Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie žiedines sankryžas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė skunk Rodyti pranešimą

    Kasdien į darbą važiuoju šiuo žiedu nuo Lazdynų pusės, tai ~60 procentų mašinų iš laivės pr. važiuoja į Geležinį vilką. Mano prognozė rugsėjui, Oslo g kamštis iki Gariūnų, o aplinkelio iki Pilaitės pr. Ačiū VMS. Nepadės ir mentai rytais.
    Rugpjūtis jau baigiasi, netrukus baigsis ir atostogos bei į Vilnių suvažiuos studentai... Jau dabar kiekvienos darbo dienos rytais dėl pakeistos eismo tvarkos Savanorių pr. žiede nusidriekia kamštis nuo Lazdynų ligoninės aplinkkelyje atvažiuojant nuo Kauno / Ukmergės. Negi niekas iš projektuotojų į tai taip ir neatkreipė dėmesio. Kokie kamščiai nusidrieks nuo rugsėjo?

    Comment


      Parašė HSV Rodyti pranešimą

      Rugpjūtis jau baigiasi, netrukus baigsis ir atostogos bei į Vilnių suvažiuos studentai... Jau dabar kiekvienos darbo dienos rytais dėl pakeistos eismo tvarkos Savanorių pr. žiede nusidriekia kamštis nuo Lazdynų ligoninės aplinkkelyje atvažiuojant nuo Kauno / Ukmergės. Negi niekas iš projektuotojų į tai taip ir neatkreipė dėmesio. Kokie kamščiai nusidrieks nuo rugsėjo?
      Dėl to ir daro ne iš kart su bordiūrais, o tik dažais, nes patys nežino, kaip realybėje suveiks (kad ir ką ten tie modeliavimai parodo). Prie Pedagoginio irgi nebuvo iškart viskas sklandžiai. Nusprendė net daryti papildomą juostą nuo tilto pusės.

      Comment


        Reikia didinci pralaidumą žėde. Kaip manotia, ar reiktų žiedą placinti pridedant dar dvi eismo juostas? Tuo pačiu būtų galima išvis panaikinti žymėjimą žiede. Pralaidūmas padidėtų dvigubai
        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          Reikia didinci pralaidumą žėde. Kaip manotia, ar reiktų žiedą placinti pridedant dar dvi eismo juostas? Tuo pačiu būtų galima išvis panaikinti žymėjimą žiede. Pralaidūmas padidėtų dvigubai
          Kam čia kalbėt apie juostas, visą žiedą užasfaltuoti kur išeina. ...ir jokių žymėjimų nereikia. Nereiktų šnekėt apie pralaidūmo probliemas.

          Comment


            Mažas automobilių srauto pralaidumas miesto centre dar tikrai nepakenkė nei vienam miestui.

            Comment


              Bėda, kad ten ne mieto centro gatvė, o aplinkelis, per kurį važiuoja ir tarptautinis tranzitas.

              Comment


                Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                Bėda, kad ten ne mieto centro gatvė, o aplinkelis, per kurį važiuoja ir tarptautinis tranzitas.
                Ar ten tikrai problema pačiam žiede, ar susikirtime/išsišakojime prieš tai? Nes paskutinus kartus kai važiavau, tai būtent ten buvo problematiška. Žiedas didelis, galima šviesoforinį reguliavimą padaryti.
                AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                Comment


                  Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
                  Mažas automobilių srauto pralaidumas miesto centre dar tikrai nepakenkė nei vienam miestui.
                  Kaip tai nepakenkė, verslui kiekviena sugaišta minutė ir kamštyje išdegintas kuro litras yra brangus.
                  Paskutinis taisė Lettered; 2019.08.22, 12:08.
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė booraz Rodyti pranešimą

                    Ar ten tikrai problema pačiam žiede, ar susikirtime/išsišakojime prieš tai? Nes paskutinus kartus kai važiavau, tai būtent ten buvo problematiška. Žiedas didelis, galima šviesoforinį reguliavimą padaryti.
                    Problema tame, kad kamštis į žiedą užblokuoja ir tranzitą neįvažiuojantį į žiedą. Be to, tranzitinis srautas važiuojantis Utenos/Molėtų kryptimi turi įvažiuoti į patį žiedą. Šviesoforinis reguliavimas turbūt nedaug pakeistų, nebent būtų duotas labai didelis prioritetas rytinio piko metu nuo Lazdynų pusės. Bet tada gali kilti problemų iš kitų pusių. Pvz uodega nuo šviesoforo prie Vingio parko gali blokuoti žiedą.

                    Iš esmės sprendimas yra Mykolo Lietuvo gatvė, Šiaurinė gatvė ir Pietinis aplinkelis. Taip pat koks nors sprendimas iš Liepkalnio patekti į šiaurinę dalį nevažiuojant per centrą. Tada būtų galima pradėt šnekėt, kad tai vidinis miesto mazgas, padaryt A juostas ir pasiųst automobilistus velniop.

