Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nereikia ir Karbusje. Taksistai ir ne tik, dar nelabai suvokia, kad pestysis ar VT besinaudojantis gyventojas yra jo sajungininkas, kuris neapkrauna eismo. Ne, jis to nezinojo, jis apie tai nemaste. Jis mielai pakistu perejas po zeme ir su laiku prisiaugintu sau dubleriu su keturiais ratais. Abeceleje jis dar neraukia apie raide A B ir C. Apie raides G ir H kalbet dar per anksti.

    Comment


      Liepyno gatvėje įrengiama iškili perėja su vandens nuvedimu. Tokių Vilniuje dar neteko matyti

      Comment


        Parašė vytautas4 Rodyti pranešimą
        Liepyno gatvėje įrengiama iškili perėja su vandens nuvedimu. Tokių Vilniuje dar neteko matyti
        Negi tikrai įrengia iškilią perėją? Prieš kelias savaites kaip tik gavau atsakymą, kad vos įrengti ženklai (ale "perėja") panaikinta.

        Comment


          Jau išasfaltavo, man tikrai panašu į perėją.
          Paskutinis taisė Mettal; 2019.07.19, 14:08. Priežastis: Išimtas bereikalingas citavimas

          Comment


            Parašė vytautas4 Rodyti pranešimą
            Liepyno gatvėje įrengiama iškili perėja su vandens nuvedimu. Tokių Vilniuje dar neteko matyti
            tikrai jau gan seniai tokia yra Olimpieciu g. Galbut dar kazkur kitur. Olimpieciu intensyvus eismas ir nuo tu groteliu jau beveik nieko nelike.

            Comment


              Na, bent pritraukė arčiau prie to tako, nes ženklai tai išvis ne į tema buvo kažkur toliausiai. Aš būčiau siūlęs daryti ne perėją, o iškilią sankryžą ant įvažiavimo į garažus. Na tikiuosi bent geltoni skydai nesugrįš.

              Comment


                Bet ten perėjai visiškai nesąmonė. Gatvė - D kategorijos, neintensyvi, viena pusė užstatyta automobiliais, šiuo metu įrengti 2 greičio mažinimo kalneliai + ši iškili "perėja". Jeigu įrengs pėsčiųjų perėją, gausis, kad prisiparkavęs 30 metrų nuo jos automobilį negali pereiti į kt. gatvės pusę, nes turi eiti per perėją...

                Comment


                  Pėsčiųjų perėjos panaikinimui pritarė ir Savivaldybės Eismo saugumo komisija, atsižvelgusi į teisės aktų reikalavimus. Nemenčinės plente bus paliktas pėsčiųjų praėjimas, įrengti įspėjamieji kelio ženklai Nr. 128 „Pėstieji“, kurie transporto priemonių vairuotojus informuos apie pėsčiųjų praėjimą minėtoje vietoje

                  Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...ncines-plente/ .
                  Logika 1:1 kaip Rusijoje: naikins perėją, kad būtų saugiau...

                  Comment


                    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

                    Logika 1:1 kaip Rusijoje: naikins perėją, kad būtų saugiau...
                    Čia būtent teisinga logika. Pėstieji nebesitikės, kad juos praleis ir elgsis saugiau. Nes realiai dauguma draugiškai ignoruoja tą perėją. Tiek vairuotojai (nepraleisdami), tiek pėstieji (nesitikėdami, kad juos praleis)

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                      Čia būtent teisinga logika. Pėstieji nebesitikės, kad juos praleis ir elgsis saugiau. Nes realiai dauguma draugiškai ignoruoja tą perėją. Tiek vairuotojai (nepraleisdami), tiek pėstieji (nesitikėdami, kad juos praleis)
                      Su tokia logika tai visai be pėsčiųjų perėjų yra saugiau: nes pėstieji nebesitikės, kad juos praleis ir elgsis saugiau. "Pėstieji ignoruoja perėją, nesikėdami kad juos praleis" - tai matyt perlas
                      Paskutinis taisė AudriusV; 2019.08.03, 10:33.

