Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A10][A17] Panevėžys-Ryga, Panevėžio aplinkkelis ("Via Baltica")

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    „Panevėžio keliai“ už 30 mln. eurų rekonstruos Panevėžio aplinkkelio ruožą
    https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=76460823

    Nedidelis pabrangimas:
    jau rekonstruojami 10,53 km nuo A2 iki A9 (0-10,53 km) kainuoja apie 14 mln. EUR
    kitas etapas 11,53 km nuo A9 iki A10 (10,53 iki 22,06 km) kainuos 30,4 mln. EUR.



    Turbūt dėl to, kad šių metų etape neliečia nei vieno viaduko, o kitame bus daugiau įdomių darbų

    Aplinkkelyje ketinama rekonstruoti viaduką per kelią A9 Panevėžys–Šiauliai, tunelinį viaduką ir viaduką per geležinkelį, rekonstruoti tiltus per Nevėžio upę ir per Lėvenį; suprojektuoti ir įrengti tunelinius pravažiavimus ir pėsčiųjų-dviračių taką, suprojektuoti ir įrengti greičio valdymo ir įspėjimo sistemas visame Panevėžio aplinkkelio ruože nuo 0 iki 22,06 km (25 vietose numatoma įrengti kelio informacinius ženklus). Numatyta ir kitų darbų.
    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=76460823

    Comment


      Vakar teko pavažiuoti iki Rygos, tai pasakysiu kaip paprastas žmogus paprastai: tas kelias visiškai perkrautas ir gėdingai-mirtinai nesaugus, taigi nedaryti jo iškart 2x2 yra nusikaltimas :/

      Comment


        Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
        Vakar teko pavažiuoti iki Rygos, tai pasakysiu kaip paprastas žmogus paprastai: tas kelias visiškai perkrautas ir gėdingai-mirtinai nesaugus, taigi nedaryti jo iškart 2x2 yra nusikaltimas :/
        Lietuvoje ar Latvijoje, turite galvoje. Nes mano įspūdis, kad Latvijoje situacija dar prastesnė nei pas mus.

        Comment


          Pirmas aplinkkelio etapas baigtas? Bent jau eismoinfo.lt neberodo kelio darbų jame. Gal kas galite plačiau pakomentuoti būklę ar pateikti nuotraukų?

          Comment


            [QUOTE=vėkas;n1605967]Pirmas aplinkkelio etapas baigtas? Bent jau eismoinfo.lt neberodo kelio darbų jame.

            ne visada viskas ten gerai, kas papiešta. pvz.: Šeduva-Baisogala, 144 kelyje jau daugiau kaip mėn eismoinfo.lt nerodo darbu, nors darbai vyksta ir greitis ribojamas iki 50 km/h. tada dar eismoinfo.lt rašė kad ne darbo metu greitis 70, nors papildomos lentelės niekada kelyje nebuvo. klausimas: kas teisus ir kam ta klaidinanti informacija?

            Comment


              Iki pabaigos toli gražu. Važiavau prieš pusantros savaitės. Greitis 50 kmh, danga dar tik kai kur patiesta nauja, daugiausia tai nuskusta nelygi-banguota sena, daug aštrių briaunų tarp dangų, reikia prisistabdyti iki 5-20kmh, nes kitur vos ne kaip ant borto užlipi... Be abejo, jokių eismo juostų, atitvarų, stulpelių, žiedas dar neįrengtas... Tiesiog plynas platus nelygus asfaltas su pakraščiuose išdėstytomis mirgančiomis gairelėmis ir išardytais kelkraščiais.

              Comment


                Parašė Arni5 Rodyti pranešimą
                Iki pabaigos toli gražu. Važiavau prieš pusantros savaitės. Greitis 50 kmh, danga dar tik kai kur patiesta nauja, daugiausia tai nuskusta nelygi-banguota sena, daug aštrių briaunų tarp dangų, reikia prisistabdyti iki 5-20kmh, nes kitur vos ne kaip ant borto užlipi... Be abejo, jokių eismo juostų, atitvarų, stulpelių, žiedas dar neįrengtas... Tiesiog plynas platus nelygus asfaltas su pakraščiuose išdėstytomis mirgančiomis gairelėmis ir išardytais kelkraščiais.
                Tuo pačiu keliu važiavau gruodžio 10 d. Visa atkarpa lygi, graži. Net nustebino, kad greitis ribojamas iki 50 km/h.

