Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[CZ, SK, HU] Geležinkeliai Čekijoje, Slovakijoje, Vengrijoje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [CZ, SK, HU] Geležinkeliai Čekijoje, Slovakijoje, Vengrijoje

    Pabandžiau Čekijoje važiuoti traukiniu. Kelionė nebuvo didelė, Karlovy Vary - Cheb ir atgal. Elektrinis traukinys šitą 52 km atstumą nuvažiuoja per 53 minutes. Kaina pirma klase apie 23 litus pirmyn atgal.

    Iš kart pasakysiu, kad pasirodė baisu. Geležinkelio stotys remonto nematę kokius 30 metų. Traukiniai seni. Kitose Čekijos vietose gal kitaip, bet šitam krašte ne kas.

    Iš pradžių dar galvojau, iš Prahos į Karlovy Vary važiuoti traukiniu, tačiau juo kelionės trukmė iš miesto centro 3 su puse val. (važiuoja kampais), kaina irgi atitinkama. Palyginimui, autobusas tiesiai iš oro uosto važiuoja maksimum 1 val 45 min. Ir autobusas naujas, su 5 veikiančiais lcd ekranais, palydovu atnešančiu nemokamai pasirinktos kavos, dalinamomis ausinėmis jungtis prie kėdės klausytis pasirenkamos muzikos, bevieliu internetu. Ir visa tai tik už 13 litų (120 km atstumas).


    Karlovy Vary stotis (kokiam gražiam mieste tokia randasi - temoje apie Karlovy Vary)






    Chebo stotis atrodo geriau, bet vidui vaizdelis irgi nekoks


    Traukinys ne pirmos jaunystės. Kreiserinis greitis tiesiosiose buvo apie 85 km/h, nors maksimaliai buvo išvystęs 98 km/h.




    Pirmos klasės vagonas suskirstytas į šešiaviečius kupė. Servisas kažkoks yra tik vagone restorane visiškai kitam traukinio gale (už 7 vagonų)


    Sėdynės visai patogios, viskas atrodo senoviškai, bet švaru ir nesulūžę. Temperatūra viduj tikrai apie 20 laipsnių (kai lauke kokie 3). Galima reguliuotis, bet nebandžiau.


    Galima pasidaryt pusiau gulimą padėtį


    Antros klasės saloną mačiau tik pro langą. Atrodė paprastai.

    Chebo stotyje buvo keletas įdomių traukinių ir atomotrisių






    Iš Vokietijos atvykęs traukinys smarkiai skyrėsi nuo vietinių


    Vietinio modelio lokomotyvas
    kaip?

    #2
    Cekijoj apie 4 menesius gyvenau prie gelezinkelio. Savaitgali lekdavom drezina i miesta uz 4km. Nustebino didelis kiekis dviasiu vagonu. Buvo ir keturasiu, bet, lyginant su musiskiais, tie vagonai kazkokie perdaug sumazinti. O vezes plotis is akies toks pat, nors ir zinai, kad siauresne 8,5cm. Nustebino daznas keleiviniu traukiniu ir motrisu kursavimas. Kas 40-50 minuciu. Vakare du paskutiniai reisai jau su 1h 15min pertrauka.
    Paskutinis taisė dariuks; 2008.10.29, 19:04. Priežastis: gramatine klaida.
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      #3
      Stai ka buvo sukonstrave vengrai...


      Comment


        #4
        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Stai ka buvo sukonstrave vengrai...

        Atvaizdas

        Atvaizdas
        Eksponatas - nerealus.... Ar važiuoja tik bėgiais ar ir keliu???
        Jaučiu buvo ekspermentinis ir nepasiteisino. O gal klystu???
        Kaip ten bebūtų, eksponatas - cool. Ačiū.

        Comment


          #5
          Eksperimentas. Buta pasaulyje tokiu "autobusu", ir ne vienas. Kai kurie buvo eksploatuojami.

          Comment


            #6
            Keletas vaizdų pro traukinio langus














            kaip?

            Comment


              #7
              Parašė alm Rodyti pranešimą
              Vietinio modelio lokomotyvas
              Atvaizdas
              Panašus
              ČS4

              Comment


                #8
                ALM,
                geros foto, kurios manyciau
                truputi gesina LG skeptikus:
                nera pas mus taip blogai
                Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                Comment


                  #9
                  Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                  Panašus
                  ČS4
                  Atvaizdas
                  Nu nelabai panašu. Ten 240 "Laminatka".

                  Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
                  ALM,
                  geros foto, kurios manyciau
                  truputi gesina LG skeptikus:
                  nera pas mus taip blogai
                  Dar pora, tada, gaila stoties viduje tamsu buvo ir nekas gavosi. Ten vienoje iškaboje Restoranas parašyta. Nuotraukose ta pati Karlovy Vary stotis. Įsivaizduojat kaip gražiai ji atrodo atvykusiems vokiečių turistams


                  kaip?

                  Comment


                    #10
                    Kam reikalingos kupe ir vagonas-restoranas, jeigu važiuoja tik 53 min?

                    Comment


                      #11
                      Parašė r08n Rodyti pranešimą
                      Kam reikalingos kupe ir vagonas-restoranas, jeigu važiuoja tik 53 min?
                      Nes tai tik maršruto dalis. Visas maršrutas Praha-Usti nad Labem-Teplice-Most-Karlovy Vary-Cheb trunka 4 su puse valandos.
                      kaip?

