrindinį kelią A4 ties Pirčiupiais važiuojant KK 201 ir KK 176 per Baltąją Vokę. Praktiškai šis variantas niekam tikęs, nebent būtum pietinėje Vilniaus dalyje) nes 7-8 km atkarpa tarp B.Vokės ir yra labais siaura, o tame kelyje galima sutikti fūras, taupančias kelių mokestį ir važiuojančias kitais keliais link Medininkų muitinės.
                                    Net ir Vilniaus pietusoe šis variantas nėra greičiausias, kai atsirado A19 pietnis Vilnaius aplinkkelis.

                                    8) Šią savaitę išbandžiau 8-ą variantą. iš Vilniaus į Alytų.

                                    Comment


                                      (Vilnius) - Paluknys - Rūdiškės - (Alytus)

                                      Atsirado naujas kelias į Alytų


                                      Pernai (ar jau šiemet) išasfaltuota jungtis tarp kelių A4 ties Palukniu ir KK 220 Rūdiškėse
                                      Ši jungtis eina dalimi 4704 keliu į Valkininkų stotį (tas tiesus kelias toliau yra žvyrkelis) ir paskui sklandžiai pereina į kelią RK 4705 Buklieriškės - Rūdiškės

                                      Navigacija per Paluknio kryžkelę rodo puskilometriu trumpesnį atstumą nei pro Trakus, bet 5 minutėmis ilgesnę trukmę. Kai nėra eismo, tai panašui į teisybę. Tačiau A4 yra žymiai "greitesnis" kelias nei A16. Praktikoje tektų iki Trakų lėtai važiuoti kolonoje. Už Trakų kelias KK 220 iki Rūdiškių yra tiesus, bet gyvenvietėse yra greičio ribojimo kalnelių ir kelio kokybė nelabai kuo pranašesnė.

                                      Žemėlapiai iš maps.google com

                                      Comment


                                        RK4704-RK4705. (Vilnius) - Paluknys - Rūdiškės - (Alytus)

                                        Žemėlapio pagrindas iš www.mapy.cz

                                        Važiuojant tuo keliu iki Rūdiškių yra dvi kryžkelės. Abiejose reikia laikytis dešinės.

                                        Foto 2019.07
                                        A4 sankryža su keliu RK 4704 prieš Paluknį






                                        Pirma kryžkelė. Keičiasi kelio numeris. Į Rūdiškes reikia važiuoti tiesiai


                                        Labai retas kelio krypties žymėjimas su rajoninio kelio keturženkliu numeriu 4705




                                        Antroji kryžkelė. Tiesiai - kelias 4732. Į Rūdiškes reikia sukti dešinėn pagrindiniu 4705 keliu




                                        Rūdiškės


                                        Sankryža su KK 220 Trakai - Onuškis -Alytus


                                        Važiuojant priešinga kryptimi sankryžos orientyras - Rūdiškių "Norfa".

                                        Comment


                                          Maršrutas iš Vilniaus į Alytų
                                          KK220 (Trakai ) - Rūdiškės - Onuškis - Pivašiūnai - Alytus

                                          Foto 2019.07
                                          Rūdiškės. Jos ypatingos tuo, kad yra daug greičio ribojimo kalnelių (gal 7 ar 8)


                                          Kelias tarp Rūdiškių ir Onuškio yra labai prastas

                                          Antakalnyje yra gražiausia viso kelio vieta




                                          Onuškis


                                          Graži bažnyčia, toliau pravažiuojama miestelio aikštė


                                          Po medžiais pasilėpusi KK 220 kryptie nuoroda į Pivašiūnus - Alytų
                                          Tiesiai nuvažiavus irgi galima patekti į Alytų kleiu RK 4706-KK129 per Butrimonis - Punios kryžkelę




                                          Kelias tarp Onuškio ir Dusmenų buvo išsfaltuotas paskutinis, apie 2000 metus. Dabar kelio danga kelraščiiusoe jau aptrupėjusi

                                          Trakų ir Alytaus rajonų riba


                                          Pivašiūnai




                                          Kelias KK 220 suka kairėn.
                                          Jei iš pietų būtų aplenkti Pivašiūnai, kelias sutrumpėtų pora kilometrų. Tačiau to niekada nebus dėl mažo eismo intensyvumo


                                          Jau matosi Alytus


                                          Sankryža su keliu KK 129 Antakalnis-Jieznas-Alytus-Merkinė




                                          Alytus

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X