                Comment


                  Waze veda per miestą
                  Gaunasi miestas yra aplinkkelio aplinkkkelis, kuriuo greičiau.

                  Comment


                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                    Waze veda per miestą
                    Gaunasi miestas yra aplinkkelio aplinkkkelis, kuriuo greičiau.
                    eismoinfo.lt atsirado informacija apie darbus atkarpoje iki 2018-03-20.
                    Ar atsižvelgiant į Jonce pateiktą informaciją - realu tikėtis darbų pabaigos nurodytai datai? Kokie darbai yra likę?

                    Comment


                      Siuo metu yra ziemos pertrauka ir jokie darbai A17 kelyje nevyksta. Greiciausiai 03.20 atsinaujins darbai, I etapo rekonstravime. O, iki darbu galo dar toli grazu... viena ziedine sakryza su keliu Nr. 195 dar net nepradeta daryti.

                      Comment


                        Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                        eismoinfo.lt atsirado informacija apie darbus atkarpoje iki 2018-03-20.
                        Ar atsižvelgiant į Jonce pateiktą informaciją - realu tikėtis darbų pabaigos nurodytai datai? Kokie darbai yra likę?
                        Atsiprašau, būsiu sumaišęs su Dariuko minima atkarpa Šeduva-Baisogala...

                        Comment


                          Jau prasidėjo aplinkelio darbai

                          Comment


                            Nekokybiškai, neinformatyviai (nėra kelių numerių , kažkie naujadarai "sankirta netoli Upytės", "Nausodės sankryža") ir su gramatinėmis klaidomis vakar visur išplatinta BNS žinutė, kuri parengta AB "Panevėžio keliai" PiaRinio pranešimo motyvais

                            BNS, 2018.05.24
                            Vasarą ties Panevėžiu bus ribojamas eismas „Via Baltica“

                            22 kilometrų Panevėžio aplinkkelyje šiuo metu įgyvendinami du didelės apimties projektai:
                            - nuo Šilagalio sankryžos, kur susilieja į Kauną, Vilnių, Panevėžį, Šiaulius ir Rygą vedantys keliai, iki Nausodės sankryžos Šiaulių kelyje
                            - bei aplinkkelio dalyje nuo Šiaulių kelio iki Pasvalio kelio. Kelias platinamas iki trijų eismo juostų, sankryžos rekonstruojamos į žiedines arba dviejų lygių sankryžas.

                            Pasak „Panevėžio kelių“, pastarojoje atkarpoje vairuotojams kils daugiausia laikinų nepatogumų: dėl pavasarį pradėtų darbų greitis jau ribojamas iki 50–70 km/val., keturiuose ruožuose eismas reguliuojamas laikinaisiais šviesoforais – įspėjama, kad šioje aplinkkelio dalyje gali pailgėti mažiausiai 15 minučių. Prasidėjus asfaltavimo darbams eismo ribojimų daugės.

                            Tuo metu aplinkkelio dalyke nuo Šilagalio sankryžos eismas vietomis ribojamas iki dviejų juostų, sumažintas leistinas maksimalus greitis, ties statomu tuneliniu viaduku aplinkkelio 9,05 kilometre įrengta apylanka. Intensyvūs darbai prasideda aplinkkelio sankirtoje netoli Upytės su valstybinės reikšmės keliu Kėdainiai–Krekenava–Panevėžys. Sankryža rekonstruojama į greitąją žiedinę sankryžą. (...)

                            Aplinkkelyje turėtų būti įrengta greičio valdymo ir įspėjimo, oro, eismo intensyvumo stebėjimo sistemos ir postai, 25 kintamos informacijos ženklai – darbus atliks projekto subrangovas „Fima“.

                            https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=78094197
                            Paskutinis taisė Romas; 2018.05.27, 22:54.

                            Comment


                              Pilnas "Panevėžio kelių" PiAR pranešimas su eismo pokyčių brėžiniais
                              (paspaudus - didesni brėžiniai)

                              AB "Panevėžio keliai" 2018.05.24
                              Panevėžio aplinkkelyje dėl rekonstrukcijos darbų ribojamas eismas

                              Eismas darbų vykdymo zonose organizuotas dviem juostomis, sumažintas leistinas maksimalus greitis, ties statomu tuneliniu viaduku aplinkkelio 9,05 kilometre įrengta apylanka.