                      Comment


                        #12
                        Teko vasarą Čekijoje važiuoti iš Hredec Kralove į Praha ir atgal, Įspūdis: traukinys ne ką geresnis nė Lietuvoje kursuojantis Vilnius-Klaipėda maršrutu, gal net Lietuvoje geresnis, bent Lietuvoje vasarą taip žiauriai nesmirda tualetai. Teko matyti nemažai City Elephant traukinių (Lietuvoje eksplotuojami dviaukščiai). Traukinių stotys tai tikrai apgriuvę. Gaila, kad nepadariau nuotraukų

                        Comment


                          #13
                          Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                          Panašus
                          ČS4
                          Atvaizdas
                          Panašus, panašus, šie elektrovežiai susiję, kaip ir pvz rusų ЧС2
                          http://s56.radikal.ru/i152/0902/a9/d2742bcdfb4d.jpg
                          panašus į čekų 123
                          http://s49.radikal.ru/i126/0902/dc/c32cca906124.jpg
                          ЧС-reiškia Čekoslovakija

                          O dėl modernesnių "aparatų", tai pvz šis 680
                          http://s52.radikal.ru/i135/0902/76/31f9058a1dab.jpg

                          Comment


                            #14
                            Parašė RAW Rodyti pranešimą
                            Panašus, panašus, šie elektrovežiai susiję, kaip ir pvz rusų ЧС2
                            http://s56.radikal.ru/i152/0902/a9/d2742bcdfb4d.jpg
                            panašus į čekų 123
                            http://s49.radikal.ru/i126/0902/dc/c32cca906124.jpg
                            ЧС-reiškia Čekoslovakija[/url]
                            Tai abu elektroveziai ir yra tos pacios gamybos.
                            Flickr

                            Comment


                              #15
                              Parašė robertas Rodyti pranešimą
                              Tai abu elektroveziai ir yra tos pacios gamybos.
                              Visų serijų ČME, ČS serijų šilumvežiai ir elektrovežiai pagaminti buvusioje Čekoslovakijos gamykloje ČKD. Šiuo metu ji jau mirusi.

                              Šiais lokomotyvais čekai aprūpino visą, buvusią sovietų sąjungą.

                              Comment


                                #16
                                Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                Visų serijų ČME, ČS serijų šilumvežiai ir elektrovežiai pagaminti buvusioje Čekoslovakijos gamykloje ČKD. Šiuo metu ji jau mirusi.

                                Šiais lokomotyvais čekai aprūpino visą, buvusią sovietų sąjungą.
                                Kodėl mirusi? http://www.ckd.cz/

                                Beje, ČME modernizuojami čia: http://www.czloko.cz/
                                Manau tai ir yra ta pati gamykla, atsiskyrusi nuo ČKD.

                                O gal Škoda? http://www.skoda.cz/

                                Nes apie mūsų dviaukštį vienur rašo, kad pagamintas ČKD Vagonka, o kitur - Škoda Vagonka.

                                Comment


                                  #17
                                  Mirusi.
                                  CZ loko tai, ne ČKD. ČKD vagonka tai viena iš bendrovių, priklausanti ČKD grupei. ČKD grupė pasisavino anais laikais garsų prekės ženklą. Iki dabar ČKD grupė negamino jokių riedmenų, išskyrus tramvajus. Pastaruoju metu pradėjo gaminti elektrovežius ir dviaukščius elektrinius traukinius, kurių ir mes jau turime.

                                  Comment


                                    #18
                                    Prieš kokius 4 metus traukėm tais kraštais iš Frankfurto į Lietuvą, nepamenu per tą patį Cheb ar piečiau, bet kažkur pasienį teko persėdinėti iš tokio pačio privataus Vogtlandbahn į tą čekišką mikrūškę ant bėgių. Joje bent šilta buvo (tikriausiai todėl kad pasieniečiai ja važinėja pasus tikrindami) paskui klaikiai šaltas mūrinis traukinys iš Pilzeno į Prahą.
                                    Tik vieną vertą dėmesio fotkę radau - vokiškam traukinuky į Čekiją smagu žiūrėti su vairuotoju į priekį, buvo tarp kalėdų ir naujų, gausiai sniego - labai gražu skuosti per pusnis vokišku mišku
                                    You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė zanaz Rodyti pranešimą
                                      Prieš kokius 4 metus traukėm tais kraštais iš Frankfurto į Lietuvą, nepamenu per tą patį Cheb ar piečiau, bet kažkur pasienį teko persėdinėti iš tokio pačio privataus Vogtlandbahn į tą čekišką mikrūškę ant bėgių. Joje bent šilta buvo (tikriausiai todėl kad pasieniečiai ja važinėja pasus tikrindami) paskui klaikiai šaltas mūrinis traukinys iš Pilzeno į Prahą.
                                      Tik vieną vertą dėmesio fotkę radau - vokiškam traukinuky į Čekiją smagu žiūrėti su vairuotoju į priekį, buvo tarp kalėdų ir naujų, gausiai sniego - labai gražu skuosti per pusnis vokišku mišku
                                      Atvaizdas
                                      Išties smagu, kai gali žiūrėti į priekį... Kad taip būtų pas mus, nereikėtų pas mašinistus landžiot...

                                      Comment


                                        #20
                                        Negalima mašinistams trukdyti. Mane turbūt labai greitai užknistų šis realybės šou, kai valdant traukinį tave nuolatos kažkas stebi.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X