Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie kelių projektavimą ir tiesimo technologijas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Kam išvis reikalingos greitėjimo/lėtėjimo juostos, kai greitis iki 50km/h? Miestuose jas reikėtų uždrausti, nebent tai greito eismo gatvė.
    Greitėjimo juostos tikrai nesąmonę. Bet lėtėjimo juosta tai yra sukimo dešinėn juosta. Ir ji tikrai yra geras dalykas, jei tik galima įrengti.

    Comment


      #82
      Tik priminsiu, jog dabar D kat. gatvėje projektinis greitis yra 30 km/h (pagal STR). Tokiu greičiu dviračiai važiuoja tiesiojoje. Paspirtukai 25 km/h laiko. Nors iš anksčiau užsilikęs didesnis 50 km/h arba 40 km/h ribojimas, bet oficialiai savivaldybė rengia planus visur tose D kat. gatvėse fiziškai priversti važiuoti 30 km/h. Tad kodėl dabar nepasinaudot proga ir daryti teisingai, pagal naujas nuostatas. Mašinoms tikrai nereikės lėtėjimo juostos važiuojant dviračio greičiu.

      Comment


        #83
        Gali būti D kategorijos gatvė, bet išvažiavimas iš jos į aukštesnės kategorijos gatvę komplikuotas, ypač, jei be šviesoforo. Ir gali susidarinėti pastoviai spūstys dėl to, kad kažkas nori pasukti kairėn ar važiuoti tiesiai ir negali išvažiuoti, o dešinėn pasukti visada lengviau net ir į intensyvaus eismo gatvę. Tai va, jei tokių sukančių dešinėn yra daug, tai vienas sukantis kairėn ar važiuojantis tiesiai, stabdo eismą visiems likusiems. Bet čia kiek vienu konkrečiu atveju reikia žiūrėti.

        Comment


          #84
          Parašė dondc Rodyti pranešimą
          Baltupio g. buvo pristatymas PP. Nesu patenkintas atsakymu. Galit man kas paaiškint, kas yra kalčiausias šioje situacijoje, savivladybė ar projektuotojas?

          Esmė: D kat. gatvėje sugalvojo įrengti greitėjimo ir lėtėjimo juostas, nors pagal STR, tokioje gatvėje galimos tik 2 eismo juostos, o projektinis greitis 30 km/h.

          Teiktas siūlymas:


          Atsakymas:


          „Pasisakymas” viešo svarstymo metu (teiktas raštu, žodis į žodį):


          Atsakymas:


          Jeigu „išduodamose prisijungimo sąlygose” yra nurodyta ir dar detaliajame plane buvo numatytos greitėjimo ir lėtėijomo juostos – ar jas privaloma projektuoti pažeidžiant STR?

          Jų pateiktas STR 2.06.04:2011 „Gatvės. Bendrieji reikalavimai“, pagal mane yra senas dokumentas, priimtas 2011 m. (https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...fwid=q86m1vs6i), o mano pateiktas STR 2.06.04:2014 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. bendrieji reikalavimai“ įsigaliojo nuo 2014 m., o suvestinė redakcija galioja dabar (https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AIS.413395/asr).

          Jų senam STR gali būti 4 juostos ir 3 m plotis, naujam STR 2 juostos ir 2,75 m. Tas parašymas „greitėjimo ir lėtėjimo juosta yra laikoma papildoma eismo juosta” – tai vistiek ji yra eismo juosta, o maksimalus eismo juostų skaičius gali būti tik 2.

          Abiejuose STR žr. 33 punkto, 10 lentelę.

          Viską gerai suprantu? Planuoju patarkuot subines dar el. paštu per rytdieną: „Unitectus”, savivaldybės keli mail'ai ir dar Pakalnis dalyvavo PP.
          Taip STR jau pasikeitęs. Be to prisijungimo sąlygos visvien negali prieštarauti STR ir nėra viršesnis dokumentas, tad gali būti nesunkiai pakoreguotas. Tai bent dėl juostų pločių tikrai reikia taisyti. Dėl lėtėjimo juostų tokia dviprasmiška situacija gaunasi. Deja jos tikrai nesiskaičiuoja į juostų skaičių, bet kita vertus D kategorijos gatvėse jų neturi būti. Nesinagrinėjau ar STR šitas yra kur nors užfiksuota.
          Kaltesnis sakyčiau savivaldybė dėl kvailai formuluojamų sąlygų
          Paskutinis taisė Ginthus; 2020.03.21, 18:06.

