Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    V. Grubliauskas: sudėtingos sankryžos rekonstrukcija bus didelis iššūkis miestui
    ...Baltijos pr., Šilutės ir Vilniaus pl. sankryžos rekonstrukcijos projektas jau baigiamas, tad planuojame, kad gruodį galėsime pradėti viešųjų pirkimų procedūras darbus vykdysiančiam rangovui parinkti, o darbai sankryžoje, realu, kad prasidės artėjančių metų vasarą...

    ...Didžiausias iššūkis kalbant apie transporto srautų suvaldymą – pačios žiedinės sankryžos [Jakų] pertvarkymas, kurį planuojame jau 2021-aisiais, tačiau tikimės, kad iki to laiko turėsime papildomą jungtį su keliu Klaipėda–Šilutė. Išvažiuoti į šį kelią bus galima iš Statybininkų prospekto per LEZ teritoriją, kur bus įrengta laikina geležinkelio pervaža...

    ...Tilžės gatvės rekonstrukcija gali būti atnaujinta dar šį mėnesį – sutartis su rangovu jau pasirašyta...

    ...Kitos svarbios miesto susisiekimo sistemos arterijos – Joniškės gatvės rekonstrukcija jau vyksta, projektas apima ir Šienpjovių gatvelės rekonstravimą, ties šia vieta dabar ir dirba kelininkai. Pabaigus darbus čia, bus keliamasi į pačią Joniškės gatvę, tada transportas galės judėti per Šienpjovių gatvelę arba Jaunystės gatvę. Vėliau bus rekonstruojama ir Joniškės bei Liepų g. sankryža, sieksime, kad čia darbai būtų atlikti iki kitų metų rugsėjo 1 d.

    Artėjančiais metais numatoma ir Pajūrio gatvės rekonstrukcija. Darbų pradžia planuojama pavasarį, o trukmė – apie pusantrų metų, tačiau ir čia sieksime, kad didžioji darbų dalis būtų atlikta iki pradedant rekonstruoti Baltijos pr. ir Šilutės pl. žiedinę sankryžą...
    Skaityti daugiau: https://www.diena.lt/naujienos/klaip...miestui-937820
    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

    Comment


      Herkaus Manto gatvės viadukams – 40
      https://www.atviraklaipeda.lt/2019/1...-viadukams-40/
      Šeštadienį sukanka lygiai 40 metų, kai valstybinė komisija leido naudoti naujus geležinkelio ir automobilio viadukus virš Herkaus Manto gatvės.

      Paskutinis Klaipėdos miesto savivaldybės biudžeto lėšomis iš dalies finansuojamo „Atviros Klaipėdos” projekto „Klaipėda: unikali urbanistinė istorija“ rašinys skirtas būtent šiam labai svarbiu miestui buvusiam, tačiau iki realybės daugiau nei du dešimtmečius keliavusiam objektui.
      Labai įdomus straipsnis su dar nematytomis nuotraukomis.

      Comment


        Kažkada buvusi proejkto vizija

        Klaipėdos m. savivaldybė. Informavimas apie projektą
        Statybininkų prospekto tęsinio tiesimas nuo Šilutės pl. per LEZ teritoriją iki 141 kelio:
        II etapas – Lypkių gatvės tiesimas nuo Šilutės pl. ir Statybininkų pr. sankryžos iki Lypkių ir Kretainio gatvių sankryžos
        Projektuotojas UAB "Plentprojektas"
        2018.01.24
        https://www.klaipeda.lt/lt/informuoj...asiulymai/3706


        UAB "Plentprojektas" priešprojektiniai pasiūlymai 2018.01







        Sankryža su Šilutės plentu


        Pervaža


        Didesnis vaizdas


        Sankryža su Keetainio gatve LEZ teritorijoje




        https://www.klaipeda.lt/data/public/...._klaipeda.pdf

        Comment


          Dabar naujos gatvės projektas nuo Klaipėdos LEZ iki Šilutės pl.- Statybininkų g. sankryžos kur kas kuklesnis


