Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Kokiu pagrindu neleidžiama ten antra juosta važiuoti tiesiai? Nesamonė, dirbtinai pralaidumą sumažino, o privalumo jokio niekam, na gal sukantiems į kairę trumpiau laukti, nes važiuojantys tiesiai toje eilėje neatsistos. Tačiau dėl tokio menkniekio pusę pralaidumo nuimt?
    Ar nemanai, kad tai nesusiję su lentele? Temą siūlau pratęsti čia:

    http://www.miestai.net/forumas/showt...042#post796042

    Comment


      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
      Nereikia to tiesmukiško primityvumo. Siūlau pafilmuoti pirmajame tavo video matomą sankryžą piko metu. Kažko abejoju, ar ta lentelė duoda naudos, kai yra intensyvus eismas.
      Galbūt šiandien, jei pataikysiu darbus baigt, piko metu tą ir padarysiu.
      Tvarka bus!

      Comment


        agnette, o tai kaip tokia sankryza su nuvaziavimais desinen irengt mieste? namus siulot isgriaut?

        Comment


          Lietuvoje dar nuo sovietmeciu pilna sankryzu su nuvaziavimu desinen... niekas del to stipriai nepergyvena ir namu negriove...

          Comment


            Parašė agnette Rodyti pranešimą
            Lietuvoje dar nuo sovietmeciu pilna sankryzu su nuvaziavimu desinen... niekas del to stipriai nepergyvena ir namu negriove...
            Dešiniojo posūkio salelės būna pavojingos tada, kad yra didelis sukančiųjų į dešinę greitis ir yra nereguliuojama pėsčiųjų perėja.

            Comment


              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
              Dešiniojo posūkio salelės būna pavojingos tada, kad yra didelis sukančiųjų į dešinę greitis ir yra nereguliuojama pėsčiųjų perėja.
              Todel olandai ir pakyšo pesciosius ir dviratinikus po automobiliais...

              Comment


                Siūlomas KET punkto dėl lentelės su žalia rodykle pakeitimas:

                781. Jeigu sankryžoje ties raudonu šviesoforo signalu pritvirtinta lentelė su žalia rodykle, nukreipta į dešinę, vairuotojams leidžiama sukti į dešinę ir degant draudžiamam šviesoforo signalui, tačiau jie privalo sustoti prieš „Stop“ liniją, kelio ženklą „Stop“ linija“, jei jų nėra – prieš pėsčiųjų perėją, šviesoforą ir vėl pradėti važiuoti tik įsitikinus, kad tai yra saugu, ir duoti kelią ir nesudaryti pavojaus kitoms transporto priemonėms ir pėstiesiems, kurių judėjimo kryptį jie kerta.

                http://www.lrs.lt/pls/proj/dokpaiesk..._fix=n&p_gov=n

                Comment


                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                  Siūlomas KET punkto dėl lentelės su žalia rodykle pakeitimas:

                  781. Jeigu sankryžoje ties raudonu šviesoforo signalu pritvirtinta lentelė su žalia rodykle, nukreipta į dešinę, vairuotojams leidžiama sukti į dešinę ir degant draudžiamam šviesoforo signalui, tačiau jie privalo sustoti prieš „Stop“ liniją, kelio ženklą „Stop“ linija“, jei jų nėra – prieš pėsčiųjų perėją, šviesoforą ir vėl pradėti važiuoti tik įsitikinus, kad tai yra saugu, ir duoti kelią ir nesudaryti pavojaus kitoms transporto priemonėms ir pėstiesiems, kurių judėjimo kryptį jie kerta.

                  http://www.lrs.lt/pls/proj/dokpaiesk..._fix=n&p_gov=n
                  Tai kas, kad siūlo? Apie ta, ko gero sužinos tik koks dešimtadalis vairuotojų, visi kiti važinės lyg niekur nieko. Nebent pėstieji galės kaip daržovės gulėt su savo pirmenybėm.
                  Tvarka bus!

                  Comment


                    Parašė Egiuxz
                    Ką aš noriu pasakyt, kad visi šie pakeitimai yra nieko neverti, jei nebus paleisti per delfius, radijas ir televizijas, kuo aš labai abejoju
                    Atsakysiu jūsų ir Aleksio stiliumi - tada tokiems "vairuotojams" ne vieta gatvėse, jeigu jie nesugeba patys pasidomėti KET.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                      Atsakysiu jūsų ir Aleksio stiliumi - tada tokiems "vairuotojams" ne vieta gatvėse, jeigu jie nesugeba patys pasidomėti KET.
                      Tai reikia domėtis KET kasdien vis laukiant ar jau kažkoks mandras žmogus ką nors pakeitė? Per gerai gyvenam: pakeičiam įstatymą, tačiau niekam nepranešam, policija renka pinigus į biudžetą. Taip, juk taip tikrai daroma, pvz., Vokietijoje, ane?

                      Comment


                        Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                        Tai reikia domėtis KET kasdien vis laukiant ar jau kažkoks mandras žmogus ką nors pakeitė? Per gerai gyvenam: pakeičiam įstatymą, tačiau niekam nepranešam, policija renka pinigus į biudžetą. Taip, juk taip tikrai daroma, pvz., Vokietijoje, ane?
                        Kol kas dar niekas nepakeista, ten tik projektas. Kai patvirtins tikrai paskelbs, o jau apie konkrečius pakitimus reiks pasidomėti patiems.