                      Comment


                        Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

                        Su tokia logika tai visai be pėsčiųjų perėjų yra saugiau: nes pėstieji nebesitikės, kad juos praleis ir elgsis saugiau.
                        Viena yra pėsčiųjų perėja mieste, o kita yra pėsčiųjų perėja per faktiškai užmiesčio kelią. Ir dar 4 juostų pseudogreitkelį.

                        Gal ir autostradoj reiktų įrengti pėsčiųjų perėjų?

                        Comment


                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                          Viena yra pėsčiųjų perėja mieste, o kita yra pėsčiųjų perėja per faktiškai užmiesčio kelią. Ir dar 4 juostų pseudogreitkelį.

                          Gal ir autostradoj reiktų įrengti pėsčiųjų perėjų?
                          Nereikia pritempinėti. Tai neautostrada, jose yra kitos priemonės. O 4 juostų keliai yra miestuose ir ten, kur jie yra, perėja turi būti pagal gerąją praktiką reguliuojama šviesoforų.

                          Comment


                            Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

                            Nereikia pritempinėti. Tai neautostrada, jose yra kitos priemonės. O 4 juostų keliai yra miestuose ir ten, kur jie yra, perėja turi būti pagal gerąją praktiką reguliuojama šviesoforų.
                            Autostradose irgi yra tarpai pereiti žmonėms viename lygyje. Ir niekas perėjų ten nedaro. Tiksliau į rytus nuo mūsų daro, bet civilizuotose šalyse nelabai.

                            Šitos Nemenčinės plento vietos yra nepavadinčiau "mieste". A1 atkarpa iki Grigiškių toks pat "4 juostų kelias mieste". Bet ten kažkaip nekyla minčių padaryti perėją.

                            Taip, kita alternatyva yra statyti šviesoforą. Bet matyt pėsčiųjų srautas ne toks didelis, kad apsimokėtų statyti šviesoforą. Perėja į kurią niekas nekreipia dėmesio yra blogiausias variantas.

                            Comment


                              Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

                              Logika 1:1 kaip Rusijoje: naikins perėją, kad būtų saugiau...
                              Logika kaip tik priešinga nei Rusijoje. Rusijoje tokioje vietoje būtų paryškintas "zebras" ir pakabinti ryškiaspalviai skydai, bei valdininkai savo blonknotuose užsidėtų +, kad "pagerino pėsčiųjų saugumą ir jiems suteikė galimybę saugiai pereiti gatvę" (visa tai tik kabutėse).

                              Pasižvalgykite po Olandiją, Vokietiją, Skandinavijos šalis ir niekur ten nepamatysite tokio profilio kelyje, tokios perėjos. Jeigu pėsčiųjų srautas yra pakankamai didelis, tai bus šviesoforas, arba jeigu srautas nedidelis, tiesiog bus įrengta perėjimo vieta be jokio pėsčiųjų pirmumo, nes tas pirmumas ten gali egzistuoti tik formaliai. Taigi būtent toks sprendimas, koks bus pritaikomas pas mus. Pėsčiasis vis vien pereis tą gatvę, tik pereis kai bus iš tiesų saugu, o ne "žaisdamas rusišką ruletę" šoks po ratais su viltimi, kad visi jį pamatys ir sustos.

                              Galiu dar ir vaizdžiai pailiustruoti.
                              Olandija, Mastrichtas. Pėsčiųjų perėjimo vieta (perėja be pirmumo) pačiame mieste, gyvenamajame rajone.
                              https://www.google.lt/maps/@50.85317...7i13312!8i6656

                              Rusija, Kelias tarp Puškino ir S.Peterburgo. Ne gyvenvietė, o vidurys laukų. Dirbtinis greičio mažinimas iki 40 km/h.
                              https://www.google.lt/maps/@59.76854...7i13312!8i6656

                              Tikras kelių eismo saugumo etalonas Rusija. Tik tutbūt nebus sunku susirasti kokioje vietoje eismo saugumo reitinge yra Olandija ir kokioje - Rusija.
                              Paskutinis taisė sleader; 2019.08.03, 11:53.