                    Comment


                      Parašė booraz Rodyti pranešimą

                      Ar ten tikrai problema pačiam žiede, ar susikirtime/išsišakojime prieš tai? Nes paskutinus kartus kai važiavau, tai būtent ten buvo problematiška. Žiedas didelis, galima šviesoforinį reguliavimą padaryti.
                      Įvažiavimas į žiedą atvažiuojantiems iš Laisvės pr. bei aplinkkeliu iš Kauno / Panevėžio pusės užsikemša iki pat susikirtimo/išsišakojimo, tai dėl to ne visos mašinos už upės gali persirikiuoti nuo aplinkkelio link Savanorių pr. žiedo. Automatiškai - tada sumažėja pralaidumas ties tuo susikirtimu/išsišakojimu bei kemšasi aplinkkelis (Oslo g.) nuo Lazdynų ligoninės. Vadinasi, kamštis dėl pablogėjusio Savanorių pr. žiedo pralaidumo

                      Comment


                        15min.lt 2019.09.19
                        Gerosios Vilties žiede gali atsirasti šviesoforai
                        Užsienyje pavyzdžių, kai žiedinėse sankryžose eismą reguliuoja šviesoforai, yra ne vienas.
                        Vilniuje toks irgi buvo – maždaug prieš dešimtmetį Olandų žiede irgi sustatyti šviesoforai. „Susisiekimo paslaugų“ Miesto eismo organizavimo departamento vadovo Aleksejaus Apanovičiaus teigimu, šis žiedas yra labai mažas, jame telpa vos kelios mašinos. Dar viena problema – prie žiedinių sankryžų yra pėsčiųjų perėjos, tad pėsčiųjų srautus irgi reikia reguliuoti. „Dėl ko Olandų žiede dingo šviesoforai? Nes mašinų negalime sutalpinti tiek, kad jos galėtų normaliai judėti. Buvo sprendimas demontuoti ir šviesoforus, ir pėsčiųjų perėjas perkelti. Vokiečių bendrovės atstovai, diegę šią sistemą, iš pradžių tikino, kad viskas veiks. Bet pradėję diegti, reguliuoti, jau spjaudėsi, kad nieko negali padaryti“, – seną istoriją prisiminė A.Apanovičius.

                        Jis pripažįsta, kad šviesoforais reguliuojamų žiedinių sankryžų galėtų atsirasti ten, kur pėstieji gatvę kerta arba požemine perėja, arba viaduku. „Taip yra Savanorių–Gerosios Vilties žiede. Mes turime tokių minčių dėl reguliavimo šiame žiede. Piko metu būtų srautas daugiau praleidžiamas iš pagrindinės Oslo g. ir Laisvės pr. pusės į žiedą, kad visi galėtų įvažiuoti pristabdant kitus automobilius. O dienos metu gal šviesoforai būtų išjungiami, nes nėra tokio poreikio“, – sakė Miesto eismo organizavimo departamento vadovas. Ši mintis tik svarstoma, galutinio sprendimo nėra.

                        https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ai-221-1204364

                        Comment


                          Sveiki, gal galite pakomentuoti, kaip reikia važiuoti žiedu prie IKEA ir Nordika? Vyksta kažkoks chaosas, žmonė bando iš žiedo išsukti iš antros juostos (kuri realiai neegzistuoja), kiti iš "pirmos". Įvažiavimas į žiedą iš dviejų juostų, išvažiavimai dauguma vienos juostos, pačiame žiede telpa 3 juostos turbūt, be jokio žymėjimo.

                          Dažnai įvyksta avarinės situacijos. Aišku greitis mažas, tad dažniausiai apsieinama be pasekmių. Gal vertėtų kiek aiškiau ją sužymėti? Ar kaip manote?

                          Comment


                            Aš tai užsimerkiu ir minu gazą.
                            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                            Comment


                              Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                              Sveiki, gal galite pakomentuoti, kaip reikia važiuoti žiedu prie IKEA ir Nordika? Vyksta kažkoks chaosas, žmonė bando iš žiedo išsukti iš antros juostos (kuri realiai neegzistuoja), kiti iš "pirmos". Įvažiavimas į žiedą iš dviejų juostų, išvažiavimai dauguma vienos juostos, pačiame žiede telpa 3 juostos turbūt, be jokio žymėjimo.

                              Dažnai įvyksta avarinės situacijos. Aišku greitis mažas, tad dažniausiai apsieinama be pasekmių. Gal vertėtų kiek aiškiau ją sužymėti? Ar kaip manote?
                              Pritarčiau, kad perdarytų turbo žiedo principu. Visvien niekas ten niekur nesistengia rikiuotis, nes tokiais mažais spinduliais nėra ten kada tokiems manevrams, tai daugelis tiesiog bando visus prašokti spausdamas pedalą dugnan, o tai tik dar didina pavojų. Na, kadangi įvažiavime jau yra 2 juostos, tai galima vieną atskirti grynai posūkiui link makdonaldo.
                              Paskutinis taisė Ginthus; 2019.11.11, 08:27.

