Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie žiedines sankryžas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    nemaišai kažko? Kur tai?
    Nu nemaišau. Straipsnyje yra labai aiški nuotrauka su esama situacija ir schema su būsima. Anksčiau iš pirmos juostos ir papuldavai į žiedo pirmą juostą, o dabar papulsi į antrą juostą ir iš jos išsuksi pirmame išvažiavime į antrą išvažiavimo juostą. Tas pats abiem kryptimis atvažiuojant nuo Geležinio Vilko.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2018.07.19, 07:07.

    Comment


      Parašė abruo Rodyti pranešimą

      Tai dabar troleibusai, norėdami važiuoti tiesiai, turės rikiuotis per dvi juostas? Bus įdomu tai pamatyti, manau, kad čia neapgalvotas šitas dalykas.
      Taip, neoficialiai ir dabar iš Konstitucijos pr. į žiedą įvažiuojama 3 juostomis, jau nekalbant apie visą VT, tai dabar kai liks tik 2 juostos, kamštis gerokai padidės. Aišku saugumas irgi svarbu, bet žieduose greičio didelio nebūna, juolab iš Narbuto kažkodėl padarė įvažiavimą 3.

      Click image for larger version

Name:	Ziedines-sankryzos-schema.jpg
Views:	1
Size:	284,5 kB
ID:	1655496
      Flickr

      Comment


        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

        Nu nemaišau. Straipsnyje yra labai aiški nuotrauka su esama situacija ir schema su būsima. Anksčiau iš pirmos juostos ir papuldavai į žiedo pirmą juostą, o dabar papulsi į antrą juostą ir iš jos išsuksi pirmame išvažiavime į antrą išvažiavimo juostą. Tas pats abiem kryptimis atvažiuojant nuo Geležinio Vilko.
        Jei iš Konstitucijos į Narbuto, tai netiesa, - iš antros juostos nuo Konstitucijos pr. patenki į pirmą juostą Narbuto g.
        Dabar iš pirmos juostos nuo Konstitucijos pr. neleidžiama važiuoti į žiedą, tad VT jau ir dabar pažeidžia taisykles. Žinoma naujoje schemoje VT turės įsiterpti į antrą juostą, tad trukdžių bus daugiau.

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Taip, neoficialiai ir dabar iš Konstitucijos pr. į žiedą įvažiuojama 3 juostomis, jau nekalbant apie visą VT, tai dabar kai liks tik 2 juostos, kamštis gerokai padidės. Aišku saugumas irgi svarbu, bet žieduose greičio didelio nebūna, juolab iš Narbuto kažkodėl padarė įvažiavimą 3.
          Toks variantas būtų super. Gal nusiųsk savivaldybei kol nepradėjo darbų? Na nes akivaizdžiai proteguojami automobiliai ir užmirštamas VT.
          Lietuva visiems.

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Taip, neoficialiai ir dabar iš Konstitucijos pr. į žiedą įvažiuojama 3 juostomis, jau nekalbant apie visą VT, tai dabar kai liks tik 2 juostos, kamštis gerokai padidės. Aišku saugumas irgi svarbu, bet žieduose greičio didelio nebūna, juolab iš Narbuto kažkodėl padarė įvažiavimą 3.

            Click image for larger version  Name:	Ziedines-sankryzos-schema.jpg Views:	1 Size:	284,5 kB ID:	1655496
            O kad butu saugiau galima padaryt toje vietoje išvažiavimą iš žiedo viena juosta.

            Comment


              Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

              O kad butu saugiau galima padaryt toje vietoje išvažiavimą iš žiedo viena juosta.
              Ne kažin ką tai keičia, nes didžiausia problema esamoje (ir Lettered siūlomoje) schemoje - ilgas galimas "kontaktas" tarp pirmos juostos nuo Konstitucijos pr. ir išvažiuojančių iš žiedo. Ten praktiškai norint įvažiuot į žiedą reikia žiūrėti per petį atgal ar kas nors iš žiedo neatvažiuoja. Veikiausiai todėl ir pasiūlyta naujoji schema.

