Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A10][A17] Panevėžys-Ryga, Panevėžio aplinkkelis ("Via Baltica")

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Jei Panevėžio aplinkkelis rekonstruotas į 2+1 kelią, spėju bus ir visa atkarpa nuo Kauno iki Latvijos sienos kažkas panašaus.
    Beje, ką latviai planuoja?
    Lygtais buvo planas nuo Panevėžio iki Latvijos daryti 2+2, visgi srautai ten didesni nei tarp Panevėžio ir Kauno.

    Comment


      Parašė themanual Rodyti pranešimą

      Lygtais buvo planas nuo Panevėžio iki Latvijos daryti 2+2, visgi srautai ten didesni nei tarp Panevėžio ir Kauno.
      Tiek auto, tiek fūrų intensyvumas labai panašus. Klausimas, kodėl nedarė Panevėžio aplinkkelyje 2+2 kelio, kur susikerta net keli keliai apart tos pačios Via Baltikos? Gautųsi toks savotiškas kaklelis.

      https://lakd.lrv.lt/uploads/lakd/doc...krovininis.jpg
      https://lakd.lrv.lt/uploads/lakd/doc...19_bendras.jpg
      Flickr

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Tiek auto, tiek fūrų intensyvumas labai panašus. Klausimas, kodėl nedarė Panevėžio aplinkkelyje 2+2 kelio, kur susikerta net keli keliai apart tos pačios Via Baltikos? Gautųsi toks savotiškas kaklelis.

        https://lakd.lrv.lt/uploads/lakd/doc...krovininis.jpg
        https://lakd.lrv.lt/uploads/lakd/doc...19_bendras.jpg
        Tai kad nemažai kur ten ir yra 2+2, tik kai kur susiaurėja iki 1+1. Bet kadangi ten nėra perėjų, šviesaforų ir pan tai kamščiu nebūna ties susiaurėjimais (bent mano patirtimi) neskaitant užkoncervuoto viaduko remonto.

        Comment


          Vilniaus šalia nėra, todėl ir nedaro. Transporto srautų žemėlapiai puikiai parodo kur turi būti 2+2. Nereikia čia būt dideliu specialistu. Krovininis transportas ne visada užtikrina rekomenduotiną srauto greitį. Kitą kartą techniškai neįmanoma to greičio palaikyt, todėl arkliui aišku kam reiktų antros juostos. Net nekalbu apie jungiamuosius kelius, kuriuos seniai buvo galima tiest. Dabar rugiapjūtė ir Pagrindinėje Baltijos Tigrų arterijoje velkiesi paskui Classus, John Deerus, ir Fendtus, kartu su latviais, estais, suomiais ir rusais.

          Click image for larger version

Name:	unnamed.jpg
Views:	603
Size:	70,4 kB
ID:	1854428
          Paskutinis taisė VNS; 2021.01.14, 10:11.
          Show must go von!

          Comment


            O tas probleminis aplinkkelio viadukas, kur vis dar rekonstruoja, ar bent jis daromas su 2+2 plėtros perspektyva? Man rodos iškart 2+2 ten tikrai nedaro (o gaila!), bet nu nors kad padarytų taip, jog sankryžą ateity išplėst iki 2+2 būtų kuo mažiau problemų...

            Comment


              Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
              O tas probleminis aplinkkelio viadukas, kur vis dar rekonstruoja, ar bent jis daromas su 2+2 plėtros perspektyva? Man rodos iškart 2+2 ten tikrai nedaro (o gaila!), bet nu nors kad padarytų taip, jog sankryžą ateity išplėst iki 2+2 būtų kuo mažiau problemų...
              Viadukas 2+2 bus.

              Comment


                Nėra toks jau ilgas Panevėžio aplinkkelis bendrame kontekste, intesyvumas eismo nėra kažkoks beprotiškas, o be to 2+1 reiškia jog yra atkarpos kur galima apsilenkti lėtesnį eismą, taip kad tas butelio kaklelis nebus stipriai išreikštas.

                Svarbiausia kad visur būtų fiziniai barjerai tarp priešpriešinių juostų, nes būtent saugumas yra via balticos didžiausia problema, o ne kad negali 150 spausti lėkdamas į Jūrmalą pasidemonstruoti savo penkiolikos metų senumo vokiško luxury car'o.

