Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Buvusios TSRS šalių geležinkeliai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    /\
    Buvo tik du.
    Čia apie TEP-75 kalbama: http://www.parovoz.com/phpBB2/viewtopic.php?f=2&t=4002
    Ačiū. Į domu už kokius nuopelnus pašto ženkle atsidūrė.
    Kiti šios pašto ženklų serijos lokomotyvai gerai žinomi...
    http://home.nestor.minsk.by/fsunews/.../su5175-9.html

    Comment


      #62
      Ne per daugiausia informacijos, bet šiaip įdomu:

      http://eng.tmholding.ru/work/catalog/

      Comment


        #63
        Rusijos gelezinkeliai perka Siemens-Velaro RUS greituosius traukinius SAPSAN (pavadinimas kazkoks klyg kinieciams skirtas). Greitis - 250 km/h. Bet su galimybe ateityje juos modernizuoti pritaikant greiciui virs 300 km/h. Sie traukiniai pakeis ER200 ir elektroveziu traukiamus greituosius traukinius tarp Maskvos ir Sankt Peterburgo. Ir dar vienoje (nepamenu kokioje) linijoje is Maskvos. Zadama pirkti 10 traukiniu. Greitai pirmasis traukinys bus pristatytas i Sankt Peterburga laivu ir prasides bandymai.

        http://w1.siemens.com/press/en/press...o200809046.htm


        Nuotaukos is www.parovoz.com
        Parodoje Innotrans 2008





        2 klases salonas.



        Vat toki mums tarp Vilniaus ir Klaipedos. Per 1.5 val. nuskristi...
        Paskutinis taisė Al1; 2008.10.01, 16:50.

        Comment


          #64
          Aha labai noretusi Vilnius Klaipeda bent jau
          Aciu uz foto

          Comment


            #65
            /\/\/\ Va toks iš Vilniaus iki Kauno (ne Kaunas1) per pusvalandį nuvažiuot jau rimtai galėtų pretenduoti. Aišku, skeptikai sakys: bėgiai, bėgiai... Bet pasvajoti niekas neuždraus...
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              #66
              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Rusijos gelezinkeliai perka Siemens-Velaro RUS greituosius traukinius SAPSAN (pavadinimas kazkoks klyg kinieciams skirtas).
              Na, kodėl kiniečiams...

              Сапса́н, или настоя́щий со́кол (лат. Falco peregrinus) — хищная птица из семейства соколиных.
              Lietuviškai:
              Sakalas keleivis (lot. Falco peregrinus) – sakalinių (Falconidae) šeimos plėšrus paukštis.
              Iš Vikipedijos

              Comment


                #67
                Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                Na, kodėl kiniečiams...

                Сапса́н, или настоя́щий со́кол (лат. Falco peregrinus) — хищная птица из семейства соколиных.
                Lietuviškai:
                Sakalas keleivis (lot. Falco peregrinus) – sakalinių (Falconidae) šeimos plėšrus paukštis.
                Iš Vikipedijos
                Tai kad net patys rusai sako, kad kazkaip kitaiskai skamba...

                Comment


                  #68
                  Rusu kalboje uzsienetisku zodziu daugiau nei savu... Sapsan - vienas is tokiu.

                  Comment


                    #69
                    keista, kodėl Rusijoje bus tik 250 km/h, Ispanijoje Siemens Velaro važiuoja 300km/h greičiu (pats važiavau tarp Barcelonos ir Madrido, greitį rodo monitoriuje salone), o ten ir vėžė platesnė - 1668mm,

                    P.S. pataisa perskaičius straipsnį - 250 prie -50 laipsnių šalčio
                    Paskutinis taisė aesde; 2008.10.01, 21:12.
                    Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                    Comment


                      #70
                      Parašė aesde Rodyti pranešimą
                      keista, kodėl Rusijoje bus tik 250 km/h, Ispanijoje Siemens Velaro važiuoja 300km/h greičiu (pats važiavau tarp Barcelonos ir Madrido, greitį rodo monitoriuje salone), o ten ir vėžė platesnė - 1668mm,

                      P.S. pataisa perskaičius straipsnį - 250 prie -50 laipsnių šalčio
                      Temperatura cia tik kaip eksploatacine salyga.