                              Intensyvūs darbai prasideda aplinkkelio A17 sankirtoje su Upytės keliu. Rekonstruojamą aplinkkelio ruožą 6,1 kilometre kerta valstybinės reikšmės krašto kelias Nr. 195 Kėdainiai–Krekenava–Panevėžys. Siekiant užtikrinti eismo saugumą ir sankirtos pralaidumą, ši sankryža rekonstruojama į greitąją žiedinę sankryžą

                              Aplinkkelio A17 dalyje nuo A9 Šiaulių kelio iki A10 Pasvalio kelio eismo situacija sudėtingesnė: dėl šį pavasarį prasidėjusių didelės apimties aplinkkelio antrosios dalies platinimo darbų, leistinas greitis ribojamas iki 50–70 km/val. Keturiuose ruožuose eismas reguliuojamas laikinaisiais šviesoforais. Kelionė šioje aplinkkelio dalyje gali pailgėti mažiausiai 15 minučių

                              http://www.paneveziokeliai.lt/naujie...ojamas-eismas/
                              Iliustracija 01. Nuo kelio A8 Panevėžys - Sitkūnai - Kaunas iki kelio A9 Panevėžys - Šiauliai
                              Eismo organizavimo 2 plius 1 metodu, kuris po rekonstrukcijos bus taikomas Panevėžio aplinkkelio dalyje nuo Šilagalio sankryžos iki Nausodės sankryžos.


                              „Panevėžio keliai“ nuo 2017 metų pavasario vykdo Panevėžio aplinkkelio I etapo rekonstrukcijos darbus, apimančius aplinkkelio dalį nuo 0,00 iki 10,53 kilometro. Rangos darbų sutartis su Lietuvos automobilių kelių direkcija 2017 m. kovo 27 d. Rekonstruojamas ruožas driekiasi nuo dobilo formos dviejų lygių sankryžos ties Šilagalio kaimu, kur susikerta magistralinis kelias A2 Vilnius–Panevėžys ir magistralinis kelias A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai („Via Baltica“), iki dobilo formos Nausodės sankryžos, kur A17 Panevėžio aplinkkelis kerta magistralinį kelią A9 Panevėžys–Šiauliai.
                              Iki 2017 metų pabaigos atlikta 50 procentų šio projekto darbų. [/quote]


                              Iliustracija 02. Nuo kelio A9 Panevėžys - Šiauliai iki kelio A10 Panevėžys - Saločiai - Ryga
                              – Eismo organizavimo 2 plius 1 metodu, kuris po rekonstrukcijos bus taikomas Panevėžio aplinkkelio dalyje nuo Nausodės sankryžos iki greitosios žiedinės sankryžos Pasvalio kelyje (Ūtos sankryža) .


                              2018 metais pradėti II etapo, Panevėžio miesto aplinkkelio dalies nuo Šiaulių kelio iki Pasvalio kelio rekonstrukcijos darbai.

                              Iki 2018 metų pabaigos planuojama 11,53 kilometro ilgio aplinkkelio dalį išplatinti iki trijų eismo juostų pagal eismo organizavimo schemą 2+1, rekonstruoti 2 esamus tiltus ir 2 viadukus, įrengti greitąją („turbo“) žiedinę sankryžą, 4 vieno lygio sankryžas rekonstruoti į dviejų lygių, įrengiant tunelinius viadukus su privažiavimo ir jungiamaisiais keliais.

