Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviračių takai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dviračių takas eina tik šalia rytinės pusės vietinio kelio.

    Comment


      Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
      Aš sakyčiau tai yra vietiniam eismui skirtas kelias, o ne dviračių takas
      Ir aš iš pradžių taip maniau. Bet iš abiejų pusių kelio yra po atskirą keliuką ir kolkas sunku suprasti, kur tas dviračių takas eina, nors man ir pačiam asmeniškai aktualu.

      Comment


        Parašė Evier Rodyti pranešimą

        Ir aš iš pradžių taip maniau. Bet iš abiejų pusių kelio yra po atskirą keliuką ir kolkas sunku suprasti, kur tas dviračių takas eina, nors man ir pačiam asmeniškai aktualu.
        Pagal techninio projekto brėžinį tai yra kaip įprastas kelias. Tarkime prie Nemenčinės sankryžos artėjant nuo Utenos projektuojamas ženklas, kad traktorių ir dviračių eismui negalima važiuoti 4 juostų keliu ir jie yra kreipiami į šalutinius kelius. Tai čia nebus toks grynai dviračiams dedikuotas kelias, o juo dviračiai dalinsis su vietiniu eismu ir pvz. traktoriais, kuriems uždrausta važiuoti pagrindine kelio dalimi.

        Comment


          Parašė Xmaster Rodyti pranešimą

          Pagal techninio projekto brėžinį tai yra kaip įprastas kelias. Tarkime prie Nemenčinės sankryžos artėjant nuo Utenos projektuojamas ženklas, kad traktorių ir dviračių eismui negalima važiuoti 4 juostų keliu ir jie yra kreipiami į šalutinius kelius. Tai čia nebus toks grynai dviračiams dedikuotas kelias, o juo dviračiai dalinsis su vietiniu eismu ir pvz. traktoriais, kuriems uždrausta važiuoti pagrindine kelio dalimi.
          Supratau. Ačiū už paaiškinimą.

          Comment


            Dviračių takas šalia A14 (Vilnius-Utena)

            Naujos atkarpos pradžia rytinėje pusėje. Čiut plačiau, čiut toliau nuo gatvės ir yra atskyrimas nuo pievos.
            Click image for larger version  Name:	20191112_155939.jpg Views:	1 Size:	222,1 kB ID:	1761852


            Click image for larger version  Name:	20191112_160153.jpg Views:	2 Size:	258,0 kB ID:	1761851


            Click image for larger version  Name:	20191112_160254.jpg Views:	1 Size:	232,3 kB ID:	1761856

            Įdomus privažiavimas.

            Click image for larger version  Name:	20191112_160341.jpg Views:	1 Size:	219,1 kB ID:	1761854


            Click image for larger version  Name:	20191112_160516.jpg Views:	1 Size:	238,6 kB ID:	1761853

            Dviračių takas tęsiasi vakarine puse.

            Click image for larger version  Name:	20191112_160558.jpg Views:	1 Size:	240,1 kB ID:	1761857

            Tako pabaiga

            Click image for larger version  Name:	20191112_160856.jpg Views:	1 Size:	237,0 kB ID:	1761858

            Comment


              Parašė Riedis Rodyti pranešimą
              Dviračių takas šalia A14 (Vilnius-Utena)
              Click image for larger version Name:	20191112_160558.jpg Views:	1 Size:	240,1 kB ID:	1761857
              Nesigilinsiu kur ten veda ir neveda takai, bet matau grubią saugumo klaidą. Apsauginis atitvaras skirtas apsaugoti ką nuo ko? Kad sužverėjęs 2 tonas sveriantis dviratininkas neįvažiuotų kiaurai atitvarus į kokį automobilį? Nes tik taip galima paaiškinti, kodėl daromas buferinis 2m tarpas iki eismo juostos, o ne iki tako. Nes jeigu būtų pavojus rėžtis į atitvarą nuo greitkelio pusės, tuomet nedarytumėm taip, kad pėstiesiems jau nebūtų kur pasitraukti nuo prispaudimo metalu?