                      O greitis matyt pradzioje bus tik 200 km/h. Nes linijoje tarp S. Peterburgo ir Maskvos gretis yra iki 200 km/h. Kol nesutvarkys linijos, tol maksimalaus greicio nebus. Kaip minejau, sitas traukinys irgi gales buti patobulintas vaziuoti iki 300 km/h.

                      Comment


                        #71
                        Dar vianas maršrutas jam bus nuo Maskvos iki Nyžnyj Novgorodo.
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          #72
                          Manau čia į temą:
                          http://englishrussia.com/?p=2081

                          Comment


                            #73
                            Parašė Smauglys Rodyti pranešimą
                            Gal kas galit pakomentuot, ką ir kodėl čia daro?

                            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              #74
                              Štai pilna nuoroda su visais komentarais:
                              http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture

                              Išpilamas šlakas iš ferolydinių gamyklos Dnepropetrovsko srityje, Ukrainoje.
                              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                              Comment


                                #75
                                Rusijoje ir dabar dar naudojami garvežiai?

                                Comment


                                  #76
                                  Man atrodo, kad Rusijoj realiai pastovioje eksploatacijoje garvežių nėra. Likę Lenkijoje (pats šiemet buvau Volštyne), Kinijoje, Indijoje, Afrikoje ir turbūt Pietų Amerikoje rastum.

                                  Comment


                                    #77
                                    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                    Rusijoje ir dabar dar naudojami garvežiai?
                                    Turistams vežioti yra ir reguliarių maršrutų, būna dar proginiai veteranų ir pan. Tos nuotraukos kalnuose yra iš Karpatų Vakarų Ukrainoje. Garvežiai su krovininiais vagonais...lokomotyvų apvažinėjimas.
                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      #78
                                      Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                                      Man atrodo, kad Rusijoj realiai pastovioje eksploatacijoje garvežių nėra. Likę Lenkijoje (pats šiemet buvau Volštyne), Kinijoje, Indijoje, Afrikoje ir turbūt Pietų Amerikoje rastum.

                                      Nejaugi Lenkijoje reguliariuose reisuose vis dar eksploatuojami garveziai???
                                      Pries kokius 12-15 metu tai dar buvo eksploatuojami.

                                      Tiesa, Cekijoje JHMD siauruke reguliarus (ne turistiniai reguliarus, o priemiestiniai) reisai ir su garveziais.

                                      Comment


                                        #79
                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Nejaugi Lenkijoje reguliariuose reisuose vis dar eksploatuojami garveziai???
                                        Pries kokius 12-15 metu tai dar buvo eksploatuojami.

                                        Tiesa, Cekijoje JHMD siauruke reguliarus (ne turistiniai reguliarus, o priemiestiniai) reisai ir su garveziais.
                                        Pasižiūrėk www.parowozy.com.pl jei supranti lenkiškai.Buvau ten šiemet per garvežių paradą, tikrai yra į ką pasižiūrėt.Paskutinė vieta Europoj, kur jie naudojami reguliariajame susisiekime. Du reguliarūs reisai per dieną, vienas į Poznanę ir atgal, kitas į Leszno ir atgal. Buvo didelis triukšmas pas juos kilęs, kai berods brželio mėnesį buvo atšaukti šitie reisai. Panašiai per savaitę reisai į Poznanę buvo atstatyti, nuo spalio ir į Leszno. Nežiūrint į tai, kad kilometro savikaina garvežiu daug kartų didesnė, nei paprastu lokomotyvu ar bėginiu autobusu. Žmonės sutiko, kad būtų keliama kelionės kaina, kad tik garvežiai neišnyktų. Ten pastoviai važiuoja garvežių fanai iš viso pasaulio jais pasivažinėt. Pasižiūrėk šitą ciklą http://www.youtube.com/watch?v=PWLxT-zHoHo.

                                        Comment


                                          #80
                                          Trains of Russia
                                          Paskutinis taisė 99; 2008.10.10, 21:17.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X