                              Comment


                                Ar su savanorių žiedu ką nors planuoja daryti ar visiems tokia eismo tvarka ir patinka? Turbožiedas susitvarko?

                                Comment


                                  Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                                  Sveiki, gal galite pakomentuoti, kaip reikia važiuoti žiedu prie IKEA ir Nordika? Vyksta kažkoks chaosas, žmonė bando iš žiedo išsukti iš antros juostos (kuri realiai neegzistuoja), kiti iš "pirmos". Įvažiavimas į žiedą iš dviejų juostų, išvažiavimai dauguma vienos juostos, pačiame žiede telpa 3 juostos turbūt, be jokio žymėjimo.

                                  Dažnai įvyksta avarinės situacijos. Aišku greitis mažas, tad dažniausiai apsieinama be pasekmių. Gal vertėtų kiek aiškiau ją sužymėti? Ar kaip manote?
                                  Žiedas buvo sužymėtas, tiesiog linijos nusitrynė. Kadangi posūkio spinduliai maži, o eismo greitis nedidelis, mažai kas varginasi laikytis taisyklių ir važiuoja per žiedą tiesiausiu keliu. O daliai vairuotojų eismo ratu tvarka apskritai kosmosas - kartą įvažiuojant į šį žiedą teko staigiai stabdyti, nes iš priekio, juosta vedančia link žiedo, atvažiavo vairuotoja, važiavusi žiedu prieš eismą. Važiavo greitai ir užtikrintai.

                                  Kitas pakeitimas, kuris mano nuomone būtų naudingas - perbraižyti juostas prieš šviesoforą taip, kad pirma ir antra juosta nuo žiedo pereitų į antrą ir trečią juostą prieš šviesaforą. Papildoma juosta turėtų atsirasti ne posūkiui į kairę, bet posūkiui į dešinę. Šioje sankryžoje į kairę suka dvigubai daugiau automobilių, nei į dešinę. Kadangi dauguma iš žiedo išvažiuoja pirma juosta, po to rikiuojasi į antrą juostą nežiūrėdami į veidrodėlius ir nerodydami posūkio. Tada sustoja antroje juostoje, blokuodami tuščią trečią juostą.

                                  Tipinė trajektorija šiuo metu ir pavojingi taškai:

                                  Comment


                                    Nelabai aišku, kam ten išvis dvi juostos tame žiede. Padarytų turbožiedą su viena juosta ir būtų kur kas saugiau ir gal net greičiau.
                                    Lietuva visiems.

                                    Comment


                                      Parašė Vilnius Rodyti pranešimą
                                      Ar su savanorių žiedu ką nors planuoja daryti ar visiems tokia eismo tvarka ir patinka? Turbožiedas susitvarko?
                                      mano manymu po žiedo perbraižymo drąstiškai sumažėjo pralaidumas, pailgėjo spūstys. dabar jau 7 ryto visi stovi nuo lazdynų...
                                      Nors žiede dvi juostos su savo kryptimis, bet pastebėjau kad piko metu daugiau būna užpildyta tik viena,
                                      arba žiede norint kitus aplenkti ar keisti išvažiavimą, sudėtinga, nes keisti juostų žiede iš esmės negalima, ištisinės linijos..
                                      kaip manot kas galėtų padėti padidinti pralaidumą, gražinti žiede tris juostas, ar padaryti punktyrines linijas?

                                      Comment


                                        Parašė Vilnius Rodyti pranešimą
                                        Ar su savanorių žiedu ką nors planuoja daryti ar visiems tokia eismo tvarka ir patinka? Turbožiedas susitvarko?
                                        O ką ten reiktų daryti? Anksčiau žiede vyravo chaosas, kiekviena juosta buvo bloga juosta, nebuvo jokios eismo logikos. Dabar atsirado aiški važiavimo logika, pagerėjo saugumas, važiavimas žiedu tapo civilizuotas. Buvo labai blogai ir situacija pagerėjo kardinaliai. Ką ten dar būtų galima keisti?
                                        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          O ką ten reiktų daryti? Anksčiau žiede vyravo chaosas, kiekviena juosta buvo bloga juosta, nebuvo jokios eismo logikos. Dabar atsirado aiški važiavimo logika, pagerėjo saugumas, važiavimas žiedu tapo civilizuotas. Buvo labai blogai ir situacija pagerėjo kardinaliai. Ką ten dar būtų galima keisti?
                                          Gal reikėjo iš vis suvisam nutrint visas juostas. Kam čia sukt galvą ir vargintis.

                                          Tiesa, girdėjau, kad nori įrengti šviesoforą srautui atvažiuojančiam nuo Laisvės pr./Oslo g., kad geriau paskirstytų srautus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X