Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A10][A17] Panevėžys-Ryga, Panevėžio aplinkkelis ("Via Baltica")
Collapse
X
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Lygtais buvo planas nuo Panevėžio iki Latvijos daryti 2+2, visgi srautai ten didesni nei tarp Panevėžio ir Kauno.
https://lakd.lrv.lt/uploads/lakd/doc...krovininis.jpg
https://lakd.lrv.lt/uploads/lakd/doc...19_bendras.jpg
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tiek auto, tiek fūrų intensyvumas labai panašus. Klausimas, kodėl nedarė Panevėžio aplinkkelyje 2+2 kelio, kur susikerta net keli keliai apart tos pačios Via Baltikos? Gautųsi toks savotiškas kaklelis.
https://lakd.lrv.lt/uploads/lakd/doc...krovininis.jpg
https://lakd.lrv.lt/uploads/lakd/doc...19_bendras.jpg
Comment
-
Vilniaus šalia nėra, todėl ir nedaro. Transporto srautų žemėlapiai puikiai parodo kur turi būti 2+2. Nereikia čia būt dideliu specialistu. Krovininis transportas ne visada užtikrina rekomenduotiną srauto greitį. Kitą kartą techniškai neįmanoma to greičio palaikyt, todėl arkliui aišku kam reiktų antros juostos. Net nekalbu apie jungiamuosius kelius, kuriuos seniai buvo galima tiest. Dabar rugiapjūtė ir Pagrindinėje Baltijos Tigrų arterijoje velkiesi paskui Classus, John Deerus, ir Fendtus, kartu su latviais, estais, suomiais ir rusais.
Paskutinis taisė VNS; 2021.01.14, 10:11.Show must go von!
- 1 patinka
Comment
-
Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimąO tas probleminis aplinkkelio viadukas, kur vis dar rekonstruoja, ar bent jis daromas su 2+2 plėtros perspektyva? Man rodos iškart 2+2 ten tikrai nedaro (o gaila!), bet nu nors kad padarytų taip, jog sankryžą ateity išplėst iki 2+2 būtų kuo mažiau problemų...
Comment
-
Nėra toks jau ilgas Panevėžio aplinkkelis bendrame kontekste, intesyvumas eismo nėra kažkoks beprotiškas, o be to 2+1 reiškia jog yra atkarpos kur galima apsilenkti lėtesnį eismą, taip kad tas butelio kaklelis nebus stipriai išreikštas.
Svarbiausia kad visur būtų fiziniai barjerai tarp priešpriešinių juostų, nes būtent saugumas yra via balticos didžiausia problema, o ne kad negali 150 spausti lėkdamas į Jūrmalą pasidemonstruoti savo penkiolikos metų senumo vokiško luxury car'o.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąNėra toks jau ilgas Panevėžio aplinkkelis bendrame kontekste, intesyvumas eismo nėra kažkoks beprotiškas, o be to 2+1 reiškia jog yra atkarpos kur galima apsilenkti lėtesnį eismą, taip kad tas butelio kaklelis nebus stipriai išreikštas.
Svarbiausia kad visur būtų fiziniai barjerai tarp priešpriešinių juostų, nes būtent saugumas yra via balticos didžiausia problema, o ne kad negali 150 spausti lėkdamas į Jūrmalą pasidemonstruoti savo penkiolikos metų senumo vokiško luxury car'o.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
Čia filosofinis klausimas: iškart darom gal mažiau, bet gerai ir dešimtmečiams į priekį, ar daugiau, bet nestrategiškai ir žinant, kad už keliolikos metų vis tiek reik perdaryt. Aš asmeniškai už pirmą variantą. O antrą variantą galiu pateisinti tik tuo atveju, jei sprendimas priimtas objektyviai ir nekorumpuotai. Dėl to nesu 100% tikras
Comment
-
Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
Čia filosofinis klausimas: iškart darom gal mažiau, bet gerai ir dešimtmečiams į priekį, ar daugiau, bet nestrategiškai ir žinant, kad už keliolikos metų vis tiek reik perdaryt. Aš asmeniškai už pirmą variantą. O antrą variantą galiu pateisinti tik tuo atveju, jei sprendimas priimtas objektyviai ir nekorumpuotai. Dėl to nesu 100% tikras
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Ne visur korupcija, kur ją norisi įžvelgti, kai kur tiesiog pasirinkimo kriterijai ir jų svoriai gali nesutapti su jusiškiais. Labai gali būti kad būtent dabartinių sprendimų pakaks dešimtmečiams ir nebūtinai visi puls daryti 2+2 iškart pabaigus likusias atkarpas, kurios irgi dar bala žino kada bus pabaigtos.
Visumoj didesni projektai yra gerai visiems: ir kelininkams, ir jų draugams valdininkams
Manau šiuo konkrečiu atveju tiesiog neturėjo potencijos pasiruošti projektui ir/ar gauti finansavimą. CEF pinigų tikrai buvo, o kad neparuošė tinkamo projekto, tai patys kalti
Comment
Comment