Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie žiedines sankryžas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
    Na ką, antra diena po Savanorių žiedo perbraižymo. Buvau jau pamiršęs vasarą, kas kas yra kamščiai nuo Laisvės pr. Teko prisiminti. Pralaidumas bent jau šia kryptimi vizualiai vos ne dvigubai sumažėjo Tai kas bus rugsėjo mėn. - sunku ir įsivaizduoti. Beje, prieš pat žiedą yra viešojo transporto stotelė. Tai spėkite ar troleibusai/autobusai varginasi lįsti į antrą juostą? Aišku, kad ne. Toliau važiuoja į žiedą pirma juosta, iš kurios galima tik į dešinę sukti. Tai klausimas, ar su tuo saugumu bus kažkas geriau...
    Kasdien į darbą važiuoju šiuo žiedu nuo Lazdynų pusės, tai ~60 procentų mašinų iš laivės pr. važiuoja į Geležinį vilką. Mano prognozė rugsėjui, Oslo g kamštis iki Gariūnų, o aplinkelio iki Pilaitės pr. Ačiū VMS. Nepadės ir mentai rytais.
    Ne esme yra manyje. Muse, visuose musyse yra esme!

    Comment


      Parašė arsiakas Rodyti pranešimą

      Nieko, tuoj kalniuką važiuojantiems žiedu padarys, ir problemos kaip nebūta Juokingi man tie kalniukai, per kuriuos ir toliau visos mašinos praskrenda lyg jų nebūtų.
      Taigi jau padaryti kalniukai. Dauguma net nepristabdo. Stovi, norėdamas įvažiuoti į žiedą ir spėlioji, pristabdys, ar ne. Saugiau nebūna.

      Comment


        Kaip apskritai tokio dydžio žiedai gali būt nereguliuojami šviesaforų? Aš nesuprantu.

        Comment


          Parašė booraz Rodyti pranešimą

          Žinant kokius žiedus daro UK, tai nenustebčiau, kad naujas žiedas Marijampolėje yra tris kartus didesnis. UK žiedo vidurys būna metro skersmens pavyzdžiui.
          Iki 1972 metų SSRS galiojusiose Kelių esimo taisyklėse buvo numatytas ženklinimas "Sankryžos centras"...
          Minėto žiedo Marijampolėje (V.Kudirkos-Maironio-Seminarijos gatvių) esmė, kad jo nereikia. Eismas nepasidaro intensyvus net rytinio piko metu. Kaip rašiau, užtektų paprastos sankryžos, kurioje pagringinis kelias eiti iš V.Kudirkos gatvės nuo miesto centro į Maironio gatvę. Marijampolėje žiedinis eismas turėtų būti organizuojamas Stoties-Gamyklų-Statybininkų-Kauno gatvių sankryžoje, kad atvažiavusiems Gamyklų gatve ir norintiems važiuoti Kauno link nereikėtų daryti apylanką Statybininkų gatve ir eismo netrikdytų šviesoforai.

          Comment


            Parašė skunk Rodyti pranešimą

            Kasdien į darbą važiuoju šiuo žiedu nuo Lazdynų pusės, tai ~60 procentų mašinų iš laivės pr. važiuoja į Geležinį vilką. Mano prognozė rugsėjui, Oslo g kamštis iki Gariūnų, o aplinkelio iki Pilaitės pr. Ačiū VMS. Nepadės ir mentai rytais.
            Rugpjūtis jau baigiasi, netrukus baigsis ir atostogos bei į Vilnių suvažiuos studentai... Jau dabar kiekvienos darbo dienos rytais dėl pakeistos eismo tvarkos Savanorių pr. žiede nusidriekia kamštis nuo Lazdynų ligoninės aplinkkelyje atvažiuojant nuo Kauno / Ukmergės. Negi niekas iš projektuotojų į tai taip ir neatkreipė dėmesio. Kokie kamščiai nusidrieks nuo rugsėjo?

            Comment


              Parašė HSV Rodyti pranešimą

              Rugpjūtis jau baigiasi, netrukus baigsis ir atostogos bei į Vilnių suvažiuos studentai... Jau dabar kiekvienos darbo dienos rytais dėl pakeistos eismo tvarkos Savanorių pr. žiede nusidriekia kamštis nuo Lazdynų ligoninės aplinkkelyje atvažiuojant nuo Kauno / Ukmergės. Negi niekas iš projektuotojų į tai taip ir neatkreipė dėmesio. Kokie kamščiai nusidrieks nuo rugsėjo?
              Dėl to ir daro ne iš kart su bordiūrais, o tik dažais, nes patys nežino, kaip realybėje suveiks (kad ir ką ten tie modeliavimai parodo). Prie Pedagoginio irgi nebuvo iškart viskas sklandžiai. Nusprendė net daryti papildomą juostą nuo tilto pusės.

              Comment


                Reikia didinci pralaidumą žėde. Kaip manotia, ar reiktų žiedą placinti pridedant dar dvi eismo juostas? Tuo pačiu būtų galima išvis panaikinti žymėjimą žiede. Pralaidūmas padidėtų dvigubai
                Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  Reikia didinci pralaidumą žėde. Kaip manotia, ar reiktų žiedą placinti pridedant dar dvi eismo juostas? Tuo pačiu būtų galima išvis panaikinti žymėjimą žiede. Pralaidūmas padidėtų dvigubai
                  Kam čia kalbėt apie juostas, visą žiedą užasfaltuoti kur išeina. ...ir jokių žymėjimų nereikia. Nereiktų šnekėt apie pralaidūmo probliemas.