                        Comment


                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                          Siūlomas KET punkto dėl lentelės su žalia rodykle pakeitimas:

                          781. Jeigu sankryžoje ties raudonu šviesoforo signalu pritvirtinta lentelė su žalia rodykle, nukreipta į dešinę, vairuotojams leidžiama sukti į dešinę ir degant draudžiamam šviesoforo signalui, tačiau jie privalo sustoti prieš „Stop“ liniją, kelio ženklą „Stop“ linija“, jei jų nėra – prieš pėsčiųjų perėją, šviesoforą ir vėl pradėti važiuoti tik įsitikinus, kad tai yra saugu, ir duoti kelią ir nesudaryti pavojaus kitoms transporto priemonėms ir pėstiesiems, kurių judėjimo kryptį jie kerta
                          Sustojimas, suprantama, blogina sankryžos pralaidumą, bet geriau nors kažkiek judėjimo, negu deginti kurą ir tiesiog laukti leidžiamojo.

                          Comment


                            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                            Sustojimas, suprantama, blogina sankryžos pralaidumą, bet geriau nors kažkiek judėjimo, negu deginti kurą ir tiesiog laukti leidžiamojo.
                            Sustojimas yra labai svarbus dėl eismo saugumo, nes greitis nukrenta iki 0 km/h. Dabar daugelis vairuotojų nepakankamai sumažina greitį.

                            Comment


                              Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                              Tai reikia domėtis KET kasdien vis laukiant ar jau kažkoks mandras žmogus ką nors pakeitė? Per gerai gyvenam: pakeičiam įstatymą, tačiau niekam nepranešam, policija renka pinigus į biudžetą. Taip, juk taip tikrai daroma, pvz., Vokietijoje, ane?
                              Čia buvo ironija. Žinoma, kad turi būti atitinkamas informavimas.
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                Baltarusijoje nėra lentelių su žaliomis rodyklėmis. Kas per dezinformacija?
                                Kiek suprantu tamsta mano mintį blogai suprato, beje prisiimu kaltę, nes pats irgi nevisai aiškiai parašiau. Norėjau pasakyti, kad sugrįžus į Lietuvą iš Baltarusijos supranti koks šaunus daigtas tos žalios rodyklės, aki Baltarusijoje tuščioje sankryžoje praleidi po dvi minutes, tam kad galėtum pasukti į dešinę prie šviesoforo. Taigi jokios dezinformacijos paskleisti nenorėjau.

                                Comment


                                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                  Siūlomas KET punkto dėl lentelės su žalia rodykle pakeitimas:

                                  781. Jeigu sankryžoje ties raudonu šviesoforo signalu pritvirtinta lentelė su žalia rodykle, nukreipta į dešinę, vairuotojams leidžiama sukti į dešinę ir degant draudžiamam šviesoforo signalui, tačiau jie privalo sustoti prieš „Stop“ liniją, kelio ženklą „Stop“ linija“, jei jų nėra – prieš pėsčiųjų perėją, šviesoforą ir vėl pradėti važiuoti tik įsitikinus, kad tai yra saugu, ir duoti kelią ir nesudaryti pavojaus kitoms transporto priemonėms ir pėstiesiems, kurių judėjimo kryptį jie kerta.

                                  http://www.lrs.lt/pls/proj/dokpaiesk..._fix=n&p_gov=n
                                  O ką daryti jei nėra nei stop linijos, nei pėsčiųjų perėjos?

                                  Comment


                                    Parašė lietus Rodyti pranešimą
                                    O ką daryti jei nėra nei stop linijos, nei pėsčiųjų perėjos?
                                    Sustoti prieš šviesoforą.

                                    Comment


                                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                      Sustojimas yra labai svarbus dėl eismo saugumo, nes greitis nukrenta iki 0 km/h. Dabar daugelis vairuotojų nepakankamai sumažina greitį.
                                      Bet ar tikrai ta lentelė tokia pavojinga, kaip tai bando vaizduoti jos priešininkai? Kiek autoįvykių įvyko dėl lentelės taisyklių nesilaikymo?

                                      Comment


                                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                        Bet ar tikrai ta lentelė tokia pavojinga, kaip tai bando vaizduoti jos priešininkai? Kiek autoįvykių įvyko dėl lentelės taisyklių nesilaikymo?
                                        Tikrai.
                                        Galima viską matuoti ne tik įvykusiais eismo įvykiais (t.y. prieš bet ką darant nelaukti kol žus žmogus ir tik tada imtis kažkokių sprendimų), bet galima viską apsibrėžti ir eismo dalyvių komfortu. Taigi šiuo atveju sankryžose su lentele komfortiškai gali jausti tik tie, kurie nori greičiau pasukti į dešinę

                                        Comment


                                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                          Galima viską matuoti ne tik įvykusiais eismo įvykiais (t.y. prieš bet ką darant nelaukti kol žus žmogus ir tik tada imtis kažkokių sprendimų), bet galima viską apsibrėžti ir eismo dalyvių komfortu. Taigi šiuo atveju sankryžose su lentele komfortiškai gali jausti tik tie, kurie nori greičiau pasukti į dešinę
                                          Neduobėtos gatvės yra komfortas ir eismo sauga, o taip pat pinigų taupymas (nereikia taisyti važiuoklę). O lentelės nekomforto nesukelia.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X