          Neaišku, apie kurio viaduko atisakymą rašoma - Nuo Baltijos prospekto ar nuo Statybininkų gatvės į LEZ

          Vakarų ekspresas 2019.10.26
          Artėjant Baltijos prospekto Klaipėdoje rekonstrukcijos pradžiai paskelbta: viaduko kol kas nebus
          „Lietuvos geležinkeliai“ leido įrengti laikiną kelią per Lypkių gatvę ir Statybininkų prospektą. Dabar ruošiamas techninis projektas, kad būtų suprojektuota laikinoji pervaža.
          G. Neniškio teigimu, kol kas atsisakyta viaduko idėjos, nes artimiausius keletą metų jam bus sunku rasti lėšų – jis gali kainuoti apie 26 mln. eurų. Vietoje to bus padarytas laikinas kelias su dviračių taku, kad būtų užtikrintas bent šioks toks pralaidumas.

          https://www.alfa.lt/straipsnis/50404...-kol-kas-nebus
          UAB "Kelprojektas" 2019.10 . projektiniai pasiūlymai
          Labai keista, kad bus sukurta nauja gatvė tiesiai, o kai bus baigti darbai Baltijos prospekte, laikina pervaža vėl bus uždaryta.








          Brėžiniai. Numatomas 2*1 juostų 7 m pločio kelias su pėsčiųjų-dviračių taku


          Pervaža

          https://www.klaipeda.lt/data/public/...siulymai-1.pdf

          Kol kas nepavyko surasti informacijos apie šio projekto vykdymą ar pirkimus.

          Comment


            Projektas atrodo gerai ir reikalingas. Deja dėl Baltijos pr.-Šilutės plento žiedo rekonstrukcijos šis projektas nusikels minimum 5 metus į ateitį.

            Comment


              Parašė acetonas Rodyti pranešimą
              Projektas atrodo gerai ir reikalingas. Deja dėl Baltijos pr.-Šilutės plento žiedo rekonstrukcijos šis projektas nusikels minimum 5 metus į ateitį.
              Tai tas laikinas (pažiūrėsim koks jis laikinas bus) projektas ir daromas, kad kuo mažiau paralyžiuoti eismą mieste.
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                Būsiu susimaišęs. O dėl laikinumo pažiurėsim. Šiaip ten gal ir užtektu 2+1 gatvės nutiesus pietinį aplinkelį ir įrengus tunelį po geležinkelį (būtu galima nukopijuoti Plungės tunelį). Beje butu gerai įrengus pervažą iki Pramonės gatvės pratesti 4 maršrutą.

                Comment


                  Diena.lt 2020.01.21
                  Lypkių gatvėje – laikinas kelias: kainuos 1,5 milijono eurų
                  Klaipėdos savivaldybė ruošiasi Baltijos prospekto–Šilutės plento sankryžos rekonstrukcijai. Būtent tam ketinama Lypkių gatvėje įrengti laikiną kelią, leisiantį padidinti transporto priemonių
                  pralaidumą, kai prasidės sankryžos pertvarkos darbai.
                  Kliūčių laikinam kelio įrengimui neliko, kai Klaipėdos miesto savivaldybei po ilgų derybų pavyko gauti akcinės bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ leidimą įrengti laikiną geležinkelio pervažą.
                  Šios pervažos įrengimas miestui kainuos apie 600 tūkst. eurų, dar 900 tūkst. eurų reikės 1 km 200 m ilgio laikinajam Lypkių gatvės keliui.