                  Comment


                    Mažas automobilių srauto pralaidumas miesto centre dar tikrai nepakenkė nei vienam miestui.
                    If a lion could speak, we could not understand him.

                    Comment


                      Bėda, kad ten ne mieto centro gatvė, o aplinkelis, per kurį važiuoja ir tarptautinis tranzitas.

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                        Bėda, kad ten ne mieto centro gatvė, o aplinkelis, per kurį važiuoja ir tarptautinis tranzitas.
                        Ar ten tikrai problema pačiam žiede, ar susikirtime/išsišakojime prieš tai? Nes paskutinus kartus kai važiavau, tai būtent ten buvo problematiška. Žiedas didelis, galima šviesoforinį reguliavimą padaryti.
                        AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                        Comment


                          Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
                          Mažas automobilių srauto pralaidumas miesto centre dar tikrai nepakenkė nei vienam miestui.
                          Kaip tai nepakenkė, verslui kiekviena sugaišta minutė ir kamštyje išdegintas kuro litras yra brangus.
                          Paskutinis taisė Lettered; 2019.08.22, 12:08.
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė booraz Rodyti pranešimą

                            Ar ten tikrai problema pačiam žiede, ar susikirtime/išsišakojime prieš tai? Nes paskutinus kartus kai važiavau, tai būtent ten buvo problematiška. Žiedas didelis, galima šviesoforinį reguliavimą padaryti.
                            Problema tame, kad kamštis į žiedą užblokuoja ir tranzitą neįvažiuojantį į žiedą. Be to, tranzitinis srautas važiuojantis Utenos/Molėtų kryptimi turi įvažiuoti į patį žiedą. Šviesoforinis reguliavimas turbūt nedaug pakeistų, nebent būtų duotas labai didelis prioritetas rytinio piko metu nuo Lazdynų pusės. Bet tada gali kilti problemų iš kitų pusių. Pvz uodega nuo šviesoforo prie Vingio parko gali blokuoti žiedą.

                            Iš esmės sprendimas yra Mykolo Lietuvo gatvė, Šiaurinė gatvė ir Pietinis aplinkelis. Taip pat koks nors sprendimas iš Liepkalnio patekti į šiaurinę dalį nevažiuojant per centrą. Tada būtų galima pradėt šnekėt, kad tai vidinis miesto mazgas, padaryt A juostas ir pasiųst automobilistus velniop.

                            Comment


                              Parašė booraz Rodyti pranešimą

                              Ar ten tikrai problema pačiam žiede, ar susikirtime/išsišakojime prieš tai? Nes paskutinus kartus kai važiavau, tai būtent ten buvo problematiška. Žiedas didelis, galima šviesoforinį reguliavimą padaryti.
                              Įvažiavimas į žiedą atvažiuojantiems iš Laisvės pr. bei aplinkkeliu iš Kauno / Panevėžio pusės užsikemša iki pat susikirtimo/išsišakojimo, tai dėl to ne visos mašinos už upės gali persirikiuoti nuo aplinkkelio link Savanorių pr. žiedo. Automatiškai - tada sumažėja pralaidumas ties tuo susikirtimu/išsišakojimu bei kemšasi aplinkkelis (Oslo g.) nuo Lazdynų ligoninės. Vadinasi, kamštis dėl pablogėjusio Savanorių pr. žiedo pralaidumo

                              Comment


                                15min.lt 2019.09.19
                                Gerosios Vilties žiede gali atsirasti šviesoforai
                                Užsienyje pavyzdžių, kai žiedinėse sankryžose eismą reguliuoja šviesoforai, yra ne vienas.
                                Vilniuje toks irgi buvo – maždaug prieš dešimtmetį Olandų žiede irgi sustatyti šviesoforai. „Susisiekimo paslaugų“ Miesto eismo organizavimo departamento vadovo Aleksejaus Apanovičiaus teigimu, šis žiedas yra labai mažas, jame telpa vos kelios mašinos. Dar viena problema – prie žiedinių sankryžų yra pėsčiųjų perėjos, tad pėsčiųjų srautus irgi reikia reguliuoti. „Dėl ko Olandų žiede dingo šviesoforai? Nes mašinų negalime sutalpinti tiek, kad jos galėtų normaliai judėti. Buvo sprendimas demontuoti ir šviesoforus, ir pėsčiųjų perėjas perkelti. Vokiečių bendrovės atstovai, diegę šią sistemą, iš pradžių tikino, kad viskas veiks. Bet pradėję diegti, reguliuoti, jau spjaudėsi, kad nieko negali padaryti“, – seną istoriją prisiminė A.Apanovičius.

                                Jis pripažįsta, kad šviesoforais reguliuojamų žiedinių sankryžų galėtų atsirasti ten, kur pėstieji gatvę kerta arba požemine perėja, arba viaduku. „Taip yra Savanorių–Gerosios Vilties žiede. Mes turime tokių minčių dėl reguliavimo šiame žiede. Piko metu būtų srautas daugiau praleidžiamas iš pagrindinės Oslo g. ir Laisvės pr. pusės į žiedą, kad visi galėtų įvažiuoti pristabdant kitus automobilius. O dienos metu gal šviesoforai būtų išjungiami, nes nėra tokio poreikio“, – sakė Miesto eismo organizavimo departamento vadovas. Ši mintis tik svarstoma, galutinio sprendimo nėra.

                                https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ai-221-1204364

                                Comment

                                Unconfigured Ad Widget

                                Collapse
                                Working...
                                X