              Be to toks hibridas tarp esamos schemos ir naujos schemos neatrodo galimas.
              Paskutinis taisė vėkas; 2018.07.19, 09:06.

              Comment


                Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                Be to toks hibridas tarp esamos schemos ir naujos schemos neatrodo galimas.
                Na išvažiavimą link seimo padare viena juosta, kodel gi nepadarius analogiškai ir iš priešingos puses. Tik plius dasidės viena juosta kur iš konstitucijos pr suks i dešinė netrukdomai.

                Comment


                  Keista kodėl iš Konstitucijos pr. padarė tik 2 juostas. Žiede yra 3 juostos, Narbuto g. yra 3 juostos, tad laisvai čia galėtų daryti 3 juostas.

                  Reikia pakoreguoti kad važiuojant iš Konstitucijos 2 juosta galima važiuoti ir tiesiai, o 3 juosta tik tiesiai (panaikinant išsukimą link Žalgirio g.).
                  Atitinkamai, šiek tiek perbraižyti juostas žiede. Viskas telpa.

                  Papildomai - matau brėžiniuose, kad ir Konstitucijos pr. nuo stotelės keis žymėjimą. Labai gerai.

                  Siūlymas:
                  Paskutinis taisė Mindzius-LT; 2018.07.19, 10:07.

                  Comment


                    Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
                    Keista kodėl iš Konstitucijos pr. padarė tik 2 juostas. Žiede yra 3 juostos, Narbuto g. yra 3 juostos, tad laisvai čia galėtų daryti 3 juostas.

                    Reikia pakoreguoti kad važiuojant iš Konstitucijos 2 juosta galima važiuoti ir tiesiai, o 3 juosta tik tiesiai (panaikinant išsukimą link Žalgirio g.).
                    Atitinkamai, šiek tiek perbraižyti juostas žiede. Viskas telpa.

                    Papildomai - matau brėžiniuose, kad ir Konstitucijos pr. nuo stotelės keis žymėjimą. Labai gerai.
                    Taip būtų idealu. Reikia teikti pirmanybę VT, kurio per šį žiedą pravažiuoja itin daug. Turint omeny, kad dabar jiems išvažiuoti iš stotelių bus sunkiau, tą pablogėjimą kažkaip atsverti.
                    Lietuva visiems.

                    Comment


                      Nors pasižiūrėjau, kad tiek Lettered, tiek mano atveju Ukmergės g. - Konstitucijos pr./Žalgirio g. galėtų likti tik viena juosta, o ne dvi kaip dabar nubraižyta.

                      Taip gaunasi yra galimi variantai:
                      1. 3 juostos iš Konstitucijos pr. link Narbuto g., bet 1 juosta iš Ukmergės g. link Konstitucijos pr./Žalgirio g
                      2. 2 juostos iš Konstitucijos pr. link Narbuto g., 2 juostos iš Ukmergės g. link Konstitucijos pr./Žalgirio g

                      Comment


                        Atsakymas is Susiekimo paslaugos:
                        Numatomo eismo organizavimo schemos Konstitucijos pr., Geležinio Vilko ir T. Narbuto g. žiede modeliavimą atliko Vilniaus Gedimino technikos universiteto specialistai ir toks eismo organizavimas buvo pasirinktas kaip geriausias ir saugiausias.

                        Comment


                          Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                          Atsakymas is Susiekimo paslaugos:
                          tie patys VGTU specialistai, kurie siulo palaipsniui naikint troleibusus, tad nieko keisto, kad kazkokiam tai VT biski nepatogu.

                          Comment


                            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                            tie patys VGTU specialistai, kurie siulo palaipsniui naikint troleibusus, tad nieko keisto, kad kazkokiam tai VT biski nepatogu.
                            Matote specialistams modeliuojant neišeina ignoruoti "nepatogių" faktorių, kuriuos mes forumo ekspertai sėkmingai ignoruojame, kaip pavyzdžiui saugumas ir jo kaina.

                            Comment


                              Ženklai skelbia, kad apsisukti iš visų pusių galima, bet pakylant iš pietų pusės nuo Geležinio vilko – apsisukti nesigauna. Nebent, jau teks papildomai rikiuotis tarp juostų, ko nėra važiuojant iš bet kurios kitos krypties. Na, formaliai legalu.