                              Comment


                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                Autostradose irgi yra tarpai pereiti žmonėms viename lygyje. Ir niekas perėjų ten nedaro. Tiksliau į rytus nuo mūsų daro, bet civilizuotose šalyse nelabai.

                                Šitos Nemenčinės plento vietos yra nepavadinčiau "mieste". A1 atkarpa iki Grigiškių toks pat "4 juostų kelias mieste". Bet ten kažkaip nekyla minčių padaryti perėją.

                                Taip, kita alternatyva yra statyti šviesoforą. Bet matyt pėsčiųjų srautas ne toks didelis, kad apsimokėtų statyti šviesoforą. Perėja į kurią niekas nekreipia dėmesio yra blogiausias variantas.
                                Nereguliuojamų pėsčiųjų praėjimų ne tik autostradose bet ir bet kokiuose keturių juostų (greitis 70 km/h+) užmiesčio keliuose neturėtų būti. Apie nereguliuojamas pėsčiųjų perėjas su zebrais/skydais tai net nešneku, nes ne(bė)ra Lietuvos praktikoje, išskyrus porą gatvių Kaune, kur yra nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos/skydai ir 70 km/h greitis, tik tiek, kad ten urbanistinė aplinka.
                                Paskutinis taisė PoDV; 2019.08.03, 11:36.

                                Comment


                                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                  Nereguliuojamų pėsčiųjų praėjimų ne tik autostradose bet ir bet kokiuose keturių juostų (greitis 70 km/h+) užmiesčio keliuose neturėtų būti. Apie nereguliuojamas pėsčiųjų perėjas su zebrais/skydais tai net nešneku, nes ne(bė)ra Lietuvos praktikoje, išskyrus porą gatvių Kaune, kur yra nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos/skydai ir 70 km/h greitis, tik tiek, kad ten urbanistinė aplinka.
                                  Neturim tiek pinigų, kad pristatyt viadukų/tunelių kiekvienam užmiesčio kelyje kas kilometrą ar net kas 5km. Šviesoforai kurie būtų panaudojami gan retai irgi pinigų išmetimas į balą. Maža to, kad visas srautas prieš šviesoforus turėtų prilėtinti kiaurą parą ir tas padidintų avarinių situacijų tikimybę. Dažnai pravažiuojantys įprastų prie praktiškai nedirbančio šviesoforo ir anksčiau ar vėliau pražiopsotų ir veikiantį. T.y. būtų panašus efektas kaip su perėjos ženklu laukuose.

                                  O užtverti aklinai kelių nuo pėsčiųjų taip pat nėra sprendimas.

                                  Tad geriausia yra numatyti tinkamą vietą su geru matomumu, palengvinti pėstiesiems gyvenimą padarant civilizuotą praėjimą, pastatyti įspėjamąjį ženklą, kad vairuotojai būtų atidesni ir stebėti srautus ar nereikia keisti infrastruktūros į vieną ar į kitą pusę.

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                    Neturim tiek pinigų, kad pristatyt viadukų/tunelių kiekvienam užmiesčio kelyje kas kilometrą ar net kas 5km. Šviesoforai kurie būtų panaudojami gan retai irgi pinigų išmetimas į balą. Maža to, kad visas srautas prieš šviesoforus turėtų prilėtinti kiaurą parą ir tas padidintų avarinių situacijų tikimybę. Dažnai pravažiuojantys įprastų prie praktiškai nedirbančio šviesoforo ir anksčiau ar vėliau pražiopsotų ir veikiantį. T.y. būtų panašus efektas kaip su perėjos ženklu laukuose.

                                    O užtverti aklinai kelių nuo pėsčiųjų taip pat nėra sprendimas.

