Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Karaliaus Mindaugo prospektas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ernissss Rodyti pranešimą
    Nu ir vėl apie tą prospekto siaurinimą, kiek galima? Dar ir krantinę užstatyt? Wow
    Reikėtų temos "KM prospekto svajonės"
    I love INNUENDO!

    Comment


      Parašė themanual Rodyti pranešimą
      Turiu viltį, kad ateityje susiaurinus prospektą (...) Tai vat tokia mano svajonė Kaunui

      Jei siaurinti, tai siaurinti - iki 1976 m. buvusio siaurumo
      Parašė Specas Rodyti pranešimą
      Kaunas, apie 1976 metais

      Comment


        Parašė Romas Rodyti pranešimą


        Jei siaurinti, tai siaurinti - iki 1976 m. buvusio siaurumo
        Dar per platu. Galėtų būti vienpusis vienos juostos eismas.

        Comment


          Parašė dsanto Rodyti pranešimą

          Dar per platu. Galėtų būti vienpusis vienos juostos eismas.
          Gal, tik tada "Žalgirio arena" ir "Mokslo sala" galėtų kur nors LEZ'e stovėti,

          Comment


            Sugrūsti visą eismą į Kęstučio ir Donelaičio gatves tai reiškia uždusinti centrą.

            Comment


              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
              Sugrūsti visą eismą į Kęstučio ir Donelaičio gatves tai reiškia uždusinti centrą.
              Tranzitinį eismą iš viso galima nukreipti aplink centrą per Žaliakalnį ir Aleksotą (gal kažkada vietoje Šv. Gertrūdos gatvės eismą iš Savanorių prospekto paleidžiant tuneliu tiesiai į Vilijampolės tiltą), o gatves centre palikti tik atvažiavimui į centrą, o ne kelio trumpinimui per jį. Tranzitinio eismo centre galėtų išvis nelikti.
              Post in English - fight censorship!

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Aš Krabo vietoje apskritai ten gatvę panaikinčiau, upė ir visas centras visai kitą vertę įgautų ir atstatytų tarpukario urbanistinę dvasią. Vietiniam susisiekimui laisvai pakanka Donelaičio ir Kęstučio gatvių, kurios yra plačios ir turi po 3 juostas kiekviena kryptimi, o tranzitiniam srautui centras ir taip turėtų būti ne vieta, juolab laisvai jį galima nukreipti kitomis pralaidžiomis gatvėmis. Švelniai tariant kur kas didesni pasaulio megapoliai atsisakinėja tokio tipo gatvių, jau nekalbant apie Kauno dydžio miestus, ir jokios katastrofos neatsitinka.
                Tikriausiai zinai kad kviekvienas varguolis savo gelda laiko sekmes rodikliu. Post sovietine visuomene vis dar atsimena kad kazkada automobiliai buvo brangus ir dabar jie dziaugiasi galedami ipirkti atidirbusi vokiska srota. Kauno kaip miesto degradavimas ir masinis kelimasis i priemiescius dar labiau paastrino butinybe tureti po 2 auto šeimoje, tad vargu ar visuomene kada nors artimiausioje perspektyvoje pritartu idejai kazka siaurinti ar naikinti automobiliu infrastruktura prie lankomiausiu miesto objektu.

                Comment


                  Parašė index Rodyti pranešimą

                  Tranzitinį eismą iš viso galima nukreipti aplink centrą per Žaliakalnį ir Aleksotą (gal kažkada vietoje Šv. Gertrūdos gatvės eismą iš Savanorių prospekto paleidžiant tuneliu tiesiai į Vilijampolės tiltą), o gatves centre palikti tik atvažiavimui į centrą, o ne kelio trumpinimui per jį. Tranzitinio eismo centre galėtų išvis nelikti.
                  Labai tikiuosi, kad niekada to nenutiks, nes nėra kaip per Žaliakalnį nukreipt, jei Centrą uždaryt (t.y. viską tarp Karaliaus Mindaugo ir Vytauto pr.) artimiausia gatvė per Žaliakalnį lieka Radvilėnų pl., o tada sekanti (į kurią galima įvažiuoti iš Baršausko - jau tik Kovo 11-tosios g. ir Pramonės pr.. kas jau faktiškai miesto riba.
                  Šiaip aš labiau būčiau už tai, kad Karaliaus Mindaugo kaip tik ir būtų naudojama kaip Centro apvažiavimas, nuimant srautus nuo Kęstučio, Donelaičio, Vytauto pr. ten paliekant tik VT ir aptarnaujantį transportą. Žmonių kiekis Centre palyginus su krantine yra maždaug 10000:1, daug daugiau žmonių gautų naudos iš nukrauto Centro nei Karaliaus Mindaugo pr.

                  Comment


                    Gan komiškai atrodo kai kurių bandymai aiškinti, kad 300K dydžio mieste nu jau niekaip neįmanoma be 8-10 juostų pakilimo tako centre.