                              Click image for larger version

Name:	Ziedines-sankryzos-schema-1024x715.jpg
Views:	1
Size:	182,8 kB
ID:	1655684

                              Comment


                                Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                Ženklai skelbia, kad apsisukti iš visų pusių galima, bet pakylant iš pietų pusės nuo Geležinio vilko – apsisukti nesigauna. Nebent, jau teks papildomai rikiuotis tarp juostų, ko nėra važiuojant iš bet kurios kitos krypties. Na, formaliai legalu.


                                Ne tik tai, iš tiesų iš visų pusių ženklai geltoname fone skiriasi nuo ženklų baltame ir mėlynuose fonuose.

                                Comment


                                  Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                                  Matote specialistams modeliuojant neišeina ignoruoti "nepatogių" faktorių, kuriuos mes forumo ekspertai sėkmingai ignoruojame, kaip pavyzdžiui saugumas ir jo kaina.
                                  Ok, bet tada padarom, kad iš Konstitucijos pr. link Ukmergės/Žalgirio į dešinę tik viena juosta, ir taip pat viena juosta išvažiuojant iš žiedo, bet įvažiavimas į žiedą vis tiek 3 juostomis. Manau toks variantas už dabartinį būtų ir pralaidesnis ir saugesnis. Ar pagal projektuotojus nuo Narbuto srautas didesnis ir ten padarė 3 juostas arba viename gale 3 juostos saugu, o kitame jau ne? Visiškai nelogiška, juk srautas tiek VT, tiek auto nuo Konstitucijos pr. toks pats ar net gal dar didesnis nei iš Narbuto.

                                  Click image for larger version  Name:	Ziedines-sankryzos-schema.jpg Views:	1 Size:	209,6 kB ID:	1655691
                                  Paskutinis taisė Lettered; 2018.07.19, 13:59.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                    Ok, bet tada padarom, kad iš Konstitucijos pr. link Ukmergės/Žalgirio į dešinę tik viena juosta, ir taip pat viena juosta išvažiuojant iš žiedo, bet įvažiavimas į žiedą vis tiek 3 juostomis. Manau toks variantas už dabartinį būtų ir pralaidesnis ir saugesnis. Ar pagal projektuotojus nuo Narbuto srautas didesnis ir ten padarė 3 juostas arba viename gale 3 juostos saugu, o kitame jau ne? Visiškai nelogiška, juk srautas tiek VT, tiek auto nuo Konstitucijos pr. toks pats ar net gal dar didesnis nei iš Narbuto.
                                    Pagal tavo schemą, tuomet atvažiavus nuo GV-Ukmergės g. sankryžos ir įvažiuojant į žiedą, pirma juosta kaip ir dabar liktų tik dešiniam posūkiui, nors iš esmės ten dauguma važiuoja link Konstitucijos pr. arba link Lvovo g. Planuojama schema padidina šios vietos pralaidumą, kas yra svarbu, nes "uodega" nuo šio įvažiavimo užkemšą pačią GV-Ukmergės sankryžą.

                                    Comment


                                      Man tik įdomu, kaip čia bus su pėsčiųjų perėja Narbuto g., ar legalu taip? Kiek teko girdėti, pagal naujas taisykles perėja kertanti tris eismo juostas negali būti nereguliuojama.
                                      Lietuva visiems.

                                      Comment


                                        Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                        Man tik įdomu, kaip čia bus su pėsčiųjų perėja Narbuto g., ar legalu taip? Kiek teko girdėti, pagal naujas taisykles perėja kertanti tris eismo juostas negali būti nereguliuojama.
                                        Nelegalu įrengti perėją. O jei jau esama, tai jos ir neliečia.

                                        Comment


                                          Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                          Man tik įdomu, kaip čia bus su pėsčiųjų perėja Narbuto g., ar legalu taip? Kiek teko girdėti, pagal naujas taisykles perėja kertanti tris eismo juostas negali būti nereguliuojama.
                                          Niekas netrukdo ivaryt plastikine "saugumo" salele. Jei chebra labai skusies taip ir padarys.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X