                                    Tad geriausia yra numatyti tinkamą vietą su geru matomumu, palengvinti pėstiesiems gyvenimą padarant civilizuotą praėjimą, pastatyti įspėjamąjį ženklą, kad vairuotojai būtų atidesni ir stebėti srautus ar nereikia keisti infrastruktūros į vieną ar į kitą pusę.
                                    Dauguma 2+2 kelių ruožų Lietuvoje yra autostrados su 110-130 km/h. Tokių pėsčiųjų praėjimų nėra tiek daug, o stoteles galima iškeldint, nes dauguma jų yra šalia viadukų. Panašiai kaip dabar padaryta Vilnius-Kaunas. Tikiuosi, kad tas pats bus ir su likusiais ruožais. Tokių ruožų, kurie visiškai neapsaugoti nuo pėsčiųjų kaip 2+2 keliai nėra daug. Žymiausi iš jų yra A6 ir A13. A6 tarp Kauno ir Karmėlavos sutvarkyti pėsčiųjų praėjimai yra netgi būtini.

                                    Tiesą pasakius, man irgi kyla minčių, kad retai raudoną uždegantis šviesoforas gali būti pražiopsojamas nuolat pro ten važiuojančių žmonių.

                                    Comment


                                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                      Dauguma 2+2 kelių ruožų Lietuvoje yra autostrados su 110-130 km/h. Tokių pėsčiųjų praėjimų nėra tiek daug, o stoteles galima iškeldint, nes dauguma jų yra šalia viadukų. Panašiai kaip dabar padaryta Vilnius-Kaunas. Tikiuosi, kad tas pats bus ir su likusiais ruožais. Tokių ruožų, kurie visiškai neapsaugoti nuo pėsčiųjų kaip 2+2 keliai nėra daug. Žymiausi iš jų yra A6 ir A13. A6 tarp Kauno ir Karmėlavos sutvarkyti pėsčiųjų praėjimai yra netgi būtini.

                                      Tiesą pasakius, man irgi kyla minčių, kad retai raudoną uždegantis šviesoforas gali būti pražiopsojamas nuolat pro ten važiuojančių žmonių.
                                      Dar yra Nemenčinės plento du gabalai. Minsko ir Molėtų plentų pradžios. Prie Šiaulių į pietus panašus gabalas, Klaipėda - Palanga. Paieškojus turbūt galima ir daugiau rasti. Autostradose irgi yra pavienės vietos paliktos praėjimams. Jei nėra į šonus viaduko po 5km - natūralu, kad žmonės vienu ar kitu būdu eis. Jei iškelsi stotelę už 5km - nuo to situacija nepagerės. Vilnius - Kaunas dar yra likusių stotelių su pėsčiųjų pralaidom. Reikia tikėtis jas panaikins. Bet taip pat tikėjomės ir prieš 10 metų, o stotelės vis dar savo vietose ir be viadukų Tiesa, jų jau mažiau. Kaunas-Klaipėda ar Vilnius-Panevėžys tokių stotelių dar daugiau likę. Tai kol ateis eilė lėtesniems keliams dar ilgai ir nuobodžiai lauksim. Ir klausimas ar verta investuoti labai solidžias sumas dėl nedidelio pėsčiųjų srauto. Gal geriau už tuos pinigus sutvarkyti pvz avaringas sankryžas (pvz Molėtų kurioje neseniai mirtina avarija buvo) ir sumoje bus daugiau gyvybių išsaugota.

                                      Kokia reakcija į labai labai retai veikiančius šviesoforus galima matyti prie gaisrinių. Pvz Vilniuje Ateities gatvėje rodos net nebejungia šviesoforų, o palaukia kol eismas sustos pamatę sirenas. Turbūt efektyviau.