                    Comment


                      Tema išaugo nuo 5 iki 8 puslapių.
                      Sujungtos dvi temos:
                      - Karaliaus Mindaugo prospektas
                      - Karaliaus Mindaugo prospekto siaurinimas?

                      Comment


                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                        Sugrūsti visą eismą į Kęstučio ir Donelaičio gatves tai reiškia uždusinti centrą.
                        Mažiau važiuos, nes bus mažiau norinčių dusti eisme. Elementarus induced demand.

                        Comment


                          o kodel reikia versti maziau vaziuoti?

                          Comment


                            Visą gatvę reik paleist į tunelį kaip padarė Bostone BIG DIG. Viršų galima išnaudot parkams, naujiems pastatams. Kainuotų nemažai.
                            Už dangoraižius mūsų didmiesčiuose!

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą

                              Mažiau važiuos, nes bus mažiau norinčių dusti eisme. Elementarus induced demand.
                              Kaune mažiau važiuoti nepradės. Aš pats naiviai tikėjausi, kad nusipirkęs butą centre galėsiu vaikščioti pėsčiomis į darbą ir visur kur man reikia. Deja, kaunietiška meilė automobiliui ir personal griliui kotedže už miesto inducino demanadą perkelti ofisus iš miesto centro į pakraščius, kur būtų daugybė free parkingo. Apklausos darbe rodo, kad pagrindinis benefitas yra free parkingas. Ir darbdaviai priversti tai tenkinti.

                              Comment


                                Parašė evil Rodyti pranešimą

                                Kaune mažiau važiuoti nepradės. Aš pats naiviai tikėjausi, kad nusipirkęs butą centre galėsiu vaikščioti pėsčiomis į darbą ir visur kur man reikia. Deja, kaunietiška meilė automobiliui ir personal griliui kotedže už miesto inducino demanadą perkelti ofisus iš miesto centro į pakraščius, kur būtų daugybė free parkingo. Apklausos darbe rodo, kad pagrindinis benefitas yra free parkingas. Ir darbdaviai priversti tai tenkinti.
                                Pradėjo visur kitur, pradės ir Kaune. Aišku ne viskas atsitinka iškart. Žmonių ir valdžios branda vyksta palaipsniui.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Pradėjo visur kitur, pradės ir Kaune. Aišku ne viskas atsitinka iškart. Žmonių ir valdžios branda vyksta palaipsniui.
                                  Bijau, kad man jau nesulaukt. Būtų miestas augantis būtų realu ir natūraliai vyktų tokie procesai, nes tiesiog būtų patogiau, kai jis yra stagnuojantis ir dirbtinai bandai padaryti, kad žmonėm būtų blogiau - nepavyks. Arba ras workaroundą (ofisai slabotkėj) arba valdžią pakeis ta, kuri vykdys to ko nori dauguma žmonių - daugiau parkingo ir plačių gatvių.

                                  Comment


                                    Aš būčiau žymiai didesnis optimistas. Tiesa, kad Kaune dalykai vyksta šiek tiek lėčiau ir su kelių metų atsilikimu, bet jie vyksta. Tai manau visi sulauksim, kai urbanistika ir gatvės bus tvarkomos civilizuotai.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Mažiau važiuos, nes bus mažiau norinčių dusti eisme. Elementarus induced demand.
                                      Suprantu, apie ką kalbi bendruoju atveju. Bet kalbėkim apie šią vietą. Pasiūlyta visai uždaryti KM ir eismą nukreipti Kęstučio, Donelaičio gatvėmis. Taip, jos kimšis. Gali būti, kad kai kas rinksis kažkokius kitokius maršrutus. Bet faktas, kad eismas Kęstučio, Donelaičio gatvėse padidės. Ar toks tikslas? Ne mažinti, bet didinti auto skaičių centre? Sakai, nenorės stovėti kamščiuose? Stovės, kaip ir dabar kitur stovi kitose vietose.

                                      Apskritai, vieni čia siūlo siaurinti, kiti išvis uždaryti. Treti krantintinėje įrengti promenadą, o ketvirtas krantinę užstatyti pastatais.

                                      Tokias rekonstrukcijas norint daryti, reikia išsamios centro ir aplink jį esančių gatvių tinklo studijos. Reikia turėti miesto centro viziją, išanalizuoti srautus, poreikius, žinoti tendencijas. O čia kai kurių toks primityvus mąstymas, kad porą juostų uždarei, praplatinai šaligatvį, saulutė šviečia, paukščiukai čiulba ir visi laimingi.

                                      Comment


                                        Kai padarys tris pesciuju tiltus i Nemuno sala, viena i Senamiesti ties Vilijampoles tiltu, kai uzsistatys Kauno grudu kvartalas, visi i/is centro vaikscios pesciomis

                                        Comment


                                          Pergalės krantinė, apie 1958-1965 m.

                                          Šaltinis: Alternatyvus gidas; Dingęs meninis Kaunas.
                                          Pergalės krantinė 29.
                                          KTU ASI archyvas: https://www.atmintiesvietos.lt/lt/ma...us-mindaugo-pr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X