                  https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...no-euru-949200

                  Comment


                    Informacija apie Rasytės g. tęsinio, Klaipėdos m., projekto projektinius pasiūlymus bei viešą svarstymą su visuomene
                    Projektuotojas: UAB „Kelprojektas“, I. Kanto g. 25, Kaunas; el p. info@kelprojektas.lt ; tel. (8 37)223186; projekto vadovas Anastasija Potapova, tel. 8 640 18608
                    Statytojas: Klaipėdos miesto savivaldybė, Liepų g. 11, Klaipėda; tel. (8 46)396066, el. p. info@klaipeda.lt
                    Susipažindinimas su projektiniais pasiūlymais: iki 2020-01-28 adresu Minijos g. 19, Klaipėda, darbo dienomis I-IV nuo 8 val. iki 17 val., V nuo 8 val. iki 16 val.; tel. (8 46)383477, mob. (8640)18608 arba internetinėje svetainėje www.klaipeda.lt Pasiūlymus teikti: iki 2020-01-28 raštu UAB „Kelprojektas“, adresu Minijos g. 19, Klaipėda, arba el. p. anastasija.potapova@kelprojektas.lt

                    Viešas susirinkimas įvyks 2020 m. sausio mėn. 28 d. 17.15 val. adresu Liepų g. 11, Klaipėdoje
                    https://www.klaipeda.lt/lt/informuoj...visuomene/7414

                    Projektiniai pasiūlymai: https://www.klaipeda.lt/data/public/...ulymai-1-4.pdf

                    Comment


                      Dėl naujo grindinio Klaipėdos senamiestyje aukos medžius?
                      Savivaldybės planuose – atnaujinti Klaipėdos senamiesčio akmeninius grindinius. Plano rengėjai neslepia, kad dėl to gali tekti paaukoti ne vieną medį. Visuomenė savo nuomonę apie grindinio atnaujinimo projektą galės pareikšti vasario pabaigoje viešame svarstyme.

                      Projektiniai pasiūlymai rengiami Žvejų (čia ketinama įrengti ir keltuvą), Teatro, Sukilėlių, Daržų, Aukštajai, Didžiajai Vandens ir Vežėjų gatvėms...

                      ..."Negaliu tiksliai pasakyti, kiek medžių atnaujinant grindinį bus pašalinta. Tačiau tikrai ne visi bus atsodinami, nes gatvėse judėjimas turi būti be kliūčių, kad galėtų važiuoti neįgalieji, mamos su vaikų vežimėliais. Dėl to kai kurie medžiai ir nebus atsodinti", – pabrėžė R.Stasiulis...
                      Skaityti daugiau: https://www.diena.lt/naujienos/klaip...indinys-951818
                      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                      Comment


                        BNS 2020.02.14
                        Pritrūkus lėšų, svarbios Klaipėdos sankryžos rekonstrukcija gali strigti
                        Klaipėdos planai už 35 mln. eurų rekonstruoti Baltijos prospekto, Šilutės ir Vilniaus plentų žiedinę sankryžą bei pastatyti dvi estakadas virš jos gali likti neįgyvendinti, jei Vyriausybė neužtikrins finansavimo, sako Klaipėdos valdžios atstovas. Susisiekimo ministras pažadų kol kas nedalija.

                        „Projekto vertė bus apie 35 mln. eurų, dabar Vyriausybė yra pažadėjusi 10 mln., iš kurių 5 mln. – šiais metais. Kitą savaitę planuojame skelbti konkursą šitai estakadai rekonstruoti, turėjom didelę diskusiją, ką daryti, jei finansavimas nebus užtikrintas, nes 25 mln. eurų yra per didelis iššūkis Klaipėdos miestui“, – žurnalistams Klaipėdoje sakė savivaldybės administracijos vadovas Gintaras Neniškis.

                        Anot jo, būsimo konkurso sąlygose bus numatyta, kad nesant finansavimo, gali būti darbų pertraukų.
                        „Gali susidaryti tam tikros pertraukos, kai tiesiog šita estakada nesant finansavimui stovės, bet ministras pažadėjo, kad per šiuos metus, likusią kadenciją (Vyriausybės –BNS) atras sprendinius, kad estakada būtų realizuota iki pabaigos“, – teigė G. Neniškis.