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                        Vilnius - Kaunas dar yra likusių stotelių su pėsčiųjų pralaidom. Reikia tikėtis jas panaikins. Bet taip pat tikėjomės ir prieš 10 metų, o stotelės vis dar savo vietose ir be viadukų
                                        Yra aiškus juoda ant balto projektas su net kokiais kelio ženklais bus valdomas eismas Šių metų rudenį arba kitais metais pradės, nes įmanomas A14 statybų pradžios vilkinimo scenarijus.
                                        Tiesa, jų jau mažiau. Kaunas-Klaipėda ar Vilnius-Panevėžys tokių stotelių dar daugiau likę. Tai kol ateis eilė lėtesniems keliams dar ilgai ir nuobodžiai lauksim. Ir klausimas ar verta investuoti labai solidžias sumas dėl nedidelio pėsčiųjų srauto. Gal geriau už tuos pinigus sutvarkyti pvz avaringas sankryžas (pvz Molėtų kurioje neseniai mirtina avarija buvo) ir sumoje bus daugiau gyvybių išsaugota.
                                        Noriu tikėtis, kad panaikinus stoteles Vilnius-Kaunas, sutvarkys ir likusius ruožus (Kaunas-Klaipėda, Vilnius-Panevėžys). Berods vizijoje iki 2035 m. yra paminėta berods virš 100 stotelių rekonstrukcija (turbūt įtrauks ir stoteles autostradose). Aišku, tikriausiai ir jie supranta, kad dėl mažo pėsčiųjų srauto statyt perėjų neapsimoka, tai gali būt, kad ne autostradiniuose keliuose perėjimai liks. O autostradiniuose keliuose gal vietomis iš vis reiktų atsisakyt autostrados ženklo, jei jau taip neapsimoka panaikint pėsčiųjų praėjimų. Užtektų įkalt 110 km/h ar didesnio greičio ženklą ir viskas. Kalbu apie stoteles, nes apie šiaip praėjimus nežinau tokių, nes šiaip autostradose vaikščioti draudžioma, o juolabiau lipti per aptvarus.

                                        Kokia reakcija į labai labai retai veikiančius šviesoforus galima matyti prie gaisrinių. Pvz Vilniuje Ateities gatvėje rodos net nebejungia šviesoforų, o palaukia kol eismas sustos pamatę sirenas. Turbūt efektyviau.
                                        Pas mus Kaune yra toks įvažiavimas prie Dainavos poliklinikos/Greitosios pagalbos stoties labai intensyvioje gatvėje, kurioj greitosios pagalbos šviesoforas turbūt praverstų, nes dažnai važiuoja greitoji ir ten kol kas tvarka ir aplinka pa kavenski.
                                        Paskutinis taisė PoDV; 2019.08.03, 15:19.

                                        Comment


                                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                          Yra aiškus juoda ant balto projektas su net kokiais kelio ženklais bus valdomas eismas Šių metų rudenį arba kitais metais pradės, nes įmanomas A14 statybų pradžios vilkinimo scenarijus.
                                          Na Molėtų plento / A14 rekonstrukcija jau vyksta pilnu tempu. Kai pamatysiu darbus prie A1 likusių rodos 3 stotelių - tada patikėsiu, kad tai nutiks anksčiau nei per 10 metų

                                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                          Noriu tikėtis, kad panaikinus stoteles Vilnius-Kaunas, sutvarkys ir likusius ruožus (Kaunas-Klaipėda, Vilnius-Panevėžys). Berods vizijoje iki 2035 m. yra paminėta berods virš 100 stotelių rekonstrukcija (turbūt įtrauks ir stoteles autostradose)
                                          Tikiu, kad iki 2035 tas 3 stoteles panaikins. Kitos, kaip įprasta, turbūt bus nukeltos į sekantį laikotarpį

                                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                          Užtektų įkalt 110 km/h ar didesnio greičio ženklą ir viskas. Kalbu apie stoteles, nes apie šiaip praėjimus nežinau tokių, nes šiaip autostradose vaikščioti draudžioma, o juolabiau lipti per aptvarus.
                                          Tie perėjimai prie stotelių ir yra "šiaip praėjimai". Šiuo metų prie jų ir yra greičio apribojimai iki 100km/h. Panašių šiaip praėjimų rodos yra ir daugiau. Dalis jų turbūt yra apiforminti kaip techniniai perėjimai kelininkams, bet vietiniai sėkmingai vaikšto. O tiesiog uždrausti vaikščioti neužteks. Teoriškai ir važiuoti dviračiu autostradoje draudžiama. Bet nemažai veikėjų vis dar mėgsta nukirsti kampą autostrada. Įstatymai ir realus gyvenimas kelyje neretai prasilenkia. Ir infrastruktūra turėtų atsižvelgti į realų gyvenimą, o ne aklai sekti įstatymo raide.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X