          Comment


            #85
            Atrašė pasipiktinęs Pakalnis. Teigia, kad jam nepriklauso sužiūrėti eismo juostų skaičių ir jų pločius. Kažkodėl Šiaurinės g. PP pristatyme dalyvavo ir pristatynėjo, ir į klausimus atsakinėjo, nors pastatų net neprojektuota. Įdomu, kokios išties jo funkcijos. Sužiūrėti, jog neatsirastų nauji parkingai tarp pastatų ir gatvių irgi, matyt, ne jo darbas, nors deklaruoja, jog tai praeities klaidos ir to neturi likti.

            Pakalnis:
            Gerb Donatai, gal tada ateikit ir padarykit jūs. Norėčiau šiaipjau sužunot ko aš tokio jūsų mannymu nepadariau. O jeigu manot kad nustatinėju juostų skaičių ir pločius, tai labai klystat.....
            Tam pristatyme jis dalyvavo ir jam su kitais savivaldybės keliais darbuotojais nuvo nusiųstas STR reikalavimas, kaip administracijos subjektams laikytis įstatymų. Jeigu tiek jis, tiek visi kiti savivaldybės darbuotojai viską ignoruoja, išties nelabai aišku kuom jie ten užsiima. Man lygiai taip pat, nieks nemoka atlyginimo, kad abosliučiai ties kiekvienu projektu reiktų sužiūrėt kur koks bortas, kur koks stulpas ne vietoj pastatytas.

            Vadovaudamasis STR 2.06.04:2014 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“ (Galiojanti suvestinė redakcija (nuo 2020-03-10)): „3. Reglamentas yra privalomas visiems statybos dalyviams, viešojo administravimo subjektams, inžinerinių tinklų ir susisiekimo komunikacijų savininkams (ar naudotojams), taip pat kitiems juridiniams ir fiziniams asmenims, kurių veiklą reglamentuoja Lietuvos Respublikos statybos įstatymas [5.1].”, reikalauju Mindaugo Pakalnio ir kitų savivaldybės atstovų, kuriems siunčiamas šis laišas, užtikrinti, jog toks neteisėtas įvažiavimas ir išvažiavimas iš teritorijos nebūtų pastatytas.
            ---
            Iš viešo svarstymo. Parašai, kad vietoj gatvės platinimo pasodintų medžių, tai atrašo, kad nekirs esamų, nors įvažiavimas vistiek blogas :

            Click image for larger version  Name:	drift.png Views:	1 Size:	662,1 kB ID:	1791222


            ---
            Dar klausimas: lėtėjimo, greitėjimo juostos nesiskaičiuoja, kaip eismo juostos prie tų STR normatyvų limito. O ar prisiskaičiuoja nusukimo juostos sankryžose?

            Comment


              #86
              Deja, sankryžos imamos, kaip visai atskiras daiktas:
              83. Papildomų eismo juostų parinkimas sankryžose atliekamas vadovaujantis sankryžų transporto ir pėsčiųjų eismo pralaidumo skaičiavimais, kartu atsižvelgiant į saugaus eismo reikalavimus.

              84. Papildomų eismo juostų plotis turi būti analogiškas pagrindinių eismo juostų pločiui (arba 0,25 m siauresnis), o ilgis nustatytas skaičiavimais, tačiau ne mažesnis kaip 50 m kai eismas reguliuojamas šviesoforais ir ne mažesnis kaip 20 m (išimtinais atvejais 10 m) kai eismas reguliuojamas pirmumo ženklais.

              85. Papildomos eismo juostos atlanka parenkama priklausomai nuo projektinio greičio pagal 23 lentelės reikalavimus
              Paskutinis taisė Ginthus; 2020.03.22, 12:59.

              Comment

              Working...
              X