              Comment


                LAKD 2019.12.04
                Kelių direkcija imasi inventorizuoti pėsčiųjų ir dviračių takų tinklą prie valstybinės reikšmės kelių

                Pasak Kelių direkcijos vadovo, šiuo metu prie valstybinės reikšmės kelių esančią pėsčiųjų ir dviratininkų infrastruktūrą valdo Kelių direkcija, savivaldybės ir atskirais atvejais privatūs fiziniai ar juridiniai asmenys. Tokia situacija susiklostė reorganizavus anksčiau šią infrastruktūrą valdžiusias valstybės įmones „... regiono keliai“.

                Siekiant efektyviai valdyti valstybinės reikšmės kelių tinklą ir racionaliai naudoti Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) lėšas, būtina turėti išsamią informaciją apie pėsčiųjų ir dviratininkų infrastruktūrą, esančią šalia valstybinės reikšmės kelių, jos techninę būklę, dangos tipą, pločius, ilgius, teisinę (turtinę) priklausomybę. „Turint išsamią informaciją apie takus, bus sudaroma galimybė visos šalies mastu efektyviau planuoti takų tiesimo, remonto ir rekonstravimo darbus, nustatyti aiškius darbų prioriteto kriterijus“, – sako V. Andrejevas.


                http://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/keli...reiksmes-keliu

                Comment


                  Parašė Riedis
                  Šiaurinis vilniaus aplinkkelis dviračiu (Žaliųjų ežerų takas - Gulbinų g. - Didžioji Riešė - Mažoji Riešė - Ukmergės pl.)
                  Į vakarus yra atskiras asfaltuotas takas, į rytus geros dangos pakankamai plati gatvė vedanti pro gyvenvietę iki žvyrkelio/provėžų miške

                  {"alt":"Click image for larger version Name:\tA14 prieigos.png Views:\t1 Size:\t394,3 kB ID:\t1763752","data-align":"none","data-attachmentid":"1763752","data-size":"full"}
                  Ta dalis į kairę nuo Molėtų pl. jau buvo perkasta prieš mėnesį. Darbai vyksta.

                  Comment


                    Perkastas visas ruožas, bet kol kas nemačiau daugiau progreso. Buvau prieš kokią savaitę. Yra tikimybė, kad darbus tęs po žiemos.

                    Kalino atkarpa (į dešinę/rytus) tik projektas, bet turėtų pabaigti iki sausio.

                    Comment


                      Pagal rodikliu duomenu baze Vilniuje dviraciu taku tiek pat kiek Siauliuose, o Kaune dvigubai daugiau. Rimtai?

                      Click image for larger version

Name:	Rodiklių duomenų bazė - Oficialiosios statistikos portalas.png
Views:	330
Size:	10,9 kB
ID:	1773644

                      Comment


                        Neaišku dėl duomenų patikimumo. LAKD dar tik pradeda/žada inventorizuoti dviračių takus. Savivaldybės gali būt net nepradėjus jų inventorizuot.

                        Kodėl Kauno apskrityje galimai daugiau dviračių takų nei Vilniaus apskrityje (Sostinės regione, kuriam priklauso Ukmergė). Didesnis gyventojų tankumas visame regione ir palankesnis dviračiams reljefas. Kauno apskrityje vyrauja lygumos, o Vilniaus apskritis yra kalvota, netgi aukščiausia Lietuvos kalva yra Vilniaus apskrityje.
                        Paskutinis taisė PoDV; 2020.01.04, 20:31.

                        Comment


                          Negi 2017-2018 Kaunas nutiesė 120km dviračių takų??? Ten gal per 100 suklydo, tada patikėčiau, kad panašiai su Vilnium.

