Parašė ernissss
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Karaliaus Mindaugo prospektas
Collapse
X
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąTuriu viltį, kad ateityje susiaurinus prospektą (...) Tai vat tokia mano svajonė Kaunui
Jei siaurinti, tai siaurinti - iki 1976 m. buvusio siaurumo
Parašė Specas Rodyti pranešimąKaunas, apie 1976 metais
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Jei siaurinti, tai siaurinti - iki 1976 m. buvusio siaurumo
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Dar per platu. Galėtų būti vienpusis vienos juostos eismas.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąSugrūsti visą eismą į Kęstučio ir Donelaičio gatves tai reiškia uždusinti centrą.Post in English - fight censorship!
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Aš Krabo vietoje apskritai ten gatvę panaikinčiau, upė ir visas centras visai kitą vertę įgautų ir atstatytų tarpukario urbanistinę dvasią. Vietiniam susisiekimui laisvai pakanka Donelaičio ir Kęstučio gatvių, kurios yra plačios ir turi po 3 juostas kiekviena kryptimi, o tranzitiniam srautui centras ir taip turėtų būti ne vieta, juolab laisvai jį galima nukreipti kitomis pralaidžiomis gatvėmis. Švelniai tariant kur kas didesni pasaulio megapoliai atsisakinėja tokio tipo gatvių, jau nekalbant apie Kauno dydžio miestus, ir jokios katastrofos neatsitinka.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Tranzitinį eismą iš viso galima nukreipti aplink centrą per Žaliakalnį ir Aleksotą (gal kažkada vietoje Šv. Gertrūdos gatvės eismą iš Savanorių prospekto paleidžiant tuneliu tiesiai į Vilijampolės tiltą), o gatves centre palikti tik atvažiavimui į centrą, o ne kelio trumpinimui per jį. Tranzitinio eismo centre galėtų išvis nelikti.
Šiaip aš labiau būčiau už tai, kad Karaliaus Mindaugo kaip tik ir būtų naudojama kaip Centro apvažiavimas, nuimant srautus nuo Kęstučio, Donelaičio, Vytauto pr. ten paliekant tik VT ir aptarnaujantį transportą. Žmonių kiekis Centre palyginus su krantine yra maždaug 10000:1, daug daugiau žmonių gautų naudos iš nukrauto Centro nei Karaliaus Mindaugo pr.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąSugrūsti visą eismą į Kęstučio ir Donelaičio gatves tai reiškia uždusinti centrą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Mažiau važiuos, nes bus mažiau norinčių dusti eisme. Elementarus induced demand.
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimą
Kaune mažiau važiuoti nepradės. Aš pats naiviai tikėjausi, kad nusipirkęs butą centre galėsiu vaikščioti pėsčiomis į darbą ir visur kur man reikia. Deja, kaunietiška meilė automobiliui ir personal griliui kotedže už miesto inducino demanadą perkelti ofisus iš miesto centro į pakraščius, kur būtų daugybė free parkingo. Apklausos darbe rodo, kad pagrindinis benefitas yra free parkingas. Ir darbdaviai priversti tai tenkinti.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Pradėjo visur kitur, pradės ir Kaune. Aišku ne viskas atsitinka iškart. Žmonių ir valdžios branda vyksta palaipsniui.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Mažiau važiuos, nes bus mažiau norinčių dusti eisme. Elementarus induced demand.
Apskritai, vieni čia siūlo siaurinti, kiti išvis uždaryti. Treti krantintinėje įrengti promenadą, o ketvirtas krantinę užstatyti pastatais.
Tokias rekonstrukcijas norint daryti, reikia išsamios centro ir aplink jį esančių gatvių tinklo studijos. Reikia turėti miesto centro viziją, išanalizuoti srautus, poreikius, žinoti tendencijas. O čia kai kurių toks primityvus mąstymas, kad porą juostų uždarei, praplatinai šaligatvį, saulutė šviečia, paukščiukai čiulba ir visi laimingi.
- 2 patinka
Comment
-
Pergalės krantinė, apie 1958-1965 m.
Šaltinis: Alternatyvus gidas; Dingęs meninis Kaunas.
Pergalės krantinė 29.
KTU ASI archyvas: https://www.atmintiesvietos.lt/lt/ma...us-mindaugo-pr
- 8 patinka
Comment
Comment