                        Tuo metu į klausimą, ar Vyriausybė padidins finansavimą, Klaipėdoje viešėjęs susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius konkrečiai neatsakė.
                        „Aišku, 5 mln. eurų neužtenka, bet tai ilgalaikis procesas ir reikia judėti link jo vystymo. Jeigu darbai yra daromi, jeigu judama, visada teigiami poslinkiai galėtų būti. Bet nerimta būtų iš mano pusės sakyti, kad kitais metais arba dar kitais bus tiek ir tiek“, – sakė J. Narkevičius

                        https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...a-gali-strigti

                        https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=83538409

                        Comment


                          Atvira Klaipėda 2020.02.26
                          Pailgės dvi gatvės
                          Klaipėdos savivaldybės Saugaus eismo komisija pritarė sprendiniams, kuriais remiantis būtų projektuojami dviejų gatvių tęsiniai – Rasytės, esančiose Giruliuose, ir Mogiliovo, kuri nusitęstų už Jūrininkų prospekto.


                          UAB „Kelprojektas” projektuojamos Rasytės gatvės tęsinys būtų 320 m ilgio, 6 m pločio. 2 m pločio šaligatviai būtų su neregių bei silpnaregių vedimo ir įspėjamaisiais paviršiais iš geltonos spalvos trinkelių. Raudonos spalvos asfalto dviračių tako plotis – 2,5 m. Komisijos posėdyje dalyvavęs Girulių seniūnaitis Viktoras Kavolis pageidavo, jog tokia gatvė tęstųsi iki Stoties gatvės, nes tada srautai galėtų pasiskirstyti, o ne tik kaip dabar važiuoti Turistų gatve, tačiau iš projektuotojo sulaukė paaiškinimo, kad jiems tokia užduotis nėra numatyta.

                          Tuo metu UAB „Projus” atstovas informavo komisiją, kad nors miesto bendrajame plane ir numatytas Mogiliovo gatvės tęsinys, rekonstruojant Jūrininkų prospektą ties šia vieta, skirtingai nei ties Vingio gatve, jokių pakeitimų nebuvo padaryta. Tad dabar arčiausiai prospekto esančio beveik trijų hektarų ploto savininkai UAB „Orgstatyba” patys ėmėsi iniciatyvos projektuoti tokį gatvės tęsinį. Dėl to reikėtų pertvarkyti esamą trišalę Jūrininkų pr.-Mogiliovo g. sankryžą į keturšalę.

                          Komisijos buvo prašoma išsakyti nuomonę, kokio tipo sankryža turėtų būti čia projektuojama – su papildomomis dešiniojo posūkio juostomis ar be jų.
                          Poveikio kelių saugumui vertinimą atlikusios MB „Traficus“ teigimu, dešiniojo posūkio juosta būtų perteklinis sprendinys.
                          „Paprastai dešiniojo posūkio juostos rengiamos, kai norima padidinti eismo pralaidumą, numatoma atskira šviesoforo fazė dešiniajam posūkiui. Kadangi nuovaža planuojama privažiavimui prie sklypo, intensyvumas naujojoje gatvė atkarpoje bus nedidelis, tad dešiniojo posūkio juosta bus perteklinis sprendinys”, – rašoma vertinimo ataskaitoje.
                          Tokiu atveju prieš sankryžą iš viso būtų 4 eismo juostos (įskaitant kairiojo posūkio juostą), o už sankryžos – tik dvi, tad toks staigus važiuojamosios dalies pločio pasikeitimas esą gali trikdyti vairuotojus, skatinti važiuoti didesniu greičiu, kas didina susidūrimų, neapgalvotų manevrų riziką.

                          https://www.atviraklaipeda.lt/2020/0...es-dvi-gatves/

                          www.mapy.cz


                          Comment


                            Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                            Ko gero, unikaliausia Lietuvos pėsčiųjų perėja. Kelio kreivėje, nuo autobusų stotelės vidurio į automobilių stovėjimo aikštelės vidurį.