                          Comment


                            Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                            Negi 2017-2018 Kaunas nutiesė 120km dviračių takų??? Ten gal per 100 suklydo, tada patikėčiau, kad panašiai su Vilnium.
                            Gyrėsi berods, kad daugiausiai Lietuvoje kilometrų nuties Kauno mieste. Dauguma takų yra po paprastųjų/kapitalinių remontų tiesiog perasfaltuoti šaligatviai, kai kurie gal net pėsčiųjų/dviračių tako ženklų neturi, bet galimai priskirti dviračių takams, turbūt su sąlyga, norit važiuojat gatve, norit šaligatviu. Dar reiktų nepamiršti, kad Kauno apskrities miesteliuose irgi galėjo būti tvarkomi takai ir jie buvo priskirti pėsčiųjų/dviračių takams. Plius, Kauno apskritis tankiau gyvenama.

                            Comment


                              Tai kad net Sostinės regiono 192.5 km skamba kaip iš fantastikos srities, nebent įskaičiuoti zuokiniai patepliojimai ant šaligatvių, Kauno apskrity gal už takus apskritai ima visus šaligatvius (o ko ne dviračių takas jei važiuot galima?)

                              Comment


                                Dviračių takas: A14 (Vilnius-Utena)

                                Vaizdas iš vakarinės pusės Vilniaus kryptimi. Po pusmečio darbai vyksta vis dar toje pačioje vietoje. Tako plotis geras. Visgi gaila, jog ne požeminė pervaža (be laiptų), nes toliau tęsiasi dviračių takas kitoje kelio pusėje (persikėlus per viaduką) ir nuo Vilniaus ribos lieka senai pastatyta atkarpa – labai siaura, kad sunku prasilenkti dviems, o vis dėl sunešamo smėlio ir pavojinga paslysti plentinėmis padangomis. Valo tik kartą metuose, o tas asfalto bortelis sulaiko nešamą smėlį nuo kelio.

                                Click image for larger version

Name:	20200327_164806.jpg
Views:	505
Size:	196,3 kB
ID:	1792464

                                Vaizdai sukantis atgal (nuo Vilniaus krypties):

                                Click image for larger version

Name:	20200327_164858.jpg
Views:	504
Size:	187,7 kB
ID:	1792465

                                Click image for larger version

Name:	20200327_164907.jpg
Views:	504
Size:	190,9 kB
ID:	1792466

                                Comment


                                  Plungė, Laisvės g. Tiesiamas dvirtakis (kelio rekonstrukcija su apšvietimu ir t.t.) pagal naujus standartus. Maloniai nustebino, kad gatvė palikta pakankamai siaura.

                                  Click image for larger version

Name:	20200801_131438.jpg
Views:	325
Size:	230,3 kB
ID:	1818363

                                  Numatoma per artimiausius 2 metus rekonstruoti pagrindines 2 gatvių ašis nuo priemiesčio dvirtakio iki centro, įrengiant dvirtakius.

                                  Comment


                                    Biski nematau logikos tokios kategorijos gatveje tiesti atskira dviraciu taka.

                                    Comment


                                      "Blogiausiu" atveju galės vaikai saugiai važinėtis.
                                      Tamsiu paros metu ramiau. Kai lija, šlapia patogiau.

                                      Čia kai kurie "kaimiečiai" iš prekybcentrio aikštelės nemoka išsukti be ratų praslydimo.

                                      Bile tik daugiau miesteliuose tokių rekonstrukcijų. Tokiais tempais Iki 2030 sunku bus įsivaizduoti kaip gyvenome be takų sistemos.

                                      Comment


                                        Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                        Plungė, Laisvės g. Tiesiamas dvirtakis (kelio rekonstrukcija su apšvietimu ir t.t.) pagal naujus standartus. Maloniai nustebino, kad gatvė palikta pakankamai siaura.

                                        Click image for larger version

Name:	20200801_131438.jpg
Views:	325
Size:	230,3 kB
ID:	1818363

                                        Numatoma per artimiausius 2 metus rekonstruoti pagrindines 2 gatvių ašis nuo priemiesčio dvirtakio iki centro, įrengiant dvirtakius.
                                        Šulinys aukštokas atrodo. Visi taip ar čia vienas išskirtinis toks?
                                        AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                        Comment

                                        Working...
                                        X