                              Projekto vykdymo metu bus rekonstruojamas viadukas per kelią A9 Nausodės sankryžoje. Viaduko ilgis – 110,10 m, plotis – 13 m, važiuojamosios dalies plotis – 7,5 m. Bus rekonstruotas tiltas per Nevėžio upę aplinkkelio 11,78 kilometre (ilgis 66,20 m, plotis 15,50 m) bei tiltas per Lėvens upę aplinkkelio 19,26 kilometre (ilgis 56,6 m, plotis 17,65 m).
                              Bus rekonstruotas ir viadukas per geležinkelį aplinkkelio 12,43 kilometre (ilgis 72,2 m, plotis 14,94 m). Aplinkkelio 15,42 kilometre esanti sankryža bus rekonstruojama į greitąją („turbo“) žiedinę sankryžą.
                              Panevėžio aplinkkelio dalyje, vieno lygio sankryžas rekonstruojant į dviejų lygių, numatyta įrengti net keturis tunelinius viadukus. Tarp jų – tunelinį viaduką su jungiamaisiais keliais, kur aplinkkelį 12,12 kilometre pasiekia Janonio gatvė. Būsimo tunelio ilgis – 20,57 m, plotis 11,80 m.
                              Tunelinis viadukas bus statomas aplinkkelio 12,85 kilometre, dar vienas tunelinis pravažiavimas su jungiamuoju keliu bus pastatytas aplinkkelio 16,14 kilometre. 104 metrų ilgio ir 4,5 metro pločio tunelinis viadukas bus statomas aplinkkelio 19,592 kilometre, kur aplinkkelį kerta kelias, vedantis į Pakuodžiupių gyvenvietę.

                              http://www.paneveziokeliai.lt/naujie...ojamas-eismas/

                              Comment


                                Šiandienos atnaujinimas iš 1-ojo etapo. Fotografavimo kryptis iš Vilniaus, link Rygos.

                                Pravažiavus viaduką su A8 keliu. Atkarpa taip pat perasfaltuota, sudėti atitvarai. Matant kelio konfigūraciją norėtųsi, kad automagistralės ženklas, atvažiuojant nuo Vilniaus, tęstųsi iki panašiai šios vietos. Dabar gaunasi, kad kai taip anksti prieš viaduką ji baigiasi tai nemažai vairuotojų viršija greitį.


                                Anksčiau čia kelias susiaurėdavo iki vienos juostos. Dabar tik dingsta šalikelė, bet pats kelias liekia 2+2




                                Pirmasis turbo žiedas


                                Už turbo žiedo kelias dar kelis šimtus metrų bus 2+2


                                Čia jau 2+1


                                Artėjama prie sankryžos su keliu į Kėdainius. Čia tiek prieš sankryžą, tiek už jos jau yra sumontuota atkarpa su skiriamaisiais barjerais


                                Pati sankryža dar nelabai ką pasistūmėjusi su darbais. Bus turbo žiedas, o po jo vienos juostos kryoptis taps dviejų juostų kryptimi


                                Kolkas nemažai darbų ties Paviešečiais - kelias dar senas, kelias sukasi į laikinąjį kelią, nes upelio vietoje nemenkai giliai iškastas kelias


                                Už jo kelias jau gerokai daugiau sutvarkytas. Dešinėje matosi tiesiamas jungiamasis kelias vietiniam eismui


                                Viadukas virš A9 kelio Panevėžys - Šiauliai

                                Comment


                                  A17 nuo A9 iki A2.





























                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                    A17 nuo A9 iki A2.
                                    Ar A17 atkarpoje nuo A9 iki A10 darbai vyksta?

                                    Comment


                                      Pravažiavau šita atkarpa vakar, nuo A2 iki A9. Prieš pat A9 yra šviesoforas, o vos 50 metrų už nuo - nuvažiavimas į Panevėžį. Keistokas sprendimas
                                      Bet aš ne apie tai.
                                      O ar man vienam atrodo, kad vienos juostos zonos metaliniai atitvarai iš abiejų pusių yra per siauri 2 automobiliams ir sustojimo ar, neduok die, įvykio atveju ten būtų kilometrinis paralyžius be jokių šansų apsisukt?

                                      Comment




                                        OT: puikiai dera Dominari gamyklos apdaila ir dizainas prie juodai/balto kelio ir tu mazu debeseliu danguje Kur kas fainiau nei tas pilkai-raudonas pastatas su langais sekancioje foto.

                                        Comment


                                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą


                                          OT: puikiai dera Dominari gamyklos apdaila ir dizainas prie juodai/balto kelio ir tu mazu debeseliu danguje Kur kas fainiau nei tas pilkai-raudonas pastatas su langais sekancioje foto.
                                          Ten irgi Dominari

                                          Comment

                                          Working...
                                          X