                            https://goo.gl/maps/1ddN9fao9eT2

                            Neradau tinkamesnės temos, tad gal tiks čia.
                            Uostamiestyje planuojama pertvarkyti pėsčiųjų perėjas
                            https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...perejas-954940
                            "<...>Ties Vingio gatvės 5 namu esančią antžeminę pėsčiųjų perėją vertėtų naikinti, nes yra požeminė", – situaciją aiškino V.Paukštė.
                            Suvarys kėglius į šlapimu prasmirdusį ir nusikaltimais pagarsėjusį požemį. Arba eik iki šviesoforo 300 m. Esamos perėjos vietoje bus pastatyta tvora ([WORD] PĖSČIŲJŲ SAUGUMO UŽTIKRINIMO PĖSČIŲJŲ PERĖJOSE 2020 M. PLANAS). Pritaikyti perėją pagal reikalavimus (ar "stumtelt" į tinkamesnę vietą) išminties neužteko.

                            Plane yra dar vienas perliukas. Pradžiai citata iš straipsnio:
                            Klausimų kilo dėl perėjos, esančios Statybininkų prospekto ir I.Simonaitytės gatvės sankryžoje, kurioje neseniai nutiko skaudus įvykis.

                            "Įdomi čia situacija – pusė perėjos lyg ir yra reguliuojama šviesoforu, tačiau kita dalis – ne. Nutarėme, kad reikia padaryti vieną perėją, reguliuojamą šviesoforu", – paaiškino V.Paukštė.
                            Tik priminsiu, kad šioje sankryžoje pirmu numeriu norima sugrąžinti žalias lenteles (safety first). Nesuprantama, ką Paukštė turi minty apie "pusę reguliuojamos perėjos". Reguliuojamos yra visos perėjos, tik nėra šviesoforų skiriamojoje juostoje. Kame problemos juos įrengti? Ne, geriau lai vaikšto pėstieji per aplink...

                            Comment


                              Statybų naujienos 2020.02.27
                              Strateginiame plane – miestui svarbūs darbai
                              Numatomi ir susisiekimo infrastruktūros gerinimo darbai.

                              Svarbiausias projektas – estakados statyba Baltijos prospekto – Šilutės plento sankryžoje, šis projektas bus vykdomas kooperuojant miesto ir valstybės lėšas.
                              Dar vienas svarbus projektas – kartu su Lietuvos automobilių kelių direkcija šiemet planuojama pradėti šiaurinės miesto dalies gyventojams aktualią ir ilgai lauktą Pajūrio gatvės rekonstrukciją.

                              Taip pat bus vykdomas Joniškės g. rekonstrukcijos II etapas, pabaigta Tilžės g. nuo Šilutės pl. iki geležinkelio pervažos rekonstrukcija, pertvarkoma žiedinė Mokyklos g. ir Šilutės pl. sankryža, rekonstruojamas Šilutės pl. ruožas nuo Tilžės g. iki geležinkelio pervažos ties Kauno g., tvarkomas senamiesčio grindinys pritaikant universalaus dizaino principus.

                              http://www.statybunaujienos.lt/nauji...s-darbai/14550

                              Comment


                                S. Daukanto gatvėje grius medžiai, atsiras papildomos juostos
                                https://www.atviraklaipeda.lt/2020/0...domos-juostos/

                                Miesto centre grius medžiai, siaurės šaligatviai. Daugiau vietos automobiliams.

                                Comment


                                  Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                  S. Daukanto gatvėje grius medžiai, atsiras papildomos juostos
                                  https://www.atviraklaipeda.lt/2020/0...domos-juostos/

                                  Miesto centre grius medžiai, siaurės šaligatviai. Daugiau vietos automobiliams.
                                  Teikit siūlymus prieš gatvės platinimą, gal jei bent keli parašys kažkiek atsižvelgs. Beje kažkada irgi Atvira Klaipėda rašė, kad S. Daukanto ir H. Manto gatvių sąnkryža yra vienas iš taršos karštųjų taškų. Uosto ir gamyklų šalia nėra, tai šie atmazai iškart atkrenta. Lieka tik automobiliai, kuriais norima dar labiau užversti šį rajoną.
                                  Paskutinis taisė acetonas; 2020.03.12, 19:09.