                Comment


                  Parašė themanual Rodyti pranešimą
                  Nėra toks jau ilgas Panevėžio aplinkkelis bendrame kontekste, intesyvumas eismo nėra kažkoks beprotiškas, o be to 2+1 reiškia jog yra atkarpos kur galima apsilenkti lėtesnį eismą, taip kad tas butelio kaklelis nebus stipriai išreikštas.

                  Svarbiausia kad visur būtų fiziniai barjerai tarp priešpriešinių juostų, nes būtent saugumas yra via balticos didžiausia problema, o ne kad negali 150 spausti lėkdamas į Jūrmalą pasidemonstruoti savo penkiolikos metų senumo vokiško luxury car'o.
                  Čia filosofinis klausimas: iškart darom gal mažiau, bet gerai ir dešimtmečiams į priekį, ar daugiau, bet nestrategiškai ir žinant, kad už keliolikos metų vis tiek reik perdaryt. Aš asmeniškai už pirmą variantą. O antrą variantą galiu pateisinti tik tuo atveju, jei sprendimas priimtas objektyviai ir nekorumpuotai. Dėl to nesu 100% tikras

                  Comment


                    Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą

                    Čia filosofinis klausimas: iškart darom gal mažiau, bet gerai ir dešimtmečiams į priekį, ar daugiau, bet nestrategiškai ir žinant, kad už keliolikos metų vis tiek reik perdaryt. Aš asmeniškai už pirmą variantą. O antrą variantą galiu pateisinti tik tuo atveju, jei sprendimas priimtas objektyviai ir nekorumpuotai. Dėl to nesu 100% tikras
                    O kas ten bus po dešimtmečių? fūrų padaugės 5 kartus? Automobilių skaičius ir taip didžiausias europoje (vienam gyventojui). Nėra problemos ten dabar važiuojant 2+1 ir netgi nesutikčiau su manual kad ten yra labai ką aplenkinėti. Greičio ribojimas 90, fūros spaudžia iki ribotuvo 90, lenkia tik "skubantys". Na aišku kartais koks traktorius išvažiuoja.

                    Comment


                      Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą

                      Čia filosofinis klausimas: iškart darom gal mažiau, bet gerai ir dešimtmečiams į priekį, ar daugiau, bet nestrategiškai ir žinant, kad už keliolikos metų vis tiek reik perdaryt. Aš asmeniškai už pirmą variantą. O antrą variantą galiu pateisinti tik tuo atveju, jei sprendimas priimtas objektyviai ir nekorumpuotai. Dėl to nesu 100% tikras
                      Ne visur korupcija, kur ją norisi įžvelgti, kai kur tiesiog pasirinkimo kriterijai ir jų svoriai gali nesutapti su jusiškiais. Labai gali būti kad būtent dabartinių sprendimų pakaks dešimtmečiams ir nebūtinai visi puls daryti 2+2 iškart pabaigus likusias atkarpas, kurios irgi dar bala žino kada bus pabaigtos.

                      Comment


                        Parašė themanual Rodyti pranešimą

                        Ne visur korupcija, kur ją norisi įžvelgti, kai kur tiesiog pasirinkimo kriterijai ir jų svoriai gali nesutapti su jusiškiais. Labai gali būti kad būtent dabartinių sprendimų pakaks dešimtmečiams ir nebūtinai visi puls daryti 2+2 iškart pabaigus likusias atkarpas, kurios irgi dar bala žino kada bus pabaigtos.
                        Na dėl 2+2 nepradėkim gal, tikrai reikia daryti 2+2 be vieno lygio sankryžų: dabar saugumas ir karinis mobilumas, vėliau prasidės autonominis transportas ir pan.
                        Visumoj didesni projektai yra gerai visiems: ir kelininkams, ir jų draugams valdininkams
                        Manau šiuo konkrečiu atveju tiesiog neturėjo potencijos pasiruošti projektui ir/ar gauti finansavimą. CEF pinigų tikrai buvo, o kad neparuošė tinkamo projekto, tai patys kalti

                        Comment

                        Working...
                        X