                                  Comment


                                    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                    S. Daukanto gatvėje grius medžiai, atsiras papildomos juostos
                                    https://www.atviraklaipeda.lt/2020/0...domos-juostos/

                                    Miesto centre grius medžiai, siaurės šaligatviai. Daugiau vietos automobiliams.
                                    Yra kur nors internete projektiniai pasiūlymai, kad pažiūrėti? Mano nuomone ten irgi nieko platinti nereikia. Abiejuose galuose gatvės pakankamai plačios, pakanka tik juostas perpiešt. Keblesnė vidurinė dalis tarp Kanto ir Manto gatvių. Ten bet koks platinimas sugriautų viešosios erdvės proporcijas. Ir kam visa tai? Kad kažkam iš naujų butų miesto centre nesinori piko valandomis nepatekti į kamštį? Pasakydiu naujieną. Dar niekur miesto centre gatvių platinimas nepanaikino kamščių. O štai padaryti gatvę nebepatrauklią vaikščioti turistams ir numušti aplinkinio NT vertę - pavyko visada.

                                    Comment


                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                      Yra kur nors internete projektiniai pasiūlymai, kad pažiūrėti? Mano nuomone ten irgi nieko platinti nereikia. Abiejuose galuose gatvės pakankamai plačios, pakanka tik juostas perpiešt. Keblesnė vidurinė dalis tarp Kanto ir Manto gatvių. Ten bet koks platinimas sugriautų viešosios erdvės proporcijas. Ir kam visa tai? Kad kažkam iš naujų butų miesto centre nesinori piko valandomis nepatekti į kamštį? Pasakydiu naujieną. Dar niekur miesto centre gatvių platinimas nepanaikino kamščių. O štai padaryti gatvę nebepatrauklią vaikščioti turistams ir numušti aplinkinio NT vertę - pavyko visada.
                                      Pavyko surasti projektinius pasiūlymus (2020-03-05 datos)
                                      https://www.klaipeda.lt/lt/savivaldy...pasiulymai/223
                                      Tekstas: https://www.klaipeda.lt/data/public/...-xx-tdp-pp.pdf
                                      Brėžiniai: https://www.klaipeda.lt/data/public/...-tdp-pp.br.pdf



                                      Vis tik nėra taip baisu, kaip pasirodė iš straipsnio. Didžioji gatvės dalis netgi susiaurinama (nuo Zauerveino g. iki apylinkės teismo). Dešinėje gatvės pusėje atsiranda 2 metrų pločio dviračių takas.

                                      Bet yra bet.

                                      Dviračių takas "suėda" šaligatvį, dalyje trasos jo lieka 1 metras pločio, o kur yra laiptai ir įėjimai į pastatus vietos praėjimui nelieka visai, žmonės lys į dviračių taką (Manto gatvėje dėl nuolatinių konfliktų dviračiai nuo šaligatvio buvo iškelti į važiuojamąją dalį. Čia lipama ant to paties grėblio). Pagal dviračių infrastruktūros plėtros specialųjį planą, Daukanto gatvėje turi būti rengiamos dviračių juostos važiuojamojoje dalyje.

                                      Nuo apylinkės teismo iki sankryžos su Manto gatve bus platinama važiuojamoji dalis. Žvelgiant į ateitį ir netolimą praeitį, toks išplatinimas neturi prasmės. Prieš porą metų buvo perreguliuotas šviesoforas, išaugo prastovos prie raudono šviesoforo, atitinkamai pailgėjo automobilių eilės. Atstačius buvusias fazes (su nedideliais pakeitimais pėsčiųjų eismui) pralaidumas padidėtų, poreikis papildomai juostai "atkristų". O ateityje (pagal deklaruojamus įvairiausius proveržius, judumo planus ir galimybių studijas) Manto gatvėje lengvųjų automobilių eismas bus uždraustas, todėl iš Daukanto gatvės neliks poreikio kairiesiems ir dešiniesiems posūkiams, atitinkamai ir šioms papildomoms juostoms.

                                      Comment

                                      Working...
                                      X